verboden voor zwangeren! alleen voor zwangerworders! DEEL2

07-03-2012 23:07 2467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken







NAAM:LEEFTIJD:BABY NUMMER:START MAAND:NOD:INFO/BIJZONDER:Cookie28291Zomer 1020 dec gelukkigmeisje312jan 1122 dec2o dec gyn Pachelbel302mei 116 dec half jr zelf proberenMarilene321okt 1126 decpco Illgirll 26 1 aug 114 dec Marissevisje 36 1 okt 10 8 dec IUI 5 met pregnylpietervrouw36 1 sept 09 13 dec korte LF druppel 352 nov 11 11 dec 12/12 gesprek nena33 1 okt 11 6 dec1mk:( missor 30 1 juni011 mk :( zaad niet topnb1987 25 1e nov 1119 decclomid ModestMouse 29 1e november 1113 decclomidKena 26 2e dec 11??1 mk
Alle reacties Link kopieren
@druppel wat irritant die onzekerheid, hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid met de echo!



@cookie fijn om te horen dat het weer goed met je gaat en je weer aan het werk bent! Heeft je man op zijn werk een planning die voor de komende maanden vaststaat? Is die duphaston dan om jouw cyclus zeg maar op het werk van je man af te stemmen, zodat je je ovulatie hebt als hij thuis is? Of heb jij een lange cyclus die de gyn sowieso wil verkorten?



En ze weten dat we er mee bezig zijn, we hadden net naaste familie ingelicht en een maand later was het bij hun raak. Het is daarom eigenlijk extra lastig omdat ouders ook niet echt blij zijn met de situatie en kennelijk niet zo leuk hebben gereageerd toen zij hun nieuws vertelden (wat ik wel heel rot voor ze vind). Maar ja die hebben aan de ene kant net te horen gekregen dat het ergens niet lukt en krijgen vervolgens paar weken later een zwangerschap van de ander te horen. Het maakt het er allemaal niet makkelijker op zo kort op elkaar...



Ik heb dit weekend een goed gesprek gehad met m'n vriend en ik ga proberen om er wat positiever in te staan en op onszelf te focussen. Dus niet oh jee eerste ronde is mislukt ik heb nog maar vijf rondes clomid over, maar het positief benaderen en 'blij' zijn met de kansen die nog komen.



Nou ik hoop echt dat het snel raak is bij een van de dames hier, want ik wil een keer m'n eerste ban gaan uitdelen!!!
Alle reacties Link kopieren
@nb; De duphaston heb ik gekregen na een menstruatie van anderhalve maand. Heb n iets langere cyclus, 33- 38dagen en met de kinderwens erbij duphaston gekregen.

Me man werkt niet met planning, best lastig soms maar je word er wel flexibel van. Hij is nu voor 2 week weg maar kan zo zijn dat ie n week langer moet blijven, hij is gem 6- 8weken per keer weg en dan zo lang ook thuis.



Wat lastig met je familie, beetje slechte timing zo bij elkaar. Verdriet en blijdschap tegelijk.. Dat is wennen en het moet n plekje krijgen. Fijn dat je met je vriend gepraat hebt, begrijpt hij t wel of vind ie dat een 'vrouwending'



Alle reacties Link kopieren
Cookie ow sorry, bah weer een ronde missen dus... loopt nu wel slecht he kwa timing?!



Druppel en heb je vandaag meer duidelijkheid gekregen???



NB fijn dat je zo goed met je vriend hebt gesproken en top dat je je best wilt doen om er wat positiever in te staan!



Vandaag fijn gesproken over mijn nieuwe uitdaging op het werk.

Vanaf 1-01 ben ik samen met mijn collega echt verantwoordelijk tot die tijd beetje inwerken en meekijken enzo! Ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
@druppel afhankelijk van wat er 20 dec gebeurt...Als hij dan zegt....vanwege cystes kom je niet in aanmerking voor wat voor hormonen ook (clomid/injecties/ivf) dan zou ik voor een 2nd opinion gaan...Misschien zegt hij wel...huppa aan de clomid en rap een beetje...dan is het niet nodig te switchen...ik moet gewoon even geduld hebben en er zen mee worden....En nee, woon niet in een uithoek....woon midden in het land...maar zonder auto...is alles al ver reizen....dit zhuis heeft allemaal pluimen van Freya ontvangen vanwege hun goede ferti behandelingen...



@pachelbell vervelend die wisselende cycli...gek ook dat je zo regelmatig was en opeens...misschien kijken of ze wel willen monitoren....bij mij is het sinds april dit jaar ook opeens helemaal van de leg...Qua ovulatietestjes...wat ik doe...ik koop ze heel goedkoop uit china (misschien 15 cent per stuk) en bij mij geven ze redelijk duidelijk ovulatie aan...je zou ze ook als eerste indicatie kunnen gebruiken en als deze iets donkerder worden, overstappen op duurdere testjes...spaart een boel geld!!



@druppel hoe was je echo vandaag?



@cookie even een *zwaai* naar jou wat een geduld wordt er van je gevraagd....fijn dat je er redelijk zen onder bent/lijkt!



@kena fijn van je extra uitdaging in het werk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:druppel_ schreef op 23 november 2012 @ 08:21:



Selah, Boeghie, Suusje en Kirsi schrijven jullie nog mee of is er bij jullie al een ban gevallen??



Ik lees trouw mee, hoor! Maar voor mij valt er niet veel te reageren (vandaar dat ik ook niet in de tabel sta). God, ik wou dat ik fanatieker mee kon schrijven met jullie... Maar met een cyclus van >70 dagen en geen ovulatie (door misschien vervroegde overgang) heb ik in anderhalf jaar 3x(!) op het wachtbankje mogen zitten. Er valt gewoon zo weinig te schrijven. Maar ik lees iedere dag de nieuwe berichten. Ik denk dat het weer tijd wordt voor een ban!

Binnenkort 2nd opinion en dan hopen we snel richting IVF o.i.d. te gaan (we hebben nu het gevoel dat we kostbare tijd verliezen, vandaar de overstap).

voor jullie allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hè meiden, ik kom ook weer even koekeloeren.

Kirsi, ben jij niet aan de hormonen o.i.d?

GM, nog even afwachten dus. Hoop zo dat ze je dan aan de clomid laten gaan. Cysten zijn toch ook een symptoom van Pcos?

Kena echt top voor je die promotie, nogmaals gefeliciteerd!

Cookie: jij verdient ook echt de geduldigheidsprijs! Je hebt ook niet veel keuze maar top hoor.

Nb: goed bezig, goed dat je een mindset hebt gedaan!! Het gaat jullie ook lukken.

Pachelbel: al een ei gesignaleerd?

Druppel hoe was je echo?



Ik ben weer heel sportief geweest. Heb een run van 10km gedaan en binnen een uur en tien minuten. Ben echt trots op mezelf

Fijne week allemaal
Alle reacties Link kopieren
Marilene, inderdaad aan de hormonen, Clomid 100 mg. Maar dat zorgde helaas voor cystes met formaat golfbal... Volgende ronde begin ik met prikken. Maar zelfs met Clomid hou ik die lange cyclus. Volgend jaar wordt ONS jaar!
Alle reacties Link kopieren
Marilene, helaas nog geen ei gespot. Vandaag dag 19, ik stop voor deze ronde met ovulatietesten. Ik vermoed dat mijn eisprong al op dag 11 of 12 is geweest. Nu dus onzeker wanneer ik ongesteld zou moeten worden... Begin het wel wat frustrerend te vinden eerlijk gezegd. Het enige waar ik voor mijn gevoel controle over had was het opsporen van de eisprong, zodat we die goed konden benutten. Nu valt dit weg en daar word ik onrustig van. Hoezo controlfreak

Verder vorige week van een goede vriendin gehoord dat ze zwanger is, net als een andere goede vriendin. Allebei pas een paar maanden bezig en ze weten van onze wens voor een tweede kindje. Ik gun het ze allebei ontzettend, maar het is confronterend. De onzekerheid of ik uberhaupt nog zwanger ga raken en dan twee lieve vriendinnen die zwanger zijn veel zien, dat gaat best regelmatig moeilijk worden denk ik.



Marilene, wow, 10km gerend, wat super knap. Ik ben even blijven steken bij week 6 van Evy. Door het vele werken, de kou, en omdat het zo vroeg donker is is mijn motivatie even gekelderd. Hopelijk komt ie snel weer terug. Ik moet mezelf nodig eens een schop onder mijn kont geven
Alle reacties Link kopieren
@Kirsi

Het was me even ontgaan dat je zo'n lange cyclus hebt. Wat ontzettend balen!

Hoop dat je 2ns opinion snel schot in 'de zaak' brengt



@NB

Wat een vervelende toestand in jouw familie zeg!





@Kena

Wat leuk een nieuwe uitdaging in je werk!



@Marilene

Wow 10 km!

Ik denk niet dat ik dat ooit ga halen. Petje af hoor.



@Pachelbel

Hier dus ook de smiley gemist.

Daarom bekijk ik ook altijd de streepjes op het teststaafje. In de bijsluiten staat wel dat dat niets zegt, maar rond eisprong heb ik altijd donkere streepjes. ik bewaar ook de oude teststaafjes gedurende te testperiode om de streepjes te vergelijken (ze drogen wel iets lichter op).



@ hier

Echo gisteren was goed. Baarmoederslijmvlies was mooi ruim 10 mm dik (vanaf 7 is al goed).

Litteken van keizersnede was heel lichtjes te zien, maar mooi klein en produceerde geen vocht (dat wil nog wel eens gebeuren en dan is innestellen zeer moeilijk)

Vorm, grote en ligging baarmoeder was ook oke. Die liet zich nu wel goed zien.



Linker eierstok was goed actief en er zijn 13 follikels geteld (plus de 14 vorige keer rechts is heeeeeel goed) gemiddeld zitten er 7 à 8 er kant.

Alleen nu liet de rechter eierstok zich niet zien, mijn darmen waren zo druk dat die een schaduw over het beeld brachten.

Ook op mijn buik duwen hielp niet, maar omdat de rechter kant vorige keer al in beeld was geweest was dat niet zo erg.



De kans was ook vrij groot dat zondag mijn ei al gesprongen is.

omdat rechter eierstok niet zichtbaar was is het niet helemaal zeker maar er was links een lege holte met vocht te zien waar een eitje gezeten had, heel misschien was die van de vorige cyclus, maar mijn gestegen temperatuur bevestigd nu ook de vermoedens.

Al met al dus een zeer positieve echo, al zegt het nog niets over de doorgankelijkheid van de eileiders of kwaliteit van baarmoederslijm.



En nu wachten tot 12 december voor de definitieven uitslagen, (en mijn NOD een paar dagen eerder)





** babydust 4 all **
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, ik ben weer terug hoor!

Tis ook meteen weer chaos op het werk, dus ik beperk me even to de laatste paar posts.



Marilene, lekker bezig!! Ik vind het knap van je dat zo lekker sportief bezig bent. Ik heb altijd zo de neiging om in mijn verdriet weg te zinken. Maar de sporttas is gepakt voor zumba vanavond, dus ik ga het ook weer proberen!



Druppel fijn dat de echo goed was. Heb je de eisprong wel benut denk je, ondanks dat ie wat eerder was dan verwacht?



Pachelbel, ik schud je de hand... vorige week een goede vriendin van mij. Was net 2 maanden bezig. Ik gun het haar echt, maar het is zo moeilijk te verkroppen dat het bij de meeste mensen zo gaat en dat wij niet eens zeker weten dat we ooit ouders worden :'(. Ik wil geen vriendinnen kwijtraken, maar vroeger was een skype gesprekje met een vriendin iets leuks en nu is het iets wat meestal resulteert in een hysterische huilbui zodra ik opgehangen heb.



Kirsi, wat een rotsituatie... je zou zeggen dat clomid voor jou goed zou moeten werken.



Cookie, bleg, je geduld wordt wel op de proef gesteld zo...



GM, jij een dikke knuffel! Wat een gedoe af en toe he? Maar ik weet zeker dat je zoontje een keer een brusje (ik haat dat woord zo ) krijgt!



Iedereen die ik vergeten ben dikke knuffel!!



Kleine update van deze kant:

Ik ben met Femara begonnen, wat een oestrogen supressor is, en zou ook de luteale fase moeten verlengen. Clomid werkte deze maand wel goed (13 dagen), maar ik had alleen de Femara meegenomen op vakantie... Vrijdag heb ik HSG, dinsdag dag 13 echo om te kijken hoe Femara werkt en dan woensdag of dinderdag waarschijnlijk IUI. En ondertussen ook nog proberen werk af te krijgen...

Op het werk gaat het de hele tijd over de babyshower van collega L. Ze is over 2 wk uitgerekend (en in de US werk je dus door totdat je uitgerekend bent, helaas, want ik ben het echt zat om tegen die toeter aan te kijken). Iedereen is zo blij en enthousiast en er zijn allerlei inzamelingen en coole cadeaus en ... pfff het steekt zo. Ik geloof dat ik echt de moed aan het opgeven ben dat ik dit ooit mee ga maken. Ik heb al een hondje voor mijn verjaardag gevraagd, dan kan ik ook voor iets zorgen...

Eind ego-post.
Alle reacties Link kopieren
meiden.



sorry dat ik zo weinig reageerde stomme computer met nog steeds kapotte spatie en typ nu op mobiel en dat typt rot.



maar ik verdien volgens mij een ban....heb vandaag positief getest!!!! natuurlijk allemaal nog onzeker maar erg blij mee.

heb dus gewoon een eiaprong gehad met alleen metformine en niet eens hormonen!



ik hoop dat jullie mij snel volgen en ik niet hier terug hoef te komen.



iedereen heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Marilene toppertje! Met recht ben je trots op jezelf!



Kirsi het zou toch geweldig zijn als we wisten dat eind 2013 de hele tabel leeg zou zijn! Daar zouden we heel wat voor over hebben denk ik....



Pachelbel herkenbaar het niet kunnen opsporen van je eisprong en dan de controle die je verliest.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt...



Druppel wat fijn dat de echo geen afwijkingen liet zien en dat er nog zoveel follikels zijn! Nu maar weer wachten, wachten, wachten....



Missor je wordt ook wel van alle kanten geconfronteerd met zwangerschappen zeg... dat maakt het allemaal nog eens extra zwaar.

Komende tijd dus een spannende tijd voor jou, met veel mmm dingetjes. Hopelijk vind je de nodige afleiding in je werk meid, een knuffel voor jou!



Hier heerlijk 2 weken vakantie, echt ontzettend fijn.

En ondertussen maar aan het spotten naar verandering van het slijm... afwachten wat deze cyclus weer gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Wow suusje, wat leuk! Gefeliciteerd en geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Suusje van harte gefeliciteerd meid! Wat fijn dat er niet ontzettend veel voor nodig was! Ik hoop je ook zeker hier niet terug te zien! Ik wens je alle geluk!
Alle reacties Link kopieren
HOI lieve meiden!



@cookie, mijn ventje is weer weg, was gelukkig weer fitter. en jij ziet je mannetje over 2 weken weer, lekker zeg! wel jammer dat hij geen ovulatieverlof krijgt. :(



@nb, wat lastig allemaal. Vreugde en verdriet liggen idd zo dicht bij elkaar.....ik probeer zelf, als ik vrienden/familie heb die zwanger zijn er wel van te genieten. de meeste weten het wel, dus dan vragen ze ook altijd wel of ik babietje in bad wil doen ed...daar kan ik wel ontzettend van genieten.



@missor, fijn om wat van je te horen...irritant he die dikke buiken dan. dat confronteert zo ontzettend :(. een hondje, wat leuk!moet je zeker doen, ik heb een kat, en ik ben echt zwaar gek op dat beest! het is mijn lieve monstertje, ik kan echt niet meer zonder. Je krijgt zoveel liefde van die beestjes .



@druppel, fijn dat de echo zo goed was! nu afwachten, irritant he. ik ben nu al nerveus voor volgende week.



hier gaat alles wel oke, erg druk en veel last van mijn nek (door stress en drukte). Maar ik mezelf beloofd dat ik wel deze week mag testen (NOD is volgende week dinsdag). we hebben zaterdag etentje dus moet ik wel even kijken of ik dan van de wijntjes af moet blijven...



ik ben helaas wel afgewezen voor mijn sollicitatie :(. Maar zag nu net wel wat nieuws, maar dat is maar 16 tot 20 uur...en werk nu 32..dat is wel beetje weinig. Wat vinden jullie?



groetjes en babydust!
Alle reacties Link kopieren
@suusje gefeliciteerd! Geniet ervan!



@kirsi wat een rot situatie.. Hopelijk kunnen jullie snel aan de behandelingen beginnen!



@kena lekker vakantie geniet ervan!! Gaan jullie og iets leuks doen? Ik moet nog 3,5 week en dan heb ik ook lekker bijna 2 wkn vakantie. Can't wait :-)



@llgirll jammer van je sollicitatie. Dat zijn inderdaad een stuk minder uren, maar als je het een leuke functie vindt en jullie kunnen het financieel aan... En je kan toch altijd proberen om op gesprek te komen en je achteraf terug trekken? Succes ermee!



@missor spannende dagen weer dus voor jullie! En heftig hoor al die zwangerschappen om je heen. Hopelijk is je collega snel weg, zodat je niet elke dag naar die buik hoeft te kijken...



En een hondje wat leuk, dat moet je doen! Lekker buiten wandelen en je bouwt echt een band op met zo'n beestje. Ik wil ook graag een hondje maar m'n vriend is het er niet mee eens, omdat we met werk te vaak niet thuis zijn.



@druppel fijn dat alles goed was, nu dus op het wachtbankje. Ik duim voor je!



Ik heb trouwens een vraag over de zorgverzekering. Ik ben nu aan het kijken wat ik voor 2013 zal afsluiten. Voor m'n vriend heb ik het eigen risico altijd vrijwillig opgehoogd (hij heeft nooit iets) waardoor we minder premie hoefden te betalen. Voor mezelf deed ik dit ook altijd. Gelukkig heb ik dat in 2012 niet meer gedaan ivm kinderwens.

Voor 2013 ga ik dat dus ook niet doen ivm alle echo's/clomid etc. maar ik weet niet zo goed wat ik met de verzekering van mijn vriend aanmoet. Want stel dat we een ander traject in moeten gaan (iui etc.), wordt dan alles aan mij toegerekend of gaat dat 50/50? Hopelijk weet een van jullie dat!
anoniem_156927 wijzigde dit bericht op 28-11-2012 12:07
Reden: Te snel op enter gedrukt :-)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@nb, bij mijn gingen alle onderzoeken op mijn naam. We hebben in ieder geval geen rekeningen gekregen voor ModestMan, en ik was in voorjaar al door de eigen risico heen. maar verschilt denk ik por ziekenhuis. We hebben nu net de uitnodiging gekregen voor ziekenhuis hier (eindelijk het dossier goed binnen daar, hoera!) maar die is op zijn naam. Vond ik trouwens een beetje gek....Bij de andere ziekenhuizen gaat het alijtd op mijn naam.



Hij moet ook gelijk een kwakje inleveren, en ik hoef niks. Vind ik wel beetje gek, zijn sperma is goed, het ligt aan mijn hormoonwaarden. Wil dat ze daar naar kijken, niet naar zijn uitbundig aanwezige spermacellen. Zucht...nou ja, we kunnen in ieder geval snel terecht.



@IIgirl, jammer dat je hiet niet geworden bent voor die baan!



@suusje, gefeliciteerd, wat fijn joh! Hoop je hier niet meer te zien dan ;) Even gemist, maar heb je ook pcos? En alleen met metformine had je al een eisprong?



@missor, wat is femara voor iets?



@GM, maar cystes hoor toch bij PCOS? Ik heb ze ook. Paar maanden geleden was er eenje geknap, vreeeselijke pijn gehad. Eerste hulp en alles :( maar ik krijg gewoon clomid hoor.



Hier dit weekend mijn eisprong, als de clomid aanslaat tenminste. Merk er nog niet veel van. Wel beetje gek gevoel in buik soms, maar dat had ik vorige keer ook en toen was er ook niks qua sprongen. Nou ja, afwachten maar en er een leuk weekend van maken.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Alle reacties Link kopieren
@ MissOr

Ja we hebben een mooie hinderlaag van zwemmers voor eitje neergelegd. En zelfs nog een toetje erachter aan



@Suusje

Een goede zwangerschap gewenst en tot niet meer ziens hier!



oef moet er vandoor



XX
Alle reacties Link kopieren
@Suusje: gefeliciteerd!!!!

Hoe is het met de andere meiden?
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal, kan mij voorstellen dat het niet heel makkelijk is om te feliciteren! Maar heel lief van jullie.



Ik heb inderdaad ook pcos, was wel verbeterd ten opzichten van een jaar geleden, waarschijnlijk vanwege 5 kilo afgevallen. Hierdoor was mijn cyclus de afgelopen 9 maanden tussen de 31 en 50 (maar in tegenstelling met een jaar geleden want toen had ik helemaal geen cyclus,was dit al heel wat). Of het geluk is geweest afgelopen maand of de metformine geen idee...



Allemaal heel veel babydust, want het is jullie zo ontzettend gegund!!!!!!! Ik blijf nog wel stiekem meelezen en duimen voor jullie
Alle reacties Link kopieren
llgirll spannende dagen voor jou dus weer. Wel even dubbel natuurlijk testen voor je NOD, want je zou vals negatief kunnen testen.

Wat enorm balen van je sollicitatie zeg... is altijd zo jammer. Lastig of je voor die andere functie moet gaan. Is het iets wat je onwijs leuk vind en heel graag wil? En zou het financieel haalbaar zijn?



NB verder niks op de planning hoor. Wel lekker thee-leuten met vriendinnen enzo, maar man moet gewoon werken.

Vind het rond de 5/12 tijd en de nodige verjaardagen die we in december altijd wel heel lekker om wat meer vrij te zijn. Ook voor mijn dochtertje, iets meer rust in de tent. Jij straks ook heerlijk een poosje vrij!



Hier een "klodder" slijm gespot gisteravond. Vandaag alleen nog geen positieve ovulatietest dus dat is wel een beetje vreemd... even afwachten dus!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, ben een trouwe meelezer maar er was even weinig te vertellen...en ik zocht even wat rust.

Vandaag dan eindelijk de hsg, cyclusdag 14. Nog geen eisprong gehad. Wat was die hsg een pijnlijke en nare ervaring zeg. Heb een hoge pijngrens (is me al meermaals meegedeeld ivm ziekte vroeger) maar ik ging zowat out. Gelukkig was alles goed volgens de gyn. Heb het op beeld gezien en zag de baarmoeder netjes vollopen en eileiders ook, links duurde wel wat lang en lag anders dan rechts, maar is niet vreemd volgens gyn. Nu beetje bloedverlies en buikpijn...hoop me snel weer beter te voelen. Lig nu op bank met dekbedje.

Ben overigens ook naar een homeopaat geweest, gespecialiseerd in vruchtbaarheidsproblemen etc. Die vind het zorgelijk dat eisprong op dag 21 is, met zoveel pijn gepaard gaat en m'n luteale fase maar 9-10 dagen is. Heb zink tabletten gekregen, die ondersteunen de vruchtbaarheid en druppels. Hopelijk heeft dat effect. Moet ook minderen met suiker en minder gehaast leven. Mn lichaam is beetje gestrest.

op 6 dec weer terug naar zkh voor afrondend gesprek en ga dan echt heeeeeel veel vragen stellen. Laat me niet zomaar weer een aantal maanden wegsturen...

Zo, ga nu alles bijlezen.



Liefs Boeghie
Alle reacties Link kopieren
@kena; lekker ff 2week vrij, geniet ervan! Inmiddels al een positieve ovutest?



@GM; wat een onzekerheid ja, hoop dat jullie maar snel duidelijkheid mogen krijgen en vooral een positieve zwtest!

Wil je die link hier eens posten waar je die ovutesten vandaan hebt? Ik wil straks ook beginnen met die dingen. Als man dan es rond ovulatie thuis is zorg ik voor een dikke bonusronde hahaha;)



@kirsi; hoop voor jou ook gauw duidelijkheid. 3x wachtbankje in anderhalf jaar das wel heul weinig..



@pachelbell; hoewel het zo bekend is vindt ik ff de juiste woorden niet..



@druppel; fijn dat je n goeie echo had!



@missor; morgen de HSG? En een hondje, dat is zo leuk! Heb je al een ras op het oog?



llgirl, jammer van je sollicitatie.. Fijn dat je man zich weer beter voelde! Mijn man is alweer n week weg, we zijn alweer bijna op de helft ha!



Modestmouse, bps´se!



Suusje, van harte meid! Geniet van je zwangerschap!



Met mij gaat het wel goed, ben weer lekker druk met alles en ook weer aan het werk. Buik is het er niet altijd mee eens, dus het is nog ff uitzoeken allemaal wat wel kan en wat niet.

De laatste tijd houdt het zwanger worden me ook weer meer bezig, vriendin bevallen en weer paar nieuwe zwangeren in de omgeving. Maar baal ook wel stevig dat we nu al 6rondes geen echte kans hebben gehad, en deze en volgende maand ook niet.. Me verjaardag komt er ook bijna aan, 30, dus de hoop/ gedachte voor me 30ste zwanger te worden is over..

Nja, jullie kennen het gevoel.. Jullie moeten net zo veel geduld hebben als ik..



Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry!

Dikke voor iedereen en heul heul veel babydust



X cook
Alle reacties Link kopieren
Suusje, gefeliciteerd, heerlijk, geniet er van!!



Heb net te horen gekregen dat man vanaf volgend weekend tot einde van het jaar naar t buitenland is. Gaat weer een kans verdorie. Baal er zo van. Ben ik al die troep aan het slikken en is het voor niets, wamt hij is er niet. Ik kan hem helaas ook niet op gaan zoeken...... :( :(

Sorry voor de ego post.
Alle reacties Link kopieren
marilene, wat balen zeg!



cookie, ja 30 is zo'n grensleeftijd, zo van voor je dertigste en na je dertigste...ik moet er ook aan geloven volgend jaar. Gyns zeggen ook vaak 'na je dertigste dan blabla' :(
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven