zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.



De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!



NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld



Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling



Voor het aanpassen van de tabel:




Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
En het werkt!
Alle reacties Link kopieren
Hey Chantilly,



Ik kom er niet uit, hellup?!

Zou je mijn gegevens in de tabel willen zetten? Thanks alvast!



Naam: Swirls

Leeftijd: 27

Leeftijd partner: 29

Wanneer echt beginnen: juni 2016

Bijzonderheden: eind mei stoppen met A-C
Alle reacties Link kopieren
@ Chantilly: thanks trouwens voor het maken van de tabel!
Kijk eens!
Alle reacties Link kopieren
Gelukt
Alle reacties Link kopieren
Super fijn chantilly! Mij lukt het ook niet. Wil je mijn gegevens er ook in zetten?

Ik ben 26 vriend 31 in december gestopt met ac. Start in september.

Dank je wel alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op mijn telefoon, snap er ook niks van 😂

Leeftijd 24

Vriend 26

Gestop januari 2016

Wanneer echt? Juli 2016
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel chantilly!
Alle reacties Link kopieren
Gegevens zijn bijgewerkt!
Wij zijn overigens vorige maand intern verhuisd binnen ons huis Even terugkomend op het andere topic!



We hebben een groot bed gekocht, met groot hoofdbord en voeteinde en dat past beter in deze slaapkamer

We hadden de keuze uit 4 slaapkamer, dus direct maar de grootste genomen dit keer.

We sliepen eerst heel knus boven onze garage, met een puntdak. Oppervlakte was meer dan voldoende, amar door de schuine wanden is het met een grote boxspring niet zo handig!



Dus nu toch maar naar de grootste slaapkamer verhuisd.



Het is echt veel te groot voor 2, dit huis, dus ik hoop dat we snel vulling hebben
Alle reacties Link kopieren
Aahhh ik wil ook meedoen!! Mag ik erbij in de tabel Chantilly? >>> heb mezelf erbij gezet



(ik ga trouwens in mrt stoppen met AC en vanaf de zomer 'proberen' denk ik)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Chantilly! Super dank! Topper

Zou je mij er ook in willen zetten?

Ik 26 vriend 26, start in augustus. Bijzonderheden stop met AC in maart.



@huis, dankjewel voor jullie adviezen! We zouden inderdaad ook in dit huis het weer een beetje kunnen aanpassen/eventuele aanbouw. We wonen al 8 jaar in deze buurt en ben er erg dol op. Momenteel is er niks te koop hier, dus zullen we ook echt naar een ander deel van de stad moeten verhuizen en dat vind ik ook verschrikkelijk spannend. Twijfel is gewoon zo lastig. Morgen hebben we wel een bezichtig in een huis redelijk in de buurt met een grote tuin (wij hebben nu een balkon).



We gaan in ieder geval een nieuw bed kopen! Een boxspring, eindelijk.
Ah top Juffert!



Je staat er bij Fleurdelis!
Alle reacties Link kopieren
Voor degenen die mij nog niet 'kennen'... ik zal even wat over mezelf vertellen :



Ik ben 25 jaar en ben momenteel 8,5 jaar samen met mijn vriend (die ik sinds november mijn 'aanstaande/verloofde' mag noemen, maar dat vind ik zo raar klinken, haha ). We gaan in juni trouwen en willen dit jaar (zomer waarschijnlijk) gaan beginnen om een baby te maken (klinkt ook apart). Wij hebben 2 jaar geleden een (klus)huis gekocht en zitten nu in de eindfase met verbouwen (hebben er een nieuwe verdieping op gezet en een uitbouw). Over een paar maanden gaan we ook naar dit huis verhuizen (wonen nu gelukkig nog op een andere locatie). Ook hebben we nog een paar weekjes kittens in huis, die zijn geboren uit onze poes & kater, dus ik zit momenteel veel in de zorgmodus . Ummm... oja ik werk ook nog 36 uur als online marketeer bij een super leuk bedrijf (ben hier nu 3 maanden aan t werk en heb het erg naar m'n zin).



Ok, dat was het wel zo'n beetje qua samenvatting, haha. Ik zou trouwens ook graag willen weten wie jullie allemaal zijn
Jeeej Juffert! Gezellig dat je hier mee schrijft

Steeds meer 'wachten' dames die hier schrijven, wat leuk zeg



Mij ken je
Alle reacties Link kopieren
Leuk Juffert! Klinkt als een druk, maar fijn leven! Gefeliciteerd met de verloving en aankomend huwelijk. Heb je al een idee wat en hoe jullie het gaan doen?



Ik in het kort: 8 jaar samen, ook verloofd en plannen voor een huwelijk in december dit jaar (lekker klein). 2 hondjes en zelfstandig ondernemer en lekker druk.
Ha! Ik had precies alles bijgelezen, ik zal straks proberen mijn gegevens in de tabel te zetten. Wel leuk om wat bekenden te zien van het andere wachttopic. Door dit topic ben ik erachter dat ik over veel dingen nog niet had nagedacht, wel bewust, omdat ik bang was dat dan de kriebels alleen maar groter zouden worden. Maar nu komt het moment toch wel in zicht.



Allereerst wil ik even zeggen dat ik de bruidsjurk van Chantilly (tenminste jij bent de Anoniem geloof ik?) heel mooi vind.



Wat erg van je miskraam watjezegtbenjezelf. Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven. Bedenk dat de kans dat het opnieuw misgaat is een stuk kleiner is straks, omdat je weet dat je zwanger bent/kan worden en je levensstijl (en medicijnen) erop aanpast. Mijn schoonzus heeft ook een miskraam gehad vorig jaar en is nu opnieuw zwanger en verwacht haar kindje in mei. Zeker de eerste maanden is ze heel bang geweest dat het weer mis zou gaan, maar nu ze het kindje voelt bewegen is de angst een stuk minder geworden.



Volgens mij zijn de volgende onderwerpen voorbij gekomen:

Foliumzuur: Ik denk dat ik voor een pil ga met vitamines en foliumzuur, maar ik ga me daar tzt nog in verdiepen.

Geslacht: Geen voorkeur, qua namen is een meisje makkelijker, dat heb ik vaker gelezen in dit topic . Ik vind ook veel meer meisjesnamen mooi, en mijn vriend kraakt bijna alle jongensnamen af die ik noem...

Borstvoeding: Dit wil ik zeker proberen te geven, maar als het niet gaat dan vind ik het ook geen probleem om flesvoeding te geven. Ook wil ik gaan kolven als ik weer aan het werk ga en daarvoor zodat mijn vriend ook een flesje kan geven (en ook als ik veel last krijg van mijn tepels).

Draagdoek: Het lijkt me heel fijn om een draagdoek te hebben, zeker om in huis je handen vrij te hebben maar wel de baby bij je. Buitenshuis lijkt het me vooral in het OV prettig. Maar met grote wandelingen zou ik wel de voorkeur aan een kinderwagen geven (maar ik heb ook geen hond).

Werken: Wij werken nu beiden 40 uur per week. We hebben hier nog geen afspraken over gemaakt, maar ik denk dat we beiden een dagje minder gaan werken. Ook hebben we beiden iets flexibele werktijden, binnenkomen tussen half 8 en half 11, en dan 8.5 uur aanwezig zijn (inlc. pauze), dus daarmee kunnen we ook zorgen dat er iets minder opvang nodig is.

Opvang: Dit zal kinderdagverblijf of gastouder worden. Onze familie woont hiervoor niet dichtbij genoeg en ik betwijfel of ze anders vast zouden willen oppassen.

Kopen: Ik heb nog niks gekocht. Binnenkort wordt ik tante en ik moet me wel inhouden om niet hele kinderafdelingen leeg te kopen.



Volgende maand hoor ik of mijn contract verlengd wordt (of eigenlijk behouden blijft), dan mag ik daarna nog drie jaar blijven. In mei hoort mijn vriend of zijn contract verlengd wordt. Dus als we beiden mogen blijven dan gaan we in juni beginnen. Ons huis is nu veel te klein voor een kindje (2 kamer appartement), dus vanaf mei gaan we ook kijken voor een ander huis. We weten nog niet of we willen kopen of huren, maar binnenkort gaan we op gesprek bij een hypotheekadviseur om te kijken wat de mogelijkheden zijn. We kiezen er wel bewust voor om niet te wachten met beginnen tot na het verhuizen.
Dank je Teemo Dat was ik inderdaad! Nog altijd helemaal verliefd op de jurk ( al zit ie nou in de hoes.. hangend aan een kledingkast).

Over 9 dagen alweer 3 maanden getrouwd. Ik begin nu te wennen aan het feit dat man nu ook echt man is Ik verspreek me niet meer en het scheelt dat ik mijn eigen naam heb gehouden ( die van hem erachter geplakt), dus ik hoef daar ook niet echt rekening mee te houden



Ruim 7 jaar samen, waarvan dus bijna 3 maanden man en vrouw



Je kunt het ook niet altijd uit blijven stellen, de situatie lijkt nooit helemaal goed te zijn op de een of andere manier.

Wel spannend dat jullie beiden horen of de contracten verlengd worden!



Hier is man wel aan het solliciteren, maar hij hoeft niet zeg maar.. Het is meer dat hij een stapje hoger wil. Nou ja, ik hoef niets anders, zit wel prima hier. Zeker ook omdat ik hier bijna 5 jaar werk en behoorlijk wat rechten op heb gebouwd. Om nu weg te gaan, terwijl we zo dichtbij zijn om te starten, vind ik zonde ( en ook een beetje de goden verzoeken op de ene of andere manier). Mijn werk is leuk, mijn collega's idem en ik heb vorige week te horen gekregen dat ik de kans krijg om door te groeien naar een totaal andere functie. Ik heb een HR achtergrond en ben op dit moment Officemanager bij een grote ICT organisatie. Het idee is om door te groeien naar een rol als' fieldmanager' het beheren van je eigen pooltje medewerkers met alle rompslomp erom heen



Wel spannend voor degenen die druk bezig zijn met huizenjacht! Hier al weer 1,5 jaar wonend in ons geweldige huis, waar ik iedere dag nog super verliefd op ben Niet zoals Juffert totaal verbouwd, maar helemaal nieuw gebouwd, grotendeels in eigen beheer, naar eigen ontwerp. Het is echt ons'ding' zeg maar Echt, die relatie van ons heeft dat overleefd, dan overleefd het alles denk ik
Alle reacties Link kopieren
Voor in de nieuwe topic ook nog even een korte

Wie ben ik:

Ik ben 24 en mijn vriend 26

Wij zijn 4 jaar samen en hebben afgelopen jaar een huis gekocht.

We hebben een hondje die nu inmiddels word behandeld als baby 😜

Afgelopen januari gestopt met de prikpil en ik hoop dat t dus ook niet langer gaat duren dan normaal. Ben ik wel bang voor..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook nog mee zo nu en dan! Ik zag dat het over aantal kinderen ging. M'n man en ik hadden het daar al een tijd geleden over en toen zeiden we allebei 2, maar nu neigt hij meer naar 1. Ik hoop dus stiekem op een tweeling, krijg ik gelijk m'n zin ;) Maar verder wachten we gewoon af hoe 1 is en dan zien we wel verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het werk, dus alleen even snel een tvp Reageer vanavond uitgebreid en probeer ik mezelf in de tabel te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Super die tabel! Lekker overzichtelijk. Kun je mij er ook in zetten, het werkt niet echt met mijn mn vrij oude iPad!



Ik 24, vriend 31. Echt starten augustus, stoppen AC juni ( klinkt toch wel snel he)



Wij zijn bijna vier jaar samen. Sporten lekker veel samen (tennis & crossfit) en wonen samen met hond en kat. Beide een full time baan en een druk sociaal leven. Lekker druk dus!!

We wonen prima, maar zijn wel wat op huizenjacht
Alle reacties Link kopieren
Je staat erbij Whiskey!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleurdelis schreef op 18 februari 2016 @ 11:37:

Leuk Juffert! Klinkt als een druk, maar fijn leven! Gefeliciteerd met de verloving en aankomend huwelijk. Heb je al een idee wat en hoe jullie het gaan doen?



Ik in het kort: 8 jaar samen, ook verloofd en plannen voor een huwelijk in december dit jaar (lekker klein). 2 hondjes en zelfstandig ondernemer en lekker druk. Dankjewel Ja we hebben het huwelijk al helemaal geregeld. We zijn dus ons huis aan het verbouwen en gaan daar ook daadwerkelijk trouwen (binnen en buiten in de tuin). Wij houden het niet klein, we hebben 120 mensen uitgenodigd. Ons concept is om overdags lekker relaxt te kunnen doen, aankleden, opmaken en s'middags foto's maken met een fotograaf. Vervolgens met de 'daggasten' (gezinnen en getuigen) foto's maken en uit eten. Na het eten gaan we naar ons huis en daar zal om 20.00 uur de ceremonie zijn. Na de ceremonie hebben we een bruidstaart geregeld voor 120 personen en voor iedereen een glas champagne. Daarna het feest (met een dj). Als alles loopt zoals we willen, willen we onze huwelijksnacht als 'eerste nacht' in het nieuwe huis doorbrengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven