Uitgerekend half september 2014

02-01-2014 07:46 1715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo aanstaande September-moeders!



Welkom in ons topic. We schrijven over alles wat ons op dit moment bezig houdt. Je bent van harte welkom om mee te schrijven.



Wil je in de tabel? Geen probleem. Vraag even om de login gegevens of vraag een van de andere schrijfsters om de aanpassing te doen.



NaamLeeftijd#uitgerekende datumBijzonderhedenHBtje010301e8 september GEBORENPink-t311e10 september 9 apr controle vk

24 apr 20 weken-echo happy_wenn 27 1e 12 september VERRASSING 1mei controle, 22 april 20 weken echo

bengeltje411e13 september GEBOREN DOCHTER Ienemienepien 27 1e 14 september 2e echo 7 maart route38 30 2e 14 september Siska74391e14 september ZOON LiesjeS 32 1e 15 september 20 wk-echo 29 AprilElvie30 301e 15 september 25 april 20 wk-echo lilo 34 2e 16 september 2e echo 10 mrt millie81 32 1e 17 september DOCHTER

5 mei 20 weken echo -Florine-27 1e 17 september ZOON 23 april 20wk-echo vrouwtje1983 30 1e 17 september DOCHTER 28 april 20 wk-echoSarah1428 1e+2e 19 september + GEBOREN Missml 29 2e zw na mk19 september Tesske2 32 1e 21 september 18 maart vkPat26 26 1e 25 september GEBORENpetite_section301e 25 september controle 17 aprilHilliej1985281e 26 september 2e echo 4 maartKnopie344e 26 september 6 mei 20-wk echoCheery33 1e 28 september VERRASSING 19 mei 20-wk echoSuckerpunch 30 1e 29 september DOCHTER 21-wk echo 22 meiSummergirl8528 1e 30 september 2e echo 12 maart



Lisch, Sanne, Curly en Mila veel sterkte!!!

We gunnen jullie het allerbeste

Ugg, MamaSara, lievezuster, pimpelmees en Juud, jullie zijn altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
Fijne paasdagen!! ;) wij gaan morgen naar de babypark! hopelijk meubels kopen :D
Hi vrouwtje,



Ik heb geen berichtje van je ontvangen helaas. Wil je mij nog een keer mailen ?

Dan kan ik je nog dit weekend toevoegen



Leuk Wenn, dat jullie naar de BabyPark gaan. Ik hoop wel dat het niet te druk is daar, zo in het paasweekend...



Wij moeten nog flink wat aankopen doen voordat er hier een geschikte babykamer is, maar gelukkig hebben we nog even!



Fijn paasweekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Bengeltje: hoe was je 20 weken echo?



Heel eerlijk moet ik bekennen dat ik het hier alweer was vergeten. Er zitten al zoveel meiden op fb dat ik het daar amper kon bijhouden en op de app kwam het topic amper naar boven.



Hier gaat het ook telkens beter, maar heb net als Wenn soms rugpijn. Ik moet nu goed op mijn houding letten.



Bengeltje ik hoop dat jullie mooi nieuws over jullie kleine meid hebben gekregen.



Fijn weekend.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!!!

Onze ( medische) 20 weken echo was enorm spannend, maar ons meisje doet het fantastisch! Alle organen waren helemaal in orde en qua groei zit ze exact op schema!

WAT een mijlpaal weer zeg!



Ik hoop dat jullie 20 weken echo ook zo goed gaat zijn x
Oh wat een fijn nieuws Bengel!!!! Heerlijk!! Op naar de volgende mijlpaal

Gefeliciteerd en alvast een vrolijk Pasen
Alle reacties Link kopieren
bengel wat een goed nieuws!!!!!!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Bengel wat een goed nieuws!!



Ik zit nu meer op FB dan hier. Ik doe alles mobiel en dan is FB veel overzichtelijker.



Ik voel me laatste tijd gelukkig veel beter. Alleen afgelopen donderdag nog 1x overgegeven.



Mijn buikje begint nu echt te groeien. Vind ik wel leuk moet ik zeggen. Haha!



De moeheid is er nog steeds. Niet meer zo extreem als enkele weken geleden, maar nog duidelijk aanwezig.



Ik heb donderdag de 20 weken-echo. Zin in! Maar toch ook wel spannend.



Vandaag (ondertussen al gisteren) ben ik 1 jaar getrouwd. Wat is het afgelopen jaar snel gegaan zeg! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:bengeltje schreef op 19 april 2014 @ 21:41:

Joehoe!!!!

Onze ( medische) 20 weken echo was enorm spannend, maar ons meisje doet het fantastisch! Alle organen waren helemaal in orde en qua groei zit ze exact op schema!

WAT een mijlpaal weer zeg!



Ik hoop dat jullie 20 weken echo ook zo goed gaat zijn xsuper zeg!!!! ik ben heel benieuwd dinsdag!! :D
Alle reacties Link kopieren
gelukkig was het best rustig in babypark! goed geholpen :D we hebben een commode en kast gekocht en een badset :D kunnen volgende week bellen voor een levertijd
Alle reacties Link kopieren
Bengeltje: super dat je een goede echo hebt gehad. Weer een mijlpaal behaald geniet ervan.



Pink-t gefeliciteerd met je trouwdag.



Happy wenn: fijn dat je geslaagd bent bij Babypark.
Alle reacties Link kopieren
Oh en mijn buik.......opeens plopt mijn buik eruit!

Heeeeeerlijk, een echte ikbenzwangerbuik!!
Fijn bengeltje!



Dat van die buik herken ik, sinds dit weekend heb ik echt een mooi bolletje!

We zijn nu met schoonouders, zwager en schoonzus en. Mijn nichtje van vijf maanden het weekend weg.

Gisteren wezen zwemmen met die kleine meid, vond ze echt helemaal super, en toen ik gisteren met haar op schoot op de bank zat heb ik die kleine man van mij echt heel duidelijk in mijn buik voelen bewegen, hij duwde echt stevig tegen mijn buik! Echt een bijzonder gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, wat leuk om te lezen dat jullie alweer zo ver zijn!! Er zijn zelfs al geslachten bekend, leuk leuk leuk! Hier gaat alles goed, ben heel ziek geweest en voel me nu ietsjes beter maar nog steeds aan het overleven noem ik het maar! Ben as vrijdag 13 weken! :-) Doeiiii!
Ugg, wat naar dat je je ook zo beroerd hebt gevoeld, maar fijn dat het nu beter gaat!! Het gaat nu vast in een stijgende lijn

En dertien weken, dat moet vast heerlijk voelen na je eerdere miskraam.

Ik wens je iig een fijn tweede trimester toe en kom gauw nog maar een update geven.
Alle reacties Link kopieren
yeah leuk ugglover!! 13 weken alweer :D gaat snel!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,, was even afwezig hier.. Druk met school, werk,, pff effe alles in 1x..



Hebben jullie een facebook aangemaakt?



Can I join??



Kusjes Pat
Natuurlijk Pat! Wil je mij een mail sturen? Dan voeg ik je toe aan de groep
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een beetje jammer dat jullie naar Facebook zijn verhuisd



Wil graag weten hoe de overige 20 weken echo's zijn gegaan?



Hier heeft manlief de baby zien bewegen en ook voelen bewegen, WAT een bijzonder moment!
Bengel, dat snap ik wel een beetje. Hier nog geen echo gehad. De mijne is zelfs naar een week later verplaatst (dubbele afspraak )

Ik weet dus pas met 21 weken hoe het gaat..



Met degenen die de 20 weken echo hebben gehad gaat het goed!

En hoe is het met jou en baby, Bengel?



Pat, ik heb geen mail van je gekregen. Klopt dat? Zonder mail kan ik je niet toevoegen.



Ik snap trouwens ook niet helemaal dat het hier nu zo rustig is, want volgens mij hebben maar een deel van de meiden zich op fb aangemeld.



Of was dat precies het actieve deel? Ik weet het niet helemaal..
Alle reacties Link kopieren
Bengeltje, ons wacht dus de schone taak om iedere dag wat te schrijven ; ) Wordt het vanzelf weer wat drukker hier.

Wat leuk dat je man de baby ook al kon voelen schoppen! Ik voel de baby ook iedere dag druk bewegen en gisteravond kreeg ik inderdaad zo'n harde schop, die had mijn man kunnen voelen. Maar helaas, net te laat natuurlijk.



Dat lijkt me vervelend Cheery, nu moet je nog langer wachten totdat je de baby weer ziet. geduld is een schone zaak zullen we maar denken.



Zijn jullie al over namen aan het dubben? Wij wel! We hebben natuurlijk al 3 kinderen lopen en dé perfecte naam moet nu ook nog eens bij die andere 3 namen passen. Het wordt er niet makkelijker op, ha, ha!
Thats the spirit, Knopie! Als er hier wat nieuws te lezen valt, dan schrijf ik ook gezellig mee.



Met al drie gekozen namen wordt het inderdaad al lastiger! Succes met jullie keuze Wij hebben de namen al gekozen, het worden er drie. Aanstaande vrijdag gaan we ook de achternaam vastleggen bij de burgerlijke stand en de erkenning regelen.



En ja, langer wachten is wel lastig, maar aan de andere kant ook een nog iets groter kindje om te bekijken



Als je in de tabel wil Knopie, dan kan ik dat voor je regelen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik schrijf idd meer op Facebook dan hier. Ik lees nog wel mee, maar schrijven is zo irritant hier via je mobiel.

Ik heb vorige week de 20-weken echo gehad. Alles zag er goed uit en het wordt een meisje! :-)

We hebben het geslacht bekend gemaakt aan vrienden enz dmv een foto met allemaal roze spulletjes/kleertjes. Die hebben we op FB geplaatst, nadat we natuurlijk eerst de familie en goede vrienden op de hoogte hebben gebracht. Weer veel leuke berichten erop gehad.

Verder gaat alles hier z'n gangetje. Nog wel veel moe.... Maar eetlust begint een beetje bij te trekken.



Hoe is het met de rest??
Alle reacties Link kopieren
quote:bengeltje schreef op 28 april 2014 @ 13:52:

Ik vind het wel een beetje jammer dat jullie naar Facebook zijn verhuisd



Wil graag weten hoe de overige 20 weken echo's zijn gegaan?



Hier heeft manlief de baby zien bewegen en ook voelen bewegen, WAT een bijzonder moment!Hier een goede 20 weken echo!! en vanaf de echo voel ik ook meer beweging in mijn buik! :D
Alle reacties Link kopieren
Hier ook op facebook! maar ik ben de laatste tijd ook erg druk, dus zowiezo niet echt een verhalen schrijver. Ook is alles nu vrij normaal :P werken en klussen in huis ;) druk dus de tijd gaat snel!

niet veel te melden :P mijn man vind het jammer dat hij de baby nog niet kan voelen, ik voel nu zelf al wat meer, maar nog niet super vaak.



Vanavond ook weer werken ;) dus ik ga zo weer weg ..... ben wel al moe van de dag dus dat is beetje jammer :P
Alle reacties Link kopieren
@ cheery, Als het goed is heb je nu mail!



Facebook lijkt mij ook handiger aangezien ik veel met mijn mobiel werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven