Wachten tot zomer 2016 3.0

28-03-2017 10:06 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Swirls 27/29 Eerste 7 april 2018 PCOS
Zegeens 28/35 Eerste februari 2019 -
Sfietje 29/33 tweede 02-04-2019 -
Chantilly 30/30 tweede 24-07-2019 -
Juffert22 28/27 Eerste 14-09-2019 2,5 jaar geoefend; in traject gezeten, maar op natuurlijke wijze zwanger



Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Bijzonderheden
Fleurdelis 27/27 Eerste :heart: ??-12-2016 bevallen van een zoon! :love:
MiAnoo 24/32 Eerste :heart: 01-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Huisjebeestjekindje 25/27 Eerste :heart: 14-02-2017 bevallen van een zoon! :love:
Whoopsadaisies 30/30 Eerste :heart: 15-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Gecko 30/30 Eerste :heart: 25-04-2017 bevallen van een zoon! :love:
Maisie 30/33 Eerste :heart: 13-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Sfietje89 27/31 Eerste :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Chocolientje 25/27 Tweede :heart: 20-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Knotje 27/26 Eerste :heart: 30-08-2017 bevallen van een dochter! :love:
Dekentje 24 Eerste :heart: 20-09-2017 bevallen van een dochter! :love:
Chantilly 28/29 Eerste :heart: 24-09-2017 bevallen van een dochter! :love:


Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:33
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha, jammer Whoops! Morgen heb je weer controle toch?
Alle reacties Link kopieren
Yup vanochtend op controle geweest, babytje schijnt het nog wel naar de zin te hebben daarbinnen . Schijnt vaker voor te komen dan ik dacht, dat baby's in week 40 / 41 (dus na de UD) geboren worden, de verloskundige zei dat dit in meer dan de helft van de gevallen voorkomt. Vrijdag hebben we wel weer controle, dat doen ze wel vaker nu omdat er kans is dat de placenta wat minder gaat functioneren. Dan heeft de baby minder vruchtwater en voedingsstoffen. Maar tot nu toe beweegt de kleine aardig rond dus nog vruchtwater en energie zat blijkbaar . Ik wacht vrolijk verder... met MTV's sweet 16 en ook lekker buiten in de zon zitten .
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Spannend whoops! Nog max 1,5 week geduld!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!!

Wij hadden vandaag de geslachtsbepaling en we krijgen een meisje!!

Morgen alweer 16 weken.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, Dekentje! heb je het eerste jurkje al gekocht?



Whoops, je houdt het wel spannend zo! Hoe gaat met de zenuwen?
Ook hier even; Wat leuk Dekentje!

Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar onze baby Nog 15 dagen wachten en dan weten wij het ook



Morgen vertrek ik voor een weekendje naar Berlijn, samen met zusje en moeder. Heerlijk even weg

Zusje had zo'n lieve actie afgelopen week. Ze heeft 2 weken vrij genomen rond mijn uitgerekende datum. Kan ze me helpen!

Ahhhww, ik was echt even een weekdier Zo lief!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Dekentje, wat leuk! Het enige meisje in de tabel tot nu toe toch ?



Leuk vooruitzicht, Chantilly, Berlijn! Toffe stad. En wat lief van je zusje zeg,



Hier nog alles rustig, zenuwen vallen ook wel mee. Volgens mij zijn m'n man en familie ongeduldiger, haha. Soms vind ik het wel spannend hoor, je gaat steeds meer opletten of je al wat voelt, maar goed weeën kun je vast niet missen . Morgenochtend weer controle, al hoop ik steeds dat de volgende controle niet nodig is . Verder komt er nog wat familie langs, dat is wel even een gezellige afleiding.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Leuk dekentje!



Whoops wat hou je het spannend! Succes met de controle vandaag. Nog max een weekje en dan is je baby er!
Alle reacties Link kopieren
Het blijft nog even spannend inderdaad . Gelukkig was de controle goed, echo zag er goed uit en de baby heeft nog voldoende vruchtwater. Dus we wachten weer af, nu wel controle om de twee dagen.



Hoe voel jij je nu Sfietje?
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het allemaal goed was. Vind het knap van je dat je zo rustig blijft!



Hier gaat het wel, op en af. Sinds deze week verlof. Dat is wel fijn, leuke cadeautjes gehad van collega's, erg lief. Overgeven blijft helaas, gistermiddag/ avond weer extreem heftig en daar ben ik nu van aan het bij komen. Alles doet zeer, met name mijn slokdarm.

Maar gelukkig voel ik dat het langzaam richting het einde gaat en dat doet me goed! Kijk er zo naar uit om niet meer ziek te zijn en alles te kunnen eten en dat het nu steeds mooie weer wordt doet me ook goed. Ookal lig ik veel op de bank, als het zonnetje schijnt ziet de wereld er een stuk mooier uit vind ik!

Verder de uitzet bijna helemaal klaar dus dat is ook fijn en leuk
Alle reacties Link kopieren
hey dames, hoe is 't? Chantilly hoe was je weekend Berlijn? En Sfietje wat fijn dat je verlof hebt, wat lief dat je collega's cadeautjes voor je hadden. Gaat het wat beter qua misselijkheid nu je verlof (en meer rust) hebt?



Hier is het dus nog steeds rustig... Baby is nog tevreden daarbinnen, morgen weer controle en dan gaat er ook over inleiden gesproken worden. Ik word toch wat onrustig, niet gedacht dat het nog tot minimaal 10 dagen na de UD zou duren! Maar goed ik snap dat het allemaal niet te plannen valt.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Aah elke keer als ik een berichtje van jou zie denk ik oeh zou het zou het maar nog even geduld dus.. snap dat je onrustig wordt. Hoop voor je dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat de baby een deze dagen toch zelf komt.



Hier helaas een hele slechte week gehad. Viel even tegen want ik had verwacht, meer rust is minder spugen, maar daar dacht mijn maag toch echt anders over helaas

Gisteren gelukkig wel kunnen genieten van het mooie weer en een redelijk dag gehad, dus daar ben ik wel weer wat van opgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
Oh en even een dikke knuffel voor swirls, omdat je die verdient
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel lieve Sfiet!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal ook direct een update geven over hoe het hier gaat. Ronde 3 dus 4 follikels, 2 grotere en 2 kleinere. Na zorgvuldig afwegen hebben man en ik toch een poging gewaagd. Zonder succes, weekend van 2 april werd ik ongesteld. Die woensdag had ik een echo, bleek er één van de follikels achtergebleven te zijn en uitgegroeid te zijn tot een cyste van 4.5 cm. Dus nu zit ik aan de Duphaston om nog een menstruatie op te wekken in de hoop dat de cyste dan weggaat. Tot die tijd kan ik niet verder met Clomid. Het gaat hier dus alles behalve lekker.
Alle reacties Link kopieren
Pff, Swirls het zit je niet echt mee zeg! Wat ontzettend balen! Heb je ook last van die cyste of dat niet? Ik duim voor de volgende ronde!



Whoops, jullie kleintje houdt het wel spannend zo zeg! Kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje onrustig van wordt. Hopelijk meldt hij/zij zich snel!



Sfietje, wat blijft het toch zwaar voor je zo met die misselijkheid! Wel fijn dat je hebt kunnen genieten van het mooie weer gister.
Alle reacties Link kopieren
Knot, heb sinds vandaag best wel druk in mijn buik. Dat zou de cyste kunnen zijn. Het zit inderdaad allemaal niet echt mee nee...
Swirls, ongelofelijk balen zeg
Alle reacties Link kopieren
Juffert, is er bij jou al meer bekend?
Alle reacties Link kopieren
Pff swirls, het zit inderdaad niet mee :( ik hoop dat de cyste snel weg gaat.

Alle reacties Link kopieren
Bah zeg Swirls, ook nog een cyste :(. Hopelijk is'ie snel weg .



Teemo hoe is'ie, dit weekend verhuizen toch? Veel plezier!



Hier nog steeds alles rustig. Zometeen weer controle. Vannacht weer slecht geslapen... niet dat dat beter zal worden na de bevalling , maar goed nog max een dag of 4.
happiness = reality - expectations
Aah, Whoops wat maak je het spannend! Telkens als je reageert denk ik ' Jaa!'



Swirls, wat ongelooflijk rot zeg, het zit echt niet mee.

Hopelijk is de cyste snel weg en verdwijnt daarmee ook het ongemak..



Hier gaat het goed. Ik voel me bijna weer mijn oude ik. 's Ochtends nog wel wat last, maar sinds een goede week nu van de medicatie af en dat gaat verrassend goed. Vandaag alweer 17 weken. De tijd gaat zo snel nu.

Berlijn was geweldig, maar ik merk het wel aan mijn lichaam nu. Benen, rug en bekken protesteren wat
Alle reacties Link kopieren
Haha, kun je nagaan hoe mijn ouders, zussen en vriendinnen opspringen als ze een appje of telefoontje van mij krijgen .



Controle was weer goed, kleine had genoeg vruchtwater. Donderdag weer controle met een hartfilmpje. Er is ook inwendig onderzoek gedaan en de baarmoedermond was al wat verweekt, 1 a 2 cm ontsluiting. De verloskundige kon dus ook strippen, dat was gelukkig niet pijnlijk maar ik denk ook niet dat het geholpen heeft (het schijnt maar in 1 op de 6 gevallen echt te helpen met de bevalling in gang zetten). Als het kindje zich in het weekend nog steeds niet heeft aangediend word ik ingeleid. Ik hoop dat het voor die tijd vanzelf begint, maar ik ben in ieder geval wel opgelucht dat het einde in zicht is en dat er dus wel al iets aan de gang is. Als de boel nog potdicht had gezeten dan had ik het daar denk ik wel moeilijk mee gehad, dan zou inleiden ook best lang kunnen duren. Er gebeurt dus in ieder geval iets vanzelf...



Chantilly wat fijn dat je van de medicatie af bent! En rust goed uit, logisch dat alles iets vermoeiender is nu.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Daarrrr zijn we weer een keertje! . Bij deze even een update. Ik vertelde dat ik langs de dokter was geweest, maar we hebben vanwege drukke werkweken helaas nog geen tijd gehad om bloed te laten prikken en een spermaonderzoek uit te laten voeren. Nu moet ik komende week ook weer naar het buitenland voor m'n werk, dus dat schiet ook niet echt op helaas. Wat wel opmerkelijk is, is dat ik nu een paar dagen geleden (op dag 15 van m'n cyclus) echt een extreem zware bloeding (ongesteldheid?) die nu al 5 dagen duurt. Ik heb en voor het eerst sinds het stoppen van de pil gevoelige borsten/menstruatie pijntjes, dus ik weet even niet wat ik hier nu weer van moet vinden. Misschien dat de pil nu (een jaar later?) pas is uitgewerkt? Geen idee. Verder zitten man en ik even in een dipje, veel frustraties enzo.. Dus dat loopt ook nog niet helemaal lekker. Wat wel echt supergoed gaat is het afvallen. Ik ben nu in 2 weken al 3 kilo kwijt en ben samen met een vriendin bezig (weeg nu 80kg bij 1.75, wil er 15kg af hebben). Wellicht dat dit eventueel ook kan bijdragen aan een potentiële zwangerschap. Zo, dat was me weer even een update over mij!



@Swirls wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt :(

@Chantilly zo jij bent ook al ver zeg! (Ik dacht altijd dat wij wel tegelijk zwanger zouden zijn, niet dus ;) ). Wel spannend hoor om te weten wat het wordt.

@whoops spannennnnnnd!!!
Alle reacties Link kopieren
ay wat een drukte Juffert! Misschien kun je bij de huisarts binnenkort even navragen wat hij / zij denkt van die zware bloeding, als je toch nog een keer voor bloed prikken moet gaan? En balen dat jullie een dipje hebben, ligt misschien (hopelijk) alleen aan de drukte? En succes met afvallen, goed bezig! Hoe doe je dat, gezonder eten en / of sporten?



hier nog steeds alles rustig. Straks weer 's op controle. Ben in ieder geval al heel bekend met de route naar het ziekenhuis en ook met de kraamkamers (daar maken ze de CTG's), haha.
happiness = reality - expectations

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven