Verboden voor zwangeren!! Alleen zwanger-worders DEEL 3

03-12-2012 20:03 1704 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken.



Er is nog ruimte in de tabel. Dus: wees welkom!





NaamLeeftijdStart..ste kindjeN.O.D.BijzonderhedenCookie2829zomer '101e--Pachelbel31mei '112e IUI-poging nr. 3MissOr30jun '111e?1 mk 1e en 2e IVF poging niet aangeslagenllgirll27aug '111e ??



Om de tabel een beetje overzichtelijk te houden en een ieder die graag actief wil meeschrijven de ruimte te geven, wordt de tabel geschoond als er langer dan 2 weken (zonder melding) niet geschreven is.
? moest een cadeautje-smiley zijn
Alle reacties Link kopieren
@llgirlll, en, ongesteld geworden zoals je gisteren dacht?



@marrekeEef en Rania, hoi!! Lief dat jullie ons hier blijven volgen!



@Marilene, wow, wat een goed nieuws dat jullie toch nog een kans hebben deze maand.



@Modestmouse, dat zou wel heel mooi zijn! Ik duim voor je dat dit de eerste tekenen van een zwangerschap zijn.



Ik heb gisterenmiddag en avond ongesteldheidskrampen in onderrug en buik gehad. Heb ik normaal gesproken eigenlijk nooit. Ik verwachtte die avond of anders vandaag ongesteld te worden, maar is dus nog niet gebeurd. Ik weet niet hoe mijn cyclus deze maand is omdat ik ovulatietesten heb gebruikt van dag 13 tot en met 19. Geen een was positief. Normaal gesproken is het altijd positief op dag 14 of 15. Ik ben dus of heel vroeg geweest, of heel laat (of geen ei, maar dat zou voor het eerst zijn). Ik twijfel dus of ik morgenvroeg een test ga doen, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik zou dan meer dan 14 dagen van een eventuele (voor mijn doen te vroege) ovulatie af zitten. Mocht het negatief zijn dan heb ik blijkbaar een hele lange cyclus dit keer, van minstens 34 dagen ofzo en dan weet ik dat ook weer. Duimen dus maar dat ik morgen een test kan gaan doen en dat er een goed resultaat op te zien is. Ik voel trouwens deze maand ook helemaal niks aan mijn borsten, terwijl deze altijd vanaf een paar dagen na mijn ovulatie gevoelig/pijnlijk beginnen te worden. Dit zwakt dan weer af vlak voor mijn menstruatie. Jullie horen het alweer, ik zit me gek te maken.... Ach ja, beetje hoop is af en toe ook wel eens leuk.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Pachelbel... Klinkt positief hoor! Ik duim met je mee!!

(Ik heb afgelopen maand ook een ovulatie gehad (volgens echo ziekenhuis) maar geen positieve ovulatietest gehad) Het kan dus!
Alle reacties Link kopieren
Oh jee @pachelbell wat spannend! Jij had toch een HSG gehad of niet?



@kirsi dat is heel mooi nieuws voor je!! Zit je nu op het wachtbankje?
Alle reacties Link kopieren
@nb1987, ja ik heb half oktober de HSG gehad. Die maand een voor mijn doen korte cyclus van 25 dagen (terwijl pos. ovulatietest die maand op dag 14 was). Normaal gesproken heb ik een cyclus van zo'n 27 dagen. Vandaag is dag 27 van de 2e cyclus na HSG. Sinds die HSG snap ik dus weinig van mijn lijf, het gaat heel anders dan daarvoor. Vervelend ook, want het is niet voorspelbaar zoals voorheen.
Alle reacties Link kopieren
Nb1987, nee zit niet op het wachtbankje. Maar komende periode wel, voor het eerst in een jaar! Ik spuit nu Puregon en over een week krijg ik (als het goed is) een spuit met Pregnyl (om eitje te laten springen).

Rond Kerst mag ik testen
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieverds,



Bedankt voor alle lieve berichten! Ik voel me de laatste paar dagen een zombie, ik kan het gewoon even niet bevatten dat er weer wat mis is met ons. Ik moet straks naar het ziekenhuis voor de echo, ik hoop zo dat het eitje aan de goede kant zit...



Druppel fijn dat je een nieuw topic geopend hebt! En ontzettend knap van je dat je onder de 30 zit!!! Lekker bezig! Veel positieve vibes, dus wie weet ben jij de eerste banner!



llgirll & ModestMouse ik houd mijn duimpjes gedraaid voor jullie!

Alle dames die aan het bps-en toe zijn succes!!



En de inbrekers, ik hoop dat alles goed gaat met jullie zwangerschap en dat het maar goed mag blijven gaan. Pfff, ik wou dat ik in jullie schoenen stond.



Dikke kus!
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je een viva emailadres aanmaken? Dan wil ik zelf wel even de tabel wijzigen, want inmiddels is er iets meer aan de hand dan alleen slecht zaad...



En ik wilde even zeggen dat ik blij ben dat jullie er zijn!!!

(en dat ik het onwijs lomp vind dat er reclame voor anticonceptie boven ons forum staat... bedankt he! )
Alle reacties Link kopieren
@kirsi wat een fijn gevoel moet dat geven dat jullie de volgende ronde weer een kans maken... Hopelijk een mooi kerstcadeau voor jou!



@missor ik duim voor je dat je ei aan de goede kant zit, het is je zo gegund!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks nb!

Pachelbel ik lees nu pas je berichtje, maar wat spannend! Misschien meteen al een ban in het nieuwe forum!
Alle reacties Link kopieren
Pachelbel ik geloof dat ik in jou geval zeker morgen even een testje doen, dat geeft in beide gevallen denk ik wat rust. Deze spanning is altijd zo killing!!! Ik ga onwijs voor je duimen!



NB ik hoop op een goede FM voor jou!



Kirsi spannende december maand voor jou dus!!!



Missor ik ga ook duimen voor een eitje aan de goede kant!!!
Alle reacties Link kopieren
hoi girls.



nog geen rode duivels gespot...ik snap er niks meer van. maar een paar dagen afwachten.....ben wel vaker laat geweest.



wat fijn marilene, misschien toch nog een mooi kerstcadeau voor jullie!



@missor, my fingers crossed voor jou!



@pachelbell, ik zou even testen...dat geeft toch rust voor jezelf (ook al is het misschien niet het gewenste resultaat....)

@modestmouse - ik duim ook voor jou hoor!



liefs en groetjes!
Alle reacties Link kopieren
@illgirl had jij al getest of nog niet?



@marilene o wat fijn, toch nog een kans!!



@pachelbel en illgirl hoop dat jullie geband mogen worden!!!!!!



las elders dat een man op het moment supreme geen bakje vol kon produceren en dat een IUI afgebroken is (met pregnyl spuit en 2 mooie eitjes....oooo wat zal die pissig zijn geweest...ik iig wel!)
Alle reacties Link kopieren
Hier een maand op pauze tegen wil en dank... Eitje zit aan de verkeerde kant. We gaan deze pauze maar een gebruiken om alles omtrent ivf uit te zoeken, want ik geloof dat geluk en ik niet zo goed samen gaan. Ik blijf meelezen en meeleven, maar even wat minder berichten van mijn kant denk ik . Succes lieverds!
Alle reacties Link kopieren
Missor; wat #@^$^ dat je ei aan de verkeerde kant zit.! Sterkte lieverd!



Pachelbel; spannend! Ga je vandaag testen?



llgirl; hoe gaat het?



kirsi; fijn dat je volgende ronde weer op het wachtbankje zit



GM; dat is lullig *zacht gezegd* zal je gebeuren...



Nou ik ga me snel douchen en dagje werken.

voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
quote:kirsi schreef op 04 december 2012 @ 21:20:

Rond Kerst mag ik testen



Hahaha, dit las ik dus heeeeeel verkeerd....Ik las:

Rond kerst mag ik Ketsen....





@missOr

Ik heb gewoon mij Gmail een anoniem emailadres aangemaakt dat ik vivamail2012@gmail.com heb genoemt.



Als je daar even een mailtje heen stuurt, geef ik je het wachtwoord van het kinderwensaccount zodat je ook de tabel kunt aanpassen.



Ik had de reclame wel gezien, maar is verder eigenlijk niet zo tot me door gedrongen.

Wel een beetje cru als je erover nadenkt, maar er zit hier een veeeeel grotere doelgroep waar het mogelijk wel van toepassing is.





@Pachelbel, llgrill & ModestMouse

Ik draai mijn duimen blauw voor jullie



@Kirsi

Als je toch in de tabel wilt, moet je het zeggen hoor. We kunnen ook bij bijzonderheden zetten dat je een lange/geen eigen cyclus hebt?



@ModestMouse

Hihihi, das ook toevallig. Mij viel gisteren ineens de geur van de plastic bekertjes op mijn werk op. Iewwww, nooit eerder gemerkt hoe die dingen stinken!!!



@Hier

Ik word nog steeds gek van een jeukende linker borst. En mijn darmen zijn erg onrustig (veel lucht). Ben er nieuwschierig naar de uitslagen van de testen volgende week....
Alle reacties Link kopieren
@Missor, wat balen dat het eitje deze keer aan de verkeerde kant zit....pff,het zit jullie echt niet mee. Heel veel sterkte!



Ik heb vanochtend getest, was negatief. Ergens wel te verwachten natuurlijk, dus geen grote teleurstelling. Nu maar afwachten wat mijn lijf er deze maand van maakt. Geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Ach ja, ik ben ondertussen geoefend in het wachten, net als jullie allemaal.



@GM, Druppel en Kena, vieren jullie vanavond nog pakjesavond? Wij wel, heb er wel zin in. Benieuwd om dat gezichtje te zien als hij de cadeautjes mag uitpakken.



Fijne dag allemaal!
Nou dames ik ben toch echt weer ongesteld geworden. Ik word er onderhand echt moedeloos van.



Maar mijn volgende NOD is 2 januari 2013. Ik hoop het nieuwe jaar dus goed te beginnen wat erg mooi zou zijn om dit redelijke ramp jaar 2012 te kunnen afsluiten. Deze ronde toch maar weer aan de ovu testen. Zonder helpt ook niet.



@Pachelbel balen meis



@IIgirlll spannend en ik duim hard voor je dat het bij jou wel raak is!
Alle reacties Link kopieren
pffff weer bloed en negatieve testen...word een beetje elke keer hetzelfde liedje hier he :(:(:(



Hier sinterklaas heel klein dit weekend gevierd...(met nichtje en neefje, maar door een hete-soep-ongelukje van nichtje...was er van het feest weinig over....2e graads brandwonden....erg akelig..)



hier nog geen iniminiklein streepje, dus hier wordt nog even niet heel hard geketst :X
Alle reacties Link kopieren
@ druppel...verrek, vannacht kon ik niet slapen van...een jeuktepel! Nog nooit gehad. Zouden we dan toch? En Duimduimduim

Eet elke dag een gebakken eitje, gisteren smaakte deze me helemaaaaal niet. Heb de helft weggegooid. Voor de lol toen ook maar een augurk gegeten, stonden nog in de koelkast. Maar die waren gewoon net zo lekker als altijd. Zit mezelf nu gewoon een beetje op te naaien haha ;)

Veel lucht in darmen hier ook, maar daar heb ik wel vaker last van.



@pachel, nena, jammer meiden!



@missor, ben er even stil van...wat hebben jullie een vreselijke pech. Niet alle hoop is verloren, maar ik kan me je verdriet voorstellen met nu weer slecht nieuws. *geeft een dikke knuffel*



@iedereen, heel veel succes met ke(rs)tsen, testen, wachten! En wie het gaat vieren, een fijne sinterklaasavond!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
@ModestMouse als ik naar je NOD kijk dan zou je erg pril zwanger zijn toch? Ik duim hard voor je dat het zo is! Spannende 14 dagen die komen gaan.



@GM geen streepje voor je balen meis. Moeilijk he wachten. En beterschap voor je nichtje
Alle reacties Link kopieren
llgirll op dag hoeveel zit je nu? En op welke dpo??? Onverwacht toch nog spannend zeg!



Missor gadverdegadver, snert, snert, snert



Pachelbel he bah, toch jammer zeg!

Wij vieren inderdaad sinterklaas, gelukkig is ze net uiteindelijk in bed nog in slaap gevallen, want ze is echt gespannen... ook al hebben we haar niks verteld, ze pikt heel veel dingen op en is dan echt een beetje van slag.



GM oq jeetje wat naar zeg voor je nichtje! Dat moet enorm schrikken zijn geweest....



Nena bah, een dikke knuffel en een glas wijn en veel chocoladepepernoten voor jou!
Alle reacties Link kopieren
@lligirll kun je mss te vroeg getest hebben? :-)



@nena die verdomde rode duivels ook, het zou verboden moeten worden! Elke keer weer die teleurstelling...



Och @missor hoeveel tegenslagen kan je keer op keer krijgen. Ik wens jou en je man alle kracht van de wereld toe en hopelijk gaat IVF jullie iets heeeel moois brengen. Ik begrijp dat je nu mss niet zo'n zin hebt om te forummen, neem de tijd die je nodig hebt... Een hele dikke overzeese knuf voor jou!



@gm aaaah dat moet een domper zijn geweest voor haar!! En voor hem natuurlijk ook...



Nou m'n FM was wederom een domper. Niks te zien dus dat gaat toch weer een cyclus van minimaal 34/35 dgn worden. BAH ik was na m'n eerste kuur weer vol goede moed en nu lijkt het alsof ik twee stappen terug heb gedaan. Vrijdag weer terug. Maandag zou te lang duren ivm weekend. We shall see.....



Meiden allemaal een fijne pakjesavond!



X
Alle reacties Link kopieren
Oh ja m'n NOD kan naar 26 dec (??). Ik kan niet mailen voor wachtwoord, want dan zien jullie meteen wie ik ben. En anonimiteit is toch nog wel ff fijn :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Is hier nog plek voor een sneuerd die maar niet zwanger kan worden???



Ben vanmiddag naar de huisarts geweest voor een verwijzing naar de fertiliteitspoli... En hoe dom dat ook klinkt, ik ben er blij mee! Even een nieuwe actie waar we misschien verder door kunnen. Al is de kans natuurlijk ook aanwezig dat er niks aan de hand is en ik zo sneu en babyloos blijf als nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven