Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!



Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.



Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zin uitgerekend! Ik had vanaf dinsdag al licht positieve testen, maar was zelf nog niet echt overtuigd, dus vandaag met een clear blue test een duidelijke zwanger!! Whoehoeeeee!! Ik vind het mega spannend en misschien wel spannender omdat het de tweede is, je weet immers wat je ervoor terug krijgt, en dat is zo de moeite waard! De onzekere periode waar ik nu weer in zit mag wat mij betreft snel voorbij zijn. Ik ga vandaag de online formulieren van de vk invullen en we blijven hopen op een gezonde baby hopelijk sluiten er meer juli mama's to be aan om gezellig mee te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi wenn, k had woensdag mijn positieve test dus zou me graag hier willen melden.

Voor in de tabel leeftijd 22-29 2de kindje 7 juli uitgerekend

ik ga van het weekend online inschrijven bij de vk. Eigenlijk vind ik het nog wat vroeg, aangezien hier in de regio de eerste afspraak tussen de 8 en 10 weken is.

Hoop dat dit een super topic word
Alle reacties Link kopieren
Welkom! Gezellig ik ga je erin zetten, gefeliciteerd met je positieve test en het lijkt natuurlijk erg vroeg, maar vergis je niet dat praktijken best snel vol zitten, ik zou inderdaad van het weekend aanmelden. Ik hoop stiekem dat ze vandaag bellen, maar zal ook wel volgende week worden. Hoop ik ook rozijntje, en veel gezonde juli baby's.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar heb je wel gelijk in, maar vind het gevoelsmatig zo vroeg omdat ik het zelf nog amper geloof haha. Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk hartstikke blij verrast ben, aangezien dit de eerste ronde was en het totaal nog niet verwacht had.

Dat snap ik best ja, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk alles in werking zetten. Ga je naar dezelfde vk als bij je eerste?
Alle reacties Link kopieren
Ja gevoelsmatig is het nog best een dingetje, zo pril natuurlijk, maar naar een echo datum toe leven maakt het voor mij nog iets echter. Wat goed zeg! Bij ons de tweede ronde raak. Ja ik ga bij dezelfde, goede ervaringen mee. Wel weer andere verloskundige bijgekomen zag ik op de website. We zullen zien. Bij ons ook tussen de 8-10 weken, hoop stiekem 8 of 9, wij vieren Sinterklaas, leuk cadeau voor de ouders in de zak haha
Alle reacties Link kopieren
Dat ja, omdat ik er nog helemaal niks van merk. Dat is wel super fijn dezelfde vk. Hier een ander omdat ik verhuisd ben naar ander deel van de stad dus dubbel spannend of het wel klikt. Dat i de had ik Ook! Een klein cadeautje voor opa en oma in de zak maar ik weet dus niet of ik het zolang kan verzwijgen
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames.

Wat leuk, ik schrijf graag mee!

Afgelopen maandag een licht streepje. Maar woensdag toch ook echt op de digitale cb zwanger!!

Ik ben 28 en mijn man 31. We hebben begin oktober besloten er echt voor te gaanen het was meteen raak! Heel onwerkelijk nog!

Ik heb een echo op 23-11.

Het is ons eerste kindje en ik ben op 5 juli uitgerekend.

Super spannend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hoi elsa,

wat leuk dat je met ons mee wil schrijven en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!

wat spannend al je eerste echo ggepland, dan word het toch allemaal ineens veel realistischer
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, allemaal gefeliciteerd!!



Hier een waarschijnlijk wat stille meelezer. Ook ik ben op 7 juli uitgerekend! Maar na een eerdere miskraam nog wat voorzichtig en probeer me er niet te veel door mee te laten slepen. Maar jullie zien me vast af en toe hier en vind het sowieso leuk om mee te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Elsa, gefeliciteerd ik ga je erbij zetten. Mijn eerste controle met echo is op donderdag de 26e, hopelijk kan mijn man dan ook, anders moet ik hem verzetten. Ze belde meteen nadat ik het formulier had opgestuurd, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hoi daniellel, een voorzichtige gefeliciteerd!! wil je ook in de tabel? Later kan ook hoor, ik snap dat je daardoor voorzichtig bent, maar probeer ook hier en daar te genieten dat het toch weer is gelukt, en we gaan heel hard duimen dat deze blijft plakken!! En die van ons ook!!
Alle reacties Link kopieren
Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd!

Spannend nog even danielle, begrijpelijk dat je dan wat voorzichtiger bent.

Leuk happywenn de afspraak. Dat maakt het zeker nog realistischer.

Volgens mij heb ik ook een echo.

Dat doen jullie knap, wachten tot sinterklaas. Wij vertellen het de ouders aankomende week al. Die zien het beiden denk ik niet aankomen. En mocht er nog iets misgaan, dan delen we dat ook wel met ze.

De rest na de echo.

Jullie verder al over nagedacht?
Alle reacties Link kopieren
Ohh danielle een Hele voorzichtige gefeliciteerd en inderdaad wat wenn zegt hopen op een mooie plakkerd!

nou wachten tot sinterklaas is al niet meer gelukt, had moeders net aan de lijn en ze vond dat ik raar deed en anders klonk. Ze heeft het geraden en zag het totaal niet aankomen.



heb het formulier van de vk ingevuld dus wachten op een belletje.



Over de rest vertellen ; wij hebben een klein hecht groepje waarvan 1 stel ook net zwanger is, denk ook dat hun het snel zullen horen. Verder voor de buitenwereld en kennissen wacht ik gewoon totdat ze het zelf uitvogelen, vind ik ook wel wat hebben
Alle reacties Link kopieren
Damessssss, ik kom mij ook melden!!



Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad en heb gisteren getest en het 2e streepje zag ik al wel maar was echt heel licht. Vannochtend weer getest en deze is al duidelijker.

Ik ben heel blij maar ben ook heel bang om blij te zijn, straks gaat het weer mis! Ik hoop dat ik nu kan blijven meeschrijven en dat ik niet weer hoef af te haken!

Ik heb het overigs aan mijn moeder, schoonzus en 2 vriendinnen verteld. Ik kan het gewoon niet voor mij houden, maar ook omdat ik hun mening wilde horen over de test. Ik hou het voor de rest nog wel even stil.



Ik wil ook wel graag in het tabel:

Leefitjd 25/30 1e kindje en uitgerekend volgende berekening 5 juli
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk wel weer leuk een geheimpje voor onszelf, scheelt dat het de tweede is denk ik qua gevoel. Sinterklaas voelt voor mij al best snel. En dan weten de ouders, broers en zus het al, daarna met kerst denk ik de rest van de familie pas, is dan immers 12 weken, de vorige x ook een beetje die 12 weken aangehouden. We zullen zien hoe het loopt, als ik een mega buik krijg vertel ik het vast eerder. Ik zat er wel aan te denken om misschien voor een leuke kerstkaart te zorgen, een fotoshoot van mij, mijn man en dochter en de baby in de buik.....en die versturen, ben je meteen klaar en heb je ook geen verplichte bezoekjes (daar hou ik niet zo van), leek mij wel een leuk idee!! En een bordje met happy new baby ofzo hahaha en dan in feestkleding ofzoiets....
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van jullie! Hoop dat ze gewoon allemaal blijven zitten hier, dat zou mooi zijn.



Bij jullie al een paar echo's gepland dus! Ik wacht iig nog een weekje en wil dan bij de vk vragen of ik met 7 en 8 weken een echo mag (één extra dus) omdat het de vorige keer met 7+5 fout ging. Weet niet of ze dat doen!



We gaan het nu niet aan veel mensen vertellen, toen wisten onze ouders het na de eerste goede echo met kloppend hartje (6 1/2 week), wat ze nog niet door mochten vertellen. Maar schoonmoeder bleek de miskraam wel massaal te hebben doorverteld toen het na 9 weken fout ging. Dat wil ik dus niet meer! Zou het wel graag mijn eigen moeder en zus willen vertellen, die hebben me toen zo gesteund. Vind het dus lastig want de één wel en de ander niet is misschien ook raar...



Eerst maar eens een goede echo! Ik hoop dat we dan rond de 20e een echo mogen en dan de 27e nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Welkom misseD het gaat gezellig druk worden hier

Alvast een gefeliciteerd en we gaan hard duimen dat deze blijft plakken!! Ik ga je in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Kerst vind ik idd ook een mooie gelegenheid, iig om het de schoonfamilie te vertellen!! Dat komt dan precies mooi uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht trouwens nog even met het inschrijven bij een verloskundigepraktijk. Wil nog even 2 weken wachten, dan ben ik 6 weekjes.



Gaan jullie mee doen aan Moeders voor moeders? Ik heb hier de flessen nog staan van de vorige aanmelding. Ik twijfel of ik dit keer wel weer mee wil doen, weet het het nog niet zo goed. Vorige x met de test duurde het zo lang en daardoor wisten wij ook dat er een miskraam aan zat te komen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn MisseD dat je zo snel alweer zwanger bent!! Op welke termijn is het bij jou misgegaan?

Moeders voor Moeders wil ik wel doen, maar pas na 8 of 11 weken, lijkt me naar om weer stop te moeten zetten eventueel..
Alle reacties Link kopieren
Daniellel bij mijn praktijk staat aangegeven dat ze bij een miskraam met 7 weken al een echo maken, dus ik denk dat dit zeker een mogelijkheid zou moeten zijn. Of ze een week later dan meteen weer een echo maken weet ik niet, maar vragen kan altijd!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend danielle van je schoonmoeder, ik begrijp je keuze helemaal.

Ene kant wil ik het met vertellen op zijn beloop laten maar aan de andere kant vind ik het ook zo leuk om er wat speciaals van te maken maar daar is vriendlief niet zo van jammer genoeg.



MisseD wat leuk dat je er ook bij komt, zo super dat het alweer zo snel mag gebeuren.

Dat wij dalijk in juli allemaal een wolk van een baby op de wereld mogen zetten
anoniem_259293 wijzigde dit bericht op 30-10-2015 12:57
Reden: vergeten letters ivb trage tablet
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind moeders voor moeders super, ik voldoe niet aan de eisen (lijstje staat op de website) kwam ik achter bij de eerste, dus jammer!
Alle reacties Link kopieren
Rozijntje bij de eerste heb ik een hartjes fotolijst gekocht voor beide ouders, van de echo een kopie gemaakt en erin gedaan, lijstje ingepakt en gegeven, nou dan kijken ze ook eerst echt van huh wat is dit? Een baby......hahaha niet origineel, maar blijft wel leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven