Vanaf dec 2015 zwanger proberen te worden deel 2

01-02-2016 23:35 873 berichten
Dit is het nieuwe december topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier



Mama's to be!

NaamLeeftijd (v/m)BijzonderhedenZizo33/37Start met IVFAppel00528/29



Zwanger!

NaamLeeftijd (v/m)UitgerekendBijzonderhedenMth201521/2512 juli 2017Een jongen!



Bevallen!

NaamLeeftijd (v/m)BevallenBijzonderhedenJuultje1728/33 07-10-2016 bevallen van een dochter!159025/32 20-10-2016 bevallen van een dochter en een zoon!fiona201229/33 01-11-2016 bevallen van een dochter!little_angel8926/33 ??-03-2017 bevallen van een dochter!Nena_32/32 10-04-2017 bevallen van een dochter!Lavendel8431/33 26-04-2017 bevallen van een dochter!



Gebruikersnaam en wachtwoord: zwangerdecember2015. Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel, als dat niet lukt uiteraard gewoon even aan iemand anders vragen.



Dobbeltje, Bossche1987, Valentina91 wegens lang niet meeschrijven hebben we jullie uit de tabel gehaald. Laat even weten als je weer mee wil schrijven, dan zetten we je er gewoon weer in.
Ik kon niet iedereen zijn NOD / ronde meer terugvinden en ik hoop dat ik alles goed heb overgenomen uit de oude tabel. Maar met de bovenstaande inloggegevens kunnen jullie zelf inloggen en wijzigen. En als iemand een leuk profielplaatje kan toevoegen, helemaal leuk natuurlijk!



Ik moet nu echt naar mijn bed, slaap lekker alvast!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Fiona! ;) Welterusten allen!
Alle reacties Link kopieren
Haakt ook aan.



Gefeliciteerd valentina! Mooi nieuws
Alle reacties Link kopieren
Wat goed gedaan Fiona!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Valentina!!! Ik opende dit nieuwe topic zonder het oude terug te lezen en zag ineens een hartje erbij! Wat superleuk! Hoe voel je je?

1590: wat fijn dat je verder geen afwijkingen hebt!



Mijn bruinverlies heeft niet doorgezet, het is bij die ene 'veeg' gebleven... Ik twijfel heeel erg om morgenochtend te testen, dan heb ik maar duidelijkheid.
Gewoon testen Juultje, misschien brengt het juist wel wat meer rust. Alleen als hij negatief is zegt dat nog niet zoveel. En als het wel een innesteling is geweest zal hij morgen nog niet positief zijn denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Super gedaan fiona!! Thanks super leuk zo'n nieuwe frisse topic.



Ja juultje ik zou ook testen, zou goed een innesteling geweest kunnen zijn! Anders blijf je er toch mee in je hoofd zitten en als je test heb je toch weer iets meer rust stelll het zou niet zo zijn. Maar ik duim voor je op een positieve test!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Fiona!!



Zizo, fijn dat de afspraak bij de huisarts rust geeft! En jeetje, jij ook al een cyclus van 37 dagen. Hopelijk kan de huisarts jullie verder helpen!



Juultje, klinkt hoopvol dat het bruinverlies niet heeft doorgezet! Wanneer is je NOD, is dat nog steeds morgen? Ik zou ook gewoon testen, dan weet je het tenminste .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Valentina! Super leuk.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve meiden!

Juultje; Als het je rust brengt dan zou ik ook gewoon testen. Dat kleine beetje bloed hoeft natuurlijk nog niks te zeggen.

Ik voel me goed. Heb alleen een beetje last van mijn onderrug en soms voel ik in mijn onderbuik een soort menstruatiekrampen, maar dan toch anders. Heb net een afspraak gemaakt voor 15-02 bij de gyn. Zal kijken of ik dat ik de tabel krijg!



Het lukt niet.. Fiona, zou jij het erin willen zetten?
Alle reacties Link kopieren
Haha ik wou ook mijn nod veranderen naar 13-2 en dat lukte me ook niet. 2x opgeslagen maar het komt er niet te staan hihi.



@valentina ohh wat leuk dat je afspraak al staat, 2 weekjes dat moet te doen zijn.

Fijn dat je je verder wel goed voelt! Hoop voor je dat het zo blijft
Alle reacties Link kopieren
Valentina, Mth, ik heb de tabel goed gezet . De [td] en [/td] tags stonden niet goed .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens sinds vanochtend menstruatiekrampen en gigantisch het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik baalde toch wel even flink, maar ik moet zeggen dat de gedachte dat ik ongesteld word ook wel meteen een hoop rust geeft en daar ben ik eigenlijk wel heel blij mee. We hebben nog speciaal bier in de koelkast staan, dus zodra ik ongesteld ben ga ik die maar eens opentrekken . Nu nog even wachten op bloed, hoewel dat ook altijd nog wel een paar dagen kan duren, en dan van het weekend maar eens ovulatietesten gaan halen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Nena!!

Ahh dat is wel balen ja maar soms ook wel even fijn dat je dan weet dat alles gewoon goed werkt. Geniet maar lekker even van je biertje dan en daarna weer vol goede moed op naar de volgende ronde.



Hier nog steeds zo'n last rechtsonder in de buik en lies.. Met lopen, of leunen op mn rechter been.. Niet echt fijn met werken, soms gewoon bijna misselijk van de steek. En mn tepels worden ook erger maarja zolang ik een bh aan heb schuurt het niet en dan geen last van hihi.
Alle reacties Link kopieren
Menstruatieklachten en zwangerschapssymptomen lijken toch heel erg op elkaar Nena, dus wie weet!

Ik ga morgenochtend testen, maar verwacht er eerlijk gezegd niet veel van. Het is meer om voor mezelf duidelijkheid te hebben
De 15e al een afspraak Valentina, dat is lekker snel! Alleen een intake of ook echo? (Of is het daar te vroeg voor?)



Jammer Nena :( Ik hoop dat de ovulatietesten jou net zoveel rust brengen als bij mij. Lekker genieten van dat speciaal bier!



Juultje, je weet maar nooit!
Alle reacties Link kopieren
Fiiona; er wordt dan ook een echo gemaakt. Ze hopen dat je dan het hartje al kan horen. Het lijkt mij een beetje vroeg maar we zien wel. Ik vind het wel fijn dat ik zo snel terrecht kan en als er nog niks te horen is dan krijg ik waarschijnlijk een vervolgafspraak.



Toch spannend Juultje en Nena. Ik duim voor jullie. En hoop dat er snel meer hartjes volgen!
Alle reacties Link kopieren
Er is weer veel bijgeschreven en een nieuw topic. Jammer van dobbeltje, misschien is hier een goede reden voor. Ik wil deze week alles even bij lezen maar wilde even Valentina feliciteren! ! Super meid! En eindelijk weer een hartje erbij :D

En een dikke aan alle dames die nog elke dag bezig zijn met hopen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Valentina, wat een mooi nieuws voor je. Ben heel blij voor je. Ik ga snel alle post teruglezen voordat ik van alles aan je vraag en je daar allang antwoord op gegeven hebt, ik hoop dat het goed met je gaat!



Er is weer een hoop bijgeschreven, en een nieuw en vers topic, yes!

Ik ga van de week alles rustig doornemen, ben er een tijdje tussenuit geweest en heb nog niks bij kunnen lezen, sorry dat ik niet op iedereen reageer!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend getest maar negatief. Kan er niks anders van maken ondanks mijn gestaar. Ik baal wel een beetje maar probeer me voor te houden dat alles nog kan tot donderdag/vrijdag. Dan is mijn NOD.



Als mn app klopt ben ik in mijn weekje vakantie niet ongesteld maar op het wachtbankje. Wachten terwijl we alleen maar bos strand en zee hebben. Heb een midweekje weg geboekt. Vriend weet nog van niks en die krijgt het ook pas te weten als we daar zijn haha. Sochtends wegsturen uit huis met de hond onder mom van zuigen rn dweilen. Snel tassen pakken en in de auto slingeren. En dan er op uit gaan met vriend hond en mijn auto... Heerlijk om dat in het vooruitzicht te hebben. Meedenken mag trouwens. Wil het zo dicht mogelijk hebben dat hij niks vermoed ofzo.



Het maagzuur is gelukkig weg. Soms nog heel iets maar niet zo heftig meer. Verwaarloosbaar zelfs.
Alle reacties Link kopieren
[img]http://http://nl.tinypic.com/r/2ib1e0m/9[/img]

Ik heb nog nooit foto geüpload dus ik ben benieuwd of deze is gelukt!

De eerste foto is van 5 min na de test, daarop zie je een heeeel licht streepje. De tweede is 10 min erna, streepje is al veel donkerder, maar volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat het testresultaat na 10 min niet betrouwbaar meer is.

En de controlestreep is op beide foto's niet super duidelijk...

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Niet gelukt zo te zien, iemand een idee hoe dit moet?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Juuultje!! Denk dat je nog even geduld moet hebben en misschien over een paar dagen weer testen dan zit er hopelijk meer HCG in de urine..stom zeg, nu heb je nog geen duidelijkheid. Ik hoop het zo voor je!
Alle reacties Link kopieren
@littleangel wat jammer van je negatieve test, dan baal je toch even he.. Maar inderdaad er kan nog van alles gebeuren voor Vrijdag..

Wat een super leuke verrassing!! Heerlijk even weg en genieten samen, zou me er zo op verheugen om dat allemaal stiekem in te gaan pakken en die kant op te rijden zonder dat vriendlief er iets van weet. Wat zal hij blij verrast zijn!



@juultje ik heb dat ook een keer geprobeerd met foto maar lukte mij ook niet..

Maar als jij echt een streepje ziet dan wordt het heel spannend! Ik duim voor je en hoop op een knal test vd week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven