Uitgerekend half september 2014

02-01-2014 07:46 1715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo aanstaande September-moeders!



Welkom in ons topic. We schrijven over alles wat ons op dit moment bezig houdt. Je bent van harte welkom om mee te schrijven.



Wil je in de tabel? Geen probleem. Vraag even om de login gegevens of vraag een van de andere schrijfsters om de aanpassing te doen.



NaamLeeftijd#uitgerekende datumBijzonderhedenHBtje010301e8 september GEBORENPink-t311e10 september 9 apr controle vk

24 apr 20 weken-echo happy_wenn 27 1e 12 september VERRASSING 1mei controle, 22 april 20 weken echo

bengeltje411e13 september GEBOREN DOCHTER Ienemienepien 27 1e 14 september 2e echo 7 maart route38 30 2e 14 september Siska74391e14 september ZOON LiesjeS 32 1e 15 september 20 wk-echo 29 AprilElvie30 301e 15 september 25 april 20 wk-echo lilo 34 2e 16 september 2e echo 10 mrt millie81 32 1e 17 september DOCHTER

5 mei 20 weken echo -Florine-27 1e 17 september ZOON 23 april 20wk-echo vrouwtje1983 30 1e 17 september DOCHTER 28 april 20 wk-echoSarah1428 1e+2e 19 september + GEBOREN Missml 29 2e zw na mk19 september Tesske2 32 1e 21 september 18 maart vkPat26 26 1e 25 september GEBORENpetite_section301e 25 september controle 17 aprilHilliej1985281e 26 september 2e echo 4 maartKnopie344e 26 september 6 mei 20-wk echoCheery33 1e 28 september VERRASSING 19 mei 20-wk echoSuckerpunch 30 1e 29 september DOCHTER 21-wk echo 22 meiSummergirl8528 1e 30 september 2e echo 12 maart



Lisch, Sanne, Curly en Mila veel sterkte!!!

We gunnen jullie het allerbeste

Ugg, MamaSara, lievezuster, pimpelmees en Juud, jullie zijn altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
Omdat er al aardig veel vrouwen zich aangemeld hebben bij het eerder geopende september2014 topic en ik verwacht dat er nog veel meer zwangeren bijkomen, heb ik een nieuw (algemeen) topic aangemaakt.



Ik heb vanmorgen positief getest!!

Een vage streep, maar een streep is een streep toch??

Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. En dat het een vol topic mag worden
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Thanks apie01. Dat hoop ik ook! Veel nazomerkindjes. :-)
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen weer getest.

De streep lijkt iets duidelijker, maar het was een test van een ander merk. Dus ik mag er niets over zeggen.



Heb nog geen contact gehad met een verloskundige. Eerst maar eens wachten op een knalstreep. Ben nu nog te onzeker over of het allemaal wel goed is.



Zijn er al meer uitgerekend half september??
Alle reacties Link kopieren
pink-t gefeliciteerd!! en niet te lang wachten op een knalstreep hoor, gewoon blij zijn en genieten! Ik heb destijds ook wel 5 testen gedaan omdat ik steeds niet overtuigd was, maar de streepjes zijn eigenlijk nooit donkerder geworden. Toch ben ik nu al 23wkn zwanger, dus het is echt zo: een streep is een streep:)



Hoop dat je veel volgers vindt in dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Pink-t ook gefeliciteerd!! Ik uitgerekend 2 sept en begin deze week de verloskundige gebeld. Schrijf ook mee in het andere sept topic waar het erg druk is dus dacht zal jou ook berichtje hier doen. Ik had ook eerst dunne streep en twee dagen later was hij dikker dus gewoon nog een keer doen. Op zich een streep is een streep en bij niet ongesteld lijkt het me duidelijk. Voor ons nog erg onwerkelijk en dringt nog niet helemaal door!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties! :-)



Pfff, lastig dat ik niemand (behalve mijn man ;)) kan vertellen dat ik zwanger ben. Wil eerst een goede echo. Daarom vind ik dit forum ook zo fijn. Kan ik lekker spuien!



Waarom ik op dit tijdstip iets plaats? Ik kan niet slapen. Lig nu al voor de 2e keer wakker vannacht. Meer mensen last van??

Ook moet ik erg vaak naar de wc, dus ook net weer. Normaal slaap ik de hele nacht door.



Nu maar proberen te slapen...
Alle reacties Link kopieren
Haha zooooo herkenbaar. Ik slaap normaal zonder problemen en nu wakker gelegen vanaf 5 uur wordt helemaal gefrustreerd van..... Hoop dat snel beter wordt zeer pffff ben nu dood moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop hier mee te kunnen schrijven. Heb eergisteren, 4 dagen voor NOD een test gedaan. Hele vage streep. Gistereavond nog geen duidelijkere streep, dus nu wacht ik eerst mijn nod maar af, as dinsdag. Ben er nog niet gerust op... Het is voor ons het derde kindje. Als ik dinsdag niet ongesteld ben, wil ik heel graag in de tabel
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anne, welkom!

2 spannende dagen voor de boeg dus!



Ik heb donderdag en vrijdag getest (op NOD en 1 dag erna). Beide keren een vaag streepje. Morgenochtend ga ik weer testen en hoop op een duidelijkere streep. In ieder geval nu nog geen tekenen van ongesteldheid (nu 3 dagen 'overtijd').

Het blijft spannend hoor, die eerste dagen/weken!



Missey, vannacht gelukkig wel kunnen slapen, maar lag er ook pas 2 uur in (had een feestje). Werd om 9 uur weer wakker en kon niet meer slapen, terwijl ik normaal zo tot 11/12 uur doorslaap.

Ben nu ook een beetje moe dus ;)



Morgen weer werken na 2 weken vakantie. Zo géén zin! :-)
Alle reacties Link kopieren
Yieehaaaa!

De streep was vanmorgen donkerder!

Toch wel een opluchting! Durf nu pas te denken dat ik echt zwanger ben... :-)
Alle reacties Link kopieren
Pink-t, fijn dat de streep nu donkerder was! Mijn lichte streepje is voor mij ook nog geen juichen waard hihi.



Morgen is mijn nod en tot nu toe geen gevoel dat ik ongesteld ga worden, dus hopelijk blijft dat zo!



Ik slasp trouwens nog wel goed, maar ik droom erg, niet normaal!!!
Alle reacties Link kopieren
Spannend he! Ik wacht ook nog op een

posi test deze week..

Hoop dat ik morgen uit werk tijd heb om nieuwe te halen.
Alle reacties Link kopieren
Happy wenn: ook spannend voor jou dus!!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Happy_wenn!

Voor jou ook spannend dus!

Hopelijk komen er nog heel wat dames bij!



Anne+3, spannend! Morgen testen!! Voel je je al zwanger? Al symptomen?



Vandaag m'n eerste werkdag sinds m'n vakantie en ook m'n eerste werkdag als zwangere... Leuk dat ik een geheim bij me draag, maar liever zou ik 't van de daken willen schreeuwen. :-)
Alle reacties Link kopieren
1e Test niks en 2e test vaag streepje maar ruim na 5 min.

26 Nov voor laats ongi voor mijn doen

zit ik nu erg lang te wachten.



Wil nu zo'n clear blue test doen voor duidelijkheid.

Heeeeeel spannend dus nog!
Alle reacties Link kopieren
Hihi pink, dat kan ik mij heel goed voorstellen!

Super leuk en onwerkelijk denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Happy wenn: na 5 min geldt de mijne niet meer... Spannend hoor, zou toch nog maar even wachten...



Pink t: leuk is dat hoor, heb het al 2x meegemaakt. Vond het ook juist wel leuk dat ik een geheimpje had... Durfde het pas na de eerste echo te zeggen.



Ik heb niet echt symptonen, maar had donderdagavond heel licht streepje. Had toen al 2 dagen echt buikpijn alsof ik ongesteld werd, maar dat werd ik dus niet (normaal max de volgende dag). Kan innesteling geweest zijn. Nu alleen beetje rare darmen enzo, niet echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Pfff, afwachten maar... Denk dat ik morgen wel ga testen als ik niet ongesteld wordt vannacht. Zal even met mijn vriend overleggen zo...
Alle reacties Link kopieren
Suc6 met testen spannend!
Alle reacties Link kopieren
Streepje was donkerder joehoe!

Mijn maag speelt ook regelmatig op, dus begint nu echt!
Alle reacties Link kopieren
Dames, hier iemand die over een week mag testen maar ik voel gewoon dat er van alles gaande is onderin mijn buik... Het is precies wat ik voelde bij mijn vorige zwangerschap!

Erg spannend!! Ik kan het helemaal mis hebben, en durf eigenlijk nog niet zo positief te denken.....

Duim! Duim! Duim!
Alle reacties Link kopieren
Foto? Een streep is toch altijd zwanger! Dus volgens mij gefeliciteerd Anne ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Nu nog bijna niemand weet dat jullie zwanger zijn, is dat vast elke keer leuk om te horen! Ik mag officieel pas begin volgende week testen, maar ga dit weekend denk ik toch een gokje wagen. Ik voel van alles, hoop niet dat mijn lichaam me enorm voor de gek aan het houden is. Ik kijk er zo naar uit om zwanger te raken! En een zomer zwangerschap lijkt mij nou juist zo leuk! September zal vast een volle maand worden, heel handig dat er een tweede topic is nu! Ik lees voorlopig mee en hopelijk tot volgende week!
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd iedereen!

Ik wil hier ook mee gaan schrijven!

Een week geleden positief getest (heel vaag streepje en was al 1.5 week overtijd!).

Volgens de berekeningen zou ik eind aug. uitgerekend zijn maar ik geloof zelf dat het ergens in sept. is!



Afgelopen zondag in ieder geval een duidelijke test gehad en de clearblue gaf aan 1-2 weken



Vind het wel fijn om met jullie te kunnen praten/schrijven. Blijft toch een spannende tijd!



Oh en heel spannend voor iedereen die nog moet testen.

Hm wenn, een streep komt er niet zomaar lijkt me. Indroogstreep is echt grijs (van andere mensen gehoord). Duss ben benieuwd naar je volgende test!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven