Uitgerekend nov/dec 2017

08-04-2017 20:49 347 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, na een slag om de arm te hebben gehouden ivm bloedverlies kan ik nu met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben!

Wie is er nog meer in nov/dec dit jaar uitgerekend en heeft zin in een kletstopic?

Ik ben 29 en heb een zoontje van 1.





NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekende datumBijzondhedenBabyboom31321e23-12-2017-Fresiaatje292e15-12-2017-Javadeel271e27-11-2017-Marlinjane221e17-11-2017-Blondekatie382e13-12-2017-Sientje84?2eeind december-Miep82341e23-12-2017-Meningenvan1988281e21-12-2017-Kleinemug1231e?-PKT331e16-12-2017-Groene-thee281e24-12-2017-Susieflower351e?-
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al 2 Topics maar die zijn erg vol. Ik ben ook zwanger nadat ik in december een miskraam heb gehad. Ik ben nu 6 a 7 weken (zekerheid hoever kunnen ze waarschijnlijk volgende week pas geven) en heb al een kloppend hartje gezien. Ik ons eerste kindje en ik ben 27. Uitgerekend 27 november, zoals de vk het nu ziet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi javadeel, gefeliciteerd. Wat fijn al een kloppend hartje gezien! Zeker na een miskraam, hoe ver was je toen? Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames! Ik schrijf graag mee!

Ik ben inmiddels 10 weken zwanger van ons eerste kindje en op 2 november uitgerekend. Dinsdag eerste echo. Ben nu dus nog in onzekerheid..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd huismus! Spannend je eerste echo! Hoe voel je je? Al last van kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik was toen 5.5 weken ongeveer. Daarom krijg ik nu ook extra controles. Maar vooral om mij gerust te stellen. Was ook zo'n opluchting om het hartje te zien. Ik ben vooral heel misselijk en heb enorm pijn aan m'n borsten.



Hoever denk jij dat je bent? fresiaatje?
Alle reacties Link kopieren
Oke, bah naar hoor om dat mee te maken. Fijn dat je nu extra controles krijgt. Dat zal je steeds wat meer vertrouwen geven! Ik heb geen mk gehad maar vond bij eerste toch erg spannend elke keer. Merk overigens dat dat nu weer is. Je weet niet wat er allemaal in je lijf afspeelt. Ik denk nu 4 weken zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig weinig last van kwaaltjes, enige wat ik voel is pijnlijke borsten en moe, moe, moe. Heb jij last van kwaaltjes fresiaatje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Huismus5 schreef op 09 april 2017 @ 08:31:

Gelukkig weinig last van kwaaltjes, enige wat ik voel is pijnlijke borsten en moe, moe, moe. Heb jij last van kwaaltjes fresiaatje?



Oh gelukkig! Hopelijk blijft dat zo! Ja die vermoeidheid is toch wat! Gelukkig gaat dat vaak weer over. Rond 3 mnd ofzo, dus nog ff voor jou hoop ik.

Ik voel nog niks. Had ik bij eerste ook niet echt. Kwam rond 5/6 weken. Misselijk en moe.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop maar dat de vermoeidheid snel over is ja ;) en ach, als dit het enige is mag ik natuurlijk niet klagen. Hoewel het me ook wel zorgen baart, want geen klachten, gaat alles dan wel goed...??? Ik weet wel dat dat niks hoeft te zeggen, maar toch.

Fijn javadeel dat jij al een kloppend hartje hebt gezien! Ben je wel onder controle van de vk? Of in het zh?
Alle reacties Link kopieren
Dag Dames! Ook ik wil graag meeschrijven! Ik ben op dit moment 8+5 en dinsdag mag ik voor de eerste echo! Zo benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Leuk! Spannend weer die eerste echo. Eerste kindje? Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 09 april 2017 @ 18:32:

Gefeliciteerd! Leuk! Spannend weer die eerste echo. Eerste kindje? Hoe oud ben je?Ja eerste kindje! Ik ben 22 maar al vanaf m'n 4e samen met mn man! Altijd van gedroomd om jong moeder te worden en nu mag het nog werkelijkheid worden ook!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Marlinjane. Ik wilde ook jong moeder worden, maar eerst wilde man niet en toen natuur niet haha, maar ja voel me nu ook niet heel oud

Spannend de eerste echo!



Ik ben onder controle bij de vk, maar hier maken ze daar tot 14weken ook echo's. Daarna ook maar dan zijn het pret echo's.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarlinJane schreef op 09 april 2017 @ 18:50:

[...]





Ja eerste kindje! Ik ben 22 maar al vanaf m'n 4e samen met mn man! Altijd van gedroomd om jong moeder te worden en nu mag het nog werkelijkheid worden ook!Wow wat bijzonder! Mooi dat je droom werkelijkheid mag worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Javadeel schreef op 09 april 2017 @ 19:01:

Leuk Marlinjane. Ik wilde ook jong moeder worden, maar eerst wilde man niet en toen natuur niet haha, maar ja voel me nu ook niet heel oud

Spannend de eerste echo!



Ik ben onder controle bij de vk, maar hier maken ze daar tot 14weken ook echo's. Daarna ook maar dan zijn het pret echo's.Waar is hier?
Alle reacties Link kopieren
In Limburg, boven de rivieren doen ze dat blijkbaar alleen in het ziekenhuis zei de vk.
Alle reacties Link kopieren
Bij de vk doen ze dat hier ook! Ik heb vanmiddag de eerste afspraak en krijg dan meteen ook een (inwendige) echo. Ben op dit moment echt superzenuwachtig! Maar ik kan er toch weinig aan veranderen.. Wanneer zijn jullie eerste echo's? :-)
Alle reacties Link kopieren
Spannend marlinjane! Ik ga voor je duimen! Ik ga straks ff bellen om eerste afspraak te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijdag m'n eerste echo gehad. Was ook super zenuwachtig, maar dat ben ik gezegd en toen begon ze daar mee. Echt heel fijn. Gewoon vragen



Woensdag mag ik weer. Ik duim voor je Marlinjane!
Alle reacties Link kopieren
De echo was goed! Een kloppend hartje zien nog zoveel mooier! Dankbaar!!
Alle reacties Link kopieren
Jaa, wat fijn! Prachtig he. Gefeliciteerd. Weer een mijlpaal. Ik mag over 3,5 week eerste echo dan ben ik 8 wkn
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 11 april 2017 @ 15:21:

Jaa, wat fijn! Prachtig he. Gefeliciteerd. Weer een mijlpaal. Ik mag over 3,5 week eerste echo dan ben ik 8 wknPrachtig! Echt genieten om zo'n klein hummeltje te zien. Ik ben volgens de vk nu 8w2d, maar wel 17 november uitgerekend beetje aparte telling, maar 't komt allemaal wel goed! Wanneer ben jij uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
Helaas, bij mij geen goeie echo vanavond. Missed abortion met 6 wk. morgen afspraak maken met de gynaecoloog.
Alle reacties Link kopieren
Proficiat Marlinjane! Dat is een fijn. Gevoel he.



Oh nee huismus heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven