Uitgerekend t/m 15 December 2012

16-04-2012 17:23 2471 berichten
Hallo

Ben je ook uitgerekend in de eerste weken schrijf lekker mee! Door de vele schrijfsters is het topic in 2e gedeeld, dus ben je later uitgerekend kun je je bij het andere topic aansluiten



Wil je in de tabel? Of wijzigingen? Graag dikgedrukt of voor de mobiele schrijfsters tussen **



NaamLeeftijdDatumKindjeBijzonderheden/afsprakenMissMD32 jaar26 Nov2e+3eTweeling VerrassingIsis2730 jaar29 Nov1eMeisjeNijnepijn31 jaar30 Nov2eJongenAppletje9121 jaar1 Dec1eMeisjeSchimmelteentje42 jaar1 Dec2eJongenJun2228 jaar1 Dec1eMeisjeBengelie30 jaar2 Dec1eJongenLady_j28 jaar2 Dec1eMeisje maris29 jaar2 Dec1eVerrassingSaartje8428 jaar5 Dec1eJongenSanne198428 jaar5 Dec1eMeisjeMikky3333 jaar6 Dec1eJongen chrisgirl28 jaar6 Dec1eVerrassingsaudade40 jaar6 Dec1eMeisje _LiiL_KiiM_25 jaar9 Dec2eJongenSenshi27 jaar10 Dec2eMeisje Sophie_8427 jaar10 Dec1eJongen Lexie8131 jaar11 Dec1eMeisje
Alle reacties Link kopieren
Yeaah!! Een nieuw topic! Goed bezig Senshi!

Mag ik ook in de tabel?



Lexie81, 30 jaar (bijna 31), 1e kindje, uitgerekend 12 dec (volgens eigen berekening), 9 mei intake vk



Vandaag heb ik echt een offday, ben de hele dag zoooo misselijk, wel iets gegeten, maar dat ging er net zo hard weer uit.. Vriendlief is nu aan het koken, maar ik moet niet aan eten denken. Hebben jullie er ook zo`n last van? Hoop dat het morgen beter gaat, want moet dan naar de uni en `s avonds werken...

Vanavond lekker op het bankje en Grey`s kijken, gaat leuk worden met mijn emobuien haha!

Fijne avond!
Hoi Lexie je staat in de tabel

Balen van je offday! Hopelijk smaakt je eten je straks toch wel. Is echt rot zo misselijk zijn. Ik heb er *ff afkloppen* nu nog niet zo'n last van.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



net is Mvm langs geweest. Ben heel blij dat ik eraan mee ga doen. Vriend is nog wat sceptisch over de flessen op straat hahaha. Komt wel goed.

Misselijkheid is nog steeds erg hardnekkig maar het is voor een goede zaak. Morgen .... de echo! Ik ben zenuwachtig! Spannend hoor.



Dus Lexie ik weet precies wat je bedoelt... ik heb er ook heel veel last van.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, mag ik er ook in?



Chloe84, 28 jaar, (volgens eigen berekening) uitgerekend op 7 december, 1e kindje



Ik wacht op een brief van m'n verloskundige dus 1e intake is onbekend. Vanwege onwijze buikkramp en rugpijn ben ik vanmiddag toch even naar de huisarts geweest en ik heb een blaasontsteking. Eerst dacht ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar omdat ik geen bloedverlies heb zit ik goed. Als buikkramp en rugpijn erger worden moet ik wel naar 't ziekenhuis. Sorry voor de lange post, moest 't even van me afschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chloe, welkom en gefeliciteerd!!! Je post is helemaal niet lang hoor :-)



Vervelend van je blaasontsteking! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Bengelie en ik hoop het ook! Jij ook gefeliciteerd



Jij en Lexie81 hebben dus last van misselijkheid, wat vervelend. Hebben jullie dat de hele dag door of alleen in de ochtend? Ik heb daar gelukkig geen last van en ik hoop dat dat zo blijft
Alle reacties Link kopieren
Hai senshi! (en andere dames natuurlijk)



Goed van je, een nieuw topic! Ik sta zelfs al in de tabel, dat heb je snel gedaan! Van nu af aan kom ik hier
Oeee spannend morgen echo Bengelie. Ik moet nog meer dan 3 weken wachten.. deze weken duren lang ;)



Chloe, je staat in de tabel Dat is wel even schrikken buikkramp, maar 'gelukkig' een blaasontsteking. Ook niet fijn..
Alle reacties Link kopieren
Leuk een nieuw topic. Goed gedaan senshi.

En al mijn gegevens staan al in de tabel. Dat heb je inderdaad erg snel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Senshi, lees net je reactie in 'oude' topic..



Ik voel me zo onzeker omdat ik niets (meer) voel.. kwaaltjes zijn weg, al had ik er al amper last van... Ik ben nu natuurlijk ook nog ruim 9 wk alleen thuis, dus loop ook beetje tegen de muren met mijn gepieker (en wil mijn vriendin er niet steeds mee lastig vallen).

Ik speur mijn lijf af naar seintjes, af en toe voel ik steekjes maar dat zal wel door trage darmen komen, ben ook niet moe, slaap weer rustig (eerst heel onrustig, veel dromen) en heb ook t idee dat ik niet meer zo vaak moet plassen.. Borsten zien er nog wel anders uit, maar voel niets! Gekmakend! (en nu ben ik al een zenuwpees van mezelf)

Als ik er alleen al aan denk dat het misgaat, moet ik huilen (oh, daar gaan die waterlanders weer..)



En ondertussen hou ik me maar voor dat dit ook kan, niet elke vrouw hoeft 'last' te hebben van kwaaltjes (zal je zien, krijg ik het straks 3dubbel terug) en ik heb ook geen pijn of bloedverlies..

Maar toch, de 23e is nog zo ver weg..



Sorry, weer zo'n wanhopige post
Alle reacties Link kopieren
@chloe: gefeliciteerd en leuk dat je mee komt schrijven.

Balen van je blaasontsteking. Hopelijk is het snel weer over.



@lexie: vervelend zo'n offday. Ik heb met vlagen ook last van misselijkheid (vooral gisteravond), maar niet zo erg als jij beschrijft en ik heb gelukkig nog niet hoeven overgeven.



@bengelie: spannend hoor morgen de echo. Heel veel succes!Ik heb me vanmiddag aangemeldt voor MvM en ze heeft net gebeld en komt woensdagochtend langs.
Alle reacties Link kopieren
@mikky: maakt niet uit hoor zo'n wanhopige post. Je kunt hier lekker alles van je afschrijven en met ons delen.

Wel erg vervelend dat je zo onzeker bent. Helaas moet je toch nog een weekje wachten voordat je echt duidelijkheid hebt.

Maar geen klachten wil niets zeggen hoor en geen bloedverlies of erge buikpijn is een goed teken.



Ik wou dat ik je verder kon opbeuren en van je onzekerheid af kan helpen. In ieder geval een knuffel voor jou.....
Mikky, ik snap dat het echt rot is dat je thuis je ei niet kwijt kan bij je vriend. Ik merk nu al verschil tussen deze en de vorige zwangerschap. Bij de 1e was ik vanaf het begin al misselijk, luste geen eten en het overgeven begon vanaf week 6. Nu ben ik over de 6 weken heen en heb behalve moeeeeeheid nergens last van. Ik kan je ongerustheid niet wegnemen, maar wil zeggen dat echt geen zwangerschap precies hetzelfde is. Wel fijn dat je niet nog een paar weken hoeft te wachten tot de echo. Hopelijk zie je dan een hartje en een mini mensje
Alle reacties Link kopieren
Ja dank je Senshi... Ik kan niets anders doen dan afwachten en proberen te genieten van het feit dat ik me 'zo goed' voel.



Zal vanaf nu niet meer zo zemelen hoor
Daar is het forum toch voor Dus zemel maar lekker verder
Alle reacties Link kopieren
@ Senshi: top dat je mij zo snel in de tabel hebt gezet!



@ Bengelie: wat spannend en leuk dat je morgen je echo hebt!!! En wat leuk dat je mee gaat doen met Mvm, ik was er eerst ook wat sceptisch over, maar heb toch een afspraak gemaakt en ze komt woensdagochtend langs, dus ben benieuwd. Wat balen dat je ook zo last van misselijkheid hebt, wat doe jij er tegen?



@ Chloe: gefeliciteerd met je zwangerschap! En leuk dat je mee komt schrijven, gezellig! Wat balen dat je blaasontsteking hebt, hopelijk is het snel over en hoop dat je snel weet wanneer je 1e intake is! Ik heb jammer genoeg de hele dag last van misselijkheid, vandaag was wel mijn ergste dag, dus hoop dat het morgen weer redelijk normaal is...



@ Mikky: even een voor jou! En je moet je niet verontschuldigen voor je 'wanhopige' post, want daar is het forum toch voor? Om leuke en minder leuke dingen te delen en om je ei kwijt te kunnen!



@ Katje: wat leuk dat Mvm ook woensdag bij jou komt!



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de knuffels; als ik wist met welke tekens ik dat moest maken, gaf ik er één terug!



Ik duik gewoon lekker mijn bed in met fijn boek, voel ik me morgen vast beter!



Truste!
Alle reacties Link kopieren
Mikky lekker de ouwe zemelaar uithangen hoor, als dat nodig is! 't Is ook wat dat je vriend zo ver weg is..



Senshi ik typ op de iphone dus VET lukt ff niet:



Ks04

36 jaar

1e kindje (hihii ZO gek om dit te schrijven!)

23 april echo



Ben net naar yoga geweest, was best...apart (ik doe het al lang maar niet eerder zwanger). Had 't wel aan de docente verteld. Toen ik eenmaal op mn buik ging liggen merkte ik dat m'n pijnlijke borsten echt in de weg zaten (mikky misschien eens op de vloer op je buik gaan liggen?), en bij het zegmaar uitstrekken van m'n buikgebied voelde ik me helemáál niet prettig en werd er gewoon emotioneel van.. Heul raar.. Dus heb niet alles meegedaan. Merkte dat ik gewoon ook een beetje angstig was dat er van binnen iets gebeurd wat niet goed is door bepaalde oefeningen. Misschien ook wel omdat 't zo lang duurde voordat ik zwanger werd.



Oja katje schreef jij nou dat je iui had gehad? En dat er een embryo terug is geplaatst? Heb je dan ook ivf gehad? Of was het iemand anders? Maar ik snapte 't niet helemaal omdat er bij iui geen embryo-terugplaatsing is.



Ik was vanavond na het eten ineens MOE!

Verder geen kwalen gelukkig. Oja, honger, vanuit het niets, ineens MEGa-trek!(zoals nu )
Alle reacties Link kopieren
Oja Mikky ik schreef dat voor jou zodat je dan misschien toch op kan merken dat je borsten gevoeliger zijn.
Ks: Welke uitgerekende datum?



Ik ga lekker slapen.. truste!
Alle reacties Link kopieren
senshi, wat fijn dat je dit topic hebt geopent!



Mikky, kun je misschien eerder bij de verloskundige terecht? of in ieder geval bellen met je vragen? Toen ik mij ging aanmelden, zeiden ze gelijk dat ik kon bellen met vragen, ookal had ik de intake nog niet gehad. En denk dat als je je zo veel zorgen maakt, dat opzich best wel een goede reden is!!

Oh, ik werd vanochtend wakker, en ik hoefde niet heel erg nodig te plassen en ook vannachtw as ik niet wakker geworden om te plassen. Ik maakte me ook gelijk zorgen, maar mijn borsten doen nog steeds zeer, dus houd me daar maar 'aan vast'.,...



Ik heb me ook aangemeld voor MvM, en had gezegd dat ze woensdagmiddag langs konden kommen, maar heb tot nu toe niets gehoord... ben benieuwd of er iemand langs komt, anders wordt het pas volgende wee en das toch weer een heel stuk later!
Alle reacties Link kopieren
Mikky sorry voor het weer spieken bij julie... , vorig jaar rond deze week wist ik niet eens dat ik zwanger was. Ik was 4 december 2011 uitgerekend, dus had eind maart positief moeten testen, als ik door had dat ik zwanger was!! Dat kwam bij mij pas in de week van 23 april: ik viel flauw, mijn wijntje smaakte niet en mijn sigaretten ook niet. En toen ik op koninginnenacht uit ging, lag ik om 00.30 al in bed, ik was zo moe.. Toen ging er een tl-lamp branden en zag ik op 30 april dat ik zwanger was. Kortom, je hoeft niets te voelen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Fijn een nieuw topic, dan kan ik het allemaal een beetje beter bijhouden. Per slot van rekening zullen we allemaal wat vergeetachtig worden haha.



Senshi wil je mij in de tabel zetten? Ik ben uitgerekend op 15 december van een 2e kindje en heb 21 mei pas mijn eerste echo. Ik vind dit best laat maar de dame aan de telefoon zei dat dit heel normaal is.



Ik heb toch besloten om in dit topic mee te schrijven omdat ik tijdens de vorige zwangerschap voor de 40 weken ben ingeleid.



@Mikky: Ik begrijp je echt HELEMAAL. Ik voel me op sommige dagen gewoon k*t dat mijn man er niet is. Gister zei hij ook dat ie waarschijnlijk langer moet weg blijven. Terwijl ik hier heel hopeloos de dagen zat af te tellen. Ik kan je dan ook niet verder helpen, enige tip die ik heb is om jezelf bezig te houden. Dan gaat de tijd sneller.



Onze zoon is al dagen uit zijn doen. Koorst, hoesten en hij mist "daddy" heel erg. Normaal is het een vrij makkelijk kind. Vanaf maand 3 slaapt ie in zijn eigen bedje. We leggen hem altijd in het donker weg en wachten niet totdat ie slaapt. Nu begint hij (voor het eerst in bijna 2 jaar) heel hard te huilen en om "daddy" te vragen. Het breekt mijn hart. Voor Skype wil hij steeds een "cuddle" van de computer en grijpt het scherm wanneer hij mijn man ziet, zo zielig en verwarrend voor het kereltje.



Opeens ben ik 's nachts ook bangig. Heb ik nooit eerder gehad. Angstig dat iemand mijn huis binnen komt ofzo...



Ik voel me vandaag een beetje raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Alsof ik plofjes in mijn buik voel. Ben ook steeds dizzy en licht in mijn hoofd. Maakt me achterdochtig, ik ben pas 5 weken en dus bang dat het mis gaat..



Sorry voor het geklaag, moest het even kwijt.
Ik ben er ook!

ff kort want forum mobiel, maar ik wil ook graag in de tabel.



29 jaar, 1e kindje, uitgerekend op 5 december, 24/4 echo (maar hebben het hartje vrijdag al gezien)



Kga nu slapen, want ook hier moooeeee....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven