Uitgerekend juli 2017!

07-11-2016 11:08 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben jij er ook net achter dat je zwanger bent en ook uitgerekend in juli 2017? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Wil jij ook in de tabel? Zet dan je gegevens dikgedrukt in een berichtje, dan pas ik de tabel aan.



Naam

(leefijd)# KindUitgerekendGeslachtBijzonderheden/afsprakenGadgetfreak

(♀31/♂34)1e12 juli 2017onbekend Hormonster1982

(♀33/♂35)1e23 juli 2017onbekend--Stefq

(♀35/♂37)2e17 juli 2017onbekend Blueroosje

(♀29/♂29)1ejuli 2017onbekend Spread-some-love

(♀27/♂31)2ejuli 2017onbekend9 december om 11.30 uur echoswabber01

(♀29/♂28)1ejuli 2017onbekend Smiley

(♀?/♂?)2e12 juli 2017onbekend2 dec eerste echoLavenzia

(♀26/♂33)1e2 juli 2017onbekend 2 december volgende echo
Alle reacties Link kopieren
Wat goed gadgetfreak! Fijn dat je naar de verloskundige mag!



Hier precies hetzelfde, misselijkheid wordt steeds erger en moeheid ook!



Ik heb straks intake bij de verloskundige en 8 weken echo! Vind het doodeng!

Nu ook misselijk van de zenuwen!
Alle reacties Link kopieren
Swabber, hoe was je echo!?

Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Hoe was jullie weekend?

Alles goed met iedereen?



Fijn dat je waardes goed waren gatgedfreak! Hopelijk mag je bij vk blijven.



Succes swabber! Hoe was het??



Mijn moeheid gaat steeds beter! Soms wat misselijk..maar mag niet klagen. Niet elke dag, en anders zakt t na een half uurtje wel.

Zaterdag heb ik weer een echo. Ben dan 9 weken en 6 dagen. Benieuwd of je dan al n echt mensje ziet ipv een boontje. Haha

Heb gister voor t eerst zwangerschapszwemmen gehad, erg leuk.



Fijne week allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Echo was helemaal goed! Hartje klopte mooi en ben nu 8 weken en 4 dagen! 21 december de volgende echo weer! Wel heel bijzonder om te zien!



Lavenzia fijn dat jouw klachten te doen zijn!

En wat leuk zwangerschapszwemmen!

Lekker ook denk ik!



Ik ga trouwens wel in het ziekenhuis bevallen! Niet medisch maar de verloskundige durft Door schildklier niet aan! Ik vind het helemaal niet erg????
Alle reacties Link kopieren
Swabber wat fijn!!! En leuk dat je de 21ste weer mag kijken.



Ik mag vanavond voor de echo! Vind het wel weer erg spannend, vooral doordat ik op wat moe zijn na weinig merk.

Dag duurt vandaag denk ik erg lang voordat het zo ver is.



Gaat alles verder goed met de andere meiden?? Wanneer hebben jullie allemaal de echo?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn swabber! Wat bijzonder om te zien hé. Leuk dat je er voor kerst nog 1 krijgt.

Snap dat je t niet erg vind om in t ziekenhuis te bevallen.

ik moet dat ook ivm anti depressiva. Thuis die troep niet hahha.



Succes vanavond nootje en veel plezier! Indd een lange dag zo om te wachten





Ik heb weer een nieuw kwaaltje. Ontstoken en pijnlijk tandvlees en gehemelte.. bah
Alle reacties Link kopieren
Succes vanavond Nootje. Is de dag nog een beetje normaal voorbij gegaan kwa snelheid?



@swabber, Wat heb jij precies aan je schildklier als ik vragen mag? Slik je ook medicijnen?

Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen. Geen idee wat de vk daar van vindt, maar interesseert me niet haha.



Ze hebben bij ons gelukkig wel van die kraamkamers waar je alleen ligt en bevalt en daarna ook je kindje bij je hebt ook al ligt hij/zij in de couveuse. Fijn is dat denk ik!



Zwangerschapszwemmen wil ik ook gaan doen maar zal niet eerder dan eind maart zijn ivm mn cursus op dinsdag avond.
Vandaag voor de 2e keer bij de vk geweest. Er is vooruitgang te zien. Een zwangerschapsholte en een zwangerschapsring. Maar nog geen vruchtje.

Gister had ik wat roze afscheiding dus de vk denkt dat ik heel vroeg getest heb en dat ik nu pas 4 a 5 wkn zwanger ben. (Net als de vorige keer)



Aanstaande dinsdag mag ik terug om een extra controle te hebben. Hopelijk is er dan wat meer te zien zodat ik zeker weet dat het goed zit. Maar ik word er wel wat zenuwachtig van. Zeker omdat er meerdere nichtjes miskramen hebben gehad en ik weet dat dit niets zegt over mij (de familielijn is te ver weg). Maar het maakt me wel zenuwachtig.



Dit alles houdt ook in dat we de cadeautjes met foto nog niet gaan geven 5 dec. Ik durf dit nog niet aan. Ook mvm ga ik verzetten want die zou 6 dec langs komen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Mmaas,

Ben je dan toevallig zwanger in je volgende cyclus? Aangezien dit topic alweer bijna een maandje oud is?

Lijkt me erg verwarrend en spannend zeg dat het zo voor je verloopt.

Fijn dat je dinsdag alweer terug kan voor een echo. Dat is wel snel. Ik hoop voor je dat het allemaal mooi eruit ziet.

Ik snap wel heel goed dat je even wacht met vertellen. Dit is wel heel onzeker.



Vandaag een wat betere dag mbt mn misselijkheid. Ben wel gewoon weer lekker moe.

Het is ook nooit goed he. Als ik misselijk ben denk ik BLEH. en als het dan even weg is denk ik OW jee?!

hihihi



Vanmorgen ook maar even de huisarts geïnformeerd dat ik zwanger ben. Helaas kreeg ik dan niet de huisarts maar een assistente.

De huisarts was altijd super betrokken hierbij dus ik had hem zelf wel even willen spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Hier eigenlijk zo'n beetje het zelfde verhaal als mmaas.

Op de echo was iets kleins te zien, maar te klein voor een hartje. Dus of ik ben minder ver als wij dachten, of het is mis gegaan.

Maar goed, ze was nog redelijk positief er over, dus dat probeer ik dan ook maar te zijn. Over 2 weken krijg ik weer een echo.

Hopelijk dan dus wel alles goed.

Ook wij wilde zaterdag tijdens pakjesavond een cadeau en gedicht doen. maar dat laten we maar zitten nu.

Wel ga ik het tegen mijn ouders zeggen. toch fijn als zij op de hoogte zijn.



Hopelijk krijgen wij ook binnenkort een kloppend hartje te zien mmaas!
@gadget freak wat fijn trouwens dat waardes goed waren!



@lavenzia leuk zwangerschapszwemmen. Wij gaan met zoon nu iedere week babyzwemmen. Dat is ook zo heerlijk.



@swabber wat fijn dat de echo goed was.



@nootje lastig is die onzekerheid hè! Was er wel een vruchtzakje te zien? Hopelijk heb je over 2 wkn wel een hartje te zien is.



@hier

Een volgende cyclus kan niet echt.

Sinds de bevalling (juli 2015) 1 keer ongesteld geweest. Dat was afgelopen 12 sept. Maar dat verbaast me niets omdat voor de zwangerschap mijn cyclus ook niet erg regelmatig was (tussen de 35 en 60 dgn)

Op 5 nov had ik een (vage) positieve test in handen. Dat is nu bijna 4 wkn geleden. Wat inhoud dat ik echt nét zwanger was toen ik positief testen.



Zeker omdat ik nog borstvoeding geef, mijn cyclus altijd al onregelmatig was, net mijn cyclus opgang was gekomen én er wel een duidelijke vooruitgang is. Was de vk nog hoopvol, maar ze gaf wel aan dat het alle kanten op kan gaan. Volgende week zal er als het goed gaat een vooruitgang zijn. Dan moet ik een week later alsnog terug. Is het niet goed en was er minder vooruit gang dan moet ik een week later óók terug. Maar ik vind het wel fijn om een tussenstand te hebben.
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Sorry voor de late reactie! Ik was aan het reageren en toen heb ik mijn telefoon kapot laten vallen. Mijn vervangend toestel is een drama en zit nu pas achter de laptop!



@ gadgetfreak: Ik ben geboren zonder schildklier. Slik al me hele leveren medicijnen en nooit echt stabiel geweest in me waardes! Dus vind dat nu ik zwanger ben ook wel eng! Ik moet goede hoop houden van de internist:-)



@Mmaas wat spannende tijd voor jullie zeg! Hoop dat het dinsdag wel gewoon allemaal goed is! alleen iets minder lang dan jullie dachten, maar dat verder alles goed is!



@ Noortje voor jullie ook vervelend! Wel lang pas over 2 weken! Ik hoop ook zo voor jullie dat het ook gewoon allemaal goed is over 2 weken!



Ik heb nu ook afspraak staan bij verloskudige voor combinatietest! Ze had geadviseerd o die alvast te maken omdat het rond kerst moet en door vrije dagen alles al snel vol zat en ook bloedprikken etc. langer duurt. Voelt wel beetje de goden verzoeken omdat ik pas de 21ste de 12 weken echo heb!
Alle reacties Link kopieren
Hey swabber. Ik vind het best bijzonder om je zo via het forum te ontmoeten terwijl we gelijk lopen in zwangerschap.

Ik wilde je eigenlijk een pb sturen maar dat heb je helaas uitstaan.

Ik ben ook geboren zonder schildklier en voor wat ik begrepen heb is dat best bijzonder en niet vaak voorkomend.

Wat en hoeveel slik jij nu? Ik slik nu sinds juni euthyrox en sinds ik weet dat ik zwanger ben is het 225 Mg. Daarvoor 200. Al ging dat elke keer heen en weer. Drama mijn waardes de laatste jaren. Nu is de internist heel tevreden! Daarvoor 30 jaar lang thyrax. Maar dat is echt op.

Heb jij al geprikt op antistoffen? Dat wil ze bij mij nog eens checken voor de zekerheid. Als dat in orde is mag ik bij de vk blijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Gadgetfreak!

Ik zal zo even kijken hoe ik dat aan kan zetten!

Jaa, ik heb ook nog nooit iemnd gesproken die dat heeft en zelf mijn internisten verbazen zich elke keer weer en hebben het nog nooit mee gemaakt.

Ik slik sinds maart euthyrox en slik nu sinds 2 weken 250 mg. Ik heb ook altijd begrepen dat dit al heeel veel was, maar gelukkig slik jij ongeveer hetzelfde! Ik herken echt heeel veel qua waardes. Ik was gewoon niet in te stellen!

Maar zal je even pb sturen, kunnen we het over onze schildklier hebben die we niet hebben en kunnen we het hier lekker hebben over de zwangerschap!



PB bericht sturen lukt nu niet, krijg elke keer een foutmelding! Probeer het vanmiddag nog even!
He meiden,



Helaas was de echo gister niet goed. Er was geen vooruitgang te zien. Aangezien het bloedverlies sinds maandag meer geworden vertelde de vk dat ik een miskraam had. En vanmorgen was er nog meer bloedverlies.



Vrijdag word ik gebeld om te kijken hoe het met me gaat en dinsdag moet ik terug om te controleren hoe mijn lijf alles oplost.

Als het goed is moet alles voor het eind van dit jaar afgehandeld en schoon zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ooo mmaas wat erg!

Hoeveel weken was je nou precies?



Sterkte!
Er is geen precies aantal weken vast gesteld. Maar als ik terug kijk was ik nu zo'n 6 wkn zwanger en is het denk ik rond de 4 a 5 wkn misgegaan.
Alle reacties Link kopieren
Mmaas ..heel erg veel sterkte! Dit is geen leuk nieuws.. ik hoop dat t een beetje met je gaat. Doe rustig aan
Alle reacties Link kopieren
Mmaas. Jeetje wat ontzettend k.. is dat zeg. Veel sterkte.
Thanks meiden.

Vannacht is De grote vloedgolf begonnen. Ik kijk nu nog echt alleen naar het lichamelijke deel. Dat is voor nu even voldoende.



Gadgetfreak wil je me uit de tabel halen?
Alle reacties Link kopieren
Mmaas wat heftig! Wat een Klote nieuws! Snap dat je nog even naar het lichamelije deel kijkt, hoopt dat het snel allemaal achter de rug is!

Heel veel sterkte!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mmaas wat ontzettend rot nieuws!!

Heftig, hoop dat het snel achter de rug is voor je. Heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik moet mij hier ook afmelden. De echo was niet goed. Dus het is afwachten tot ik een miskraam krijg.

Fijne zwangerschap verder!
Alle reacties Link kopieren
Nootje31 en Mmaas, wat erg!! heel veel sterkte en een . Ik hoop ook dat alles verder goed verloopt, het is al verdrietig genoeg.



Ik ben zelf een tijdje afwezig, voelde me niet goed genoeg om te reageren. Ik was zo gestresst. Ik had een dag bloedverlies ( in een keer best veel) en een week vooraf en 2 weken daarna bruinverlies. Gelukkig zijn de echo's wel altijd goed geweest, maar ik moest echt rustig aan doen. Ik mocht een week ook niet werken. Gisteren een echo gehad en die was echt helemaal goed. Ik probeer nu meer te gaan genieten.

Hoe is het met de andere meiden?
Alle reacties Link kopieren
Hee nootje,



Het was eerder ook al spannend voor jullie he?! Wat klote voor je zeg!

Ik hoop voor je dat je er niet te veel last mee krijgt. Veel sterkte.



@blueroosje, voor jou ook een spannende tijd met dat bloedverlies. Ben je inmiddels wel weer aan het werk? En hoever ben je inmiddels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven