Uitgerekend tweede helft oktober 2013

15-02-2013 13:54 1366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe topic (met tabel!) voor meiden die uitgerekend zijn in de tweede helft van oktober 2013.



We hopen op allemaal mooie gezonde herfstkindjes!



Omdat de tweede helft van oktober een hele drukke periode met zwangeren is, worden de actieve mee-schrijvers opgenomen in de tabel. Soms heb je gewoon even geen zin om mee te schrijven, dat mag. Eventueel zetten we je er later graag weer in!

Wijzigingen voor de tabel graag vetgedrukt of in hoofdletters.



NaamLeeftijd1e,2e,3e?

j/m ?UitgerekendBevallenIsis_83292e14 oktober Troela78351e15 oktober Maatje2833 2&316 oktober

16 oktober

27 juni is Maatje bevallen van 2 prachtige dochters. Helaas zijn Maatje haar dochter vlinderkindjes geworden.

Eendje8527 1e 18 oktober onskentons271e20 oktoberfammke32 1e 20 oktober

Annelore23 1e 20 oktober 7 oktoberangie2610331e 23 oktober

Witch8725 1e 23 oktober Bloemetjuh282e24 oktober

8 oktober Reinroef311e 25 oktober m1982311e 28 oktober ki_wi281e 29 oktober leuketas31129 oktober





voor tulpblaadje
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand die het lastig vindt om te schrijven over babykamers en kinderstoelen na wat er met maatje is gebeurd...het voelt zo ontzettend triviaal allemaal...wat maakt dat kamertje nou uit als ukkie maar blijft zitten waar hij zit en goed mag groeien en gezond en wel pas in oktober tevoorschijn komt...

Bij elk schopje ben ik zo blij te voelen dat hij er is en het goed heeft.



@Angie: gefeliciteerd met de huizenbussiness, hoop dat het goed gaat en dat je even goed kan uitrusten



@rest: ik ben om verschillende redenen niet zo van facebook...sla het aanbod daarom even af...
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
@leuketas Het is ook zo, he...who gives a fuck om die kinderstoel en leuke kleertjes. Het allerbelangrijkste is een levend, gezond babytje. En of die dan in een designstoel of sinaasappelkistje moet zitten telt dan niet meer..we boffen maar met onze trappelende kindjes die nog veilig in onze buiken zitten..
Alle reacties Link kopieren
So true! Maar laten we toch genieten.

Angie wat goed dat jullie het huis kwijt zijn! Ik weet nog goed hoe opgelucht wij toen waren. Je kan gewoon bieden op je leuke huis want als het misgaat met je koper krijg jij ook de financiering niet rond. Dus wel een bod doen mey voorbehoud van financiering.

En lief van je ma van die stoel.



Leuketas jammer maar begrijpelijk hoor! Wil nog wel ff zeggen dat je echt in een geheime groep zit dus niemand anders kan je postings en foto's zien. Dat is hier wel anders, de halve wereld leest mee en is aangesloten op zoekmachines.
Alle reacties Link kopieren
@Angie: fijn dat jullie een bod hebben uitgebracht op een mooi huis! Houd je ons op de hoogte of het wat wordt?

Goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd en je rust hebt gepakt. Wel vrij dit weekend dus?



@Leuketas: jammer dat je niet van Facebook houdt, maar dat is helemaal jouw keuze hoor! Inderdaad zoals Reinroef al schreef is het echt alleen zichtbaar voor onze groep!
Alle reacties Link kopieren
En van wat jullie over maatje schrijven herken ik heel erg... Wat een heftig verhaal wat zij heeft meegemaakt!

Het is erg moeilijk om dan voor ons "gewoon" door te gaan. Ik denk er nog heel veel aan!
Alle reacties Link kopieren
@therealraarmaarwaar: Wat lief dat je reageert en rood worden is nergens voor nodig, want ik ben inderdaad de Troela van het topic uit 2010! De relatie van toen is vorig jaar door mij verbroken en hebben ik en m'n grote liefde (heel verhaal) definitief voor elkaar gekozen. En nu was ik binnen 3 maanden zwanger en gaat het supergoed!

Hoe is het met jou dan?



@angie: weer een beetje bijgekomen? Goed van je dat je naar huis bent gegaan hoor, harde buiken is echt een teken dat je het rustiger aan moet doen! En wat heerlijk dat jullie huis in principe verkocht is! Duim voor je dat het andere huis ook doorgaat! Komt vast allemaal goed.

Leuk dat je je kindje steeds beter voelt en ook dat je man het kan voelen, het eerste echte contact met zijn kindje

De Bloom Fresco is super! Had hem zelf ook wel graag willen hebben, maar m'n schoonmoeder heeft ons de Stokke Trip Trap kado gedaan en de Bloom was boven haar budget (ook boven het onze trouwens)



@leuketas: blijft lastig hè, schrijven over de leuke en mooie dingen van onze zwangerschap na wat er met Maatje en haar dochters is gebeurd. Aan de andere kant moeten we er dan maar dubbel van genieten, want het blijkt maar weer dat het leven heel kwetsbaar is.

Jammer dat je niet op FB komt! Het is echt helemaal geheim, niemand kan wat zien. En wel leuk om met elkaar ook foto's te kunnen delen enzo.



Vandaag de vloer uit wezen zoeken voor ons nieuwe huis en ook al de verf gekocht voor de muren. Kan niet wachten om de sleutel te krijgen, maar eerst nog even op vakantie.

Ook nog een flesje gekocht aangezien ik waarschijnlijk geen borstvoeding kan geven (borstverkleining gehad), een Aerosleep set voor over de matras en 2 hoeslakentjes en een box van Zwitsal gekocht.



Ik hoef nog maar 2 weken te werken en dan heb ik vakantie, blij toe want het is echt heel stil op het werk. En aangezien mijn contract niet is verlengd ben ik blij dat ik niet nog de hele maand door hoef. Op 12 juli dus mijn laatste werkdag en dan ga ik vakantie en ook al verlof vieren!
Alle reacties Link kopieren
Hee Troela, wat leuk dat je de troela van toen bent En fijn om te lezen dat je toch zo snel zwanger bent geworden, en dat van je grote liefde! Je gaat precies met verlof als het mijne afloopt. Geniet er van en van al het moois dat komen gaat. Ik kan het weten want na een zoon van juni 2011 ligt er nu ook een verse dochter van april 2013 in het ledikant te slapen. Dat is in een hele korte notedop hoe het met mij gaat :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik vind het erg moeilijk om hier enthousiast over m'n zwangerschap te schrijven na wat er met maatje gebeurd is. Vind zo erg!

Zie dat het de laatste dagen erg rustig geweest is op het forum, dat zal ook wel z'n reden hebben.



Wie maakt de tabel? Ik denk dat het wel zo netjes is tegenover Maatje dat deze word aangepast.



@Angie, wat fijn dat jullie huis verkocht is! Weer een zorg minder. Wel heftig lijkt me nu een huis kopen en klussen. Moet er veel gebeuren in het huis wat jullie op het oog hebben?



@Troela. Pfff verhuizen zou er nu niet aan moeten denken. Heb je genoeg hulp? Of moet er niet zoveel gebeuren? Geniet van je vakantie.



Hier is het sinds vorige week lekker druk in m'n buikje. De kleine schopt ineens heel krachtig. Weer een heel ander gevoel als eerst. M'n man heeft het ook voor het eerst kunnen voelen! Heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
@therealraarmaarwaar: Oh wauw, al 2 kindjes, super joh, gefeliciteerd! Nu nog even lekker genieten van je verlof en dan begint het gewone leventje weer dus.



@m1982: het is hier inderdaad rustig, maar dat komt ook omdat er nu aardig wat wordt geschreven op FB.

Ik zal daar ook nog even een berichtje plaatsen over de tabel.

Gelukkig hoeven we in ons nieuwe huis geen grote dingen te doen, alleen schilderen en een vloer leggen. En aangezien vriend werkeloos is, heeft hij daar wel lekker de tijd voor. Ik zorg voor geestelijke ondersteuning ;) en de hapjes en drankjes uiteraard. Voor de verhuizing zelf hebben we al wat hulptroepen ingeschakeld, dus moet goed komen!

Lekker hè dat je die kleine goed voelt schoppen, vind het ook zo leuk om m'n vriend dat te kunnen laten voelen. De laatste dagen zie ik het ook als ik op m'n rug op de bank lig en hij geeft een goede schop.....best raar zo'n bewegende buik
Alle reacties Link kopieren
Hi Girls,



Hier vandaag en officiële baaldag! Bleh... Vandaag vrij en had me er vanalles van voorgesteld maar ben moe, heb hoofdpijn en een rothumeur...

Afgelopen week mega druk geweest en denk dat ik daar nu beetje prijs voor betaal gecombineerd met de warmte...

Daarbij gisteravond cursus gehad over kraamtijd: er werd een reeel beeld geschetst waardoor ik nogal van mijn roze wolkje ben gekletterd? Iemand die dit herkent?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
leuketas, hopelijk heb je vandaag een betere dag

Wat had je van je kraamtijdverwacht dat nu zo tegenvalt?

de kraamtijd is inderdaad niet voor niets de kraamtijd, zullen we maar zeggen
Alle reacties Link kopieren
Leuketas: vervelend dat jouw vrije dag zo tegen viel! En mede door een beeld van de kraamtijd die ineens heel anders lijkt.

Zie je tegen iets op? Want volgens mij is de kraamtijd echt een beetje een achtbaan, met ook heel veel mooie momenten!!
Hey meiden.

Dacht, ik spiek weer eens hier maar zie dat jullie over zijn naar fb.



Ik vind het heel lief dat de tabel is aangepast voor mij, alleen klopt de datum niet. Ik ben nl bevallen op 27 juni.

Misschien wil iemand dat nog veranderen?



Gr. Maatje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maatje. Natuurlijk, sorry. Ik geef het door op fb. Welterusten :*
Alle reacties Link kopieren
Done!
Alle reacties Link kopieren
@ Leuketas, wat een rare cursus om zo'n negatieve voorstelling te maken, zodat jij van je roze wolk af gevallen bent! Tuurlijk heeft de kraamtijd ook wel heftige momenten. Maar ook veel mooie. En die wegen toch op tegen de mindere momenten lijkt mij.



@Maatje, hoe gaat het met jullie? Dikke



Hebben jullie ook zo'n last van de hitte?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven