Uitgerekend juli 2017!

07-11-2016 11:08 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben jij er ook net achter dat je zwanger bent en ook uitgerekend in juli 2017? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Wil jij ook in de tabel? Zet dan je gegevens dikgedrukt in een berichtje, dan pas ik de tabel aan.



Naam

(leefijd)# KindUitgerekendGeslachtBijzonderheden/afsprakenGadgetfreak

(♀31/♂34)1e12 juli 2017onbekend Hormonster1982

(♀33/♂35)1e23 juli 2017onbekend--Stefq

(♀35/♂37)2e17 juli 2017onbekend Blueroosje

(♀29/♂29)1ejuli 2017onbekend Spread-some-love

(♀27/♂31)2ejuli 2017onbekend9 december om 11.30 uur echoswabber01

(♀29/♂28)1ejuli 2017onbekend Smiley

(♀?/♂?)2e12 juli 2017onbekend2 dec eerste echoLavenzia

(♀26/♂33)1e2 juli 2017onbekend 2 december volgende echo
Welkom kissie.



Hier vandaag een afspraak gehad bij vk. Maar er was nog niets noemenswaardigs te zien. We zagen wel een mooie slijmlaag maar nog geen vruchtzakje laat staan een hartje. Er is ook gecontroleerd op een bbz maar de rest zag er schoon en goed uit.

Dus ik ben waarschijnlijk zo'n 4 wkn zwanger en heb heel vroeg positief getest.

Over 2 wkn (30 nov) moet ik terug voor een nieuwe controle. Gelukkig had ik me al ingesteld dat ik vroeger in de zwangerschap was dan vk dacht. En had ik al verwacht dat ik nog eens terug zou moeten gaan.



Wij hebben het aan een paar vriendinnen verteld. That's it. Sterker nog ik heb een klein leugentje verteld tegen mijn moeder dinsdag. Die vroeg namelijk of de volgende van mijn vriendinnengroep al zwanger was (nee niet het geval) en daarna vroeg ze hoe het bij ons zat. Want het zou toch wel jammer zijn als ik uitgerekend zou zijn rond de tijd dat mijn zus zou gaan trouwen (eind juli) oeps
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ook ik ben uitgerekend in juli. Nu 6 weken zwanger van ons 2e wondertje.

Erg moe en dat met een energieke peuter van 2,5 om me heen verder (nog) geen last van andere kwaaltjes



uitgerekend 12 juli van 2e kindje 2 dec eerste echo
Alle reacties Link kopieren
Welkom Kissie en Smiley!



Het moe zijn en een energieke peuter hebben rondlopen herken ik!

Gelukkig slaapt zij smiddags nog even dus kan ik ook vaak even gaan liggen.

Verder nog weinig kwaaltjes.



Vandaag 7 weken!



@ Mmaas , dat word spannend met je zus haar bruiloft! Haha

Jammer dat er bij de echo nog geen hartje te zien was, nog even geduld dus voor de volgende echo! Spannend hoor.



Ik heb het alleen aan een goede vriendin en 2 collega's verteld. Verder weet nog niemand het.

Na de echo gaan we het langzaam aan de meeste vertellen.



Iedereen verder lekker van het weekend aan het genieten?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Kissie en Smiley!

@mmaas jammer dat er nog geen hartje te zien was! Hopen dat over 2 weken alles goed is! En spannend voor de bruiloft van je zus haha!



Bij ons weten onze ouders, broers en zussen het en paar vrienden en mijn baas! Die moest ik het vertellen ivm de echo's en internist bezoeken! Dar kwam echt rot uit met me werk!



Iedereen klacht vrij het weekend doorgekomen? Ik ben al 2 dagen misselijk en moe! Kam constant slapen ????
Alle reacties Link kopieren
Hi!!



Hoe zijn jullie echo's gegaan?

Ik mag morg. Ben dan 6 weken en 1 dag als t goed is. Heel spannend.



Grtjs
Alle reacties Link kopieren
Ow stef, wat spannend! Hoe laat mag je?

Ik mag morgen.



Helaas voel ik ze sinds donderdag helemaal niet lekker. Elke dag een beetje minder lekker.

Hopelijk morgen goed nieuws, dan is het iig voor een goed doel!



Hoe is het met jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het niet zo goed. Ik ben op mijn werk en ik heb weer bruinverlies, gepaard met buikpijn. Precies op dezelfde dag als bij mijn vorige miskraam. Ik mag gelukkig zo langs voor een echo, want ik vertrouw het gewoon niet.



Ik ga echt even kapot. De gedachte dat het weer mis gaat...
Alle reacties Link kopieren
He Blueroosje. Jeetje wat een schrik voor jullie zeg. Hoe laat mag je langskomen?

Hoever ben je nu? Ook bijna 7 weken toch? Eigenlijk had je morgen de echo.



Ik duim voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Mag ik met jullie mee schrijven?

ik ben 2 juli uitgerekend en ben 26 jaar. Vriend is 33

Wij zijn nog maar kort samen en ben door de pil heen zwanger geraakt. Na de eerste schrik vinden we het nu beide erg leuk!

ik heb vorige week maandag bij de gyneacoloog de eerste echo gehad. Hartje gezien en gehoord! Omdat ik ad slik moest ik naar gyneacoloog. Hoef niet meer terug omdat t goed gaat! Maandag die avond hadden we weer een echo bij de vk die stond al gepland. Volgens haar was ik 3 dagen verder dan gyneacoloog dacht.

Sinds zondag was ik wat bloed verloren. Wat een schrik zeg.. gister gelijk een echo gehad, en weer t hartje gezien en gehoord! Ben zelfs nog verder dan we dachten. Vandaag al 8 +2

Dus 2 juli uitgerekend ipv 8 wat we eerst dachten!

ik heb een beetje vocht onder m'n baarmoeder wat bloed kan geven, dit kan gelukkig geen kwaad.

3 december weer n echo!

Zo heel verhaal hahah.. behoefte om t van me af te schrijven! Ik ga zo lekker dit topic uitpluizen!

Tot schrijfs allemaal! En iedereen gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
@gadgetfreak ik heb de echo gehad en we hebben een . Voor de termijn zag het ook goed uit. Ik ben nu 7,5 week. Ik ben voorzichtig blij. Hopelijk voor jou ook morgen



Ik maak me nog wel zorgen om het bruinverlies. Dat blijft nog wel aanhouden. Ze weet niet waar dat vandaan komt, het kan alles zijn. Om het toch nog extra in de gaten te blijven houden mag ik een extra echo volgende week. Erg blij mee, ik vind het fijn dat ze zo met me meeleven in het ziekenhuis. Ze zei dat als je een miskraam hebt gehad, je er toch anders in staat. Minder onbevangen. Het helpt ook niet dat ik het bruinverlies precies op dezelfde dag in de zwangerschap heb gekregen als de vorige x. Alleen liep het vruchtje toen wel achter qua groei en daar is nu geen sprake van. Alleen jammer dat ze het niet heeft opgemeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen 2 uur zo vaak op refresh geklikt. Ik was zoo benieuwd.

En wat heerlijk voor je zeg. Super blij voor je!! En nu hopen dat het bruinverlies snel ophoudt.



Ook fijn dat ze zo meeleven in het zkh. Wanneer heb je weer een echo?



Ik ben best heel erg zenuwachtig voor morgen! Ik ben zo bang voor slecht nieuws. Ik denk dat ik dan helemaal lamgeslagen ben.



@lavenzia, welkom! leuk dat je meeschrijft. Lijkt me erg bizar om zo zwanger te raken zeg. Daar kan ik alleen maar van dromen. En meer meiden hier in het forum.
Alle reacties Link kopieren
Hi



@ blueroosje. Gelukkig was de echo goed.



@gasgetfreAk suuces morgen! Laat je t ons weten?



Ik had vanmorgen de echo. Jeetje wat was ik zenuwachtig! Maar het zag er allemaal goed uit. En er was al een hartje te zien dat goed klopte.

Ben nu 6 weken en 1/2/3 dagen.



Verder voel ik me erg beroerd. Misselijk, moe, duizelig, bleh.

Zal er wel bij horen...
@bleuroosje wat fijn dat de echo goed was! En super dat ze zo met je meedenken. Ik snap dat je er met jouw geschiedenis wat minder relaxt instaat.



@stefq war fijn!



@gadgetfreak spannend morgen!



@lavenzia welkom!



@smiley welkom!



@hier gaat alles goed. Vind het wel spannend en het wachtentot volgende week duurt lang.

Dit weekend foto's gemaakt waarmee ik het aan onze ouders wil vertellen. Die voorpret was wel erg prettig en maakte dat ik me even echt zwanger voelde.

Ik heb namelijk zo goed als geen klachten. (Dat iemand dat vervelend kan vinden )
Alle reacties Link kopieren
@Gadgetfreak, spannend zo! Hopelijk trek je het nog, het is echt zenuwslopend. Ik hoop op een mooie echo.



@Lavenzia Gefeliciteerd. Bloed is inderdaad erg schrikken,gelukkig weten ze waar het vandaan komt.



@Stefq, fijn he om te horen dat het goed is.



@Mmaas, het wachten duurt zo lang he. Normaal vind ik dat de dagen voorbij vliegen, maar nu haha.



Hier gaat het al wat beter. De bruine afscheiding is gestopt, ik hoop dat het niet terugkomt. Ik maak me wel zorgen dat ik echt weinig klachten nu heb. In het weekend was dat al veel meer, maar de afgelopen dagen weer nergens last van. Dat maakt me zo onzeker. Vooral gecombineerd met dat bruinverlies gisteren. Ik merk wel dat ik echt last heb aan mijn linkereileider. Ik had meerdere follikels omdat ik hormoon gestimuleerd ben. Misschien heeft dat ( het bruinverlies) er wat mee te maken.

Als de echo volgende week woensdag ook nog goed is zou dat zo een opluchting zijn,
Alle reacties Link kopieren
Yes meiden, ook hier een mooi kloppend hartje gezien. Hoe bijzonder is dat zeg. Kan het nog amper bevatten!! Ik was erg zenuwachtig. veel wakker gelegen vanacht (heb ik zelden)

Zit nu op ongeveer 7 weken, die kleine kruimel lag helemaal in een hoekje verstopt.



@blueroosje, wat een opluchting zeg, dat het bruinverlies nu is gestopt. Misschien heeft de kleine zich nog even flink verder ingegraven
Alle reacties Link kopieren
Yes Gadgetfreak, wat fijn! Ik word er ook blij van , het is zo mooi om het hartje te zien kloppen. Geniet ervan

Ga je nu de termijnecho inplannen? Ik moet het voor over twee weken inplannen. Alleen is het dan niet meer in het ziekenhuis maar bij de verloskundigenpraktijk.

Ik heb nog wel een eindgesprek met de gynaecoloog, dat gesprek moet ik nog wel inplannen. Met het inplannen van de afspraken wil ik wachten tot volgende week ( na mijn extra echo).
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk he!



Ik moet ook een termijnecho plannen. Maar waar is nog niet duidelijk. Ik heb namelijk geen schildklier en het is even afhankelijk van mijn internist (die ik maandag weer spreek voor de bloeduitslagen) of ik bij haar en de gyn onder behandeling blijf of alleen bij haar en verder de verloskundige, zelf denk ik het laatste.

Dus even maandag afwachten.
Alle reacties Link kopieren
@mmaas: weet je al wanneer je het gaat vertellen? Erg leuk is dat he! Ik heb ook bijna nergens last van, gek is dat he je hoort zoveel andere verhalen.



@blueroosje. Spannend voor je. Moeilijk hé dat bruinverlies. Hoeft natuurlijk niks te betekenen maar snap je zorgen wel! Hoop dat t goed blijft gaat met je!



@gatgedfreak. Spannend de termijn echo hé? Hopelijk heb je snel duidelijkheid.



Krijgen jullie ook meerdere termijn echos? Bij ons doen ze met 6 9 en 12 weken een echo om de groei in de gaten te houden, erg fijn vind ik!

ik heb over 2 weken ooo een echo voor de combinatie test, gaan jullie dit ook doen?
@gadgetfreak fijn dat je een hartje hebt gezien. Bijzonder is dat he

Het is nog wel even spannend dus bij wie je verder gaat! Ik hoop voor je dat je naar de vk kan. Daar hebben ze (mijn interpretatie) meer tijd voor je.



@blueroosje fijn dat de bruine afscheiding is gestopt.



@lavenzia, wij willen het 5 dec vertellen. Dan komen mijn ouders en schoonouders voor sinterklaas naar ons toe.

wbt de echo's ik heb er nu 1 gehad (die veel te vroeg was) ik krijg er een met 6 wkn en met ongeveer 10 wkn. met 12 weken willen wij weer de nekplooi meting doen. Dit hebben we bij zoon ook gedaan en gaan we nu dus weer doen.



@hier heb ik me alvast aangemeld voor mvm. Daar ga ik aangeven dat ik na 5 dec wil starten. Anders weten mijn ouders meteen hoe laat dat het is ;)
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden!



Wat veel goede berichten van de echo's! Bijzonder om te zien hé!



@gadgetfreak ik heb ook geen schildklier en ik mag bij vk! Hoop dat dat voor jou ook geldt! Ik ben alleen voor schildklier bij internist en moet elke 4 weken bloedprikken en afspraak.



Ik voel me trouwens steeds beroeder! Zit onder de puisten en misselijk en zeebenen! Hoop dat het een goed teken is, dinsdag pas weer echo! Vind het zo spannend! Morgen uitslag van me bloed voor schildklier, maar zelfs dat vind ik dood eng, ook omdat ik afgelopen jaren nooit stabiel ben geweest!



Weten jullie al wanneer de volgende echo's zijn?
Alle reacties Link kopieren
@mmaas: dat is een leuke dag om te vertellen! Nog even volhouden

@ swabber: vervelend dat je je zo slecht voelt! Hopelijk is de uitslag oke! En dinsdag een echo spannend hoor.



Ik heb al 3 echos gepland. 3, 19 en 31 december. Leuk vooruitzicht.

Sinds gister heb ik echt mega zere borsten. Ze zijn in 1 dag echt een ruime cup gegroeid en staan helemaal omhoog en zijn mega hard! Hebben jullie dit ook? En ik had al cup e..

Vandaag n massage gehad en op m'n buik liggen doet echt zeer nu ivm borsten. Ik denk morgen maar een zwangerschap bh halen.. zou dat helpen?
Alle reacties Link kopieren
@gadgetfreak, ik ben benieuwd waar je onder behandeling komt. Heb je een voorkeur?



@mmaas spannend, wanneer heb je de echo voor de 6 weken? Is er een reden waarom je zo vroeg echo had? Ik hoop op een mooie echo.



@swabber, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Maar ik zie het wel als een goed teken, ik ben altijd blij als mijn kwalen terugkomen. Het gaat bij mij met vlagen. Is de uitslag van je bloed trouwens goed



@lavenzia, zo een massage lijkt me heerlijk. Ik heb met vlagen last van mijn borsten. Maar niet zo extreem als jij. Ik wacht dus nog met het kopen van een bh.
@levenzia, ik zou het kopen van een nieuwe bh zo veel mogelijk proberen uit te stellen. Of het bij 1 houden.

Bij mijn vorige zwangerschap moest ik met 14 wkn echt nieuwe bh's maar tegen week 35 paste deze eigenlijk echt niet meer. Toen moest ik weer nieuwe kopen... na dr zwangerschap paste mijn borsten niet meer in mijn oude bh's en heb ik wéér nieuwe moeten kopen.



@blueroosje omdat ik vanuit mijn menstruatie (12 sept) al zo'n 10 wkn zwanger kon zijn. Alleen was ik pas 4 wkn zwanger ;)



@swabber die misselijkheid is een reactie van je lijf op de hormonen. Dus dat is (denk ik) zeker wel een goed teken ;)
Alle reacties Link kopieren
@lavenza wat goed dat je ze al gepland hebt! Fijn vooruitzicht!

En die borsten! Vervelend dat ze zo gevoelig zijn! Weet eigenlijk niet of zwangerschapsbh kan helpen! Bij mij wisselt het 0er dag Hoe gevoelig ze zijn en ze zijn ook nog niet heel veel gegroeit!



Ik ga me even verdiepen in mvm, had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot ik er nu bij jullie over lees!
Alle reacties Link kopieren
He Dames,



Rustig hier!



Helaas in mijn buik en rest van mn gestel wat minder rustig. Wordt elke dag misselijker en vermoeider.



Inmiddels ook gebeld met de internist. Waardes zijn perfect. Hoef nog niet omhoog in schildklier medicijnen. En ik mag naar de verloskundige voor verdere begeleiding. Over maandje weer prikken. Ook op bepaalde antistoffen. Als die dan wel gestegen zijn word ik toch weer medisch maar dat verwacht ze niet.

Ik kan vanaf 18.00 uur bellen naar de VK.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven