Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eerder zijn we beginnen schrijven in het topic "Uitgerekend juli 2017" maar we gaan hier verder omdat er een tabel toegevoegd is en we het zo toch iets overzichtelijker kunnen houden.

Vul jullie gegevens zelf in in de tabel (als je dat wilt) en wees welkom:)



Hier gaan we dus verder mét tabel!
Hallo dames!

Kan ik hier ook meeschrijven?

Ik ben bumpersticker, 26 jaar. Begin september met de pil gestopt.

Ik wou eerst mee gaan schrijven in een topic over zwanger worden, maar dat bleek afgelopen dinsdag niet meer nodig.

Uitgerekende datum is 17 juli.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd bumpersticker! Wat snel zeg!



Fiep ik heb geen flauw idee hoe ik de tabel moet aanpassen. Ik ben bang dat ik de hele tabel verpest
Alle reacties Link kopieren
Hai! Ik meld me ook! Maar snap er ook niet veel van.



Ik ben April. 28 jaar, man 25 jaar. Samen hebben we al een zoontje van 14 maanden. Nu zwanger van de 2e en uitgerekend waarschijnlijk omstreeks 16 juli. 1 dec eerste echo!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Dankjewel Fiep!!

Ik heb mezelf en April toegevoegd aan de tabel.



Hoe gaat het met jullie? Ik heb weinig kwaaltjes alleen door de dag heen wat steekjes onder in m'n buik, borsten worden gevoelig en rond 21 uur wil ik toch echt wel naar bed. Ik teken er voor dat het zo blijft!



Ons zoontje wil een babyzusje of een broertje en een zusje ik ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Nijntje ik heb precies dezelfde kwaaltjes als jou! Dinsdag was ik wat misselijk maar gisteren nergens last van gehad! Volgens mij lopen we ook aardig gelijk. Ik ben 6 juli uitgerekend. Zou je mij ook willen toevoegen aan de tabel? Ik ben 25, 1e kindje en 8-12 1e echo.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook dezelfde klachten nijntjelief en pigtails. Ik teken er ook voor als het zo blijft!



Bij mijn vorige zwangerschap vanaf week 6 tm wk 38(toen ingeleid) onafgebroken gespuugd tot wel zon 20/30 x p dag.



Ondanks alle drama toen zetten we ons er nog 1maal overheen voor nog zon leuk hummeltje.



Hebben jullie het al bepaalde mensen verteld en op welke manier?
Alle reacties Link kopieren
Nijntje ik heb ook zo die klachten en toch vlagen van misselijkheid.

April ik hoop dat deze zwangerschap beter verloopt!!
Alle reacties Link kopieren
Zojuist de informatrice van moeders voor moeders hier gehad. Zij deed ook een test en wederom een echte knaller! Toch wel fijn die extra bevestiging. Alle info gekregen en als presentje een zachte wikkeldoek en het tijdschrift zwanger. Dringt het bij jullie al een beetje door? Ik vind het nog zo onwerkelijk..
Alle reacties Link kopieren
Bij mij komt mvm morgenochtend. Ik hoopte al dat ze die wikkeldoek nog steeds als presentje geven. Ons zoontje lag drie maanden in het ziekenhuis en die doek hebben we zoveel gebruikt toen!



Ik zal vanavond wel weer even de tabel bijwerken. Als er nog meer bij willen graag even dikgedrukt dan valt het wat meer op!
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker en Pigtails, ik heb jullie ook toegevoegd aan de tabel. Bumpersticker, van jou heb ik wel geen gegevens of het jullie eerste, tweede,.. kindje is. Heb je ook al een eerste afspraak staan voor een echo? Geef gerust door, dan zet ik het er even in.



Qua kwaaltjes hier nog hetzelfde. Heel de dag door redelijk misselijk en ellendig en heel pijnlijke borsten en darmen die niet weten wat te doen. Gisterenavond afgesproken met enkele vriendinnen en dat heeft mijn gedachten (voor een hele avond) goed kunnen verzetten. Toen ik thuis kwam was ik niet meer misselijk en begon ik me toch weer zorgen te maken net omdat ik niet meer misselijk was. Wat een spanning:D Zolang ik geen krampen of bloed voel, zal het wel goed zijn zeker?



Mooi dat verschillenden onder jullie meedoen met mvm. Ik woon in België en hier gaat dat niet. Ik heb er lang naar gezocht maar ze doen het hier niet. Wel jammer, omdat wij toch ook 11 rondes bezig geweest zijn en ik andere vrouwen graag had willen helpen.



Wat betreft het aan de familie en vrienden vertellen heb ik me gisterenavond héél erg moeten bedwingen om het niet te zeggen. We gaan waarschijnlijk na de volgende echo (8 weken) het wel al aan de ouders en broers en zussen zeggen en rond Kerstmis/Nieuwjaar (13 weken) pas tegen de rest van de wereld. Ik kijk er al naar uit! Hoewel ik het ook we leuk vind dat het nog twee weekjes ons eigen geheim is, daar kan ik ook wel van genieten.
@ pigstails, zo snel hadden wij ook nooit verwacht. Donderdag een test gedaan die negatief was en mij er afgelopen weekend bij neer gelegd dat het nog wel even kon duren.



@ Fiep, dankjewel! Juist zelf geprobeerd om nog wat gegevens toe te voegen maar ik ben bang alles op zijn kop te zetten

Het is mijn eerste kindje en krijgen de echo op 12/12.



Erg onwerkelijk eigenlijk om een verloskundige op te bellen, Hoi, ik ben zwanger. Hoe vinden jullie het om dit hardop te zeggen?



De kwaaltjes vallen hier goed mee. Wel al vanaf 23 oktober gevoelige tepels en beginnen mijn borsten te groeien.

Af en tOe wat misselijk maar dat neem ik voor lief!
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker, ik heb het aangepast.

Wij weten vandaag twee weken dat ik zwanger ben. De eerste week zeiden we heel de dag door tegen elkaar dat we het niet konden geloven en voelde het erg onwerkelijk om zwanger te zijn en te zeggen dat ik zwanger ben. Nu we twee weken verder zijn begint het besef toch binnen te komen en beginnen we er aan te wennen. Ik merk dat het voor mijn man nog wel iets onwerkelijker is, omdat het natuurlijk ook niet in zijn lichaam is. In het weekend hebben we een filmpje gekeken op youtube over de ontwikkeling van een paar celletjes tot een volgroeide baby en elke week stuur ik mijn man via sms, als hij op zijn werk is, wat er in deze week allemaal juist gebeurt met ons ukje. Dat maakt het iets realistischer voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik durf zo'n tabel ook niet aan hoor..

2de kindje. Zoontje 5 jaar.. ik 40 jaar . Ivf traject Miskraam dec 2014 gehad
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het toevoegen in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Nog een tip: meld je aan voor berichtjeuitjebuik.nl, als je invult hoelang je zwanger bent krijg je elke week een mailtje met een link naar een pagina waarop je een filmpje kan zien (gemaakt in de baarmoeder) hoe je kindje er nu uitziet! Heel geinig om te zien..
Alle reacties Link kopieren
wil je mij ook aan de tabel toevoegen? Naam: DPAM, leeftijd 28, 1e, UD: 9 juli, eerste echo 17 november, extra info: 2 jaar mm, 4x iui, uiteindelijk spontaan zwanger ????
Alle reacties Link kopieren
Sorry vraagtekens horen er niet achter, bij het vorige bericht.
Alle reacties Link kopieren
Zo iemand mij kunnen toevoegen?

Kan de komende dagen niet op de computer.



Mlsc

28

1ste

7/07/17

Echo/ bloed 15/11



We hebben gisteren al een echo gehad. Maar heel veel zie je nog niet. Bloed was goed. Hopen snel een hartje te zien. Volgende week of week erna misschien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!



Hoe zit het met de kwaaltjes van iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Daar zeg je wat mlsc..

Eerste keer overgeven is voor mij een feit

Maar alles voor ons kleine mensje zeker?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog geen veranderingen, om 21.00 uur naar bed, zere borsten en af en toe rugpijn. Verder (nog) geen misselijkheid gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Hier duizelig en misselijk na elke maaltijd. Wel nog niet moeten overgeven. Moe is ze zeker. Vanaf 9u s avonds loopt het heel moeilijk. Vanavond hebben we bezoek. Dus nu is ze een dutje aan het doen.

We hopen dat niemand iets gaat merken.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames.



Hoe vul ik mijn gegevens bij de tabel in? Ik snap er niet veel van..

Ik ben 30 jaar, zwanger van de eerste, uitgerekende datum 19 juli. 30 nov intake gesprek bij de verloskundige.



Mijn kwaaltjes zijn hetzelfde als jullie beschrijven. Wel fijn om te zien dat het er dus allemaal bij hoort.

- gevoelige borsten

- krampjes in mijn onderbuik

- rommelige darmen

- vroeg in de avond moe

- iets meer trek dan normaal



Hoe lang duurde het bij jullie voordat moeders voor moeders contact met jullie opnamen? Ik heb me woe opgegeven maar nog niks gehoord.



Het voelt vuur nog nog ontzettend onwerkelijk. Ik heb het, buiten mijn vriend om, tegen mijn beste vriendin gezegd. Zij is ook zwanger. Heel raar om het hardop te zeggen. Maar we kunnen heerlijk de hele dag hierover kletsen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven