Uitgerekend tweede helft oktober 2013

15-02-2013 13:54 1366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe topic (met tabel!) voor meiden die uitgerekend zijn in de tweede helft van oktober 2013.



We hopen op allemaal mooie gezonde herfstkindjes!



Omdat de tweede helft van oktober een hele drukke periode met zwangeren is, worden de actieve mee-schrijvers opgenomen in de tabel. Soms heb je gewoon even geen zin om mee te schrijven, dat mag. Eventueel zetten we je er later graag weer in!

Wijzigingen voor de tabel graag vetgedrukt of in hoofdletters.



NaamLeeftijd1e,2e,3e?

j/m ?UitgerekendBevallenIsis_83292e14 oktober Troela78351e15 oktober Maatje2833 2&316 oktober

16 oktober

27 juni is Maatje bevallen van 2 prachtige dochters. Helaas zijn Maatje haar dochter vlinderkindjes geworden.

Eendje8527 1e 18 oktober onskentons271e20 oktoberfammke32 1e 20 oktober

Annelore23 1e 20 oktober 7 oktoberangie2610331e 23 oktober

Witch8725 1e 23 oktober Bloemetjuh282e24 oktober

8 oktober Reinroef311e 25 oktober m1982311e 28 oktober ki_wi281e 29 oktober leuketas31129 oktober





voor tulpblaadje
Alle reacties Link kopieren
Isis schrijft:



Jeej! Ons nieuwe uitgerekend-in-de-2e-helft-oktobertopic is klaar, wie wil helpen met de tabel kan me mailen op 83isis@gmail.com
anoniem_174287 wijzigde dit bericht op 15-02-2013 13:58
Reden: nu al met verkeerde account ingelogd.. ;)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mag ik er nog bij?



Ik had vorige week een positieve test in handen, en ben nu ongeveer 5 weken zwanger.



Eerste echo op 27 februari!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan!



Mijn info voor de tabel:



34 / 1e kindje / 17 oktober / 18 feb afspraak gyn ivm 3 eerdere miskramen (hopelijk echo!)
Alle reacties Link kopieren
Ik meld mij ook heel voorzichtig. Ik heb gisteren licht positief getest en vandaag was de streep donkerder.



Dit wordt mijn derde kindje mocht alles goed blijven gaan. Ik heb vorig jaar helaas drie miskramen gehad. Erg spannend dus of deze uk blijft plakken.



Ik heb nog twee dochters van 2 jr. En 3 jr.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje troela jij ook drie miskramen! Ik hoop ook op een vroege echo.
Alle reacties Link kopieren
Super dat er een tabel is!



28 jaar/ 2e kindje/ 20 oktober/ volgende week belafspraak verloskundige om zaken door te spreken en een vervroegde echo te regelen ivm 1e zwangerschap.



Hier net thuis van een heerlijke lange wandeling. Ik kon het verschil wel merken. Verder is het 's nachts slapen erg ruk. De eerste slaap lukt wel, maar dan word ik wakker... duurt dat even voordat ik weer slaap. Verder ben ik in staat om momenteel de beroerdste zinnen te maken en eruit te flappen... ach ja komt vanzelf weer goed. Dit herken ik trouwens niet van de 1e zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel!



Mijn info: 31 / 1e / 21 oktober



Heb nog geen afspraak gemaakt, doe ik volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan! Mooie tabel!



Ik ben 27 jaar. 1e kindje en uitgerekend voor alsnog op 21 oktober.

1e echo heb ik 11 maart.
Alle reacties Link kopieren
@ Visje: gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt schrijven.

Spannend hoor, na drie miskramen helemaal.

We duimen voor je dat het goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
@visje: Gefeliciteerd, duim voor je! Weet hoe spannend het is na meerdere miskramen. Maar we gaan er van uit dat deze ukkies blijven plakken
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties.



Troela wij gaan er idd maar van uit dat het plakkertjes zijn



Vind het echt vreselijk spannend.
Alle reacties Link kopieren
Welkom twee visjes en gefeliciteerd!



@visje81: ik vind de onzekerheid nu na 1 miskraam al vreselijk, dus laat staan hoe het voor jou en troela is.

Maar we gaan voor allemaal plakkertjes in dit topic natuurlijk.



Hier begint de moeheid echt wat toe te slaan ineens. Nog geen snars uitgevoerd vandaag.. Heeeeerlijk!
Alle reacties Link kopieren
@isis wil je mijn gegevens ook aanvullen? 32 jaar eerste kindje uitgerekend 20 oktober. Bel vlg week huisarts
Alle reacties Link kopieren
@eendje wat betreft de kwaaltjes ben nog niet misselijk geweest. Borsten doen wel zeer😄 heb t gevoel of zijn t mega ballonnen! Voor de rest wat vaker plassen. Af en toe wat steekjes en 's avonds wel vermoeiender dan anders!
Ik lees later bij! Gaan nu naar schoonouders. Wil iemand mij in de tabel zetten?

25 jaar, 1e kindje, zelf uitgerekende datum 24 oktober, bijzonderheden met behulp van clomid zwanger geraakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu ook wijzigen in de tabel, dus zal jullie gegevens er even in zetten!



Ga je het je schoonouders vertellen Witch?
Ja we hebben het verteld en de reactie gefilmd. Geweldig! Had 2 mokken gekocht met "hoera je wordt opa" en "hoera je wordt oma". Schoonmoeder had het als eerste uitgepakt en las het hardop voor. Hoera je wordt... en toen keek ze met zo'n gezicht naar me. Helemaal verbaasd en geweldig van nee echt? Morgen naar mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Een mooi tabel! En leuke openings post!

Hopelijk mag ik snel bij jullie in het tabel!!!



Witch87: Wat een leuke manier om het te vertellen!



Wij zaten stiekem ook al even te bedenken hoe we het kunnen doen.

Iemand een leuk idee???





Even info voor die nieuwe hier:

Ik had 12 feb mijn NOD. En heb tot nu toe nog niet positief getest.... ook nog niks van een ongesteldheid te merken.

Maar ook niet echt zwangerschapskwaaltjes.

Beetje rommelende darmen en opgeblazen gevoel. Verder niks!

Gaan nu zondag weer testen.

Mocht dit weer negatief zijn bel ik maandag de HA denk ik.

Ben dan 6 dagen overtijd.

Weet dat ze meestal pas met 2 week overtijd gaan bloedprikken...
Alle reacties Link kopieren
@Witch, geweldig die reacties!



@Kroes, vervelend dat je nu al een aantal dagen over tijd bent en negatieve testen hebt. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.



Hier vanavond heerlijk op de bank gehangen. Veel en lang gewerkt woensdag en gisteren dus vandaag nu wel even helemaal moe. We hebben de temperatuur van de verwarming verhoogd en nu heb ik het niet meer koud. Man vond het onzin dat ik steeds dekens nodig heb om het warm te houden, dan de kachel maar omhoog.
Ja die reacties waren goud waard



@kroes wat vervelend, al die dagen in onzekerheid!

Morgen zitten we te denken om van die chocolaatjes met muisjes mee te nemen naar mijn ouders om het zo te laten weten.

@bloemetjuh dat klinkt als een fijne avond. Goed fat je man lief voor je is en de kachel wat hoger mag.
Alle reacties Link kopieren
@kroes ik hoop dat je ook snel in de tabel kunt! Vervelend dat je wel over tijd bent maar negatief test. Heb je een regelmatige cyclus?



@ Bloemetjuh hier ook de kachel omhoog had t zo koud!!!
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje nemen jullie naast foliumzuur ook zwangerschapsvitaminen?
Alle reacties Link kopieren
Ik was begonnen met alleen foliumzuur. Toen zag ik Davitamon mama. Ook met vit D. Ik neem om de dag alleen foliumzuur om het potje op te maken en nu om de dag Davitamon mama.



@Witch: wat leuk zeg die reactie!!! Heerlijk om het goede nieuws te brengen. Wij gaan morgen naar onze ouders!
Alle reacties Link kopieren
@Kroes: wat naar dat het zo lang duurt.. Je geduld wordt wel op de proef gesteld hoor!! Ik blijf doorgaan met duimen voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven