Uitgerekend nov/dec 2017

08-04-2017 20:49 347 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, na een slag om de arm te hebben gehouden ivm bloedverlies kan ik nu met zekerheid zeggen dat ik zwanger ben!

Wie is er nog meer in nov/dec dit jaar uitgerekend en heeft zin in een kletstopic?

Ik ben 29 en heb een zoontje van 1.





NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekende datumBijzondhedenBabyboom31321e23-12-2017-Fresiaatje292e15-12-2017-Javadeel271e27-11-2017-Marlinjane221e17-11-2017-Blondekatie382e13-12-2017-Sientje84?2eeind december-Miep82341e23-12-2017-Meningenvan1988281e21-12-2017-Kleinemug1231e?-PKT331e16-12-2017-Groene-thee281e24-12-2017-Susieflower351e?-
Alle reacties Link kopieren
Groene thee, ik heb ook menstruatiekrampen. Schijnt indd normaal te zijn. En last van mn rug en licht gevoelige borsten maar valt allemaal mee. Zit echt te wachten op meer "kwaaltjes". Zou me een geruster gevoel geven.

Goed idee babyboom van het schema!
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee van het schema! Ik heb geen idee hoe je een schema maakt...

Ik heb ook weinig kwaaltjes hoor. Ik voel mij eigenlijk wel prima! Ik had vandaag wel iets raars.. Ik zat op de fiets en ineens een spontane bloedneus. Gelukkig had ik zakdoeken mee want het stopte niet in een keer. Schijnt ook een kwaaltje te zijn
Alle reacties Link kopieren
Pfoe heb even een paar dagen gemist en heel wat berichten dus, leuk! ik ga maar even snel alle topics langs



Inderdaad een goed idee van dat schema, maar ben ook niet zo bekend bij dit forum, dus weet ook niet hoe je zo'n schema maakt.



Pff Nala, wat ontzettend vervelend, ik weet precies hoe je je voelt, want heb het vorig jaar gehad. Die onzekerheid is zo erg! Hopelijk is alles gewoon helemaal goed bij jou, want het hoeft inderdaad echt geen slecht nieuws te betekenen! Ik duim mee met de rest dat je morgen goed nieuws krijgt!!



Ik heb inmiddels mijn onzekerheid wat aan de kant kunnen zetten, en ben heerlijk (in stilte) aan het genieten. Ben nu een lang weekend weg met schoonfamilie en best lastig dan om niks te zeggen, maar we vinden het echt nog wat te snel, nadat het vorige keer mis ging. Dus mijn man heeft flink wat wijn voor mij op moeten drinken haha.

Ik ben nu 5 weken en 2 dagen (volgens mijn berekening op 23 dec uitgerekend). Over 2 weken ga ik op vakantie naar mijn ouders (die in Portugal wonen) en dan wil ik hen met dit mooie nieuws verrassen.

Lijkt me ook zo bijzonder Kleinemug om de eerste keer het hartje te horen kloppen. Daar kijk ik al echt naar uit. Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een eerste echo, maar ga donderdag wel voor een eerste (intake)afspraak naar de gynaecoloog (dat is blijkbaar normaal hier in Spanje..). Ben benieuwd!



Ik heb wat last van pijnlijke borsten, moeheid en lichte misselijkheid, vooral in de middag/avond. Gelukkig niet heel erg nog. @Babyboom en @Saartje volgens mij hebben heeel veel vrouwen geen last van kwaaltjes de eerste periode, dus zou gewoon lekker genieten dat je je gewoon goed voelt!!



Hoop ook dat ik kan blijven sporten voorlopig, nu doe ik aan fitboxen en een soort bootcamp, maar we gaan wel zien hoe lang ik dat allemaal aankan haha. Ik doe het gewoon iets rustiger dan normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Meningenvan1988 schreef op 24 april 2017 @ 17:34:

Leuk idee van het schema! Ik heb geen idee hoe je een schema maakt...

Ik heb ook weinig kwaaltjes hoor. Ik voel mij eigenlijk wel prima! Ik had vandaag wel iets raars.. Ik zat op de fiets en ineens een spontane bloedneus. Gelukkig had ik zakdoeken mee want het stopte niet in een keer. Schijnt ook een kwaaltje te zijn



Zoooo herkenbaar! Ik had van de week ook ineens een lichte bloedneus, heb ik normaal echt nooit. Grappig dat dat er ook bij kan horen???? Gefeliciteerd miep82! Wijn wegwerken is ook hier het geval haha!



Een schema klinkt goed! Ik heb me vandaag, na een aantal maanden meelezen, pas aangemeld dus geen idee hoe dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraagtekens moesten een smiley zijn trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet hoe het werkt om een schema te maken.

Heb net weer een testje gedaan van clear blue, vorige keer stond er 1-2 en nu 2-3 dus ben weer even gerustgesteld
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Mag ik meeschrijven? Ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben. Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 16 december. Ik woon in het buitenland en omdat ik naar Nederland ging bij 5.5 heb ik die dag een vroege echo gehad. Daar was een vruchtzak te zien die op termijn lag met een dooierzak. Embryo was nog te klein om tw zien.

Ik heb hier in Nederland ook een verloskundige en hier moet ik 23 mei voor de eerste echo (10 weken termijn echo).

Ik heb eigenlijk ook weinig klachten voel me verbazingwekkend goed. Wel hele dag door boeren (very charming), en soms wat licht trekkerige krampjes, vandaag voor het eerst aanval van vermoeidheid kan de hele dag wel slapen, oh en een afkeer van zoetigheid ineens ben normaal een enorme zoetekauw.
Alle reacties Link kopieren
Welkom PKT!

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Miep82, je "klachten" lijken veel op die van mij.

Ben ook in middag/avond misselijk.

Wat is fitboxen?
Alle reacties Link kopieren
@groene-thee, nou dat is ook toevallig!! Als dat het ergste is...

@Saartje, fijn om de test zo op te zien lopen hè. Toch weer een geruststelling. Ik heb precies hetzelfde hoor.

@PKT, gefeliciteerd en welkom!
Alle reacties Link kopieren
Welkom PKT en gefeliciteerd natuurlijk!!



@meningenvan1988 ja moest het gewoon nog een keer zien, ga nu echt proberen om te genieten. Fijn dat ik niet de enige ben die de geruststelling nodig heeft!
Alle reacties Link kopieren
Ook hier geruststelling nodig! Vannacht zo'n last van m'n buik plotseling dat ik ervan overtuigd was dat er iets mis was. Bij de hap gelukkig goede ontstekingswaarden, bloeddruk en hb ook prima. Na 2 uur zakte de pijn en nu lijkt er niets meer aan de hand. Was wel even schrikken!
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje wat schrikken groene-thee.

Voel je je nu wel weer wat geruster? Gelukkig is de pijn nu weg!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Pkt, gefeliciteerd! Leuk dat je meeschrijft!



Ik heb ook nog een test gedaan gister. Ff checken. Meteen een dikke streep. Pfft ik vind het wachten echt lang duren. Ik dacht dat het met een kleine wel wat sneller zou gaan maar dat valt tegen.



Babyboom, wat goed je hebt een beginnetje gemaakt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Groene-thee schreef op 25 april 2017 @ 07:21:

Ook hier geruststelling nodig! Vannacht zo'n last van m'n buik plotseling dat ik ervan overtuigd was dat er iets mis was. Bij de hap gelukkig goede ontstekingswaarden, bloeddruk en hb ook prima. Na 2 uur zakte de pijn en nu lijkt er niets meer aan de hand. Was wel even schrikken!Groene thee, jee dat is schrikken! Kunnen ze een verklaring geven waar het mee te maken zou kunnen hebben gehad? Hoe voel je je nu? Kun je het een beetje loslaten?
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekende datumBijzondhedenBabyboom31321e23-12-2016-Fresiaatje292e15-12-2016-Javadeel271e27-11-2016-Marlinjane221e17-11-20016-Blondekatie382e13-12-2016-Sientje84?2eeind december-Miep82?1e?-Saartje26261e27-12-2017-Meningenvan1988281e21-12-2017-Kleinemug1231e?-PKT331e16-12-2016-Groene-thee281e24-12-2016-
Alle reacties Link kopieren
Het was even puzzelen, maar heb een schema kunnen maken.

Sorry als ik iemand vergeten ben. Niet van iedereen heb ik de info.

Alleen geen idee hoe het op de hoofd pagina komt ?????
Alle reacties Link kopieren
Super Babyboom. Wil ik dit weekend wel uitzoeken (hoe deze op hoofdpagina komt)

Ik ben 38, 13-12-17 uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren
Groenethee: Wat schikken zeg, is er een verklaring waar dit vandaag kan komen ??

Gelukkig is nu alles weer oke.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 15 dec uitgerekend. Kan ik de tabel kopieren ofzo? Dan kan ik hem in mijn openingspost plakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 33 en 1ste kind
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Wat is er veel geschreven, sorry heb niet alles onthouden. Volgens mij begint de dementie nu al haha. Ik heb een beetje spijt dat ik vorige week geen echo heb laten maken. Gelukkig mag ik do donderdag weer. Ik heb opeens geen kwaaltjes meer. Ik weet dat ik daar alleen maar blij mee moet zijn, maar het maakt me ook wel ongerust. Ik ben ook enorm verkouden. Oh en sinds zondag zijn m'n borsten uit hun bh gebarsten whaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 25 april 2017 @ 10:10:

Ik ben 15 dec uitgerekend. Kan ik de tabel kopieren ofzo? Dan kan ik hem in mijn openingspost plakken.



Geen idee of dat kan.



Je zou de tekst kunnen proberen te kopiëren als je op quote drukt.
Alle reacties Link kopieren
Goh wat is er toch al snel veel geschreven. En leuk zo'n tabel!!



Ik ben net terug van de echo. Ze konden het vruchtzakje zien maar ik was minder ver dan ze zelf hadden verwacht ( mijn berekening klopte veel meer maar ja, ze wilden niet luisteren:p) ik ben dus in plaats van 7 weken terug gegaan naar de 5 weken zwanger. Helaas dus nog geen hartje maar alles zag er verder rustig uit.

Nu maar hopen dat er niet al te veel kwaaltjes bij komen en het bloedverlies en krampen snel weggaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven