Uitgerekend juli 2017!

07-11-2016 11:08 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben jij er ook net achter dat je zwanger bent en ook uitgerekend in juli 2017? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Wil jij ook in de tabel? Zet dan je gegevens dikgedrukt in een berichtje, dan pas ik de tabel aan.



Naam

(leefijd)# KindUitgerekendGeslachtBijzonderheden/afsprakenGadgetfreak

(♀31/♂34)1e12 juli 2017onbekend Hormonster1982

(♀33/♂35)1e23 juli 2017onbekend--Stefq

(♀35/♂37)2e17 juli 2017onbekend Blueroosje

(♀29/♂29)1ejuli 2017onbekend Spread-some-love

(♀27/♂31)2ejuli 2017onbekend9 december om 11.30 uur echoswabber01

(♀29/♂28)1ejuli 2017onbekend Smiley

(♀?/♂?)2e12 juli 2017onbekend2 dec eerste echoLavenzia

(♀26/♂33)1e2 juli 2017onbekend 2 december volgende echo
Alle reacties Link kopieren
Heey Spread some love! Welkom hier en gefeliciteerd!

Wat fijn dat je zo snel zwanger bent elke keer. Kan ik daar wat van jou van krijgen



Je was er inderdaad vroeg/laat bij. Hopelijk nog wel wat geslapen daarna.

Wil je in de tabel? Wat is jouw leeftijd en die van je partner?
Alle reacties Link kopieren
Lief van jou gadgetfreak dankjewel! Ik doe graag mee in dit topic Ik ben 27 en mijn man is 31.



Mijn allereerste was zwangerschap is geeindigd in een vroege miskraam met 5 weken. De maand erna was ik alweer zwanger van mijn dochter van nu 1,5 . Nog altijd zo enorm dankbaar dat dit zo snel is gegaan!! Dit is dus mijn 3e zwangerschap.



Vandaag ingeschreven voor mvm. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik dit niet gedaan omdat ik zo bang was dat het weer mis zou gaan. Achteraf heb ik mij best schuldig gevoeld dat ik het niet heb gedaan dus nu maar meteen aangemeld!



Hoe gaat het met jullie ? Ik heb een enorm zeurderig gevoel in'n buik en hele gespannen borsten hihi... Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oh en zojuist de vk gebeld, eerste echo is gepland op 9 dec om 11.30. Vind het zoo spannend en het duurt nog zoooooo lang
Alle reacties Link kopieren
Je wat goed Spread, dat je de echo hebt gepland! Nog wel een paar weekjes wachten. Oooo geduld is een schone zaak.

ik heb je gegevens in de tabel gezet.



Ik vind het wachten moordend. Je zou denken na 2,5 jaar proberen dat het wel went. Maar nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hormonster en cosmo wat naar voor jullie beide! Dikke knuffel! Ik hoop dat het snel weer raak is..



Beetje dubbel.. Maar ik heb gisteren inwendige echo gehad en zat netjes in de baarmoeder en kloppend hartje, al zie je bijna niks.

Vandaag veel last van rommelige buik!

En aangemeld bij veel, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Super swabber! ik geef je een in de tabel!

Voelt zeker super fijn??!!
Alle reacties Link kopieren
@ Spread Some love, gefeliciteerd! Gezellig dat je hier komt mee schrijven.

Leuk 9 december je echo! Maar lijkt nog zo ver weg he :( duurt allemaal zo lang!



@ Swabber, wow wat ontzettend fijn!!



@ gadgetfreak, voor in het tabel, ik ben 31 en mijn vriend 45, en ben naar eigen berekening 13 juli uitgerekend.



Vandaag wat weeïg gevoeld, voor het eerst dat er wat vlaagjes misselijkheid voorbij komen.

Hoop dat het mij een beetje bespaard blijft. Bij mijn dochtertje was ik heel lang misselijk met overgeven.

Was nu dus erg blij dat ik nog niet misselijk was.

Hebben jullie daar al last van??
Alle reacties Link kopieren
Swabber wat super leuk nieuws!!! Gefeliciteerd! Ben stiekem jaloers hoor hihi, ik moet nog 4 hele lange weken wachten...



Nootje ik ben bij vlagen misselijk en duizelig, vooral als ik me inspan of weinig eet . Ik ben benieuwd of het nog zal toenemen.....
Alle reacties Link kopieren
@ Cosmo, wat naar zeg. Veel sterkte!

@gefeliciteerd spread some love! Welkom hier!

@Swabbel, wat fijn. Moet een grote opluchting zijn. Je bent de eerste hier, hopelijk volgen we allemaal met een kloppend hartje.

@gadgetfreak, ik weet er alles van. Helaas wordt het wachten niet makkelijker na een traject . Als ik naar mezelf kijk, vind ik het zelfs moeilijker omdat het zwanger worden en blijven zo niet vanzelfsprekend is.

Het is aftellen, nog 12 dagen tot de echo



Ik merk trouwens dat mijn kwalen nu wel meer worden. Ik voel me vandaag en gisteren met vlagen aardig beroerd en misselijk. Mijn eetlust is ook weg, ik moet echt moeite doen om iets eten. Gelukkig is het overgeven me nog bespaard gebleven.
@homonster ik hoop dat het gewoon een minder sterke test was en je straks gewoon mee kunt schrijven



@cosmo wat vervelend. Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen.



@@spreas Some love welkom. Wat fijn dat je zo snel zwanger bent telkens!



@seabber wat fijn een kloppend :heart:! Ik kan niet wachten tot het donderdag is. Dan mogen wij kijken naar frummeltje 2.0



@hier vanmorgen geen eetlust. Dat is nieuw voor me want de vorige zwangerschap had ik eetlust voor 2

Ik wil me ook aanmelden voor mvm. Maar daarvoor moet ik het eerst verteld hebben aan mijn ouders. Mijn moeder past namelijk 1 keer per week bij ons op en zij zou de kannen meteen herkennen van de vorige keer.

We willen met 5 dec een chocoladeletter inpakken met daarop een foto die laat zien dat we een tweede kindje verwachten. Twee jaar geleden kregen onze ouders een klein kledingstuk. Dus hebben we iets verzonnen wat niet zoveel daarop lijkt
Alle reacties Link kopieren
He lieve meiden. Ik schrijf toch maar weer mee. De test was lichter waardoor ik door mijn verleden direct in de paniek schoot. Heb de hele dag gejankt. De dag erna was een nieuwe test mooi opgelopen. Ik hou het maar even op de hormonen...

Mijn borsten doen inmiddels weer zeer en ben zelfs misselijk (waar een mens blij van kan worden he )



Hoe gaat het met jullie?
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
@hormonster. Wat goed om te horen!



Ik ben vooral erg moe, btje zeurende misselijkheid hele dag en vandaag migraine aanval. Die migraine heb ik meestal door hormonen. En bij de zwangerschap van mn zoontje heel veel last van gehad.



22 nog echo. Heel spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hormonster, wat fijn! Logisch dat je dan in paniek raakt, maar je bent gewoon zwanger hoor! Op naar een mooie echo



Ik kan me wel echt afmelden hier...

Volgens mij heb ik een vroege miskraam gehaald afgelopen dagen. Vrijdagochtend begon het bloedverlies helaas en vandaag word het pas wat minder. Net een test gedaan en die geeft duidelijk niet zwanger aan. Dus wij gaan weer door met de volgende ronde



Ik ben er heel nuchter onder hoor, inmiddels weet ik dat ik erg vruchtbaar ben en dat geeft veel moed! Mis is mis en dan liever nu dan over een paar weken.



Voor jullie een hele fijne zwangerschap gewenst en hele mooie gezonde kindjes volgend jaar juli! Het is jullie gegund en vooral voor diegene die er zo lang op hebben moeten wachten!



Dikke kus!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden,



rustig geweest hier op het forum dit weekend.

Hoe is het met iedereen? Lekker aan het zwangeren?





@Hormonster, welcome back! Dat is goed nieuws zeg. Ik duim me helemaal suf voor je dat het allemaal toch in orde is.

Weet je al wanneer je een echo hebt? Ik zal je weer in de tabel zetten!!



@cactus, voor jou echt ontzettend balen zeg. Heb je veel last gehad? Of was het gewoon een behoorlijke menstruatie.

Ik hoop voor je dat je snel weer een positieve test hebt!



@hier, nog steeds met regelmaat buikkrampen, waar ik best onzeker van word.

Daarnaast ook best wat witte afscheiding. meer dan normaal. hebben jullie dat ook?

ook lekker gevoelige borsten, kon er vanacht ook niet lekker op slapen

En vandaag echt een beetje een bluurhg gevoel. Tegen het misselijke aan zeg maar.

Gisteren gestart met MvM. lekker hannessen met die kannen enzo. Maar het is voor een goed doel denk ik maar!

Whoo nog ruim een week en dan de echo... kan niet wachten!!
Alle reacties Link kopieren
O cactus, wat verdrietig. Ik snap dat je het liever nu hebt dan over een poos, maar toch... had het je zo gegund!!! Ik hoop dat het snel weer raak is en je weer komt meeschrijven in deze groep. Heel veel sterkte en succes voor jou.



He GF, lekker aan het zwangeren dit is meer de voorstelling van mijn weekeind :P

Ik heb 1 december een echo ingepland staan.

En ik heb nog utrogestan, dat zijn vaginale pilletjes dus ik kan nog niet zeggen of er verschil is gezien die "kutbolletjes" er sowieso een bende van maken....

Ik heb ook gevoelige tietjes, moe dus en soms wat weeig/ misselijk.



Hebben jullie nog steeds last van een zeurende onderbuik? Of is dat al weg?
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
@hormonster wat fijn!!!



@cactus Ah nee, wat kl*te! Dikke hopelijk is het weer snel raak.



@gadetfreak herkenbaar dat rommelen en de afscheiding. Dat is heel normaal (tenminste dat had ik de eerste zwangerschap ook)

Haha gehannes met de kannen is het zeker. En die potten stinken hè



@hier ik kan niet wachten tot donderdag. Vooral op het werk vind ik het heel moeilijk om niet iemand in vertrouwen te nemen. Maar ik wil sowieso nog even wachten tot de eerste echo.

Ik voel me trouwens best prima. Heb alleen een rommelende onderbuik (zeker na een stoei/gek doe actie met zoon) en mijn buik is opgezet.

Wbt vermoeidheid slaap ik nu beter dan een tijd terug want zoon slaapt sinds 4 a 5 wkn pas door
Alle reacties Link kopieren
Aaah cactus wat vervelend!!! ij snap dat je het liever nu hebt dan later, maar toch vervelend!



Ik ben idd heel blij met de echo! Al hen ij constant een rommelig gevoel in me buik waar ik onzeker van wordt?! 29 november weer een echo bij de verloskundige! Zo spannend!



@gadgetfreak ik heb ook meer afscheiding dan normaal!



Hebben jullie het al tegen mensen verteld?
Alle reacties Link kopieren
Ja, wij hebben het al verteld aan onze ouders en mijn broer en zijn vriendin.

Zij wisten ook van onze IUI behandelingen af dus geheim houden was wel erg lastig.

Daarnaast zijn er nog meer mensen op de hoogte maar die ben ik nu aan het ontwijken en dat voelt zo ontzettend vervelend.

Eén vriendin daarvan loopt ook heel irritant te vissen. Ik denk dat zij het wel weet maar ze laat het niet met rust.

We willen even de echo van volgende week afwachten en dan vertellen we het een aantal hechte vrienden.



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, wij hebben het nog aan niemand verteld. Zelfs niet aan mijn moeder. Normaal vertel ik haar alles, dus dat voelt wel erg raar. Mijn man wil het nog even stil houden totdat we de eerste echo hebben gehad. Dat komt ook door de eerdere miskraam.



De laatste paar dagen heb ik het soms moeilijk. Ik moet vaak terugdenken aan mijn miskraam. Ik ben zo bang dat het weer misgaat.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons weten zus en schoonzus het. Die moesten allebei huilen. De rest van de mensen die wisten van de ivf vertellen we het met een weekje of 2. Eerst even de spannende weken ietsje meer afwachten en het nieuws laten landen. Daarnaast is het zo leuk om gewoon nog een geheimpje te hebben.



Bijna donderdag Mmaas! Ben zo benieuwd hoe je de eerste echo ervaren zult



He swabber, dat gevoel in je onderbuik is heel normaal! Het betekend dat je baarmoeder zich klaar maakt voor de rest van de zwangerschap. Ik ervaar het inmiddels als een vertrouwd gevoel en mis het gelijk als het weg is.



Blueroosje, het is eigenlijk logisch dat je daar nu veel aan moet denken. Je wens is groot, misschien je verdriet nog niet volledig verwerkt? Mijn tip zou zijn om gewoon lekker even te huilen als je er verdrietig om bent. Geef je gevoel de ruimte. Het is al spannend genoeg zonder opgekropte emoties. Dikke knuffel voor jou!
Ik wil komen en weer gaan. Ik wil leven, niet bestaan.
Alle reacties Link kopieren
@hormonster ik denk dat het komt omdat ik over een week de eerste echo heb. Het brengt de herinneringen terug. Het is ook niet zo lang geleden (juli). Tegelijkertijd kan ik ook niet wachten, het gevoel is dubbel.



Grappig dat jij het leuk vindt om een geheimpje te hebben. Ik kan namelijk zelf niet wachten om het met de wereld te delen haha



@swabber, ik heb dat ook. Ik heb van die kleine steekjes. Associeer het ook met mijn zwangerschap. En die afscheiding heb ik ook, helaas haha
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel meiden! Hier gaat alles prima, menstruatie is voorbij dus we kunnen weer aan de slag



Ik kom zo tussendoor nog wel even bij jullie spieken hoor! Ben natuurlijk benieuwd hoe jullie echo's zijn geweest!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, Hoe is het ermee. We zijn een rustig forumpje?

Allemaal lekker aan het zwangeren?



Ik heb de tabel even bijgewerkt.



@cactus, je bent hier altijd welkom, ook als je test weer positief is straks. dat is alleen maar leuk toch!?

Laat je af en toe wat horen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Hier gister goedkope test en vanmorgen een weken test gedaan ben nu ca 5,5 weken zwanger dus ca 17 juli uitgerekend ????. Ondanks dat het ons tweede kindje word dringt het nog niet echt tot me door me lichaam verteld me ook nog niks behalve dat ik niet ongesteld ben geworden heb 1 december afspraak bij de VK



Ik zat met een rot gevoel heb nl 1,5 week geleden foto"s gemaakt in het ziekenhuis en ook redelijk zware antibiotica gehad ???? maar volgens de VK hoef ik me geen zorgen te maken



Mijn eerste kindje is een jongen van bijna 22 maand oud zelf ben ik dit jaar 30 geworden en mijn vriend word deze maand nog 33
Alle reacties Link kopieren
Hey Kissie,



Welkom en gefeliciteerd!!

Ik zal je in de tabel zetten. Fijn dat je 1 december een echo hebt! Dan ben je 8 weken denk ik he?



Ik snap je zorgen. Ik had precies hetzelfde maar dan omdat ik dacht onze IUI mislukt was en ik best een flink wijntje gedronken had..

Moest ik me ook maar geen zorgen over maken.

Je baby is dan nog niet verbonden met jou. Dat komt nu pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven