Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
21 feb de 20 weken echo!!

Mag in de tabel geplaatst worden hoor?! Durf dat niet aan..
Hallo, wat gaat het hard hier, en de weken lijken voorbij te vliegen!



Vervivaen wat een klote nieuws met je enkelbanden en dan nog de miskraam van je vriendin. Hopelijk kan zij het een plekje geven en is het voor haar niet te lastig met jouw zwangerschap.

Ik vind het leuk trouwens dat we op dezelfde datum zijn uitgerekend



Welkom feelsogood!



Hoe gaat het verder met jullie lichamelijk?

Ik zelf begin te vrezen dat ik al last begin te krijgen van bekkeninstabiliteit.. Vorig weekend een kort dagje weg, en na enkele uren zoveel last van mijn rug.

Nu deze zondag boodschappen ed gaan halen en dan flink last van mijn heupen en rug.

Zijn er nog dames bekend hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Oei dat is vervelend.. ik moet wel een stapje terug doen op het werk omdat ik last heb van mijn banden en na een lange dienst strakke buik dus ik haal 2 uur van de dag af.. misselijkheid veel minder maar avondeten smaakt me nog niet zo en errrrrgggg moe nog. Hb was perfect dus uitzitten....

vandaag aan de poets en dan voel ik kort daarna mijn banden dus.. maar ja het moet even want ze komen het plafon schilderen na lekkage en moet je toch even in de hoekjes he...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in week 8 en 9 serieuze bekkenpijn gehad. Ik dacht eerste dat het gewone rugpijn was maar het was lager en heel anders dan de lage rugpijn die ik anders heb. Ik kon moeilijk gaan zitten of liggen en waggelde bijna rond. Dan is het ineens verdwenen maar deze week is het weer helemaal teruggekomen. Ook de bandenpijn voel ik maar ook effectief het groeien/uitrekken van de baarmoeder is heel goed voelbaar. Op zich wel allemaal logisch maar had niet gedacht het allemaal zo goed te voelen.
Hier sinds deze week thuis omdat m'n onderste ruggenwervels nog niet helemaal snappen dat ze iets rechter op moeten blijven staan, omdat m'n heiligbeen aan het kantelen is. Dat hoort trouwens te kantelen. Aldus mijn Therapeut. Advies is rustig aan doen, niet teveel lopen en staan, vooral zitten. Helaas werk ik in de zorg en dat betekent dus minimaal 8 uur per dag lopen, staan, bukken etc. Deze klachten moeten over 2 weken minder worden, maar ook daarna kan ik niet m'n oude tempo oppakken. Het is gelukkig niet m'n bekken zelf!

Sterkte voor diegene waar het wel echt het bekken is, daar kom je moeilijker vanaf.
Alle reacties Link kopieren
tasje, ik heb het aangepast:)
Alle reacties Link kopieren
Welkom feelsogood! Leuk dat je andere kindje zo enthousiast is over de baby!



Wat vervelend bumpersticker. Ik kan er (gelukkig) niet over mee praten. Al was ik vorige week erg verkouden en door al dat niesen voelde ik op gegeven moment mijn banden wel trekken als ik nieste.
Oh jee bekkenpijn schijnt echt naar te zijn! Ik heb er mijn vorige zwangerschap geen last van gehad en hoop echt dat het me deze keer ook bespaard blijft...

Als het blijft zou ik op tijd naar de fysio gaan, die schijnen er wel echt goede oefeningen voor te hebben
Alle reacties Link kopieren
Zenuwen!!!!! Straks om 16.45u echo.. Boy or girl?
Spannend Fiep!!! Wat zegt je gevoel??
Alle reacties Link kopieren
Van helemaal in het begin heb ik steeds gedacht dat het een jongen wordt maar ik heb al twee of drie keer gedroomd over een meisje. Dus eigenlijk weet ik het niet zo goed. Als de gynaecoloog ons gaat vertellen dat het een meisje is, zou ik eerder verbaasd zijn dan dat ze zegt dat het een jongen is. Dus voorgevoel zegt jongen maar ik besef dat ik helemaal fout kan zijn:D
Alle reacties Link kopieren
Spannend Fiep, veel plezier!
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Laat je weten hoe het ging?
spannend Fiep! Veel plezier straks!
Fiep, ik ben nieuwsgierig!!! Hopelijk zag alles er goed uit en weten jullie nu het geslacht!
Alle reacties Link kopieren
Fiep wat hou je het spannend, hier nog iemand die nieuwsgierig is!!

Hopelijk zag ook alles er goed uit!!
Alle reacties Link kopieren
En, hoe is het gegaan fiep?
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor het lange wachten, maar het is een..

MEISJE!!!!



Op de echo was alles dik in orde. Ze is nog steeds een week vòòr op het gemiddelde en woog al 193gr ipv het gemiddelde 150gr. Sterk meisje wordt het:) Ook niet gek dat ik ze daarom al anderhalve week zo goed kan voelen (ondanks dat de placenta aan de buikzijde ligt)!

Alles zag er goed uit en ze heeft heel duidelijk laten zien dat het een meisje was, al heb ik het 3 keer moeten vragen omdat ik het niet kon geloven omdat ik echt dacht dat het een jongen was. Dan zei ze iets in de aard van: 'Jaja, op basis van deze beelden is het echt een meisje'. Wat me stiekem toch aan het twijfelen heeft gebracht omdat ze zei 'obv deze beelden'.



Ik heb een paar uur nodig gehad om te wennen aan het idee van een meisje omdat ik het onbewust altijd een beetje eng heb gevonden om een dochter te krijgen omdat de band met mijn eigen moeder zo moeilijk is. Ik heb nooit echt erkenning, goedkeuring, trots of veel steun van mijn moeder gehad. Dus dat wat ik zelf niet echt heb gehad kan ik nu onze dochter wel bieden: met alle liefde en steun opgroeien tot een zelfstandig en lief mensenkind. Hoe meer ik er bij stil sta, hoe mooier dat het allemaal gaat worden
Oh wat leuk Fiep een meisje!! Heerlijk!

Je wordt vast een fantastische moeder
Wat een heerlijk berichtje Fiep <3



Geniet ervan! Nu lekker wegdromen en plannetjes maken
Geniet ervan Fiep, jullie dochter krijgt een geweldige moeder.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig! Nog een dochtertje bij!

Proficiat!
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt nu al als een super moeder fiep, met de genegenheid komt het wel goed zo te lezen!

En wat leuk, een meisje! Nu gericht shoppen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fiep! Je bent je moeder niet en je krijgt de kans om het op jouw manier te doen.



Het staat 3-2 voor de jongens!
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd fiep! En dan heb je met je eigen moeder misschien het voorbeeld gehad hoe je het niet wil en word je nu een super mama voor deze kleine meid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven