Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntjelief schreef op 16 februari 2017 @ 09:57:

Even een smeltmomentje delen



Mijn zoontje trekt mijn shirt omhoog en zegt tegen mijn buik: "hai broertje, lieve jou!"

Doet mijn shirt weer omlaag: "tot morgen broertje"



Dat is inderdaad een mooi smeltmomentje!



De baby wordt steeds actiever, heb haar alleen nog niet vaak gevoeld. Ze is vaak net na de middag heel actief. Zegt vriendin toch ;):)



Maandag mogen we naar het ziekenhuis voor de eerste rondleiding, in maart gaan we cursus krijgen rond borstvoeding en in april gaan we naar het kraamgedeelde.

Allemaal spannend.
Alle reacties Link kopieren
Happy fijn dat alles in orde is meid!

Succes met de cursussen .. ik wil in april een rondleiding in het geboortehuis van het cwz. Bij de eerste wilde ik ook in het cwz bevallen en toen moesten we ook uitwijken naar het radboud omdat cwz vol lag..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met alle goede echo's! Wij mogen dinsdag Dat is dan wel onze laatste echo helaas, daarna krijg ik er geen meer (behalve als er iets mis is natuurlijk).



Groenoog, wat leuk dat je met een app naar het hartje kan luisteren! Is dat die van Prenatal listen for €2,99 of een andere?



EJC welkom! En fijn dat het na zo'n lange tijd toch nog natuurlijk gelukt is. Ik heb ook nog niks in huis voor de baby hoor. Hebben we nog alle tijd voor



Oei Fiep, pas goed op jezelf! Hoop dat de pijn snel weg is.



Ben ik nu de enige die de baby nog helemaal niet gevoeld heeft?
Alle reacties Link kopieren
Vervivaen, van alles wat ik lees is het heel normaal dat je bewegingen rond 20-24 weken zult voelen, dus je hebt nog wel even de tijd hoor. En als je de baby op de echo goed ziet bewegen en/of het hartje hoort, is alles ook helemaal in orde. Maar snap wel dat het niet zo leuk is om iedereen hier te horen vertellen over de bewegingen die ze voelen terwijl jij er op bent aan het wachten.
Alle reacties Link kopieren
Komt inderdaad vanzelf vervivaen, maar ook ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te lezen dat de rest het al wel voelt.



Hebben jullie soms ook erge kramp? Ik werd vanacht om 5.30 wakker van de kramp in mijn kuit. Moest echt uit bed en paar minuten lopen voordat het pas afzakte. Daarna helaas niet meer echt kunnen slapen helaas.



Vandaag precies 20 weken! Gaat zo snel!
Alle reacties Link kopieren
Kram nee gelukkig niet.. is vervelend..

Vervivaen is inderdaad normaal. Bij de eerste was ik 19 weken toen ik licht geborrel voelde..
Alle reacties Link kopieren
Draakje succes vandaag
Fijn dat alles in orde is happy!



Aardbei, misschien wat magnesium bij slikken? Dit werkt bij mij goed als ik kramp heb in ieder geval.



Vervivaen je bent niet de enige hoor! Ik weet niet zeker of ik baby al voel of niet. Twee weken geleden had ik het idee dat baby de kat schopte toen deze op me lag.

Ik dénk wel te merken wanneer baby wakker is, maar ik weet het niet zeker.

Wanneer wisten jullie echt zeker dat het de baby was?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht gisteren dat ik de baby veel voelde bewegen... Totdat het ging borrelen en ik een paar scheten moest laten
De zee is groen
Hahahahahah..... zo lollig.... groenogig_monster....



Ik heb de baby nog niet gevoeld als ik mijn hand op mijn buik leg, geduld en nog eens geduld....
Hahaha weet ik tenminste al iets Monster
Alle reacties Link kopieren
En toch merk je het gelijk als het van de baby is. Kan het niet uitleggen.. begin lijkt op geborrel of gekriebel.. plopjes . Gisteren voelde ik tegen hand en toen mijnanwbcreditcard gelijk z'n hand erop legde weer niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:tasje76 schreef op 17 februari 2017 @ 15:13:

En toch merk je het gelijk als het van de baby is. Kan het niet uitleggen.. begin lijkt op geborrel of gekriebel.. plopjes . Gisteren voelde ik tegen hand en toen mijnanwbcreditcard gelijk z'n hand erop legde weer niet..Je ANWB creditcard voelde niets?
Alle reacties Link kopieren
Scheten en creditkaarten.. ik kom niet meer bij
Alle reacties Link kopieren
Haha groenogig monster



Bumpersticker, als ik het vaker heb ga ik misschien wel magnesium bij slikken inderdaad! Las net op internet dat het 'normaal' is vanaf het tweede trimester.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha. Ik check de spellingscontrole niet altijd en dan krijg je de gekste woorden af en toe...

Mijn man zijn hand..
Alle reacties Link kopieren
Draakje ik hoop dat een mooie echo hebt gehad?
fijn dat alles goed is happy.

Als je de baby voelt, weet je t inderdaad, heel raar, niet uit te leggen, maar dat begrijp je binnenkort wel.

Geen kramp hier gelukkig, maar ik kan niet meer slapen? Ik slaap 2 uurtjes, zeg van 22-0 uur, dan wordt ik wakker, klaarwakker, moet ik plassen en kom niet meer in slaap, nog 5 keer plassen, en als ik dan eindelijk weer een beetje echt slaap , tegen vieren vaak,gaat de wekker. vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
Bumpersticker, ik heb de allereerste duidelijke beweging ervaren als een soort van gevoel van bewegend water in je buik. Uiteindelijk is het ook nog niet zozeer de baby's armpjes of beentjes die je voelt in het begin maar eerder het vruchtwater dat beweegt. Het lijkt alsof je de baby een draaitje voelt maken ofzo. Wat ik ook regelmatig voelde in het begin waren de kriebels/vlinders, zoals anderen ook al gezegd hebben. Ik moet wel zeggen dat ik een duidelijker gevoel verwachtte terwijl het initeel echt maar heeeel subtiel voelde. Ik verwachtte ook echt een soort van gevoel/duwtje tegen mijn buikwand/huid maar tot nu toe voelt het altijd echt midden in mijn lichaam. Nu is ze al wel beter voelbaar dan in het begin maar ook nog maar heel kort hoor:)
@Happy-Life: gefeliciteerd met de goede echo!

@Vervivaen: Nog even geduld dus... Misschien heeft het te maken met de ligging van de placenta of hoe de baby ligt. Het hangt er denk ik ook vanaf hoe de baby ligt. Als de baby met de rug naar jouw buik ligt voel je bijvoorbeeld de armpjes/beentjes niet bewegen.

@Aardbei-banaan: Ik heb gelukkig geen last van kramp. Wel ben ik gisteren in de trein bijna flauwgevallen, dus ik moet het van mezelf even rustig aan doen en goed blijven eten/drinken etc. Ik voel me overigens weer goed hoor.



Verder vandaag een goede echo gehad. Alles volgens het boekje. Wel een eigenwijze baby hoor. Het kindje bleef de hele tijd in dezelfde houding liggen waardoor sommige dingen moeilijk te meten waren. Uiteindelijk is het wel gelukt.

En we weten wat het wordt M'n man wilde het uiteindelijk ook weten. We krijgen een meisje! Maar we hebben besloten het wel voor onszelf te houden. Het blijft ons geheimpje.



Zondag gaan wij onze vrienden vragen of zij de voogdij willen, mocht er iets gebeuren met ons. Ben heel benieuwd hoe ze reageren.
Alle reacties Link kopieren
Jeej! Een meisje! Gefeliciteerd.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Leuk Draak, een meisje! Fijn dat alles goed is!



Het bewegen van de baby voelde eerste als plopjes/belletjes/gefladder. Nu begint het steeds meer echt als bewegingen te voelen. Ik zei laatst tegen een vriendin dat het net zo voelt als met je hand licht over je huid strijken, alleen dan aan de binnenkant. Je weet inderdaad na een tijdje of het de baby is
Bedankt voor jullie antwoorden dames!



Draakje, fijn dat de echo goed was



We hebben het hier twee vrienden verteld en nu ook hier, wij krijgen een jongen!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha groenoog en tasje! Moest bij jullie posts hardop lachen.



Feelsogood ik slaap ook niet goed. Ik word iedere nacht rond 4 a 5 uur wakker en lig dan minstens een uur wakker, soms twee uur en dan sta ik maar op want dan gaat de wekker al bijna. Heel frustrerend!



Draakje gefeliciteerd met je meisje! Mijn placenta ligt inderdaad aan de voorkant zei de vk, dus ik maak me ook geen zorgen dat ik het nog niet gevoeld heb hoor, vind het alleen jammer! En ben ongeduldig



Jeej bumpersticker, gefeliciteerd!



Ik heb trouwens na de tip van groenoog de gratis app om het hartje te luisteren van Bellabeat Shell gedownload, en meteen toen ik hem gebruikte hoorde ik het hartje heel duidelijk! Terwijl er staat dat je het pas vanaf 30 weken kan gebruiken! Toen ik het later weer probeerde hoorde ik het trouwens niet, denk dat ze toen anders lag. Maar was echt heel leuk om even te horen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de echo goed was Draakje! En leuk dat jullie een meisje krijgen vervelend dat je wel eens flauwvalt, dat lijkt me erger als die kramp die ik soms heb.



Gefeliciteerd bumpersticker



Hier is het huis een grote puinzooi. Vriend is bezig met de babykamer en alles wat in de kamer stond staat nu in de woonkamer. Word helemaal onrustig ook van dat gerommel allemaal. Het moet natuurlijk gewoon gebeuren maar kan het vandaag even niet zo goed hebben. Vind ik niet leuk van mezelf, vriend doet zo zijn best en maakt alles zo mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven