uitgerekend in november 2012

16-03-2012 15:39 2167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg op:

november 2012

We hebben een algemeen account, zodat we met meerdere de tabel bij kunnen werken.





Lin0230 okt1eMEISJEjipsie3117-10-2012!!3+4 2 JONGENSBessie85262 nov3e MEISJE Gorgi372 nov2e JONGEN Rodina263 nov2e JONGETJEZeelinde273 nov1e MEISJEAisee237nov1eJONGENPriempje309 nov2e MEISJETienofozz3313 nov1e:JONGEN Bowie79-14 nov2eJONGENPanda_jet3318 nov1+2 2 JONGENSMiepie112419nov1e JONGENBoschbolleke3021 nov1e JONGETJE Tess_292922 nov1e MEISJESipie3824 nov3eMEISJESuuzzz3126 nov1eMEISJEOh_life3528 nov2eJONGETJEMambo25 nov2eJONGETJELislislislis-20 nov1e MEISJE





Schrijven helaas niet meer mee door MK



Huismussie

Klavertje

Purple Flower

Kimmake

Muis

Limoenchi

Tiepetje



We wensen jullie veel sterkte..





Wijzigingen voor de tabel, graag in dikgedrukte letters



Voor de mobiele forumers onder ons,

kun je dik gedrukt doen door de tekst maken door:

[b.] Hier de tekst [/b.] (maar dan zonder de punten
Alle reacties Link kopieren
@limoenchi...wat spannend... ! Ik zit hier ook de uren echt af te tellen tot morgenmiddag.



Zelfde verhaal als jij hier....Ik had net ineens aardig wat donkerbruine afscheiding dus maak me enorme zorgen...pff



Maar we kunnen alleen maar afwachten en duimen voor goede echo's...



@verliefdenonzeker, thanks voor het nakijken, ik doe maar een lege blaas denk ik, ook ivm de zenuwen...
Alle reacties Link kopieren
@v
Alle reacties Link kopieren
Limoenchi, spannend zeg! Grappig dat ze bij de een wel een inwendige echo maken en bij de ander een uitwendige echo. Bij mij altijd een uitwendige echo en dat was altijd goed te zien.



Boschbolleke, nog zo misselijk de hele tijd of zakt het iets af? Hoever ben je nu?



Tiepeltje, jij ook veel plezier morgen bij de echo!! Het is toch altijd weer spannend!



Hier een druk weekend gehad. Een vriendin verhuist van samenwonend naar terug naar haar ouders. Na 5,5 jaar gebroken met haar vriend, toch wel bizar hoe het leven soms kan lopen...

En een eerste communie van een nichtje van me. Wel erg gezellig maar toch weinig tijd voor onszelf. Hoop volgend weekend iets rustiger te hebben.



Verder gaat het heerlijk met me. Kan zo genieten van mezelf en dat ik me zo goed en energiek voel. Ook omdat ik nu 2 kids heb rondlopen zou ik er niet aan moeten denken om me nu zo lamlendig te voelen. Ookal heb je dat natuurlijk niet voor het zeggen...



Hoop dat het voor degene die nog niet fit zijn of misselijk of moe zijn dat het snel overgaat!!
Alle reacties Link kopieren
Grrr, weer een heel getypt verhaal weg... Apart.



@Bessie en v&o; lief dat jullie aan me denken! Hier nog van hetzelfde helaas. Lijkt er helemaal niks beter op te worden, maar zit dan nu ook nog in de hcg-piek he, dus dat lag in de lijn der verwachtingen...

v&o ik zou er voor tekenen om het eens in de week te hebben! Lijkt me prima. Even de bevestiging dat de hormonen nog hun werk doen en verder gewoon kunnen functioneren.

Fijn dat jij je zo fijn voelt bessie. Lijkt me niet heel fijn om me te voelen zoals nu met al twee kids hier! Maar je hebt het inderdaad niet voor het zeggen. Ik ben nu 9+1 week. Hopelijk dus van de misselijkheid verlost over een paar weekjes!!



@Limoenchi en Tiepetje veel succes met de echo's!! Spannend hoor!



Mijn eerste echo (termijn) is op 10 mei trouwens!
Alle reacties Link kopieren
@boschbolleke, thanks...! zal niet veel slapen vannacht denk ik, hoop zo dat het goed is...Ik heb bijna geen symptomen en wat bruinverlies vandaag dus het is enorm spannend allemaal.pff



Ik hoop dat jij je snel wat beter gaat voelen.. volgens mij is de hormoonpiek in week 8 en 9 dus nog even volhouden..!

En niks voelen is ook niet altijd fijn..
Alle reacties Link kopieren
@tiepetje: snap de spanning wel ja. Zei een vriendin van me ook al dat als ik nu ineens niet meer ziek zou zijn ik me ook druk zou maken. True! Maar heus, het hoeft er net zo goed niet te zijn! Een vriendin van mij heeft de hele zwangerschap al haar diensten in de zorg kunnen draaien, zelfs de nachtdiensten. Nergens last van. En haar dochter wordt binnenkort 4!

Dus lekker slapen vannacht en we duimen hier voor een goeie echo!
Alle reacties Link kopieren
Oh en de hcg-piek is tussen de 8 en 11 weken.... *zucht*
Alle reacties Link kopieren
ooh dus de piek is nog iets langer... mij vk zei 8-9 weken.

vervelend voor je hoor dat je nog niet opknapt, sterte ermee en thanks voor het duimen..!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



nou mijn paniek berichtje van afgelopen vrijdag was voor niks, het bleef bij die twee keer en toen was 't weer over. Hou me ook maar vast aan de gedachte dat wanneer 't roze/bruinig is niks ernstigs is!



Verder alles goed hier, geloof dat mijn buik al een beetje begint te groeien. Erg apart hoor! Meer zwangeren hier die al een beetje groei zien?

Verder heb ik donderdag weer een echo, leuk!



Sterkte aan iedereen die misselijk is!!
Alle reacties Link kopieren
Ik las over een volle blaas hier, maar op mijn afspraken kaart stond dat ze meestal onder de 12 weken een inwendiche doen. En ik moest met 8 weken, dus ging ervan uit dat het inwendig gedaan zou worden. Maar ze ging het toch via me buik proberen en dat lukte. Ze zag ook duidelijk een volle blaas. De thee van daarvoor was dus snel gezakt haha, want ik had er eigenlijk geen rekening mee gehouden. Uitwendig gaat het ook sneller als je slank bent, dus speelt misschien ook een rol.



Aisee, gelukkig dat het weer over is.

Ik had het donderdag avond ook ineens. Ook beetje zeurderig gevoel ik me buik, dus ook gelijk panisch. 'S nachts slecht geslapen enzo, maar de volgende dag erna ook niks meer gelukkig.'



Bosschebolleke, fijn dat je nu ook een echo gepland hebt, kun je er naartoe leven.



Ik ben eventjes niet geweest, omdat ik zelf ook erg onzeker werd van de nare berichten hier.

Morgen ochtend om 9 uur hebben wij weer een afspraak met echo. Ik hoop dat alles er nog goed uitziet. Ook wel fijn om weer bevestiging te hebben dan, want ik word weer steeds onzekerder.



Oja tieno, aisee en panda, fijn dat jullie ook helpen met de tabel. Zo blijft hij teminste beter up to date!
Alle reacties Link kopieren
@miepie: fijn dat je morgen weer een echo hebt dan! Hopelijk wordt je helemaal gerustgesteld dan! Succes meis!



@limoenchi: hoe was het...??



@aisee: mijn buik wordt wat boller door mijn opgezette darmen merk ik, haha. Nog maar een heeeeel klein bollinkje net boven mijn schaambeen uit nu.
Alle reacties Link kopieren
@ Limoenchi..hoe was je echo.....?!!!!!!!!!!!!!!

@ Miepie, succes met je echo straks !



Wij mogen om 14.30 u vanmiddag.. heb de hele nacht niet geslapen, ben zo onzeker.. nog steeds bruinverlies hier. Maar misschien komt dat wel doordat ik me te druk maak..

Ben wel blij dat we vanmiddag weten of er een kindje zit of niet maar de zenuwen zijn slopend..
Alle reacties Link kopieren
Meiden, een laatste bericht van mij hier. Het was niet goed. Op de echo was een zwangerschappen zien die na ong. 5 weken is gestopt. Het wachten is nu tot mijn lichaam dit vruchtje vanzelf afstoot.



Wat een ellende. Hier alleen maar dikke tranen bij mij en mijn vriend. Dan merk je pas hoe welkom een kindje was. We geven niet op.



Iedereen het allerbeste en wie weet zien we elkaar nog eens op een forum.
Limoenchi, wat vreselijk voor je meid.. Heel veel sterkte de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
@ Limoenchi, wat vreselijk....!!!! Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws...
Alle reacties Link kopieren
Limoenchi wat vreselijk voor jullie!! Heel erg veel sterkte voor jullie samen! *knuffel*
Alle reacties Link kopieren
Limoenchi wat erg zeg! Zo verdrietig als het zo welkom is! Veel sterkte en hopen dat je lichaam snel hersteld na het afstoten.
Alle reacties Link kopieren
limoenchi, wat een verdrietig bericht! Heel veel sterkte voor jou en je vriend!
Alle reacties Link kopieren
hier afgelopen zaterdag de eerste echo gehad. In eerste instantie waren we helemaal blij, kindje sprong vrolijk rond, de termijn klopte met mijn eigen berekeningen ( ben 14 november uitgerekend )

De echoscopist zag alleen dat de darmen nog in de navelstreng lagen en zei dat we over 2 weken terug moesten komen op controle. Hij verzekerde ons dat het er allemaal normaal uitzag en dit echt ter controle was.

Toen ik gisteren de VK belde om een afspraak te maken voor de controle echo vroeg ik nog even naar het hoe en wat van die darmen in de navelstreng. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen! Een heel verhaal over dat het een afwijking is, dat kindjes dan vla na de geboorte geopereerd moeten worden, dat we doorgestuurd zullen worden naar een universitair ziekenhuis omdat dit hun pet te boven ging etc. Ik schrok me rot en ben toch even aan het googlen geslagen. Het kan alle kanten op maar gelukkig lees ik ook veel berichten dat het de komende weken nog gewoon goed kan komen en de darmen in de buik kunnen terugtrekken. We gaan maar even van het beste uit maar ik ben er wel behoorlijk van van de kaart merk ik!



sorry voor mijn egobericht hoor, reageer later op de rest!
Bowie, volgens mij trekken de darmen pas deze weken terug uit de navelstreng..het kan dus heel goed dat over 2 weken alles helemaal hoe is.

Wat een nare verloskundige zeg in plaats van jou geruststellen een heel negatief drama verhaal ophangen..
Alle reacties Link kopieren
verliefdenonzeker, ja dat lees ik gelukkig ook overal. Probeer me daar ook maar op te richten, maar wel vervelend dat die VK zoveel onrust veroorzaakt. Bij mijn dochter heeft deze VK dit ook gedaan, veel paniek en tamtam want ik zou met 27 weken al aan het bevallen zijn van een veels te klein kindje, gelijk naar het zieknhuis etc. Kind bleek wel te klein maar uiteindelijk allemaal goed gekomen. maar wat een stress gehad toen!
Bowie, echt niet leuk.. Heb je geen mogelijkheid om van VS te veranderen?
Alle reacties Link kopieren
Bowie, op de site van Babybytes staat per week wat er in de zwangerschap gebeurd. Daar staat pas bij week 12 of 13 dat de darmen zich terugtrekken.

Zeker raar dat ze je zo ongerust maakt. Ook omdat volgens mij de vk ook weet dat het je stress oplevert en dat is ook slecht in de zwangerschap...



Erg vervelend. Maar je hebt gelukkig een controle echo, waarschijnlijk zal het allemaal goedkomen!
Alle reacties Link kopieren
@bowie: kan je niet een andere vk zoeken idd?! Wat belachelijk dit! Arme jij, wordt je helemaal onzeker gemaakt voor niks!! Bah!



Hier is het echt weer drama. Moet er vandaag ook af en toe hartverscheurend van huilen. Vriend is echt super lief, maar ook daarom voel ik me zo naar. Loopt hij hier mijn emmertjes kots te ruimen, me te troosten en hij heeft me serieus een banaan gevoerd net... Pfffffft. Sorry voor mijn huiliehuilie verhaal, maar bah wat ben ik hier klaar mee zeg! Weg romantiek hier, haha! Arme bol..
Alle reacties Link kopieren
Bosch bolleke. ik lees hier al n aantal weken mee. ik aanben ook zwanger van mijn derde kindje,uitgerekend op 11-11.hiervoor heb ik een miskraam gehad met 11 weken. deze zwangerschap gaat n beetje t zelfde als die van jou nu. ik ben zo ontzettend misselijk dat er dagen waren david wel 10-15x op ernstig dag moest braken. ik ben nu door de arbo arts al 4 weken in de ziekte wet gestuurd. en hoe rot voor jou ik vind de herkenning wel fijn. Ik voel me soms echt een aansteller maar ik kan de lol van deze zwangerschap op sommige dagen echt niet inzien. ik hoop nu echt dat t over 3 weken beter wordt. bij de oudste twee was dat wel zo al was ik daar niet zo extreem misselijk als nu. Al denk ik dat de zorg voor hen ook zorgt dat de misselijkheid toeneemt doordat ik de zorg voor hen heb. vermoeidheid is bij mij nl echt funest. dus ik wil je eigenlijk vooral laten weten dat je niet de enige bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven