Uitgerekend Mei 2017!

26-08-2016 18:24 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik heb eindelijk een positieve test!

Een jaar bezig geweest inclusief een half jaar in het ziekenhuis!

Uiteindelijk de eisprong na HSG onderzoek met clomid 50 mg zwanger geworden!

Nog zo onwerkelijk!

15 september eerste echo!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!



Veel plezier met elkaar in dit topic! Van het topic mei 2007 heb ik hele hechte vriendschappen overgehouden. Ik wens jullie hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
OMG! 10 jaar!!



Gefeliciteerd met je zwangerschap en een fijne tijd. Ik hoop dat je hier net als ik (wij) meer bijzonders over houden dan je kindje.
Alle reacties Link kopieren
Hahah Jem, ik was eerst :P
Ik hoop dat ik binnenkort kan aansluiten bij dit topic
Alle reacties Link kopieren
Mellala: ik hoop met je mee (ook voor mezelf!). Nog een weekje wachten dan kan ik testen. Gefeliciteerd dotje!
Ik heb vandaag terugplaatsing gehad, mag over 2 weken testen.... Ik hoop hier mee te mogen doen, jij alvast gefeliciteerd !
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal en succes meiden! Ik duim voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bladiebladiebla2016 schreef op 26 augustus 2016 @ 19:58:

Van harte gefeliciteerd!



Veel plezier met elkaar in dit topic! Van het topic mei 2007 heb ik hele hechte vriendschappen overgehouden. Ik wens jullie hetzelfde.



Wauw. 10 jaar geleden. Tijd voor een feestje meiden (hoewel, met jullie is altijd een feestje! )



Voor alle 2017 zwangeren: van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad heel bijzonder dat jullie na 10 jaar nog contact hebben!



Hopelijk komen er snel meer dames bij in dit groepje!
Alle reacties Link kopieren
Het was even zoeken naar mijn inloggegevens....Waaaah 10 jaar! Nog even en wij hebben tieners in huis



Gefeliciteerd meiden! Geniet van de bijzondere tijd! Wij van mei 2007 hebben er inderdaad een hele leuke en bijzondere vriendschap aan overgehouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik haak hier aan!



Wat leuk dotje88 om je enthousiaste bericht te lezen! En dan vooral omdat je al zo'n poos bezig was zeg, lijkt me echt heel erg heftig dat proces.



Hier nu raak in ronde 3. Vorige maand heb ik een positieve test gehad, maar helaas een paar dagen later alsnog ongesteld geworden. Was een hele desillusie, ook omdat we toen op vakantie waren en het nog in het ziekenhuis hebben laten controleren en bleek dat er nooit iets had gezeten en dat ook m'n bloedwaardes te laag waren voor een zwangerschap. Nu even m'n verhaal geknipt uit een ander topic waar ik in aan het schrijven was:



Hier net 2 positieve zwangerschapstesten in handen! Ik dacht dat ik tussen vandaag en dinsdag ergens ongesteld zou moeten worden en ik was eigenlijk helemaal niet van plan om vandaag te testen (en al helemaal niet in de avond). Vannacht had ik zo slecht geslapen omdat ik de hele nacht misselijk was. Ik dacht eerst nog dat het misschien van een bbq van gisterenavond kwam, iets verkeerd gevallen ofzo. Maar 't bleef de hele dag maar aanhouden en ook voelde ik allebei m'n borsten echt af en toe steken zeg maar. We waren echter de hele dag met familie op stap en konden niet echt tussendoor testen. Zegt m'n vriend dat hij had gedroomd dat ik positief zou testen en toen we onderweg naar huis reden van 't dagje weg zag ik ook nog 's 2 ooievaars langs de weg En toen we thuis kwamen toen wilde ik ook eigenlijk meteen testen. M'n gevoel zei dat 't niet anders kon dan dat ik zwanger was omdat ik me nooit zo lang misselijk heb gevoeld en was dan ook eigenlijk niet compleet verbaasd toen er 2 streepjes kwamen te staan. Alleen aangezien we de vorige keer ook een positieve test hadden en toen helemaal door het dolle waren en toen 5 dagen later ik ongesteld werd, waren/zijn we wel heel erg voorzichtig. Eerst nog een test gedaan van een ander merk (en ook die sloeg meteen positief uit ) en nu laten we het even een beetje bezinken... Het lijkt er op dat het toch echt zo is En ja, misselijk ben ik nog steeds, maar ach We willen nu over 'n paar dagen nog een keer testen en dan ook even de dokter bellen om te vragen of ze ook een keer bloed willen prikken om dat na te kijken aangezien we de vorige keer ook zo teleurgesteld waren eigenlijk. We lijken het ons nog niet echt helemaal te beseffen, maar het lijkt erop dat we (mocht alles goed gaan natuurlijk, want we zijn nu al zenuwachtig en gespannen of alles wel goed blijft gaan) papa en mama gaan worden
Alle reacties Link kopieren
Hoi Gecko!



Welkom en gefeliciteerd!!

Het is inderdaad een heftig traject geweest maar met een zwangerschap binnen een jaar is het nog relatief snel!



Ik wist deze ronde ook zeker dat het raak was, heel bijzonder vond ik dat!

Jou angst en onzekerheid deel ik ook! Gelukkig doordat ik in het ziekenhuis loop krijgen we al vroeg een echo!



Ga je starten met moeders voor moeder?

Ik zie vreselijk op tegen die flessen maar het heeft mij ook geholpen dus ga het zeker doen!



Fijne Zondag!
Alle reacties Link kopieren
Ik haak aan! Yeahhhh!



Vorig jaar augustus gestopt met de pil, in mei geopereerd aan bbz, rechter eileider verwijderd, vorige ronde wel positief getest, maar alsnog ongesteld geworden, 2,5 week geleden HSG test gehad en nu positieve test sinds vrijdag! Volgende week maandag eerste echo bij de gynaecoloog, om te checken of het nu niet weer op een verkeerde plek is genesteld.



Gefeliciteerd voor alle zwangeren hier!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Heftig traject heb je ook gehad!

Fijn dat je zo goed onder begeleiding bent!



Kan je wel een beetje genieten van het goede nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ook ik heb een positieve test! Het wordt onze derde en in de eerste ronde raak. Dus dat was wel een verassing. Ik ben wel druk met gezin en werk dus ik weet niet of ik heel actief mee zal schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.



Ik kan me aansluiten bij de club! Vandaag 5 weken zwanger! Nog meer dames die 5 weken ver zijn?



Op 22 juli, de verjaardag van mn zoontje gestopt met de pil en vandaag al een positieve test! Nooit verwacht dat het de eerste ronde raak zou zijn.

Kan het nog steeds niet geloven. Eerste echo 8 oktober (pas)..... :(



Aan alle andere dames die zwanger zijn! Gefeliciteerd en lekker genieten.
Alle reacties Link kopieren
Vind het vooral heel eng, denk dat er misschien wat meer rust komt als het op de goede plek zit. Wil niet denken aan wat er gaat gebeuren als het weer niet goed zit.



Hier is het trouwens de 2e, we hebben een zoon van 6. Die de vorige keer erg teleurgesteld was over het feit dat ie toch geen grote broer werd.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik piepmuizin!

Die angst hebben we denk ik allemaal!



Ik heb vanavond gesprek gehad voor moeders voor moeders en ik mag mee doen.

Fijn als je andere vrouwen ook kan helpen!



Gaan jullie dit ook doen?
Alle reacties Link kopieren
Een miskraam zou ik best kunnen handelen, denk ik, maar weer een operatie zou wel weer ff de boel op z'n kop zetten. Maandag weet ik of het goed zit, dat zal een hoop schelen.



Ik ga niet meedoen aan moeders voor moeders.
Alle reacties Link kopieren
Piepmuizin, fijn dat ze al zo snel kijken of het op de goede plek zit.



MvM ga ik niet doen. Eerste keer wel gedaan, maar zie het gedoe met die potten niet zo zitten met die twee nieuwsgierige aagjes erbij die me sowieso al niet zo vaak rustig naar de wc laten gaan



Gelukkig verder nog niet echt klachten, behalve dat mijn broek al niet meer helemaal lekker zit en ik de koffie op mijn werk niet lus. Bij mij vielen de klachten bij de anderen ook erg mee, maar was ik vooral heel erg moe in die eerste periode en daardoor ook wat somber. Ik ben nu dus hard aan het werk om nog wat dingen af te krijgen voor de moeheid toe gaat slaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik wil ook graag met jullie meeschrijven. Afgelopen vrijdag hadden wij een positieve test in handen! Ik ben volgens mijn berekeningen 5 mei 2017 uitgerekend. Het is ons tweede kindje. Onze dochter is in mei 2015 geboren.



Wat een heftige verhalen voor sommige van jullie.



Piepmuizin, fijn dat je snel duidelijkheid krijgt of het op de goede plek zit.



Hier nog niet heel veel klachten, maar in de ochtend wel een beetje misselijk. Trekt tot nu toe gelukkig snel weg. Ik heb mij net aangemeld voor Moeders voor Moeders. Vorige keer niet gedaan, maar wil het nu wel proberen. Voorwaarde is wel dat ik de flessen weg kan brengen, want ik heb geen zin dat de hele buurt het al weet ;).



Kan iemand trouwens een tabel maken? Misschien wel overzichtelijk. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe dat moet haha.
Hallo, mag ik ook meeschrijven?



Ik heb net zoals LoveY89 vorige week (zaterdag) een positieve test gehad en ik ben uitgerekend op 5 mei 2017.



Dikke proficiat aan iedereen die zwanger is en heel veel succes aan iedereen die zwanger wil worden.



Ik heb een vraagje... Van nature heb ik een heel erg lage hartslag in rust (47 bpm) en doordat ik gisteren uitgeput was tijdens mijn sportles heb ik vandaag mijn hartslag opnieuw gemeten. 112 bpm. Tot driemaal toe heb ik dat gemeten omdat ik het niet kon geloven.



Op 21 september heb ik pas een afspraak voor eerste echo.



Hebben jullie ervaringen met (opeens) hogere hartslag tijdens zwangerschap?



Alvast bedankt! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ook ik wil hier graag mee gaan schrijven. Gezellig!

Hier afgelopen zondag een positieve test in handen en maandag nog eentje voor de zekerheid). Voor de eerste keer zwanger en meteen de eerste ronde raak. We beseffen erg dat we veel geluk hebben.



Ik zit nu in de 5e week, uitgerekend 7 mei 2017. Super spannend allemaal, blijft toch in je achterhoofd dat het nog erg pril is etc. Ik heb enorm gevoelige borsten en beetje moe, gelukkig (nog) niet misselijk.

Ik heb nog geen afspraak bij de verloskundige, ga volgende week bellen.



MvM ga ik niet doen, wij gaan vanaf maandag 4 maanden bij mijn ouders in huis ivm nieuwe woning in januari. En die weten nog van niks en die flessen vallen wel op :p



Iedereen die binnen kort gaat testen heeeel veel succes en voor de zwangere meiden gefeliciteerd

Alle reacties Link kopieren
Leuk Yaqui en Whiskey. Gefeliciteerd!



Ik heb geen ervaring met hoge hartslag tijdens zwangerschap Yaqui. Misschien even bij verloskundige navragen?



Ik heb vandaag gebeld met Vk en 7 september intake en 18 september echo. Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven