Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom EJC!



Oe fiep wat naar!! even rustig aan doen de komende dagen!



@gadgetfreak succes bij de verloskundige!



@draakje jou 20 weken echo was uitgesteld naar deze week! wanneer heb je hem en zijn jullie er al over uit of jullie het geslacht willen weten?



Hier morgen naar de gyn! gisteren het met m'n man erover gehad en die vind het toch ook best spannend!
Wat naar Fiep dat je bent uitgegleden. Wat zal je geschrokken zijn! Hopelijk trekt de pijn gauw weg, al zal het natuurlijk wel even duren. Fijn dat je het hartje van de baby hebt kunnen horen. probeer rustig aan te doen deze week.



Ik ben zo blij voor je dat het uiteindleijk toch nog gelukt is om zwanger te worden! Ja toch, Dat lijkt me ook dat het traject de moeite waard was. Je hebt nu een prachtig wonder in je buik :-) Wat naar dat ej ook last van bloedingen had, gelukkig is dat nu ook voorbij bij jou. Ik had bijna elke dag meerdere malen wat bloed of roze. Het is bij mij gelukkig een paar weken geleden gestopt.



Je moet je er ook niet druk om maken groenogigmonster, heel goed van je. Ze zeggen er namelijk in het ziekenhuis ook vrij weinig over. Bij mij dachten ze in het begin aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Toen ze zagen dat dat niet het geval was, was het verder niet erg dat ik bloedingen had.



Leuk gadgetfresk dat je vandaag bij de VK op controle mag, succes. Altijd fijn om de baby weer te zien of/en te horen.



Happy-Life, Ik wens jou ook veel plezier toe morgen bij het horen en/of zien van de baby, altijd leuk en spannend.
Ik mocht niet meer shoppen voor mn dochter van mijzelf, heb vanmorgen toch weer 2 te schattige leggings gekocht.

Ook voor mezelf vast voedingsshirts gekocht, waren bij de h&m afgeprijst , een set van 2 shirts van 24,99 voor 7! Daar voel ik me dan weer niet schuldig over. ( En mocht borstvoeding onverhoopt toch niet lukken, kan ik ze altijd nog "gewoon"dragen)
Ik loop gigantisch achter, dus bij voorbaat excuus als ik iemand vergeet.



Gefeliciteerd met de goede echo's!

Leuk zeg een jongen erbij.

Welkom EJC. Wat fijn dat het bij jullie op de natuurlijke manier gelukt is.

Fiep, hopelijk voel je je niet al te beroerd na je val. Wel een geruststelling dat je niet op je buik bent gevallen en het hartje hebt gehoord.



Voor de andere dames: veel succes met de echo's of afspraak bij de vk.



Happylife: ik heb de echo aanstaande vrijdag. En mn man wil ook weten wat het wordt! Ben inmiddels heel ongeduldig en hoop dat alles er goed uit ziet.
spannend, succes alvast draakje!
Feelsogood, Heb je al zoveel voor je dochter gekocht dan? Hahaha... dat zal dan wel, leuk toch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog helemaal niks in huis heb voor de baby.

Het enige waar ik online naar gekeken heb zijn kinderwagens. Mima Xari british green vind ik er tot nu toe er het mooist uitzien. Weten jullie allemaal al welke kinderwagen jullie gaan kopen?



Veel plezier Draakje vrijdag bij de echo! Extra spannend natuurlijk als ze je kunnen vertellen of het een jongen of meisje is. Heb je een voorkeur of maakt het je echt niks uit?
Wij hebben als kinderwagen een Cruiser gekocht.

Ik heb echt geen voorkeur qua geslacht. We zijn ongeveer 1,5 jaar bezig geweest en ik had de clomid al in huis toen het raak bleek te zijn. Ik ben veel te blij en dankbaar dat het ons op een natuurlijke manier toch is gelukt. Hoe cliché ook: zo lang het maar gezond is.
Wat fantastisch dat je toch nog zonder enige hulp zwanger bent geworden.



Wij zouden ook blij zijn geweest met een meisje. Alleen hadden we het al jaren over een junior, een kleine versie van mijn partner, dat lijkt me zo geweldig.
Hebben jullie ook last van harde buiken? Ik heb ze sinds gisteren eigenlijk voor het eerst. Volgens internet kan het 100 oorzaken hebben, dus ik maak me er niet druk om, maar ik vroeg me af of ik de enige was.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Appelstroop! Ik heb het zondag gehad. 1 keertje en vond het vervelend. Heb je er veel last van?



Ejc, wij hebben een maxi-cosi mura 4 gekregen van mijn schoonzus en zwager. Morgen ga ik met mijn moeder shoppen voor een maxi cosi en maxi cosi base. Even informeren welke we het beste kunnen nemen.



Verder hebben we onderhand toch al het meeste bij elkaar gesprokkelt. Ik heb gisteren via mp een bopita box in zeer goede staat op de kop getikt voor 20,-. Mijn schoonzusje kon 3 traphekjes overnemen, zij had er maar 1 nodig dus kregen wij de andere 2.



Ik ben nu ook rustig aan het orienteren naar wasbare luiers. Er is echt ontzettend veel keuze en ook met grote prijsverschillen. Ik ga even kijken of ze ergens informatie/uitleg kunnen geven over de verschillende systemen en merken.
Alle reacties Link kopieren
Nee hier geen harde buiken gehad...



wij hebben de joolz day 2 (kleur gris) gekocht die staat nog in de levering net als het kamertje ze komen eind april.

De maxi cosi met een isofix base staan al klaar xD we hebben voor zo'n base gekozen omdat dit ook veiliger is en praktisch en je kan er later nog andere auto stoeltjes op plaatsen.
harde buik, check. merk het bij te druk doen op het werk.

Veel gekocht, tja, de nodige dingen druppelen binnen, maar ik heb vooral een kleding tic. beddengoed had ik nog van dochter, daar taal ik niet naar om extra bij te kopen, hydrofielen heb ik zat, zal ik ook echt niet kopen. boxkleden heb ik nu genoeg, zal ik echt niet extra gaan aanschaffen,1 badje en 1 kinderwagen is zat maar ik heb een zwak voor kleertjes. Ik heb nu wel genoeg denk ik, had nog een klein beetje van dochter en nu al aardig wat nieuwe setjes bijgekocht. weet dat ik ook nog genoeg ga krijgen, dus wordt het al snel teveel. En dat terwijl de zomercollectie nog niet eens compleet binnen is in de winkels.
Alle reacties Link kopieren
Die harde buiken heb ik als ik teveel doe. Waarschuwing van je lichaam.. .bijna dinsdag ik ik jan ook shoppen..
Alle reacties Link kopieren
Succes met de echo morgen en vrijdag!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dagen geen tijd gehad om hier te lezen en heb veel gemist zie ik!



Hier gelukkig nog geen harde buiken!! Bij m'n zoontje al vanaf 14 weken meerder per dag. Ik denk dus ook dat alle controles en de injecties goed hun werk doen! Had na mijn vorige zwangerschap niet eens verwacht dat ik met 20 weken nog zou werken en moet je zien... ik draai nu nog mijn normale uren alleen bijna geen sluitdiensten meer.



Gisteren de 20 weken echo gehad en alles ziet er perfect uit bij onze knul! Hopelijk blijft het dus allemaal zo goed gaan en moet ik nog zeker een week of 17 wachten om Mn kleine mannetje te ontmoeten.



Gisteren zag ik voor het eerst mijn buik bewegen toen hij schopte. Zo leuk! En ik merk dat hij nu ook haat reageren wanneer ik mijn handen ip mijn buik leg of zachtjes druk. Dan komt hij tegen mijn hand aanliggen of schopt hij terug.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!! Fijn nijn dat alles goed is! Wat gaaf dat hij al zo reageert als je je hand op je buik legt! Hier is dat nog niet zo.. merk wel dat hij steeds sterker word en voel hem steeds vaker en duidelijker. Fijn dat je gewoon je eigen uren nog kan draaien!
Alle reacties Link kopieren
Even een smeltmomentje delen



Mijn zoontje trekt mijn shirt omhoog en zegt tegen mijn buik: "hai broertje, lieve jou!"

Doet mijn shirt weer omlaag: "tot morgen broertje"
Ik smelt mee!!!
Alle reacties Link kopieren
Mooi moment nijntje!



En ook fijn dat de echo goed was en het oom goed met je gaat!
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig.. fijn dat alles goed is..
Hier nog geen harde buik gehad.

Nijntje: Wat lief!
wat lief Nijntje!
Alle reacties Link kopieren
Wat schattig nijntje! En leuk dat je je buik ziet bewegen! Ik ben al heel blij dat ik ons mannetje al beter voel schoppen. Helaas nog niet voelbaar aan de buitenkant, dus vriend moet nog even wachten.



Overigens ook nog geen harde buiken gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief nijn!



Toevallig gisteravond in bed voelde vriend de baby bewegen! Zo'n mooi moment



Waren er nog echo's vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Mooi moment pigitails!





Ja hier was een GUO!



En alles is in orde!

En voor de gyn kon zien de nieren ook helemaal in orde, dus geen dubbelsysteem wat m'n man heeft.

Placenta ligt aan de bovenzijde dus vandaar dat we al bewegingen konde voelen. Tijdens de echo lag onze hummel ook niet stil!

Was super om weer naar de kleine te kijken en zo lekker lang en uitgebreid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven