UItgerekend Januari 2012

11-05-2011 10:06 1934 berichten
Alle reacties Link kopieren




NaamLeeftijdKindjeUitgerekendBijzonderheden J/M Yes81291e09-01-20128 juni 1e afspraak vk + echo 03-12-2011 zoon rosanne771e06-01-2012 10-12-2011 dochterWeetje82291e07-01-201219 augustus 20 wekenecho 25-12-2011 zoonLoco393e08-01-20121e kindje is overleden 2-1-2012 zoonSpestak241e11-01-2012 3-1-2012 zoonPennylane1e07-01-201218 augustus 20 wekenecho 5-1-2012 dochter Simoontje85261e07-01-201216 augustus 20 wekenecho 7-1-2012 zoonIndia25333e31-12-2011 11 augustus 20 wekenecho 8-1-2012 dochter Ezeltjestrekje301e10-01-201212 juli vk 10-1-2012 zoonjustdeb272e20-01-201218 juli vk en echo 10-1-2012 zoonChayenne08-01-2012 24-1-2012 dochterMoize312e18-01-20122 sept 20 weken echo 25-1-2012 dochterTmaar262e22-01-20121e afspraak vk 16 juni 26-1-2012 zoonOranjemiss 26-1-2012 zoonAppelientjex301e27-01-2012 jongenLievelover271e04-02-201227 juli vk 06-02-2012 dochter



Ben je uit de tabel verwijderd en wil je er weer tussen. Geef even een seintje en je staat er zo weer in. /tr]
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas niks van m'n vriend gekregen... Heb gisteravond gezegd dat me dat wel wat tegenviel, nu was hij vergeten wat te kopen en dacht ik zeg niks, ik geef het van de week wel...

We gaan het zien!

Hier een zwaar verkouden Jeetje. Hij was gisteravond een paar keer wakker en benauwd dan! erg zielig. 23.45 voor het laatst en 6.30 weer wakker. 7 uur de fles gegeven en weer in slaap gevallen. Net wakker gemaakt want oma stond alweer op de stoep! Ik ga nog even thuis wat werkverslagen maken en ook op weer op pad! Lekker kort werkweekje! en dan 5 dagen weekend!
Alle reacties Link kopieren
Jammer van je vriend Weetje, daar had hij best even over na kunnen denken natuurlijk. Je wordt tenslotte gek van alle reclames op radio en tv dus vergeten is bijna geen excuus meer toch? Nou ik hoop voor je dat hij het deze week helemaal goedmaakt

Wat zielig dat Jeetje zo verkouden is, arme ziel.. Lekker korte week inderdaad, ik moet morgen, woensdag en donderdag!

Kun je deels thuis werken? Lijkt me zo relaxed
Alle reacties Link kopieren
Jammer Weetje, ik zei daar ook wel van balen. Ook al ben je niet de moeder van je vriend, die kleine is nou eenmaal nog niet groot genoeg om iets te maken. Wat sneu van Jeetje! Alweer zo verkouden! Beterschap!



Lievelover, ook een lekker kort weekje. Ik ook, heb vanochtend gewerkt (inval) en dat was het dan weer voor deze week. Het schiet nog niet echt op helaas....



Morgen de één na laatste keer babymassage. Ik vind het echt ontzettend leuk. Dat komt ook omdat Blonde het zo super doet. Als hij moe is zet ik hem in de maxi cosi en is hij zo vertrokken. Het sfeertje is relaxed en gezellig, ik ga het nog missen! Ik wil graag met hem gaan babyzwemmen als dit afgelopen is. Is er iemand die dit doet? Ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Simoon ik wil ook gaan babyzwemmen, ben ook erg benieuwd!

Word je qua invalwerk altijd op tijd gebeld? Of ook wel 's morgens pas? Lijkt me lastig als je snel snel moet.



Ik ben afgelopen vrijdag met Moppie foto's wezen maken voor haar heupjes, nu werd ik net gebeld door de huisarts voor de uitslag en het leek niet goed. Ook niet per se slecht maar de Orthopeed moet het nu beoordelen :( Zo zielig als ze een broekje moet... hopelijk kunnen we gauw terecht!
Alle reacties Link kopieren
Heb gister ook wel duidelijk gemaakt dat ik terleurgesteld was dat ik niks had gekregen... hij schaamde hem ook dood. Hij is met bijv valentijn ook zo attent...NOT!:) Ach ik was er ook al vanuit gegaan dat ik niks zou krijgen maar het het wel gehoopt. Nu afwachten hoe hij het goedmaakt!



Ik ben niet gaan babyzwemmen. Wilde ik wel graag maar had ervaringen gehoord van mijn mede-zwangerschapszwemmers dat het niet zo'n succes was in dat ene zwembad (@Lievelover, B bedoel ik dan)

er waren grote groepen, ong. 10 kinderen en met het omkleden maar 2 of 3 aankleedkussens. Dus dan moet je wachten en dat is niet zo'n succes met een klein hummeltje die nat is... Dus toen heb ik daar maar van af gekeken. Ik weer niet hoe dat in andere zwembaden is natuurlijk.

@Lievelover, hoorde van een kennis van mij (woont bij jou in het dorp;-)) dat in F een zwembad is die niet zoveel chloor gebruiken en kleine groepen les geven. Misschien iets voor jou? Voor mij is dat niet gemakkelijk te berijden helaas.
Alle reacties Link kopieren
En wat balen van de heupjes!! Hopelijk valt het mee... maar anders ishet niet anders. Maar goed dat ze daar nu achterkomen. Het is voor een goed doel!!
Alle reacties Link kopieren
Ah Weetje ik snap precies wat je bedoeld maar goed ik wilde dus wel in B gaan zwemmen. Omdat je daar geen abonnement hoeft te hebben maar gewoon een 10 banen kaart kunt nemen. Ook ivm werk kan ik misschien niet elke week. In F moet je een abonnement hebben en best prijzig ook. Ik denk dat ik het een x in B ga proberen en als het niks is dan niet..

Wat is de wereld ook klein he trouwens



Helaas zijn mannen af en toe gewoon zo (uitzondering daargelaten) ik had alles voor het ontbijt gekocht, hij hoefde het alleen maar af te maken haha! Ik hoop voor je dat hij het gauw goed maakt!
Alle reacties Link kopieren
He meiden iedereen lekker druk? Hier heeft moppie vanmorgen een spreid broekje gekregen :( het is niet erg maar toch vind ik het zielig! Ze past gelukkig nog in de wieg, de bak van de Joolz nog niet geprobeerd! Ze heeft hem eerst voor 2 maanden en dan weer verder kijken. Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
@lievelover,

Dus toch, hopelijk blijft het bij die 2 maanden. Ziet er toch gek uit! Je zal wel veel vragen en kijkende mensen hebben nu... Maar het is allemaal voor een goed doel!!

Ik zag laatst ergens een site voor kleertjes ed speciaal voor spreidbroekjes. Misschien leuk?



Hier alles goed! Lekker lang weekend. en ook nog mooi weer! Wat wil je nog meer. Met Jeetje gaat het ook super, slapen gaat ook steeds beter. Nu ligt hij ook alweer een uur boven te slapen!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!

Lekker van het mooie weer aan het genieten? Poeh wat was het warm vandaag. Blonde genoot ervan op zijn speelkleed onder de parasol. Maar het slapen was minder vandaag overdag, misschien toch wat last van de warmte.



Ik ben langzamerhand begonnen met de BV combineren met KV. Mijn productie bleef enorm op de wip. Ik heb veel geprobeerd om het op peil te krijgen, maar het hielp te weinig en sommige maatregelen (medicatie/nachtkolven) gaan me te ver. Vooral de voeding voor het slapengaan was een lastige. Die hebben we vervangen door een papfles. Ook de voeding rond het middaguur is nu een fles KV. De andere 3 voedingen blijven BV voor zolang mijn lichaam het geeft. Maar ik merk wel dat het minder wordt, omdat de vraag nu natuurlijk ook minder is.

Tot nu toe gaat het hartstikke goed, geen problemen meer met de fles en de groente/fruithapjes smaken ook goed.



Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook goed!

Een heerlijk 'vast' ritme elke dag en dat is wel fijn hoor.

7.30-8.00 fles

9.00-10.00-10.30 slapen

10.00 fruit (kan iets later zijn ivm slaapje)

12.00 fles

12.30-14.00/15.00 slapen

16.00 fles

16.15-17.00 slapen

18.00 paar hapjes groente

19.30-20.00 papfles en op bed.

Als hij straks veel meer fruit en groente gaat eten kan ik een fles laten vallen denk ik. Zal as donderdag eens vragen op het CB.

Ik vind het wel geweldig om te zien hoe bepaalde smaken vallen! De worteltjes moest hij de 1e keer niks van hebben! Haha, erg grappig om te zien. Ik probeer nieuwe smaak altijd 3 dagen. De 2e en 3e dag ging het al beter. Vandaag sperzieboontjes. Dat vond hij wel lekker!

De peer en banaan vind hij overheerlijk! Dan zit hij zo lekker te smullen!



Vandaag overdag heeft Jeetje ook weinig geslapen, maar vanavond heel snel in slaap gelukkig. En nog steeds, terwijl het boven echt wel warm is... Wel nog in een slaapzak en dan zonder dekens, zonder slaapzak vind ik het nogal eng ivm omdraaien. (maar dat lukt hem met slaapzak ook wel) Morgen eens kijken voor een extra dun slaapzakje.

Vind het ook wel moeilijk met kleding hoor!

Hoe doen jullie dat?



Jeetje is de laatste weken zo gezellig! Hij gilt! Hij zingt er gewoon over. Ik lach me dood! Zodra hij in de gaten heeft dat ik kijk dan stopt ie. 's ochtends als hij wakker is ook. Geweldig! En zodra ik z'n kamer binnen kom is hij stil en lacht ie! Heerlijk wakker worden. (alleen vanochtend 5 uuur deed hij het ook toen maar speen gegeven en verteld dat 5 uur echt te vroeg is!! Niet meer gehoord tot 7.15:))



Balen dat je bv terugloopt, maar respect hoor dat je het al zolang vol houdt!!! Misschien iets meer rust zo en blijft die 3x daags goed gaan!? Wel fijn dat de fles goed gaat! Dat is ook lang een strijd geweest naturlijk!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ik merk wel dat het nu nog meer terugloopt. Vooral 's morgens is het verschil met voorheen heel duidelijk. Hij heeft nu nog genoeg aan beide borsten (daarvoor meestal één leeg en een slokje uit de andere), maar ik denk dat dat binnenkort ook te weinig is. Die andere twee bv's zijn kleinere slokken. Ik mag één van die bv's laten vallen van het CB, maar het hoeft niet. Ik kijk gewoon maar even aan hoe dit gaat.



Je hebt een mooi ritme zo Weetje! Hoe doe je dat met de hapjes? Zo'n potje moet binnen 24 uur leeg toch? Maak je het zelf? Vries je wat in? Of gooi je veel weg?

Hier ook een redelijk ritme inmiddels, bepaald door Blonde zelf. Er zitten wel verschillen in dagen met een uitstapje 's morgens (dan slaapt ie rond 10:30 een half uurtje in maxi cosi en even na 12:00 een langer slaapje thuis in bed) en dagen dat we thuis zijn (dan doet hij dat langere slaapje meteen in bed rond 10:30). Mijn voorkeur gaat uit naar het langere slaapje ná het middaguur. Dan kan hij het 's middags ook beter volhouden. Maar ja, om nou iedere dag met hem op pad te gaan, omdat hij dan niet meteen z'n lange slaap doet...... Hoe zou ik hier mee om kunnen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Daar ben ik ook weer eens. Phfffff wat een warmte he!! G ligt in zijn mouwloze romper in de box te spelen. Qua slapen heeft hij er niet zo'n last van. Ik heb een dunne slaapzak bij Prenatal gekocht en daar ligt hij in zijn romper in. Warm genoeg en hij heeft het sowieso niet zo snel koud.

Sinds maandag maak ik hem ook niet meer wakker om 2300. En tot nu toe slaapt hij door tot 0630-0700. Ben dus erg blij!!

Hopelijk blijft dit zo. Dan kan ik ook na 2200 naar bed.

Maandag is G bij de kinderarts geweest en hij weegt nu 8 kg en is 63,5 cm. Qua lengte mag hij nog wel iets langer zijn maar dat is tot nu toe altijd al zo geweest. Verder alles helemaal prima. Ook ga ik dit weekend voor het eerst een fruithap geven. Ik merk dat G er aan toe is, kijkt letterlijk het eten uit mijn mond en maakt ook smak geluiden. Fruit is al gehaald en ik moet alleen nog een blender kopen. In het begin vervangt het nog geen melkmaaltijd maar geven jullie het voor of na de melk? Wanneer weet je of er nog melk bij gegeven moet worden of dat het een maaltijd vervangt?

G heeft flessen van 230 en die drinkt hij met gemak op!



Zijn er al tandjes door bij 1 van de baby's?

Hier nog geen tekenen.

G rolt ook nog niet zelf. We helpen hem nog een handje.



Simoontje, super knap dat je het al zo lang volhoudt hoor! Kan me voorstellen dat het frustrerend is als je merkt dat Blonde niet meer tevreden is na een voeding en snap helemaal dat je dan over bent gestapt naar kv. Dat is ook een proces van loslaten. Ik merk dat ik er nog maar geen afstand van kan nemen.

G heeft hier ook voor de ochtend een lange slaap. Meestal na 0700 nog wat slapen en na de voeding van 1100 slaapt hij nog wel 2 a 2,5 uur. S middags dan meestal ook nog anderhalf uur en hij red het dan ook vaak niet om tot de voeding van 1900 op te blijven. Zodoende doet hij nog wel eens een slaapje van 30 min of ik geef de voeding iets eerder want anders valt hij tijdens het drinken in slaap en dat schiet ook niet op. Ik laat het maar zo. Advies hoe je dit anders kan doen heb ik ook niet echt.



Weetje wat hebben jullie een fijn ritme! En zo leuk om te lezen dat Jeetje zo lekker in zijn vel zit! Genieten dan he!



Lievelover, hoe vind moppie het broekje? 'Accepteert' ze het? Hopelijk is het niet lang nodig. Is misschien ook best wel warm zo met dit weer.



Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Yes, grote jongen! en wat fijn dat je nachten zo goed zijn nu. Lekker is dat he! Je went er wel snel aan vind ik, als hij nu een keer s nachts wakker is ben ik echt gebroken...



Ik geef het fruit tussen de flessen in. Volgens mij na een half jaar moet het echt een maaltijd gaan vervangen. Maar nu eet Jeetje ook nog niet zoveel dat dat kan hoor! Totaal 1 potje fruit op een dag. en een paar hapjes groente. Vandaag al niet gedaan. Dan had dat 18.15 nog gemoeten en hij was zo moe, ik wilde hem 19.00 op bed hebben. Dus had weinig zin.

Zal morgen eens informeren op het CB wat hun zeggen met voeding en wanneer een fles laten vallen. Hij drinkt ze nu allemaal nog leeg, dus nog niet! Ben ook erg benieuwd hoe lang en zwaar Jeetje morgen is!



@Yes, goed van je dat je de fruit zelf maakt, is ook mijn voornemen maar oh wat is het gemakkelijk om een potje te kopen... heb er ook weinig tijd voor, en de gemakzucht wint het!



Hier nog geen tandjes, wel veel witte plekjes in de mond maar niet op de plek waar de eerste tandjes komen... Wel is hij heel veel aan het bijten op harde voorwerpen. Wie weet voelt hij wat aankomen!



En die hitte... pfff vind het zo lastig om hem te kleden! Vandaag even bij de zeeman een dun broekje gehaald en kort broekje. Leuk spul hebben ze dar zeg! En goed koop! 3 euro voor een broekje! Alleen de rompers zijn daar wel dik, morgen maar ergens een hema zoeken en wat mouwloze en korte mouwen rompers inslaan.

Jaa ik hoorde de 1e onweer! Eindelijk, even afkoelen...



@simoontje, geen tips mbt slapen... ik denk dat er een ritme vanzelf komt. De slaapjes van Jeetje geeft hij zelf aan. Zodra ik zie dat hij moe is leg ik hem op bed. Soms even investeren met het speentje maar hij valt dan meestal snel in slaap. Wakker in bed leggen heeft echt geen zin...
Alle reacties Link kopieren
En weetje, hoe was het op het CB?
Alle reacties Link kopieren
Ja goed! Van de prikjes weer weinig last! Alleen op dat moment huilen, en toen we de kamer weer uitliepen was het weer over! Nog een paar kleine huiltjes en nergens last van verder. Thuis weer heerlijk gelachen. Samen op de grond liggen voor een spiegel, wat vind hij dat leuk, als hij dan omhoog kijkt ligt hij in een deuk!

Inmiddels 67 cm en 8440 gram. Doordat we de eerste prikken hadden uitgesteld moesten we deze maand extra. Met 6 maanden hoeven we niet, pas over 3 maanden weer! De kinderarts was helemaal verbaasd wat hij al kon! Normaal ziet ze kinderen van 6 maanden maar Jeetje deed daar niet voor onder en 'slaagde' voor alle testjes! :-) (omrollen naar links en rechts, van liggen naar zitten (wel vast) speeltjes pakken met beide handen, voetjes pakken.En dat allemaal op comando!) Hoe trots kun je zijn als moeder! :-) :-)
Alle reacties Link kopieren
heeeee wat een kanjer is die Jeetje!! Met recht kun je daar trots op zijn hoor! Pas maar op, die gaat als een speer! En inderdaad kan hij al veel van de 'winkel' hehe. Fijn dat de prikjes er nu op zitten voorlopig. Leuk idee om voor de spiegel te liggen! Ik sta meestal met G voor de passpiegel, vind ie ook helemaal leuk.
Alle reacties Link kopieren
Haaaai dames!



Ik schaam me diep dat ik zolang niets heb laten horen! Druk druk druk!

Na volgende week heb ik weer meer tijd om mee te schrijven hoor!



Maar wou even laten weten dat alles hier goed gaat! Kleine man wordt al een hele bink. Moet a.s dinsdag weer naar cb voor meten, wegen en prikjes, dus zal dan even melden hoe zwaar en lang hij is...



Hij heeft inmiddels ook een redelijk ritme te pakken op de dagen dat hij thuis is.. Op het kdv gaat het nog iets minder..

Hij eet sinds kort groente en fruit en hij vind het heeeeerlijk! Alsof ie nog nooit anders gedaan heeft!

Hij brabbelt, gilt, lacht en is de hele dag door vrolijk. Kan inmiddels van buik naar rug draaien en is druk met oefenen van rug naar buik, en kan heeeel boos worden als dat niet lukt, echt gieren dan :)... Hij beweegt ook zowat de hele dag...

Verder is hij stapelgek op zijn grote zus, en zij op hem, zo leuk om te zien!



En jaaa, hier wel al 2 tandjes! Sinds vorige week zijn de eerste 2 ondertandjes erdoor! Met 4,5 maand! Het lijkt zo schattig! Maar oooooohwwww wat worden ze dan snel groot! Mijn kleine mannetje is niet meer zo'n klein hummeltje..



Zo, dat was mijn update even gauw. Heb komende week nog een hele drukke week, daarna kom ik gauw weer meekletsen en reageren op iedereen!



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn we met dit topic aan het leegbloeden... Jammer maar begrijpelijk!

Heb het zelf ook vaak te druk!



@justdeb, leuk weer eens van je te horen!



Hier gaat alles z'n gangetje! Al vermoed ik dat er tandjes aankomen, grote bobbels in de mond, overal op kauwen, diarree en nu ook nog eens hoesten. ben benieuwd, maar misschien is het ook wat anders! Zat ook aan een sprongetje te denken alleen is het daar net wat te vroeg voor... Hij drinkt z'n flessen ook niet meer zo goed leeg en zit zelfs te twijfelen of hij niet een fles minder kan. (3 ipv 4) zaterdag gedaan en ging goed maar gister was hij weer niet tevreden en tussendoor een fles gegeven. Niet helemaal opgekregen.

Ach zo blijf je klooien en uitproberen!

Vandaag is het weer een slaapkop, sinds een paar dagen is hij 6 uur wakker. Meestal slaapt hij nog 1 a 2 uurtjes daarna maar vanochtend was het lastig. Ik zou het bijna opgeven om 7.15 toen hij alsnog in slaap viel. Ik toen klaarwakker en maar uit bed gegaan. Vervolgens heb ik hem om 9 uur wakker gemaakt!! Slaapkop! Toen van 10.45-11.30 geslapen en ligt hij sinds 13.00 alweer te maffen! Ik ben zelf inmiddels doodmoe... pff maar kan niet slapen overdag!



Vanochtend nog bij de huisarts geweest. Had allemaal vervelende bijwerkingen van het spiraaltje. Nu wilde de huisarts eerst andere dingen uitsluiten vor hij eruit gaat. antibiotica voor veel afscheiding en jeuk en moet gaan bloedprikken voor haaruitval en moeheid. Ik verwijt het aan het spiraaltje maar het kan ook de schildklier zijn. Dus weer even afwachten!



Hoe gaat het met jullie?! Nog nieuws oid?
Alle reacties Link kopieren
Hi Weetje, wat vervelend al die klachten!



Ik schrijf nog wel steeds actief op het andere topic, maar heb soms de puf en tijd om ook hier ook nog uitgebreid te reageren. Aan de andere kant komen er soms ook weer leuke onderwerpen voorbij en vind ik het leuk om mee te kletsen en ervaringen uit te wisselen.



Hier gaat alles goed, fantastisch zelfs! Ben volledig over op kv en dat gaat prima. Mooi ritme te pakken, met een flinke middagdut van 11:15/11:30 tot 14:15/14:30. Ideaal. Van de fruit en groente wordt heerlijk gesmuld. Ik heb het idee dat meneer zelfs wel meer lust. Ik geef nu 3 eetlepels fruit met 3/4 ligakoek en 3 eetlepels groente per dag. De flessen gaan ook allemaal op (4x 180+6, waarvan eentje met rijstebloem).



Ik heb zelf alleen nog steeds geen werk en daar baal ik wel flink van. Ik aas op dit moment op een zwangerschapsverlofvervanging. Dan ben ik weer vier maanden zoet. We zullen het zien.......
Alle reacties Link kopieren
@ Simoontje, nog wat gehoord van die vervangende baan? Zou wel lekker zijn! Ik geloof direct dat je baalt van het thuis zitten. Toch moeilijk af en toe!

Fijn dat het met voeden zo goed gaat! En het slapen! Dat is wel weer een voordeel van altijd thuis zijn, je kan er een fijn ritme in krijgen! de 3 R's...



Hier de afgelopen week is het 's avonds/'s nachts mis. Snap er niks van, ik denk een sprongetje? Helemaal overstuur. huilen/krijsen en moeilijk rustig te krijgen. Gisteravond was pittig. Om 19.15 op bed. Om 20.15 wakker en overstuur. uiteindelijk om 21.00 weer in slaap om 21.15 weer wakker en 21.30 weer in slaap. Wij zijn toen op bed gegaan. (ben zelf ook de hele week al niet fit) Net aan het slapen toen het 22.30 weer helemaal mis was. Gelukkig daarna de hele nacht geslapen.

Die avond ervoor was het om 23.30 mis en die nacht daarvoor om 3.00. Zo gek, dat heeft ie nooit!

Nu nadat hij thuis was bij schoonouders vandaan weer huilerig. 18.50 maar naar boven gegaan, toen kreeg ik hem rustig. En viel hij snel in slaap. Zit er nu dus op te wachten wanneer hij aanslaat...



Misschien zijn het ook wel de tandjes? (maar nog geen stinkluiers, rooie billetjes, alleen veel bultjes in de mond en overal op kauwen)

Mischien ook wel zijn verkoudheid?

Pff lastig hoor...
Alle reacties Link kopieren
Uh oh... ik hoorde van een vriendin ook al dat ze lastige avonden en nachten had (dochtertje is drie week ouder dan Blonde). Hoop dat het snel overgaat!

Hier gister ook een gekke avond, ontroostbaar, wel te verklaren door te lang wakker, snipverkouden en ik dacht ook wat krampjes (veel scheetjes). Ik had twee dagen ervoor voor het eerst gemengd fruit gegeven, misschien dat hij daar wat krampjes van had. Uiteindelijk wel op tijd gaan slapen, maar na slechts 50cc uit de papfles te hebben gedronken. Om 20:30 weer wakker, gelukkig weer vrolijk, fles gegeven, slapen en toen om 22:00 nog een keer huilend wakker. Even getroost en toen weer gaan slapen. 's Nachts nog een keer een huil gehoord, maar hij viel meteen weer in slaap. En vandaag een topdag en gelukkig al minder verkouden.



Hier kauwt Blonde al tijden op z'n handen, heb nog maar één bult ontdekt, maar dat is op de plek waar kiezen doorkomen. Dus dat is wel een beetje gek.



Nog niks gehoord, volgende week contact. Zou wel fijn zijn hoor om weer wat vastigheid te hebben. Heb de afgelopen weken wel wat invalwerk gedaan en dat vond ik heerlijk. Als ik de hele week thuis zit, duren de dagen soms wel lang, en dan kan ik niet wachten tot het weer weekend is. Simoonman is vandaag vertrokken naar Frankrijk voor een wielertocht. Zondag issie weer thuis. Wel even wennen hoor, zo alles in je eentje doen!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is pittig he alles in je uppie!! En saai vooral... En dan ook nog in het weekend! Maar lekker op visite en visite uitnodigen! Gaat de tijd wat sneller!

Hier ook op de plek van de kiezen als eerst bultjes maar nu ovrrduidelijk onderin, ook boventanden zie ik in de verte en hoektanden ook al! Ben benieuwd wanneer de eersten doordringen!



Tot nu toe gaat de avond super! Geen kik gehoord en net nog fles gegeven(7uur 2slokken gehad en in slaap gevallen) en hij sliep gelijk weer door! Duimen voor een goeie nacht!! ik hoef er alsnog niet af gelukkig! T is mn vriend zn dag morgen thuis dus de ncht ervoor is ook voor hem! :-)
Alle reacties Link kopieren
En, was het een goede nacht? Hier even huilen om 23:15. Even opgepakt, getroost en weer terug gelegd. Dat ging prima. Wel maf, want hij heeft dit ook nooit. Misschien mist ie z'n papa wel...



Ik heb voor alle dagen wel iets geregeld, bezoekjes of op bezoek gaan, want anders heb je behalve het babygebrabbel helemaal geen aanspraak. Zometeen voor het eerst babyzwemmen. Daar ben ik de hele ochtend alweer mee zoet.
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,

Ook ik kom even kijken hoe het met jullie gaat.



Acht Weetje, wat vervelend dat Jeetje zo onrustig is. Hou oud is hij nu?

Hier is ukje ook een beetje met de fles aan het rommelen. Savonds drinkt hij volle flessen maar overdag telkens maar een beetje. Heel vreemd.

Gelukkig gaat het slapen snacht nog steeds super, al komt hij nog steeds standaard om 2 uur. Daarna slaapt hij weer door tot 8 uur.

Overdag worden de lapjes ook steeds langer.



Oh, hij wordt wakker. Reageer zo nog even..,.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven