Uitgerekend juli 2017!

07-11-2016 11:08 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben jij er ook net achter dat je zwanger bent en ook uitgerekend in juli 2017? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Wil jij ook in de tabel? Zet dan je gegevens dikgedrukt in een berichtje, dan pas ik de tabel aan.



Naam

(leefijd)# KindUitgerekendGeslachtBijzonderheden/afsprakenGadgetfreak

(♀31/♂34)1e12 juli 2017onbekend Hormonster1982

(♀33/♂35)1e23 juli 2017onbekend--Stefq

(♀35/♂37)2e17 juli 2017onbekend Blueroosje

(♀29/♂29)1ejuli 2017onbekend Spread-some-love

(♀27/♂31)2ejuli 2017onbekend9 december om 11.30 uur echoswabber01

(♀29/♂28)1ejuli 2017onbekend Smiley

(♀?/♂?)2e12 juli 2017onbekend2 dec eerste echoLavenzia

(♀26/♂33)1e2 juli 2017onbekend 2 december volgende echo
Alle reacties Link kopieren
He gadgedfreak! Gefeliciteerd! Spannend allemaal he

Ik heb net positief getest met behulp van IVF. Als alles goed blijft gaan ben ik uitgerekend rond de 23e. Het streepje was nog licht maar was ook 3 dagen te vroeg en met middagurine. Ben dus al trots op mijn hcg
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
He Hormonstar!Leuk dat je meeschrijft! Dat klinkt goed zeg, zelfs met je middag urine! Jij ook gefeliciteerd!! Hoeveelste ronde IVF was dit voor jullie? Bij ons we het IUI 4.

Ik vind het zeker heel spannend.

Vanuit ons ziekenhuis doen ze bij IUI en IVF patienten standaard een echo met 7 weken, deze staat 23 nov gepland. Tot die tijd ben ik heel voorzichtig met blij zijn.



Voel je al iets? Ik heb eigenlijk redelijk wat zeurende pijn in mn buik en gevoelige borsten.
Gefeliciteerd dames! Fijn dat jullie zwanger zijn geraakt.



Ik schrijf graag mee.

Ik had zaterdag een positieve test in handen.



Geen idee wanneer de uitgerekende datum gaat zijn. Ik dacht dat het ergens midden juli zou zijn.

Dat zou wel leuk zijn aangezien mijn man en zoontje dan ook jarig zijn.

Ik ga de 17e nov naar de vk.

Wanneer gaan jullie?
Alle reacties Link kopieren
Welkom MMaas! Gefeliciteerd!! Super leuk.



Zal ik even een tabelletje maken?
Dankjewel gadget freak.

Ja een tabel is wel een goed idee.

Mijn gegevens zijn.

Mmaas 29 jaar partner 33 jaar tweede kindje uitgerekend midden juli. Bijzonderheden geef nog steeds bv en heb een lange en onregelmatige cyclus.
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo!



Gefeliciteerd allemaal!

Hier vanmorgen ook een positieve test! Ik gok dus op halverwege Juli...

Het moet hier nog even landen hoor haha. Dit word onze 2e als alles goed blijft gaan!



17 november is al lekker snel mmaas!

Ik ga van de week maar weer eens bellen!
Alle reacties Link kopieren
Zo tabel is gemaakt. Het was even puzzelen, ben niet echt een html kenner. Maar het is gelukt.

Willen we nog meer dingen weten behalve wat er nu in staat?



He cactus!



Gefeliciteerd!! Welkom hier. leuk dat je mee schrijft.

Als je in de tabel wil dan wil ik je er wel inzetten. Zie de tabel welke gegevens we van je willen weten.
Alle reacties Link kopieren
He cactus en mmas, onwijs gefeliciteerd ook jullie! Wat leuk! En allebei zwanger van de 2e.



In ons ziekenhuis is volgens mij de standaard ook 7 weken voor een echo. Dus verwacht hem eind november.

Het was onze 1e ivf poging dus we voelen ons de wereld te rijk. Zit jij nog aan de utrogestan? Of heb jij dat niet gehad?



Bij ons het is het ons 1e kindje. Is mijn man 35 en ik 33.
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Sorry cactus, je vroeg of ik al wat kwaaltjes heb... door de utrogestan voel ik behoorlijk veel. Met als 2 klappers op de vuurpijl mijn borsten ( die zijn echt al een maat groter ) en vermoeidheid. Mijn buik een zeurderig gevoel.
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn gegevens voor in de tabel:

Ik en mijn partner zijn allebei 29 en ons dochtertje 1,5. Ik gok zo ongeveer 15 juli uitgerekend?



Ik ga morgen de VK bellen en hopelijk hebben we nog voor de sinterklaas een mooie echo gezien! (handige manier om te vertellen dat we in verwachting zijn doormidden van een rijmpje of een surprise voor Oma ) de vorige keer kregen we een echo met de 7 a 8 weken..



Gadget, in de hoeveelste ronde iui zijn jullie zwanger geworden? Wat fantastisch zeg! Iemand in mijn omgeving is daar nu ook mee bezig, daar wil het nog niet vlotten.



Hormonster, ik was niet degene die dat vroeg haha maar dat geeft niks! Wil het alsnog wel weten hoor nog geen ernstige kwaaltjes gelukkig! Maar ik denk dat jij alle kwaaltjes wel voor lief zou nemen na die behandeling. Van te voren ook nog eerst iets anders geprobeerd?

Zoals iui bijv?



Hier ook wat pijnlijke borsten en moe, vorige zwangerschap was de ergste kwaal het maagzuur en op het einde veel vasthoudend vocht. Verder mocht ik echt niet klagen en heb ik d'r tot 41,5 mogen dragen!
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry gadget, lees nu ronde 4! Super! dan begin je toch echt wel wat geduld te verliezen he? Gelukkig is het nu gelukt en hopelijk straks een mooie echo!
Alle reacties Link kopieren
Nu al last van zwangerschapsdementie dus, dat gaat wat met me worden...



Jeetje 41.5 week! Wow... dat lijkt me verschrikkelijk!

En dat vocht... met een warme zomer voor de boeg ben ik bang dat dat vocht bevordert? Heb je er iets tegen kunnen vinden? Schijnt behoorlijk zeer te kunnen doen...



Nee geen iui. Ik ben onvruchtbaar geworden door verschillende buitenbaarmoederlijke zwangerschappen dus iui had geen nut gehad. En je hebt gelijk! Ik neem ze voor lief! Probeer het niet te hard te roepen want je weet nooit hoe het over een paar weken is ;)
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
@hormonster, wat heftig zeg die buitenbaarmoederlijke zwangerschappen! en dan niet 1 maar meerdere, hoe vaak is dat gebeurd? Hebben ze kunnen vinden hoe dat kwam?

En hoe zit dat met IVF, kan het dan ook nog een bbz worden? Sorry voor alle vragen ;)



Ik heb geen utrogestan hoeven gebruiken. in de regel gebruiken ze dat bij ons niet tijdens IUI. Maar omdat ik al 2 keer ongeveer 9 a 10 dagen na de inseminatie ongesteld werd wilden ze het wel in gaan zetten met poging 5 en 6. Ik spoot alleen Gonal f en voor de eisprong spoot ik otrivelle. Hopelijk is een volgende IUI niet nodig en gaat het allemaal goed.



@cactus, hihi, ja inderdaad ronde 4. merk wel aan mezelf dat ik aan de ene kant natuurlijk wel blij ben, maar ergens ben ik ook zo bang dat het misgaat ofzo. Dat gevoel laat me niet los.

Dus na alle spanning van ruim 2 jaar wachten, operatie en IUI ben ik zeker nog niet van de zorgen af. misschien ook een stukje zelfbescherming.

Hopelijk is het bij jouw kennis ook snel raak!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ook ik heb 3 keer terug gelezen of ik het echt niet had gevraagd



Ja 41,5.... ik zeg het wel zo mooi maar zo voelde ik me niet meer hoor haha. Het vocht deed inmiddels aardig goed zeer ja. Ik beviel toen in Mei dus ik hoop dat het dit keer niet zo ernstig komt opzetten ivm de zomer..



Jeetje, verschillende buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Dat lijkt me echt heavy.. jij mag wel trots op jezelf zijn! Als dit geen prachtkind word
Alle reacties Link kopieren
Gadget, kan me voorstellen dat je je zo voelt na al die behandelingen etc. (Eigenlijk kan ik me dat helemaal niet voorstellen, want ik heb alles behalve in zo een soort situatie gezeten) Maar de zorgen herken ik wel! Ook ik heb ze nu... ik denk dan weer het tegenovergestelde.

"Het kan niet nog een keer zo snel en goed gaan toch?"

En zo blijf je voorlopig wel malen helaas.. dat november maar snel voorbij gaat haha!
Alle reacties Link kopieren
Ja idd! Dat november maar snel voorbij mag zijn en wij allemaal nog zwanger!



Geen probleem hoor GF, ik heb 3 bbz gehad. De 1e 2 voor behandelingen, toen was er al 1 eileider weg. En de laatste na behandelingen en toen hebben ze de 2e eileider weggehaald.

Ik had het asherman syndroom. Dat zijn verklevingen in de baarmoeder en eromheen. Die zijn nu weg gelukkig. Omdat ik geen eileiders meer heb en dus geen doorgang naar een eileider of buikholte kan het gelukkig geen bbz meer worden. Dus ik kan voor het eerst achterover leunen en afwachten en vertrouwen op mijn lijf en het embryootje

Wij zijn overigens in januari 2014 begonnen dus ook bijna 2 jaar bezig.



Das toch wel het mooiste he... als je zwanger kunt worden zonder al die artsen om je heen. Ga je helpen meeduimen!!!!!



Cactus: koude badjes klaarzetten en enorme parasol in huis halen. Veel bleekselderij eten dan voer je een klein beetje vocht af! En geen zout eten aan het eind.... hoop van harte voor je dat het niet zo erg meer zal worden als in je vorige zwangerschap.
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
@hormonster Oef klinkt heftig meerdere bbz. Fijn dat je nu vertrouwen kunt hebben in je lijf.



@controlfreak ik duim met je mee dat het niet nog eens nodig is.



@cactus welkom, leuk dat jouw kindje ongeveer net zo oud is als mijn zoontje. Die is nu bijna 16 mnd.



@hier geen echt gekke kwaaltjes. Een wat rommelend gevoel in mijn buik. Maar verder niets.

Vorige keer heb ik een goede zwangerschap gehad en mijn zoontje is met 36,6 geboren. Dus het lange wachten ken ik niet. Ik ben benieuwd of dat ik dit keer wel moet wachten ????

Ik heb trouwens de 17e al een afspraak omdat ik dan volgens mijn menstruatie 9 wkn zwanger ben. Maar dat ben ik niet omdat ze dan uitgaan van een normale cyclus. Mijn cyclus zit tussen de 36 en 55 dgn.
Alle reacties Link kopieren
@mmaas, hihi. Controlfreak. ja dat kan ik af en toe wel zijn hoor. . Maar heel fijn dat jullie meeduimen. Dat kan ik wel gebruiken!

Wel fijn dat je volgende week al een echo hebt. Dat is wel lekker snel! Al is zo'n lange cyclus helemaal niet fijn als je zwanger wil worden (verder is een lange cyclus denk ik wel lekker).



@hormonstar, jij hebt al een behoorlijk intense periode achter de rug zeg. respect hoor. Wat bijzonder dat het dan nu toch raak is he.

Heb je eitjes in moeten laten vriezen toen?



@vandaag had ik wel regelmatig een licht gevoel in mn hoofd. Dat was een beetje jammer. Verder valt het naast de zeer gevoelige borsten wel mee. Houden zo!!!
Alle reacties Link kopieren
Mmaas, ja dat is zeker leuk! Leuk leeftijdsverschil ook straks met de 2e!



Ik heb echt last van een opgezette buik, jeetje! Ik heb mijn broek amper dicht kunnen doen vandaag haha. Gelukkig had m'n collega niks door! Verder wat rommelende darmen en wat menstruatie achtige pijntjes!



Wel ben ik er de hele dag mee bezig geweest. Heb me ook ingeschreven bij de VK. Leuk om die meiden weer te zien binnenkort!
Alle reacties Link kopieren
Hi



Gefeliciteerd allemaal!



Ik schrijf en lees ook graag mee. Vandaag had ik een positieve test en dan zal ongeveer 17 juli de datum zijn.

Zwanger geworden met Gonalf en Ovitrelle.

We hebben al een kindje van 4..



Spannend allemaal weer.

Vinden jullie het ook zo spannend of het allemaal goed gaat?



Grtjs
Alle reacties Link kopieren
Welkom Stefq! leuk dat je meeschrijft en natuurlijk gefeliciteerd! Helemaal leuk.



Ik vind het veel te spannend eigenlijk



Wat is de leeftijd van jezelf en van je partner? Dan zet ik je erbij in de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Partner 35. Ik 34
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik schrijf ook graag mee.



Mijn verhaal: ik ben na een hele lange tijd, 2 jaar en 10 maanden, ben ik 'natuurlijk' zwanger geworden in een gestimuleerde cyclus ( geen iui gehad). Eigenlijk moest ik deze ronde overslaan vanwege te veel eitjes.. Ik ben denk ik ergens begin juli uitgerekend.



Ik vind het nog erg moeilijk om te genieten omdat ik in juli een miskraam heb gehad ( zwanger na iui 3). De kwalen die ik heb wisselen per dag. Soms wat gespannen borsten, lage rugpijn en soms erg moe. Maar dat wisselt, en dat maakt me erg onzeker. Er zit niks anders op om af te wachten tot mijn eerste echo op 23 november. Vinden jullie het wachten ook zo moeilijk?
@gadgetreak hahaha oeps. niet goed gelezen



@stefq welkom



@cactus ja zeker een leuk leeftijdsverschil.



@hier vanuit de gastouder gehoord dat daar de waterpokken zijn uitgebroken. Mijn kindje gaat dit vast ook krijgen (hij is al hangeriger en slaapt meer dan normaal). Ik heb bij mijn moeder gepolst wanneer ik de waterpokken heb gehad en dat was rond de 1 jaar. Ze twijfelde of het voor het jaar of na het jaar was dus in overleg met de vk ga ik straks bloed laten prikken op anti stoffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven