UItgerekend Januari 2012

11-05-2011 10:06 1934 berichten
Alle reacties Link kopieren




NaamLeeftijdKindjeUitgerekendBijzonderheden J/M Yes81291e09-01-20128 juni 1e afspraak vk + echo 03-12-2011 zoon rosanne771e06-01-2012 10-12-2011 dochterWeetje82291e07-01-201219 augustus 20 wekenecho 25-12-2011 zoonLoco393e08-01-20121e kindje is overleden 2-1-2012 zoonSpestak241e11-01-2012 3-1-2012 zoonPennylane1e07-01-201218 augustus 20 wekenecho 5-1-2012 dochter Simoontje85261e07-01-201216 augustus 20 wekenecho 7-1-2012 zoonIndia25333e31-12-2011 11 augustus 20 wekenecho 8-1-2012 dochter Ezeltjestrekje301e10-01-201212 juli vk 10-1-2012 zoonjustdeb272e20-01-201218 juli vk en echo 10-1-2012 zoonChayenne08-01-2012 24-1-2012 dochterMoize312e18-01-20122 sept 20 weken echo 25-1-2012 dochterTmaar262e22-01-20121e afspraak vk 16 juni 26-1-2012 zoonOranjemiss 26-1-2012 zoonAppelientjex301e27-01-2012 jongenLievelover271e04-02-201227 juli vk 06-02-2012 dochter



Ben je uit de tabel verwijderd en wil je er weer tussen. Geef even een seintje en je staat er zo weer in. /tr]
Alle reacties Link kopieren
Oh, je bent al bezig met een tabel.

Je kunt volgens mij bij de icoontjes een 'tabel invoegen'

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar je kunt het proberen, toch?
Alle reacties Link kopieren
@Joella: gefeliciteerd met je zwangerschap. En zoals je ziet heb ik een tabel gemaakt. Heb je er gelijk tussen gezet.



@iedereen: als ik wat moet aanpassen in de tabel. Willen jullie de aanpassingen dan vetgedrukt aangeven. Dan kan ik het makkelijk terugvinden en aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Yeah gelukt!

28 jaar1e kindje



Het kan zijn dat na de termijnecho blijkt dat ik toch eerder of later ben uitgerekend. Maar dat geef ik dan wel aan.
Alle reacties Link kopieren
super India dat je een tabel hebt gemaakt



hebben jullie ook zo'n trek in vreemde dingen? Er ging bij mij een belletje rinkelen toen ik al 2 weken elke dag tostis wilde eten.... dat heb ik nog nooit gehad, bleek gewoon zwanger!



Heb nu zoveel zin in ananas, croissantjes met kaas en rijstewafels met kaas (eet ik normaal nooit) en aardbeien, maar dat is altijd lekker natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk vooral veel dorst. En veel trek in snackvoedsel. Zoals chips en frietjes... koffie lust ik helemaal niet meer. Die lucht alleen al...
Alle reacties Link kopieren
ja snackvoedsel ook idd, hahahha! Heerlijk.. frietjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik 'zuip' chocomel sinds twee week. Slaat nergens op... deed ik nooit! Had het niet ineens in huis...



Zwaai naar Joella!!! Leuk hoor, de taart was een supergroot succes! Ben benieuwd naar de reacties! Ik herken je 'klachen' precies!



Mijn moeder zei dat ze zelf altijd vanaf week 6 de misselijkheid flink begon te voelen. Das voor mij vanaf aankomend weekend.... (hoop het natuurlijk niet hihi) Ik heb trouwens ook behoorlijk last van mijn darmen, het zijn net ballonnen, waardoor mijn kleding nu al knelt bij mijn buik.



Gaaf hoor die tabel, India!! Ziet er mooi uit! Ik heb een drukke avond voor de boeg, maar hoop hier vanavond nog weer even te spieken!
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat alles zo overeenkomt! Ook hier erg moe, bolle buik (heb juist vrij platte buik) en enorme dorst inderdaad. Nog geen gekke voorkeuren kunnen ontdekken qua eten eigenlijk.

Mooie tabel hoor!

Heb ook eindelijk een 'gezichtje' gekregen.

Spannend, trouwens Joella, je familie inlichten! Laat je weten hoe het gaat?
Alle reacties Link kopieren
Oja, voor in de tabel: 14 juni VK en echo
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik heb 2 januari kindjes (2009 en 2011), dus ik kan uit ervaring zeggen dat die de állerleukste zijn!



Veel plezier met dit topic! Ik schrijf nog steeds met een aantal januari 2009 moeders, hartstikke gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hahah, ik had vooral zin in avocado's , maar nou hoorde ik dat je daar niet teveel van mag. Verder heb ik het goede vrienden wel verteld, als het mis gaat mogen ze het ook weten. De 17e heb ik een intake bij de VK en de 31e een echo, spannend! Enne, gefeliciteerd iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!!



Joella veel plezier met je taart. Voor de inspiratie van de dames hier zal ik de foto ook nog even plaatsen.



Leuk alle felicitaties, ook van de Januari 2011 moeders. Ik heb twee zussen waarvan de 1 afgelopen januari is bevallen, de andere begin februari. Ik kan dus flink snuffelen in hun collecte positiemode, heb al een hele vuilniszak vol verzameld! En ik moet zeggen, met die opgeblazen darmen van mij zit zo'n broek wel lekker hoor!



Niemand nog aan het overgeven?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hey!



@Simoontje: ik wilde gisteren de taart bestellen en toen was ik natuurlijk te laat! Ik ga dus vandaag even iets anders verzinnen voor morgen.



Mijn darmen zijn toch onrustig! Iedere ochtend is mijn buik zo plat als een dubbeltje, maar in de loop van de dag.... Ik ben afgelopen dinsdag in huilen uitgebarsten, omdat ik al wel 5 maanden zwanger leek. Vreselijk vond ik dat. Mijn broeken zitten te strak, waardoor het in mijn buik drukt. Ik kijk verwoed in mijn kast of ik 'wijdere' kleding kan vinden.

Het waren echt van die hormonale tranen, sloeg nérgens op!

Mijn man is heel nuchter, dus die is ook nog niet zo bezig met de zwangerschap. Terwijl ik me al zo'n overdreven 'moeke' voelde.

vind je het eigenlijk wel leuk dat ik zwanger ben, sloeg ik hem om de oren!

Dus hij deed precies wat hij moest doen en pakte mij lekker vast, zei dat ik de allermooiste was, en dat het toch zeker ons kindje was in mijn buik! Toen schaamde ik me wel een beetje.



Ik ben ook niet zo'n huilebalk, maar die hormonen is echt verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke taart Simoontje.



Wij gaan het morgen vertellen tegen mijn moeder en mijn broertje. Ik heb nog niet echt een leuke manier bedacht hoe.



@hormonen: die van mij zijn echt verschikkelijk aan het stuiteren. Ben soms echt een draak...
Alle reacties Link kopieren
Pennylane: gefeliciteerd met je zwangerschap. oh ik dacht juist dat avocados heel goed waren en gezond...

Wat leuk dat je eerste echo al zo snel is, die van mij is pas halverwege juni! :(



simoontje: wat een leuke taart! Leuk om zo je zwangerschap aan te kondigen. Hier nog niet overgegeven gelukkig, jij wel? Ik ben wel 24/7 misselijk, maar het is te doen.



Joella: oh ja die hormonen, wat een ramp, ik heb er deze zwangerschap heel veel last van, ik jank echt om alles en niks. Zo irritant, ik kan bijwijze van spreken nog bij GTST een emmer tranen laten lopen, ben echt een emotioneel wrak, whahaha.

En qua dikke buik, dat is juist het mooie van zwanger zijn, ik weet zeker dat je er over een tijdje apetrots op bent (zelfs al zit ie in de weg!)



India: spannend dat jullie het morgen gaan vertellen. ben heel benieuwd hoe je het gaat aankondigen laat je het ons weten?



Wij gaan het pas met 12 weken vertellen, nog eventjes geduld dus...
Alle reacties Link kopieren
Pff, mijn eerste huilbui is een feit! Nouja, een extra 'bewijs', laten we het daar maar op houden. Hebben jullie al rondgekeken voor boeken? Ik heb er 2 gereserveerd bij de bieb, lijkt me leuk om te lezen. Is voor vriend ook leuk denk ik. We weten allebei niet zo goed wat ons overkomt. Heb een aantekeningenboekje gekocht als soort van dagboekje, maar las nu ook dat er speciale dagboeken zijn... Heeft iemand daar ervaring mee? Via telefoon kan ik eerdere reacties niet terug lezen, sorry daarvoor! Zo lekker slapen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de boeken van 'Oei ik groei'-serie van mijn zus wel leuk. En wat betreft het dagboek, er zijn inderdaad hele leuke boeken om je zwangerschap in bij te houden. Ik heb er één besteld van Babette Harms, het is net een soort kraamboek maar dan bedoelt voor je zwangerschap.



Goedemorgen trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Goh alweer een januari 2012 topic.....Gefeliciteerd!



ben zelf een januari 2007 en een februari 2009 mama. (de nu niet me, maar de herinneringen ploppen meteen op)



heel fijne zwangerschappen gewenst en ik hoop dat er mooie kindjes komen.
Alle reacties Link kopieren
Die taart is geweldig zeg.

Ik heb alleen lichte verschijnselen, zoals beetje last v mm darmen en soms een vlaag misselijkheid.

En ik heb zelfs de gyn nog niet gebeld.. moet ik toch maar weer eens gaan doen.

Voor in de tabel (ik kan t alleen niet dikdrukken omdat ik mobiel zit te internetten)

Mijn leeftijd:39, 3e kind, maar de 1e is overleden. Ons zoontje spoco die wel mocht blijven is van januari 2010.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Loco, wat heftig zeg van je eerste kindje!

Nog van harte met je 2e kindje, ik heb een nichtje uit januari 2010, een schatje! Wat fijn dat je weer zwanger bent. Sta je ook onder extra controle?
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_123325 wijzigde dit bericht op 15-05-2011 16:13
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:ezeltjestrekje schreef op 14 mei 2011 @ 22:35:

Pff, mijn eerste huilbui is een feit! Nouja, een extra 'bewijs', laten we het daar maar op houden. Hebben jullie al rondgekeken voor boeken? Ik heb er 2 gereserveerd bij de bieb, lijkt me leuk om te lezen. Is voor vriend ook leuk denk ik. We weten allebei niet zo goed wat ons overkomt. Heb een aantekeningenboekje gekocht als soort van dagboekje, maar las nu ook dat er speciale dagboeken zijn... Heeft iemand daar ervaring mee? Via telefoon kan ik eerdere reacties niet terug lezen, sorry daarvoor! Zo lekker slapen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Omdat het bezoek aan vader heel 'spontaan' moest overkomen, belde ik hem gister. Helaas, mijn broer en zus zijn er beide niet dit weekend, dus dat gaat niet door. Wel gelijk een afspraak voor volgende week geregeled. En de taart is nu ook besteld!

Nog even geduld dus...



@loco: idd nog van harte met jullie baby van januari 2010. En wat naar dat jullie eerste kindje is overleden. Wel bijzonder dat je zo snel weer zwanger hebt mogen worden.



Vanochtend ben ik wezen sporten (crosstrainer). Ga bij de verloskundige maar even vragen hoe lang ik daar eigenlijk op mag staan. Ik ben van plan om straks te gaan zwemmen, als m'n buik wat dikker wordt. Samen met mijn zwangere vriendin. Kunnen we daarna gelijk door met baby zwemmen! Lijkt me zo leuk!



Verder was ik vandaag van alles van plan, maar heb alleen maar films gekeken op bed, een reep chocola gegeten en heel hard gehuild toen een tienermoeder haar dochter voor adoptie heeft afgestaan.

Zucht... mijn man net gebeld: of hij eten mee neemt op de terugreis. Ik heb ineens vreselijke zin in een broodje Kebab.
Alle reacties Link kopieren
Hihi Joella, is de puf er een beetje uit vandaag? Herken het heeeeeeeeel erg!!!!

Heb zojuist het bed verschoond, en dat was wel weer genoeg voor vandaag!!

Ik heb bij mijn twee zussen al heel veel positiekleding gescoord! Heerlijk! Vooral de broeken en rokjes vind ik fijn om te hebben, een goede basis is binnen! Zit ook allemaal heerlijk, vooral als mn darmen weer helemaal opzetten, maar voelt ook wel overdreven om het nu al te dragen.

Ik heb de asperges die op het menu ook ingeruild voor een patatje met frikandel speciaal hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven