Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's



NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09



Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees voor weinig aanmeldingen voor je . In de OP staat dat je tabel vol is .



Gefeliciteerd!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Hahaha KiaOra... Geen werkje om rond dit tijdstip te doen blijkbaar

we hebben een ander topic en ik dacht.. laat ik het ons eens makkelijk maken en een algemeen topic maken.

Lang geleden dat ik met tabellen ben bezig geweest..

Ik laat het aan de andere dames over
Alle reacties Link kopieren
Ah,goed idee, ik hoop dat Melbourne haar tabel wil plakken!



Duowagen: ik weet het nog niet, onze oudste is straks 16 maanden. We hebben een plankje, misschien eerst kijken hoe dat gaat. Of draagzak + buggy...



Cherry, gaat het nu wat beter met die misselijkheid?



Ik slaap nu wel slechter, heb het erg koud dus slaap in hoodie en joggingbroek terwijl man in z'n boxer ernaast ligt. Ziet er waarschijnlijk vreemd uit ...
Alle reacties Link kopieren
Juliejetje, ik heb de bondolino, die is best eenvoudig, geen gedoe met knopen. Benieuwd of die straks ook meer gebruikt gaat worden!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo plakken!



Maar eerst voor de 100ste keer plassen... :P
Juliejetje, voor het begin vind ik een bondolino of marsupi fijn en later (vanaf maat 68 ongeveer) een tula. Bondolino is 1 gesp en 1 knoop, marsupi is alles klittenband en tula is alles gespen. Je zou een draagconsulente kunnen opzoeken en daar de zakken kunnen proberen, want het is heel persoonlijk en draagzakken zijn best duur :-)
Gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij. Leuk dat er een tabel komt!

Nu weet ik alleen niet meer op wie ik wel en niet heb gereageerd. Gefeliciteerd voor alle nieuwe schrijvers.

En cherry, fijn dat je een goede echo hebt gehad.



Ik ben steeds vaker misselijk, maar voornamelijk in de middag en avond. Ben zelfs een keer wakker geworden omdat ik zo misselijk was, maar gelukkig hoef ik niet over te geven. En in de ochtend valt het dan juist weer heel erg mee.
Alle reacties Link kopieren
Zo, hij is geplakt, heb even al een paar dingetjes uit het vorige topic over getypt, maar het is zelf ook makkelijk in te vullen



Alle antwoorden tussen [ t d ] en [ / t d ] gewoon zonder spaties achter elkaar aan laatste kolom kunnen we straks vullen met hartjes !!
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn UD aangepast! Leukleuk!



Ter aanvulling: hoe lang nadat je je hebt aangemeld belt MvM eigenlijk? Heb dinsdag dat formulier ingevuld maar nog niets gehoord. Is dat normaal of moet ik er even achteraan?
Alle reacties Link kopieren
Mij hebben ze al gebeld alleen kon ik toen niet opnemen. Vervolgens belde ik terug en spraken we af dat ze me gisteravond terug zou bellen maar dat is niet gebeurd. Ik wacht het gewoon af ;)



Iemand tips tegen die onzekerheid dat het nog mis kan gaan?
Alle reacties Link kopieren
Dank je Melbourne! Ik vind dit de lastigste periode qua onzekerheid, je voelt nog niets, ziet niets... Maar mij helpt het wel dat ik er toch niets aan kan doen. Waarschijnlijk is het goed, en als het niet goed is merk ik dat vanzelf. En proberen druk bezig te zijn, dat helpt ook...
Alle reacties Link kopieren
Schrijven we nou hier of daar?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, wat een gezellige berichten allemaal weer! Je kan wel zien dat we het er nog met bijna niemand over kunnen hebben hahaha



Mijn man wil het pas tegen mensen zeggen als het hopelijk goed is op de echo maar volgens mij heeft een aantal van jullie het al verteld he her en der. Zo leuk!



Ik heb er pen en papier bij gepakt om te kunnen reageren op iedereen hihi



Volgens mij is ineke nieuw sinds ik laatst gekeken heb, welkom!!



Goed zeg van die tabel, wel veel werk inderdaad. Dat is ook het voordeel van whatsapp boven dit forum, want dan heb je geen tabel nodig, met echte namen is het veel makkelijker onthouden. Misschien kunnen we over als iedereen het verteld heeft :-).



Er zijn nog geen mensen in oktober uitgerekend he? Ik laat de openingspost nog even staan, vind het wel fijn om uitnodigend te zijn want er kunnen nog wel mensen bij



Haha julietje, ja idd dat klinkt ook als bejaardenzwemmen, volgens mij zijn sporten met het woord zwangerschap erin per definitie tam en op een laag pitje



Haha ruiken de tabletten zo, wat grappig. Gisteren op mijn werk nam iemand soep en zei dat ze niet zeker wist of het wel goed was. Toen wilde ik bijna zeggen: zal ik even ruiken hahahaha



Mikki, wat goed, 14 maanden borstvoeding!



Mirps, mijn zoontje is 19 maanden en ik geef ook nog bv :-). Heb wel discussies gehad met mijn man dat hij bang was dat ik niet zwanger kon worden daardoor (en ik ben 36 ook al, maargoed bij de eerste duurde het ook maar zes maanden om zwanger te worden) maar ik ben gewoon bv blijven geven want ik wilde zoiets moois niet onnodig stoppen. Daar geloofde ik niet in. Maar wat onwijs leuk dat jij ook al zolang bv geeft! Werk jij? Ik pas sinds een maand weer. Merk wel dat het contact met mijn zoontje anders is omdat ik 3,5 dag per week heb gewerkt tot nu toe (feestdagen, opnemen vakantiedagen, want mijn contract is eigenlijk 36 uur). Dus ik ga vragen of ik minder uur kan werken. Wij werken met projecten dus als je minder dagen werkt krijg je gewoon minder projecten, dat is goed te doen.



Oei mikki, dat foliumzuur. Mijn moeder past ook op, volgens mij ziet ze het niet want het ligt in een

Laatje maarja zoontje loopt het hele huis door met haar en hij kan het zomaar opentrekken...



Leuk die mama fiets! Ik heb er ook eentje sinds negen maanden. Heerlijk. Fietsen kan heel lang hoor, is juist goede ondersteuning voor je bekken. Alleen wat wordt het zwaar om je kindje op het voorzitje te hijsen he pfff



Smaak bv verandert bij een maand of vier zwangerschap. Zoontje vraagt al veeeeel minder dus hopelijk is hij er voor die tijd al vanaf



Hier weinig klachten ook! Soms misselijk in de ochtend maar niet spugen. En gisteren om 22 uur al moeeee, niets voor mij. Ben echt een avondmens



Jee ann, was je toen na drie maanden zwanger, kreeg je toen geen last van je bekken?



Snel zeg, positieve test op dag 25. Ik heb op dag 33 getest maar had een late eisprong dacht ik te voelen



Moet je ook spugen, eekhoorn, of blijft het bij misselijk?



Sjoko, goed dat je niet misselijk bent. Maar zijn je borsten na de bv niet weer voller geworden op een gegeven moment? Daar had ik nogal hoop op maar kon het ook niet testen omdat ik alweer zwanger ben haha



Vinden mensen twee jaar verschil al weinig, eekhoorn? Ik vind het juist mooi, ze schelen twee jaar en drie maanden (hopelijk). Buren van ons hebben kind van zes en eentje van zes maanden, dat verschil is wel echt heel groot



Hier ook ledikant voor zoon nog en als tweede mini er is dan eerst in wiegje en daarna nieuw bed kopen voor zoon



Cherry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met zwangerschapsring en geel lichaam maar ik begrijp dat het goed gaat, gelukkig zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Muziekmeisje, ik heb het ook vaker koud nu. Vind het zo gek want volgens mij is ons lichaam nu juist een halve graad warmer dan anders
Alle reacties Link kopieren
Vervelend he die onzekerheid. Ik heb het nu ook erger als de eerste keer.

helaas geen tips Melbourne.

Zijn jullie ook al bezig met namen e.d.? Of wachten jullie eerst de echo af? Ik ben echt heeeeeel ongeduldig haha, nog een kleine 2 weken!!



Dankje voor de draagtips dames. Vanavond even lekker googlen!! Samen met tips voor vlotte zwangerschapssport



Reendje, volgens mij werd ik de vorige keer vrij snel door mvm gebeld.



Wat knap dat hier zoveel dames lang bv geven/hebben gegeven. Vriendin van mij heeft t ook gedaan, ik vind t echt knap. Terwijl zij telkens riep dat het haar geen moeite kostte. Ik heb vanaf dag een fv gegeven en dat wil ik deze keer weer doen.
Cabriogo, ik ben nu nog niet misselijk hoor. Alleen de vorige keren wel. Ik hoop stiekem dat het nu weg blijft!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden

Ik schrijf nu hier mee!



Ik doe alles eigenlijk via m'n mobiel dus zou iemand anders voor mij de tabel in willen vullen?



Kindje nr 2

Uitgerekende datum ik denk : 21 september

Eerste intake/ echo: 8 februari





Ik heb het de hele dag door koud! Lig nu met twee dekens op de bank...

En m'n borsten groeien 🙈

En moe!! Begint nu echt al te komen... Als ik zou willen, zou ik naar bed gaan en gaan slapen hihi



Mijn eerste zoontje heeft koemelk allergie, en heb ik 5 maanden BV gegeven toen kreeg hij bovenste luchtweg infectie en zkh opname, toen over gegaan op flesvoeding. Ik wil bij deze beeb toch langer proberen om zo zo min mogelijk kans te hebben op Koemelkallergie.
Oja en onzekerheid: check. Ik verlies af en toe een beetje bloed. Niet relaxed

Maar tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik best veel gebloed en dat ging toch goed. Dus..afwachten maar!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames , een nieuw topic zag ik



Ik word echt een beetje onzeker nu ppff heb zo'n buikpijn de hele tijd lijkt wel alsof ik ongesteld ga worden.



Nog meer die hier last van hebben?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Kim! Hier nog een met buikklachten..... Ik hoor van heel Veel dat het erbij hoort.



In de eerste paar weken zo tot ongeveer (verschilt pp) 5-6 weken zie je een zwangerschapsring in de baarmoeder (vruchtzakje) hier groeit het kindje uiteindelijk in en haalt hij in het begin zijn voeding vandaan, het gele lichaam zit in de eierstok, je ei springt, het blaasje eromheen veranderd in een geel lichaam en dit geeft progesteron af om de zwangerschap in stand te houden, als je bijv. Menstrueert dan breekt het gele lichaam af en dan begint je cyclus weer opnieuw!



Verder gaat het wel oke, ik hou weer wat binnen. Ik moet het wel op beschuit houden of crackers! Net soep op ging ook aardig goed :-)

Bedankt voor de belangstelling :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi kim, ja ik heb ook regelmatig kramp, volgens mij hoort dat erbij



Toch even een uitnodiging, als er mensen zijn die zin hebben om gezellig te whatsappen in een groepje, stuur dan even een mailtje via (jawel) marktplaatsgoedekoop@hotmail.nl
Alle reacties Link kopieren
Jeetje eekhoorn, spannend zeg dat bloedverlies! Hoop dat het goed blijft gaan.....



@reendje ik ben ook vrij snel gebeld door MvM, binnen 2 dagen dacht ik al!
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we niet een privé beschermde fb pagina maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven