Van Broekloerders tot (Live)-Bevallers!

09-04-2012 14:00 2490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij Deel 2 van het topic Stoppen met de pil vanaf januari 2012!



We hebben Deel 1 helemaal vol gekletst, dus tijd voor een nieuw topic!

Inmiddels hebben we een aantal zwangeren (live-bevallingen!), bijna zwangeren (broekloerders!) en nog net niet zwangeren (hard aan het klussen!).

Kortom een gezellige boel dus!



Zoals je ziet, hebben we een aardig volle tabel, om het een beetje overzichtelijk te houden, laten we het hierbij!

Maar er zijn genoeg andere topics waarbij je je aan kunt sluiten of open zelf een nieuw topic!



NaamLeeftijdKindjeStartNODZwanger?BijzonderhedenCalimero281ejanuari 2012UD okt.`12 je klopt!Kandelaar252ejanuari 2012UD 28/10/12 je klopt!Lauren211ejanuari 2012UD nov.`12 je klopt!Verliefdenonzeker241ejanuari 2012UD 18/11/12 je klopt!Lamelle261efebruari 2012UD 04/12/12 je klopt! 24/7 20-weken echoSanne281ejanuari 2012UD 05/12/12 je klopt! 26/7 vkKianneke301ejanuari 2012UD 20/12/12 je klopt!Flower271efebruari 2012UD 20/12/12 je klopt!Drzttrtje351ejanuari 2012UD 25/12/12 je klopt!Bollesmurf1986251ejanuari 2012UD 07/01/13 je klopt!Nimnim281ejanuari 2012UD 13/01/13 je klopt! 18/7 Gyn en Echo 27/7coGoofy1980312ejanuari 2012UD 18/01/13 je klopt! Aaaanne311efebruari 2012UD 08/02/13 je klopt! Babsje22361e januari 201227 juli-CD 28-26-27-28-31-28Kena262edecember 2011--32-24-40-34-MK

Dan hebben we nog onze lieve, trouwe meelezers (en schrijvers): Zus, Ipadje, Tallulah, Jilks en Theepoes die om verschillende redenen niet in de tabel staan!!!



We proberen de tabel zo up to date en overzichtelijk mogelijk te houden, schrijf je al een tijdje niet mee dan wordt je uit de tabel gehaald.

Wil je toch graag meeschrijven? Laat het even weten, dat zet ik je weer in de tabel!!!



Hier hebben wij een anoniem forum geopend, die alleen voor leden toegankelijk is. Hier schrijven we persoonlijke info en plaatsen we foto s.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vorige week een babytje op mijn schoot die in nov 11 geboren is.. Heel raar om te beseffen dat ik over een jaar ook met zo'n babytje zit! Voelde echt heel gek! Maar ook heeeel leuk :D
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Gauw vanaf mijn mobiel!



Ik zag de titel en wist direct dat het ons topic was!



Kandelaar: jeetje, wat een gedoe! En dat is nog zwak uitgedrukt... Ik kan niet anders dan zeggen dat ik aan je denk...



Rest: ik reageer morgen uitgebreider!



Liefs,



Calimero
Alle reacties Link kopieren
Haaa, nieuw topic! Leuk!!!



En alweer op pagina 2, gaat lekker snel!



Kandelaar: wat gebeurt er allemaal met je!? Jeetje, het houdt niet op zeg...! Gelukkig is alles goed met jullie kindje. Maar wat is dat dan op die andere plek? Ik hoop dat de gynaecoloog er meer over kan zeggen deze week! Dikke knuffel van mij iig!



Nimnim: denk je dat het doorzet? Of zou het hierbij blijven en test je alsnog positief?



Lauren: een vriendin van mij heeft een baby van januari, ook zoooo leuk! We zijn natuurlijk helemaal dol op haar en ze heeft ook geen seconde rust als ze wakker is! Hahaha...! Heel gezellig!



Ipadje: ik ben ook wel benieuwd welk spel je man doet! PS3-spel? Of op de PC?



Sanne: kan me de spanning wel voorstellen. Gelukkig is de dag bijna voorbij en begin je morgen gewoon lekker opnieuw met een nieuwe dag. Kijk naar de toekomst!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de lieve woorden!Moet idd naar de toekomst kijken en niet naar het verleden.



Zitten nu Topchef te kijken en moet straks nog wat uitwerken voor mijn werk. Dat moet vanavond echt klaar zijn. Zooooo geen zin in!!!!!



Fijne avond dames!Ik ben echt zo blij met jullie. Dat ik hier mijn verhalen kwijt kan en een luisterend oor kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Oooh, m'n gloeiende vis heeft z'n spel uitgespeeld! Hij is helemaal in de gloria! Haha! Dat mannen daar zo blij van kunnen worden!



Goh, waarom deel ik dit met jullie....... Geen idee!
Alle reacties Link kopieren
Die van mij kijkt er inmiddels bij als een gloeiende vis.... hij heeft zelfs z'n wangen ingezogen van concentratie waardoor ie inderdaad beetje zo'n vismondje heeft nu....



Dit onder het motto: Eerlijk zullen we alles delen......
Alle reacties Link kopieren
Hihihi Jilks!



Mannen!!! Wat moeten we ermee!? Ooh ja, we hebben hun zaadjes nodig!
Alle reacties Link kopieren
Die van mij zit te vissen op de computer hahaha.
Haha en die van mij naast mij met zijn iphone te gamen
Alle reacties Link kopieren
quote:theepoes schreef op 09 april 2012 @ 21:06:

Hihihi Jilks!

Mannen!!! Wat moeten we ermee!? Ooh ja, we hebben hun zaadjes nodig! hahaha! Die van mij heeft van 2 laptops 1 gemaakt, heb geen idee wat hij er nu mee aan het doen is eigenlijk.. (Berichtje van mijn man: ehm.. jullie zitten met z'n allen op het forum, dus jullie moeten niets zeggen!)



Hier alles nog rustig.. af en toe gerommel in mijn buik, en dan trekt het weer weg. Geen bloed meer gezien. Inmiddels zere boobs, het voelt alsof de zijkanten flink beurs zijn. Dat is een nieuw iets en ik vind het maar niks!!! Maar net als bij bollesmurf heeft ook mijn lijf elke maand iets nieuws voor me in petto, dus het zou zomaar kunnen dat de komende uren de boel alsnog losbreekt.. sjonge, ik heb zo'n hekel aan dit moment haha
anoniem_144586 wijzigde dit bericht op 09-04-2012 21:15
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
He Kandelaar, wat een narigheid toch allemaal. Ik hoop zo dat je na woensdag wat meer rust krijgt. Dit is echt niks zo, houdt het dan nooit op!! dikke knuffel!



@Lauren; ik denk ook niet dat wij dat gaan doen. Vind de kans op een miskraam best eng. Eigenlijk hebben we het er ook nog niet helemaal niet over gehad hoor, eerst maar eens zwanger worden



@Sanne; gaat helemaal goed komen joh. Ga lekker genieten en koop snel wat leuks voor de baby! Wel gewoon genieten, straks niet terugkijken en spijt hebben dat je je zoveel zorgen hebt gemaakt! jij ook een dikke knuffel



@ Gamen; hij is Saints Row aan het spelen. Volgens mij is hij al 6 uur bezig. Bizar spel, je kunt zelfs met dildo's vechten ??????

Is je man ook zo blij als ie iets heeft uitgespeeld? de mijne ook ja! zoooo happy dan!

Hij vroeg zelfs of ik wilde kijken als ie speelde......mmm, ja enig! kijk jij dan ook naar mij als ik tv kijk?



nimnim, hoe is het nu? hopelijk zet het niet door!

wbt het hardlopen, ben al lang bezig, doe het geregeld. Zit nu op gemiddeld 10 km dat ik loop, vroegah liep ik halve marathons. Maar als je daarvoor traint moet je ongeveer 50 a 60 km per week lopen, en dat kost me gewoon teveel tijd. Ik doe ook graag aan krachttraining en dan heb ik daar gewoon de tijd niet meer voor. Druk druk druk druk.
Kandelaar, jeetje zeg wat krijg je allemaal voor je kiezen met deze zwangerschap :(

En wanneer krijg je weer een echo?



Nimnim, het kan ook innesteling zijn geweest..nog nieuws?



Theepoes, hoe voelt het bij jou?



Jilks, jij voelde ook dat het gelukt was deze maand toch? Ben erg benieuwd. btw nice pics



Hoe zou het met aaanne zijn?
Alle reacties Link kopieren
kandelaar, wat een onzekerheid weer voor jullie. hoop dat de gyn morgen een geruststellend bericht heeft. wens je heel veel sterkte met alles!



goofy,ik had mijzelf ook voorgenomen om de eerste 6 maanden geen ovu testen te gaan gebruiken. maar mijn onduidelijke cyclus heeft mijn mening wat bijgesteld, al twijfel ik nog steeds een beetje.



gamen, mijn man is geen gamer maar een info verzamelaar. kijkt graag discovery leest de quest ik krijg dus heel vaak van die weetjes te horen. waarvan je denkt wat moet ik met deze info?? ?



morgen maar eens even wat boodschappen doen, hoop morgenmiddag nog even te kunnen slapen, morgenavond begint namelijk mijn nachtdiensten weer!
Alle reacties Link kopieren
ipadje dat klinkt inderdaad vrij bizar.. maar ook wel grappig!



Mijn man heeft zijn weg naar het viva-forum gevonden *zwaai!*
Alle reacties Link kopieren
@verliefdenonzeker ... ik heb op het moment echt geen idee... gisteren en vandaag was ik een uurtje misselijk ... maar kan ook wel iets anders zijn. Mijn borsten zijn verder niet pijnlijk.



Als ik kijk naar wanneer mijn eisprong was (1 april, geen grapjes) denk ik dus dat mijn NOD zelfs aangepast moet worden naar 15 april ipv 13 april hoewel het door mijn korte cyclus van vorige maand alsnog de 13e kan zijn. Oh, wat haat ik wachten.



@NimNim .... spannend bij jou!



Ben ook benieuwd hoe het is bij Aaaane ...



@kandelaar ... hele dikke knuffel voor jou.



@gamen .... mijn gloeiende vis heeft inmiddels de computer gelaten voor wat het is en heeft zich lekker naast mij op de bank laten ploffen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zit voetbal international te kijken. Ook gezellig:-)

Ga morgen(als het tenminste een beetje beter weer is) iets kopen voor de baby. Maakt het misschien wel een beetje echter voor mij. Vriend wil eigenlijk wachten tot de echo, maar hij begrijpt dat ik iets wil kopen voor de baby.



Ga nu snel verder met mijn werk:-)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Ik moet helemaal lachen om al onze mannen! Goofy! Online vissen! Bestaat dat echt?! Hahah! en kena: dat doet mijne ook ja, al die info (en dan zegt ie dat we zooooo'n slim kind zullen krijgen ) en Ipadje: mijn man vindt het ook leuk als ik meekijk, maar echt interessant vind ik het niet. Vechten met dildo's klinkt leuker dan wat mijn gloeiende vis doet... Die springt over gebouwen en zo...

Nimnim: best knap van 2 laptops 1 maken! En hij heeft ook wel gelijk: met zn allen op een forum is ook wel een beetje 'raar', we kennen elkaar niet eens!



Verliefdenonzeker: ik heb nog steeds de plopjes, bubbels en krampjes... Zou het iets betekenen? Ik weet het eeeecht niet....
Alle reacties Link kopieren
theepoes, wij hebben een bijdehandte dochter gekregen!:-P
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend schiet zombies... Hij vind het zo mooi als ze uit elkaar knallen... Maar ik mag niet klagen, ik speel de smurfen op mijn mobiel :p
Alle reacties Link kopieren
Hihi! Kan ook Kena!!
Alle reacties Link kopieren
Smurfen?? Vertel! Weer een leuke app die ik kan downloaden?
Alle reacties Link kopieren
Smurfs village, maar je hebt wel veel geduld hebben..!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb precies hetzelfde Theepoes, plus steken in mn lies en een hoogst irritante lage rugpijn. O en een drukkend gevoel in mn onderbuik. Nog niet eerder zo gehad, ik duim voor het beste voor ons (allen). Maar goed, mn lichaam heeft me al eerder in de maling genomen en ik wil ook niet weer te vroeg (positief) testen en alsnog ongesteld worden. Brrr...
Alle reacties Link kopieren
Eeh geduld nodig moet dat zijn :p
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd! Ik ga het even downloaden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven