Uitgerekend Juni 2017

29-09-2016 14:15 568 berichten
Voor dames die uitgerekend zijn in Juni 2017!!



omdat het hier al aardig druk is is er een 2de topic gemaakt. Nieuwe dames kunnen zich hier melden! :

Uitgerekend Juni 2017 deel 2



Als er iets aangepast moet worden in de tabel dit dan graag dik gedrukt aangeven!



= kloppend hartje



naamleeftijdhoeveelste kindjeuitgerekendgeslachtBijzonderheden/afsprakenHermioneJeanGranger261e1 JunijongenFamke81341e en 2e1 Junimeisje & jongen PCOS ZKH trajectMammie83331e2 JunimeisjeEmmsje231e3 JunimeisjeMaisie_86301e5 JunionbekendHasseBassie291e5 JunimeisjeAnna1815301e5 JunionbekendAssepoester1984322e5 Junionbekend dochtertje van maart 2014Wolkje92241e5 Junijongen Chocoladestukjes302e6 Junijongen zoontje februari 2015Tassie85301e6 JunionbekendPrettymama272e8 Junijongen 3 maart controle vk



Wolkje85 Liesos Juni86
zal maar gelijk beginnen! ik had al een week sterk het gevoel zwanger te zijn ik herkende veel van bij mijn dochtertje! op 8dpo kreeg ik al test drang maar dacht natuurlijk dat dat geen zin zou hebben maar ik had ergens gelezen dat ovulatietesten ook op hcg reageren en die had ik nog liggen toevallig dus ik deed deze en daar stond dus best een streep en toen besloten om de volgende ochtend 9 dpo een test te doen met de gedachte als het negatief is dan hoeft dat nog niets te zeggen want bij dl testte ik ook nog op 10 dpo negatief. maar tot mijn verbazing stond daar een heel licht tuurstreepje! op 10 dpo nog een gedaan en die was al een stukje duidelijker. vandaag op 11 dpo met middag urine een test gedaan en ik ga er nu echt in geloven!! en mijn uitgerekende datum zal rond 11 Juni zijn. dit is de test van vanmiddag:

http://i67.tinypic.com/72b01y.jpg



het lijkt me leuk met meiden te praten die in dezelfde maand zijn uitgerekend!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd prettymama..het beste met je zwangerschap,ik persoonlijk ben nog niet zwanger maar hoop toch voor 2017 zwanger te worden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik kom hier ook graag meeschrijven. Gisteren positief getest mijn ud komt nu uit op 6 juni 2017.



Over mezelf: ben 32 jaar oud en heb al een dochter van maart 2014. Van het voorjaar was ik ook zwanger maar dat werd helaas een missed abortion (ben 24 juni gecuretteerd) Dus nu heel spannend ben erg bang dat het weer mis gaat. Heb tot nu toe geen klachten ben wel wat vermoeider de laatste 2 dagen in de avond.
assepoester gezellig! en gefeliciteerd wat ontzettend naar van die missed abortion maar nu weer vol goede moed in deze zwangerschap geloven!
sandy dank je wel! succes meid hopelijk ben je snel zwanger!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Onwerkelijk dat het nu al zo ver is, maar gisteren en vandaag had ik echt een positieve test in mijn handen.

Ik mag me dus ook rekenen tot deze uitgerekend groep! Yesss



Ik ben 24 en dit is ons eerste kindje. De uitgerekende datum staat volgens internet op 3 juni 2017.
Alle reacties Link kopieren
Prettymama: Heel herkenbaar, ik wilde ook al veel eerder testen (zat zelfs aan zo'n early test te denken) maar was toch echt te bang om teleurgesteld te worden. Je foto zegt genoeg! Ik had uit frustratie een clearblue test gehaald omdat ik de streepjes te vaag vond (ook al is een streep een streep, haha). Wat voor symptomen heb je die je herkent van je vorige zwangerschap? Merk je ook al een verschil?



Assepoester: wat erg. Ik snap heel goed dat je nu bang bent dat het nog een keer gebeurt. Wel fijn dat je weinig symptomen hebt!



Ik heb zelf niet echt symptomen, wel snel een opgeblazen gevoel en wat duizelig maar het heeft voor mij niet heel duidelijk te maken met de zwangerschap.. Het enige is dat ik veel lichte krampen heb. Ik dacht ook dat ik ongesteld ging worden afgelopen weekend.

Zo gek om te bedenken dat er nu mega veel gebeurt in je lijf..
wolkje welkom! gefeliciteerd!! onwerkelijk he? ik ga nog doortesten tot zondag dat is mijn daadwerkelijke NOD en dan doe ik de clearblue test en dan maandag de verloskundige bellen! ik herkende het aan erg gevoelige/pijnlijke borsten, hele zeurende onderbuik pijn en emotioneel! dus ik wist het gelijk ik ben weer zwanger
Alle reacties Link kopieren
Jee!! Een uitgerekend in Juni 2017 topic! Ik zat er al op te wachten de afgelopen dagen en wilde hem bijna zelf aanmaken.

Ten eerste gefeliciteerd allemaal!



Ik had maandag vrij onverwachts een positieve test in handen!! Ik had voor het weekend al getest en die was negatief en tijdens het weekend steeds een klein beetje bruine afscheiding en de normale krampjes/gevoel in m'n buik voordat ik ongesteld ga worden.

Toen ik maandag nog niet ongesteld was, dacht ik "ach dat doe ik een testje en dan zal je zien dat ik daarna gelijk ongesteld word" en toen verscheen er een tweede streepje! Whaaa!!!

Ik had m'n man al gezegd dat ik niet zwanger was, dus voor hem was het ook een ontzettende verrassing toen het wel zo bleek te zijn. Zo leuk om te vertellen en zijn gezicht te zien!

Ik kan er nog niet helemaal bij, het is zo'n gekke gewaarwording!



Uitgerekende datum is volgens internet 4 juni. De eerste afspraak bij de verloskundige staat voor op 19 oktober, er wordt dan gelijk en echo gemaakt om te kijken of het hartje klopt.

Ik ben 30 jaar oud, mijn man 34 en dit is ons eerste kindje.



Op dit moment heb ik nog weinig last van kwaaltjes. Een wat opgezette/onrustige buik, maar verder geen bijzonderheden.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Welkom! Ik zat inderdaad ook af te wachten tot er een juni uitgerekend kwam.

@ Maisie wat fijn dat je al zo snel een echo hebt zeg. Ik ga morgen ook maar eens bellen, ik las op de website dat dit pas vanaf 9-10 weken gedaan wordt. Duurt lang....



Hebben anderen ook al een eerste afspraak gemaakt?



Hebben jullie het anderen al verteld? Ik denk dat wij het eerst nog even voor onszelf houden en het allereeerst aan onze ouders vertellen. Mijn schoonmoeder gaat gillen van geluk haha! Maar aan de andere kant wil ik eerst een echo om echt zekerheid te hebben. Dus hangt er een beetje van af wanneer dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik ga proberen actief mee te schrijven, maar met een dochter van 16,5 maand, werken en dat soort zaken is dat best pittig soms. Dus vergeef mij als ik wat afwezig ben of niet op alles reageer!!



Van harte gefeliciteerd allemaal. Ik ben uitgerekend op 2 juni, een weekje eerder dan bij mijn dochter, dus erg bijzonder. September is een goede maand voor ons om zwanger te worden dus hihi. Verder was ik ontzettend misselijk en overgeven en dat is als sneeuw voor de zon verdwenen, fijn, maar je gaat meteen twijfelen. Toch blijft het een knaltest. Bij mijn dochter was ik ook misselijk en overgeven tot aan de 16 weken, maar niet zo erg als ik de eerste dagen bij deze zwangerschap heb gehad. Nu dus als sneeuw voor de zon verdwenen!



Hier ook op 19 oktober de eerste afspraak in de avond! Echo en meteen intake. Zit bij dezelfde verloskundige als de vorige keer, dus die intake duurt niet lang, omdat ze alle gegevens al hebben van mij. Ik vind het wederom spannend, met name omdat onze dochter met 37 weken geboren moest worden. Ik ben ingeleid en ze was er heel snel. De reden was groeiachterstand, we liepen al vanaf 30 weken zwangerschap in het ziekenhuis, uiteindelijk was ze kerngezond bij de bevalling en had ze voor de termijn een mooi gewicht. De feiten zeiden echter wat anders: minder bewegen, slecht hartfilmpje, dus blij met de keuze die het ziekenhuis maakte.



@prettymama: jaaaaa ben zo blij voor je! :D

@Assepoester: leuk ook een tweede voor jullie dus. Wat verdrietig, de missed abortion, ik duim dat nu alles goed gaat meid!

@wolkje: ja die krampen horen er echt bij. Je baarmoeder wordt groter en gaat zijn ruimte maken :-) En je moet je wel alvast aanmelden bij een praktijk of ziekenhuis hoor De afspraak kan maar staan!

@masie: geweldig meid! Je klinkt ontzettend blij, heerlijk :D



@vertellen: ik wil het heel graag al vertellen, maar manlief wil wachten tot een goede echo, dus nog drie weekjes en dan vertellen aan onze dierbaren. Met de termijnecho mag het de wereld in!



Hebben jullie er lang over gedaan om zwanger te worden? Bij mijn eerste binnen 2 maanden raak en nu 5 maandjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25, tweede kindje, uitgerekend 2 juni en ik heb een dochtertje van mei 2015
maisie welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap! bijzonder dan als je eindelijk die positieve test in handen hebt! en vooral hoe je man dan reageert!



wolkje bij mijn vk praktijk doen ze al een echo met 7 a 8 weken dat is een vroege echo om te kijken of het hartje klopt. en dan rond de 10 weken de termijnecho. Ik ga zondag mijn laatste test doen dat is op nod zelf en dan maandag een afspraak maken!



mams jaaaaaaaaaaaa daar ben je haha vind het zo cool dat we in dezelfde maand zijn uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Welkom mams, wat leuk dat je meeschrijft en begrijpelijk als dit niet zo vaak is hoor! Elk uur is genoeg (geintje) Spannende zwangerschap dus vorige keer..

En je hebt gelijk, ik ga morgenochtend bellen dan weet ik tenminste naar welke datum ik kan toeleven ????



Bij ons is het ook na 2 keer gelukt. De eerste keer niet, terwijl ik dacht dat we tijdens de vruchtbare dagen er hard aan hadden gewerkt (volgens de app die ik heb). Die maand daarna dus meteen ovulatietesten aan de slag en toen bleek dat mijn ovulatie 1 week is voor mijn NOD. Ik dus googelen en maakte mezelf helemaal gek dat je met een korte luteale fase niet makkelijk zwanger kon worden (vrouwen die het al jaren probeerden). En toch bleek ik gewoon zwanger te zijn. Met korte cyclus en met korte luteale fase! ????



Wel fijn dat we jullie hebben als evaringsdeskundigen omdat dit jullie 2e is haha! Hoe kijken jullie tegen de zwangerschap aan? Zin in deze periode?
Alle reacties Link kopieren
Die vraagtekens zijn smileys van m'n mobiel die gebruikte ik per ongeluk..
[wolkje nou ik maak mij best zorgen heb geen fijne zwangerschap gehad. misselijk tot 16 weken, bekkeninstabiliteit vanaf 26 weken, maagzuur vanaf 24 weken, na 30 weken hoge bloeddruk en veel aan de ECG gelegen, ook heb ik een negatieve bloedgroep dus krijg ik weer extra bloedontroles voor het kindje en ik ben als de dood voor naalden en ook nog eens helse bevalling die bijna 2 dagen duurde. maar goed je vergeet alles echt weer haha maar hoop toch op een soepeler lopende zwangerschap dit keer ook omdat ik nog een kleine heb van 8 maanden
Alle reacties Link kopieren
Omg haha! Dat kan ik helemaal begrijpen!



Bevalling lijkt voor mij echt een ver van m'n bed show.... Zo raar dat dat toch echt moet gaan gebeuren haha

2 dagen zeg.... De 2e schijnt wel altijd sneller te gaan
ik hoop het haha mijn ontsluiting vorderde niet het persen was uiteindelijk maar 20 minuten. maar die weeën man wat een hel. ik ben als de dood voor naalden en wilde absoluut geen ruggenprik maar heb deze na 27 uur weeën toch maar genomen en wauw wat een verlichting is dat dan zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er heel veel zin in! Echt het is zo genieten, de eerste echo, de eerste schopjes, zo bijzonder allemaal weer. En die bevalling, daar zie ik niet tegenop. Ja het deed gigantisch zeer, maar ondanks dat ging het heel goed. Geen pijnstilling, want dan moest ik liggen op bed en ik kon mijn weeën alleen staand opvangen haha :-)
zo zie je maar wolkje bij een ieder is het anders je moet het gewoon zelf ervaren en buiten alle kwalen en zo om klopt het wat mams zegt de echo's de afspraken de schopjes het is allemaal geweldig!!
Zou graag mee willen schrijven. Vandaag bezoek gehad van moeders voor moeders. Volgens de tabel ben ik 1 juni uitgerekend. Het is ons eerste kindje. Alles is dus echt superspannend. 19 oktober heb ik de intake + de eerste echo, en sta te trappelen van ongeduld. Zelf ben ik 26.
Alle reacties Link kopieren
Ho! Ik zat de afgelopen dagen ook al te wachten tot dat dit topic werd geopend!

Ik had vorige week vrijdag een positieve test in handen. Ik had gedacht al dagen lang ongesteld te moeten worden, aangezien ik veel krampjes had. De laatste dagen van het wachtbankje was ik wel erg moe. Dus ik wist niet wat ik zag toen ik positief testte!



Ik ben volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 1 juni. Ik heb met 6+6 mijn eerste echo bij de gyneacoloog. Ik ben na 1,5 jaar ZKH met behulp van hormoonspuiten + pregnyl + utrogestan zwanger geraakt. Ik weet dus op welke dag mijn eisprong was.



Eerste hobbel afgelopen week: mijn schildklier is in de war! Moet vanaf morgen mijn dosering omhoog doen en met spoed naar internist. Want te weinig schildklierhormoon in de eerste weken kan schadelijk zijn voor de hersenontwikkeling bij het kindje.



Ik zit niet op een roze wolk. Ik ben vet moe en erg down/afgevlakt. Dat kan natuurlijk door zwangerschapshormonen maar kan ook vanuit te trage schildklier komen. Dus ik hoop dat ik door verhoogde dosering snel weer beter in mijn vel zit. Voor de rest nergens last van. Gewoon wat puistjes in en om kaaklijn, maar dat had ik ook terwijl ik hormonen gebruikte tijdens ZKH traject.



Ik wil pas MvM doen na eerste echo.



Mag ik in de tabel?



UD: 01-06-17, ik ben 34, eerste kindje, eerste echo 12-10, bijzonderheden ; PCOS + ZKH-traject (clomid/hormoonspuiten)
HermioneJeanGranger welkom en gefeliciteerd!! wat goed dat je mee doet met MvM ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap gedaan maar nu ga ik dit niet doen ik werd er namelijk zo ziek van van de lucht die uit die potten kwam en moest constant spugen.



famke81 welkom en jij ook gefeliciteerd!! kan me voorstellen dat je niet op een roze wolk zit hoor die roze wolk bestaat eigenlijk helemaal niet ik heb hem zelf nog nooit ervaren. wat super dat je zwanger bent geworden met hulp maar ontzettend balen van je schildklier hopelijk slaan die medicijnen aan



wat hebben er veel een afspraak op 19 oktober haha leuke dag dus allemaal tegelijk. mijne zal wel later zijn maar ik ga maandag pas bellen
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik wil graag meeschrijven!



Ben 29, 1e kindje en uitgerekend rond 3 juni! Dinsdag een afspraak bij HA en dan hoor ik wat ik verder moet doen.



Heb iin principe nog niet veel kwaaltjes, alleen heel droge mond /dorst en kan nogal onaardig zijn ineens..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven