Uitgerekend januari 2014

27-04-2013 10:01 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de compleet mama vitamines met omega 3 (en 6?)

Daar zit alles in dus ik maak me ook niet zon zorgen dat de baby iets tekort komt, ik eet wel fruit en groente en het gaat vanzelf weer beter.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij weet ik wat je bedoeld. Is dat met die aparte visolie capsules? Die heb ik bij mufje gebruikt. Tot ik bijna over mijn nek ging van zo'n visolieding. En wij vinden Mufje bijzonder goed gelukt () dus gemist zal ze het niet hebben.
Alle reacties Link kopieren
@jomi: spannend, morgen je echo!! Ben benieuwd! Hopelijk gaat de maagpijn snel weg, pfff weet hoe zeer het kan doen. Hopelijk straks over als je op vakantie bent, zodat je lekker kunt gaan genieten!



@leoni: jij mag vandaag naar ziekenhuis he? Krijg je ook een echo?



@verani: van mij mag het wel iets eerder komen dan met oud en nieuw hoor, liefst tussen kerst en oud en nieuw in. Dan altijd vakantie he, dus lijkt me ideaal. Druk is het toch in die periode.



@brigitte: nounou, jullie houden wel van vakantie zeg!! :)Heerlijk! Wij gaan altijd 1 keer per jaar, voor ons voldoende. Financieel gewoon niet haalbaar. Vrees namelijk dat we binnenkort en een nieuwe auto en een nieuwe bus moeten. Ook ons dak moet er nog af, je snapt het wel… Beroerd dat je zelfs nog naar het ziekenhuis moest. Hoe kwam dat?



@kroes: wij eten elke week wel iets van kibbeling of haring. Maar kibbeling zou wel niet de bedoeling zijn? Verder lust ik ook graag tonijn. Zalm is heeeeerlijk, maar dat mag alleen vers toch?



Zelf vind ik het heel bijzonder dat we zwanger zijn en zie ik het echt als een wonder. In de dvd het wonder van nieuw leven komt dat nog eens extra naar voren. Een pracht dvd over hoe het kindje in de buik ontwikkelt. Weet niet of je hem kent, maar tis echt een aanrader als je zwanger bent.



Vanaf vandaag hogere dosis prednison. Ik hoop dat ik er van opknap. Ik ben gewoon even vergeten hoe het voelt om genoeg energie te hebben. Gister de gyn. nog gebeld, want ik zat er best over in over de hogere dosis. Maar volgens hem maakt de dosis niet zoveel uit. Als je de hele zwangerschap prednison slikt, moeten we rekening houden met een prednisonkindje. De gevolgen zijn vroeggeboorte met laaggewicht en verhoogde kans op een open ruggetje. Daarnaast is het kindje ook verslaafd aan prednison en zal het na de geboorte in de gaten gehouden moeten worden. Dus we zullen wel een of meerdere nachtjes in het ziekenhuis moeten blijven. Maar dat is wel het minst erge.



Erg trots op m’n zoontje. Hij is alweer 5. Wat wordt hij groot. Gister voor de eerste keer naar schoolreisje geweest en hij vond het geweldig. Verder had hij zijn citotoetsen een stuk beter gemaakt dan in januari. Eerst was er sprake of hij het wel allemaal zou redden, maar hij heeft het goed ingehaald. Hij is een jonge leerling en vond de hele week naar school gaan erg pittig. Eerst is hij de middagen thuis gebleven, maar inmiddels gaat hij alle dagen naar school. De jongste heeft meer geluk, die is van december en kan daarom een half jaar extra groep 0 doen. Onze kindjes ook straks, ben er blij mee, want voor de oudste was ineens de hele week naar school erg pittig.



Gister zwangerschapskleding in de kast gelegd. Ik pas m’n eigen kleding nog wel, alleen zat de broek van gister wel erg strak, dus die kan gewassen worden en naar de zolder. Ik heb nog wat eigen kleding in de kast liggen, want ik verwacht na de zwangerschap ook vrij snel m’n eigen kleding aan te kunnen. Dan wel handig als ik nog wat heb hangen. Ik paste na beide bevallingen meteen m’n eigen kleren weer. Alleen zaten spijkerbroeken echt zooo strak van onderen, een huispak zit de eerste 2 weken wel lekkerder. Tis maar een tip. Ik nam bij de eerste bevalling een spijkerbroek mee naar het ziekenhuis. Lekker naïef. Nou, het ging, maar lekker was het niet. Dus tip… joggingbroeken zitten echt het lekkerst



Tsjonge, weer heel verhaal. Ik kan nogal langdradig zijn. Sorry hoor.

Fijne dag allemaal!!



liefs
Alle reacties Link kopieren
Jopidopi: Misschien kan je in contact komen met andere dames die ook prednisolon gebruikte tijdens hun zwangerschap.

Vind het niet niks als ik het zo lees!! En er lijkt me toch wel wat verschil tussen 5 of 30 mg.



En ik weet niet of je het erg vind qua herkenning. Maar je noemt je kids denk ik bij hun eigen naam.



Nog even gekeken op Youtube volgens mij heb ik je dvd gevonden daar. Hier te zien. En rechts staan dan nr 2t/m 5 edit: er is ook een nr 6!!
Alle reacties Link kopieren
Jopi wat er dat je meer moet gaan gebruiken.

Ja, misschien andere gebruiksvoorwaarden vragen die zwanger zijn.



Ja, dit jaar twee keer op vakantie vorige jaar niet op vakantie geweest alleen elk weekend van sept tot nov naar Zeeland.



Vandaar twee vakantie. Alles kost inderdaad zo veel. Mijn man werk ik heb besloten om thuis te zijn tot de kinderen 4 jaar zijn. Nu veel minder geld over.



Moet volgend jaar 3000 euro meer gaan betalen aan wegenbelasting voor oldtimers. Dus hier doen we het ook zuinig aan.
Alle reacties Link kopieren
@ jopidopi: het klinkt heel heftig van die prednison, maar je hebt niet echt een keuze denk ik. Je moet wel meer gaan nemen, anders gaat het niet goed met jouw gezondheid en dat is nog erger voor je kindje. Dus je moet wel. Sterkte meid ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. En met je kindje komt vast alles goed, ze houden het goed in de gaten!



Over vis: ik eet niet zoveel vis, alleen af en toe makreel, maar ik moet nu absoluut niet aan vis denken. Alleen als ik pasta maak, doe ik daar tonijn in ipv gehakt. En ik slik multivitaminen voor zwangeren van de Etos, daar zit visoliepoeder in, dus ik neem aan dat dat wel genoeg is.



@ Jomi nee ik heb geen vreetbuien, had ik die maar. Het lijkt me heerlijk om weer te genieten van eten ipv dat ik het erin moet proppen omdat het me tegenstaat. Ik zie dat je morgen een echo hebt, succes en geniet ervan!



@ leoni hoe gaat het met je? Worden de klachten al wat minder, of bikkel je nog even door?



@ hier nou ik ben geveld. Ik was het weekend vrij en maandag ook nog, maar ik was zo moe en dan raak ik om het minste of geringste in paniek. En helemaal met al die hormonen natuurlijk. Ik heb hysterische huilbuien gehad, echt niet normaal, ik schaam me dood. Volgens mij echt een teken dat ik het rustiger aan moet doen. Dus ben gisteren en vandaag thuisgebleven, morgen ga ik weer proberen te werken maar nog niet een hele dag. En ik hang lekker op de bank nu. Even uit de achtbaan stappen en nieuwe energie op doen, dan kan ik alles weer wat normaler bekijken hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Oh en nog effe een tip: hebben jullie call the midwife al gezien? Is elke dag rond half 6 op omroep max maar staat ook op uitzending gemist. Een serie over een verloskundige in de jaren vijftig in de achterbuurten van Londen. Echt geweldig om te zien nu, hoe dat vroeger ging! Gelukkig is er sinds die tijd qua omstandigheden veel verbeterd, maar de blijdschap van mensen als het kindje gezond is geboren is onveranderd. Zo mooi om te zien!
Jopie jammer dat je meer moet gebruiken maar je het nodig heb dan moet het maar.

Wat betreft school ligt het aan de school wanneer je in stroomt. Hier zijn scholen waarbij je met december na 1,5 jaar naar groep 3 gaat. Het kan zelf zo zijn dat de kinderen van januari ook mee gaan. Ik denk dat het voor de ene goed is en voor de andere niet. Blij dat het nu goed gaat.



Brigitte dat zal wel tegen vallen minder inkomen, maar dat went vast wel.



Jomi succes morgen en alvast een prettige vakantie.



Lis het is echt niet leuk he die moeheid. Gelukkig werk ik maar 3,5 dag(de ene wk 4 dagen en de ander 3 dagen) en heb ik een heel flexibele werktijden. De weken met 3 gaan heel goed en die van 4 zijn zeer vermoeid. Ik lig dan ook al om 8 uur te slapen. Ik hoop dat het snel beter gaat. In de Arbo wet staat gewoon dat je in een aparte ruime mag rusten voor zoveel tijd van je werkdag. Gewoon doen



Hier van morgen inderdaad controle in het zkh. We hadden een arts die gelijk vroeg wil je nog even kijken. Ik gelijk jaaaa. Het moest alleen wel inwendig ivm een wat ouder echo app(de nieuwe was net weg voor onderhoud). Aangezien ik het wel gewend ben vind ik het niet erg. We hadden een dokter die de tijd nam we hebben een echo van denk 15 minuten gehad. De heeft alles laten zien. Eerst lag het stil en daarna begon het de bewegen en draaien. We hebben voetjes met teentjes en handjes met vingertjes, neusje gezien. De dokter heeft van alles een foto gemaakt. We hebben 7 foto's mee naar huis gehad.

Voor de rest moest ik bloed laten prikken voor de combinatietest(we hebben hier uiteindelijk voor gekozen). Over 2 weken de nekplooi echo en bloedprikken en dan over 4 weken weer naar de gynceaoloog. Voor de rest is de 20 weken echo ook gepland. De aankomende weken weer genoeg afspraken.



Ik ben trouwens nog steeds misselijk en erg moe, maar we zien het wel.



Vakantie hadden wij tot nu toe altijd een verre reis en nog een andere vakantie. Vanaf nu geen verre reizen meer. Niet vanwege geld maar omdat wij het risico niet willen nemen.



Vitamine ik heb een multi vitamine en extra omega 3. Dit laatste omdat ik geen vis en vlees meer lust.



Ik heb mijn eerst zwangerschapsbroek en legging gekocht. Ik kan alleen mijn oude broeken van 2 maten groter nog aan, maar deze zitten niet altijd lekker. Draag voor de rest veel rokjes.
Alle reacties Link kopieren
@jopidopi: wat fijn dat je echo goed was! En wat een leuk en bijzonder nieuws dat je schoonzus tegelijk zwanger met je is! Bij ons is het ook zo, mijn schoonzusje is 5 weken verder, erg leuk!

Wel vervelend van de prednison, maar gelukkig word je goed in de gaten gehouden en je kindje ook.



@jomi, succes met de echo vandaag!



@lis, wat vervelend dat je je zo moe voelt, het is gewoon ook erg zwaar deze periode! Goed voor jezelf zorgen hoor, lekker op tijd naar bed en je niet te druk maken!



@leoni, gefeliciteerd met je goede echo!



@vis: mijn man koopt nu de hele tijd vis voor me, zo van: hier schat, lekker een blikje tonijn om mee naar je werk te nemen Dat vind ik niet zo'n succes, maar thuis eet ik best vaak tonijn met een beetje mayo, citroensap en peper op een cracker en dat gaat er best in.
Alle reacties Link kopieren
Ja soms moet je even keuzes maken. Wat doe je met je geld!



Een jaar geleden moesten we een andere auto. Met oog op de toekomst toen direct maar een stationwagen gekocht.

Daarnaast hebben we nog een klein autootje die nu nog belastingvrij is.



En onze zomervakantie wordt waarsch ook hier in nederland.



Lis: Denk je wel goed om jezelf!!! Je tip over Call the midwife ga ik onthouden. Ik kende het nog niet.



Leoni: Wat leuk dat je nog een echo kreeg! En dat hij er ook de tijd voor nam.

En 7 foto's! Wij kregen er 1tje mee waar niet heel veel op te zien viel. Dus nog aardig wat echo's in het verschiet! (al is het allemaal uiteindelijk voor onderzoek)



Gister alle filmpjes van de wondere wereld gezien. Heel bijzonder! En nu snap ik ook wel dat het soms na 1 of 5 maand niet lukt. Zo veel factoren die goed moeten gaan.

En wat er allemaal mis kan gaan....!

Een wonder!! dat wij bij ons dragen! :D
Alle reacties Link kopieren
Heb me net ziek moeten melden omdat ik al een paar dagen niets binnen kan houden. De vk zegt dat het erbij hoort en wil me niets geven. De huisartsassistentes hebben al aangeboden om te kunnen kijken wat zij kunnen doen. Ik had eerst het weekeinde aan willen kijken, maar ik mis vanavond al een bbq en morgen heb ik bij mijn zus een bbq. Zou het jammer vinden als ik alleen al van de geur over mijn nek zou gaan.



Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
@ Jomi hoe was je echo? Ik ben benieuwd!



@ verani veel plezier vandaag bij de echo!



@ stukje cake wat vervelend nou. Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
hi allemaal,



net terug van de termijnecho en wat is dat toch bijzonder! Zo'n klein schoppend en maaiend wezentje in je buik, heel erg mooi om te zien. We kregen ook een dvdtje mee zodat we de (schoon)ouders het ook kunnen laten zien.

Ik ben ook vooruit gezet, naar 2 januari.



Jomi en Brigitte, hoe zijn jullie echo's gegaan?



Stukje cake, wat rot dat je zo ziek bent joh! En als je niets binnen krijgt, blijf je je ook slap en naar voelen. Heel veel sterkte, hopelijk kan de ha iets voor je betekenen. Zo is het wel erg zwaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo vrij geweest het tabel wat bij te werken.



Heb de echo datum van Jomi en Brigitte laten staan omdat we van hun nog niet gehoord hebben hoe deze was.

Hoe was het dames??



Mochten jullie weer een datum hebben bijv wanneer je weer naar VK moet of SEO hebt. Laat het even weten :D





Stukje cake: Balen dat je je zo ziek/misselijk voelt!!! Bah niks aan!!! Hopelijk krijg je een receptje! Maar rustig aan doen.



Verani: Leuk dat je al zoveel op de echo kon zien!! En een dvd krijgen is altijd leuk! :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik reageer maar heel kort want ben druk met voorbereiden voor de vakantie, morgen vertrekken we voor twee weken!



Echo: ik had een hele mooie echo gister! Goed bewegend kindje met alles erop en eraan. Voor de tabel: NIEUWE UITGEReKENDE DATUM 30 DECEMBER!



@stukje_cake: het gatver wat naar dat je zo misselijk bent! Deze weken zijn ook wel het ergst, als het goed is word het na 12-13 weken minder. Ik hoop dat je iets van medicatie (emesafene) kunt krijgen en dat het helpt!



@verani: gefeliciteerd met de goede echo, bijzonder he!



@leoni: ook al zo mooi je kindje gezien! Zo gek he, datdat in onze buiken zit!



@jopidopi: al bijna aan de zwangerschapsklesing, dan breekt toch een nieuw tijdperk aan, leuk!



Nou meisjes bij deze meld ik mij af voor de komende twee weken! Tot schrijfs!
Alle reacties Link kopieren
Hi jomi, hele fijne vakantie en fijn om te horen dat je echo goed was!! Wel jammer dat je ook vooruit gezet bent, vond het juist zo grappig dat drie dames op dezelfde dag zijn uitgerekend

Spannend idee zeg dat we over een aantal maanden in spanning zitten voor elkaars bevalling



Kroes, fijn dat jij de tabel wilt bijwerken, ik heb er totaal geen verstand van. Ik heb de combinatietest op 26 juni
Alle reacties Link kopieren
Jomi, fijne vakantie en gefeliciteerd met de echo!

Ik heb precies die medicatie gekregen!



Wat leuk trouwens, zo'n dvd! dvd!
Alle reacties Link kopieren
Jomi: Fijn dat je echo goed was!! :D kan je met een gerust hart op vakantie! lekker genieten!!! Dus toch stiekem een 2013 kindje misschien??



Stukje Cake: Fijn dat je medicatie gekregen hebt. Hopelijk slaat het wat aan!
Alle reacties Link kopieren
@ verani gefeliciteerd met je goede echo, wat fijn! En wat leuk, zo'n dvd. Ik zou de hele dag zitten kijken! Ga je het nu ook wereldkundig maken?



@ Jomi ook gefeliciteerd en een hele fijne vakantie! Geniet ervan lekker energie opdoen.



@ stukje cake gelukkig heb je medicatie gekregen. Wat raar dat de vk je maar liet aanklooien. Lijkt me toch ook niet erg goed voor je kindje als je alles eruit gooit.
Alle reacties Link kopieren
@stukje cake: wat fijn dat je medicatie hebt gekregen, hopelijk knap je snel weer een beetje op!



@lis: we hebben het inmiddels wel al aan een aantal mensen verteld, maar op het werk enzo vertellen we het na de combinatietest, die hebben we volgende week wo. Heb jij het al aan iedereen verteld?



Doen jullie morgen trouwens nog wat met vaderdag? Degenen die kinderen hebben natuurlijk wel, maar ik vond het zelf wel leuk om ook iets te doen, het is tenslotte toch al een soort van een 1e vaderdag Ik heb het boekje: 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' gekocht en natuurlijk morgenochtend een lekker ontbijtje!
Alle reacties Link kopieren
Stukje cake: Hoe is het nu???



Vaderdag: Ja ik heb wel iets gekocht! Een romper met iets van Ik ben papa's kanjer!

Benieuwd hoe hij morgen reageert. (en broodjes en jus gekocht, al ben ik er zelf morgen ochtend niet...)
Alle reacties Link kopieren
Ha lieve meiden,



Vandaag toch weer een druk dagje zo met vaderdag. Vanmorgen broodjes in de oven gelegd en daarna snel de douche in. Een heerlijk uitgebreid ontbijt klaargemaakt met natuurlijk wat kleine cadeautjes. Echt genieten voor de mannen. Soms zitten we al wel wat te dromen over hoe het zal zijn met nog een manneke erbij... (gaan er maar even vanuit dat het een jongetje wordt). Daarna naar de kerk en uit de kerk koffie bij mijn ouders waar de halve familie ook aanwezig was, dus wel zo gezellig. Heerlijk buiten kunnen zitten. Vanmiddag bij m'n schoonouders op de koffie geweest. En nu thuis, total loss natuurlijk, maar dat komt wel goed. M'n man mag nu zelf voor het eten zorgen of misschien dat ik over een uurtje wel meer puf heb. Hoe was jullie dagje? Wordt een warm weekje zo, donderdag hebben we de termijnecho, de derde echo alweer. Heb er zin in, want met 12 weken zie je wel echt een mooi kindje... m'n moeder gaat mee, dus die is ook blij Fijne dag allemaal nog en tot snel maar weer,



liefs
Alle reacties Link kopieren
Dames wat is het stil hier!



@ verani leuk, volgende week weer een echo!

En wij hebben het tot nu toe ook nog maar aan een paar mensen verteld. Mijn schoonmoeder bijvoorbeeld weet het nog niet (is al wat ouder, van een andere generatie, en die gingen er toch wat anders mee om, ik denk dat ze het heel raar had gevonden als we het al eerder hadden verteld). Morgen heb ik een echo en als die goed is gaan we zondag schoonfamilie langs om het te vertellen en daarna aan iedereen. Ik vind dat een leuk maar ook spannend vooruitzicht. Het gaat een beetje voelen als een coming-out denk ik, haha! We hebben er nog over gedacht om nog een weekje te wachten, want bij 13 weken heb je net wat meer zekerheid. Maar ik kan het nu echt niet langer voor me houden. En mijn moeder wil ook graag aan de hele wereld vertellen dat ze oma wordt!



@ kroes hoe vond je man de romper?



@ jopidopi inderdaad drukke dag met alle mannen. Hadden ze nog iets leuks geknutseld voor papa? Dat lijkt me nou het leukste aan vader en moederdag, als je kinderen trots met zo'n zelfgemaakte knutsel aan komen.



Gisteren vroeg iemand aan mij: ben je zo afgevallen? Vond ik wel grappig dat ze dat zag. Toen ik zwanger werd was ik bezig met lijnen, maar toen ik hoorde dat ik zwanger was ben ik daar meteen mee gestopt natuurlijk. Maar ik eet wel heel gezond, neem weinig dingen met suiker en heb geen trek in eten, dus eet ook niet zo heel veel. Dus sinds ik ben gestopt met lijnen is er nog 3 kilo afgegaan. Nou kon ik dat wel hebben, je mag 5 procent gewicht verliezen en daar ga ik nog niet overheen. Morgenavond heb ik de termijnecho. Vind het heel spannend en een beetje jammer dat het pas 's avonds is, moet ik eerst een hele dag door zien te komen! Ik voel me trouwens weer een stuk beter dan vorige week, de paar dagen rust hebben me echt goed gedaan.



Fijne dag allemaal!
@Lis leuk dat ze zien dat je bent afgevallen alleen wordt je dadelijk weer 'goed' dikker. Ik ben ook afgevallen(2 kg) alleen zie je het niet bij mij. Mijn gezicht is wel slanker, maar ik heb een dikke buik. Nu was ik vorig jaar veel afgevallen en heb mijn oude broeken bewaart welke ik nu aan kan. Mensen die niet wisten dat ik zwanger waren hebben al gevraagd of het wel goed ging omdat ik toch was aangekomen, dus ik zie het niet alleen jammer genoeg.

Kan mij voorstellen dat het niet lekker is dat je's avonds pas de echo heb, maar het zal vast goed zijn.



@ verani ik had dit boekje al 2 jaar geleden een keer gekocht en eigenlijk vergeten. Na jouw opmerking kwam het in eens boven en heb het ook gegeven gisteren middag. De mijne vind het wel aardig. Hoe vond jouw man het?

leuk trouwens een dvd en ik voelde al een mazzelaar met 7 foto's.



@ Kroes Hoe beviel het rompertje?



@ jopidopi ik ken ook iemand die na 2 jongens had laat laatste ook maar een jongen zijn(was het ook). Zij vond het eigenlijk wel erg makkelijk. Ze later ook dat ze niet goed geweten had wat ze met een meisje erbij moest doen. Niet dat het niet leuk was, maar ze was zo aan jongens gewend. Zal vast druk zijn op vaderdag.

Gaat het nu beter trouwens met meer pretnison?



@ stukje cake voel je al wat beter. Hier wordt eigenlijk die medicatie niet voor geschreven alleen als je heel de dag loopt te spugen. Ik kon het wel krijgen als ik het specifiek om zou vragen alleen hoeft het van mij niet. Nu moet ook zeggen dat mijn 2 miskramen waarschijnlijk ook kwam door verkeerde medicatie(schildklier niets wat hierop lijkt). Alleen ben ik daardoor heel voorzichtig geworden om medicatie die niet noodzakelijk is te nemen.



Hier nog steeds beroerd en moe vooral 's avonds. Ik ben er inmiddels wel achter wat ik niet en wel kan eten, dus dat scheelt. Ik kan eigenlijk voornamelijk fruit eten en ik kleine beetjes eventueel met een broodje. 's avonds eet ik een peuter prakje met aardappels en groente. Alles duurt wel 2 keer zolang voor ik het op heb. Na 18:30 moet ik niets meer eten want anders krijg ik er last van als ik naar bed ga. Verder heb ik sinds deze week een nieuwe klacht ik heb bijna continue een bitter smaak in mijn mond. Ik heb al van alles geprobeerd om het weg te krijgen te vergeef.

Ik eet trouwens ook geen vlees en vis meer en vriendlief mag het ook niet meer bakken thuis want ik dan ga ik over mijn nek. Hij mag nu eens per week bij mijn moeder langs voor gehaktballen of draadsvlees zodat hij toch nog wat vlees heeft. Vond ik wel een goede oplossing.

Hier nog 2,5 week wachten en dan ik mijn vriend jarig en dan mag iedereen het weten. Dan ben ik 13 weken dus het eerste trimester is afgelopen. Ik heb iedereen uitgenodig en wat heb ik gelogen aan de telefoon. Iedereen vroeg hoe de vakantie was en hoe ik mij voelde. Ik voelde me tijdens het bellen helemaal niet lekker maar continue zeggen dat ik mij goed voelde en dat we veel hadden gedaan in de vakantie. Nu dacht ik dat niemand wist dat wij onze 1ste IVF behandeling al hadden gehad, maar vraag mijn nicht in eens is deze gelukt. Ik heb maar snel nee gezegd, want als zij het weet weet de hele familie het. Ze vroeg vervolgens wanneer is de 2de, ik weet ik nog niet zie we wel. Ik geloof dat ze het geloofde maar zeker weet ik het niet. Ik denk dat ik wel even een kwade blik krijg als ze het hoor, maar daarna zal ze heel blij zijn voor ons. We wouden het met een fotoboek vertellen, maar het lukt me niet om daarvoor te gaan zitten. Misschien nu maar op de Tv een foto slide.
Alle reacties Link kopieren
Eventjes kort, ben helemaal gaar: De medicijnen zijn vandaag opgehoogd. Een beetje overgeven vind ik echt niet erg, maar de hele dag kokhalzen en niets voorbij mijn huig kunnen krijgen gaat mij te ver. Sinds woensdag ben ik zo'n 3 kilo kwijt geraakt. In totaal zo'n 5 a 6 kilo denk ik. Daar zit ik ook nog lang niet mee aan die grens hoor. Maar ik wil gewoon graag werken, dit zijn mijn laatste maanden met de kinderen van mijn werk. En om te kunnen werken, moet je wel iets in je maag hebben.

Daarbij kreeg ik de Crohn medicijnen ook niet meer naar binnen, wat gevaarlijker is dan het nemen van anti-braak middelen.



Leoni, wat jammer dat mensen meteen moeten vragen of het wel goed met je gaat, omdat je wat dikker lijkt te zijn geworden.





Allemaal een fijne vaderdag gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven