Wat denken jullie?

28-03-2017 00:19 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, wat zouden jullie doen?



Vorige week zondag ben ik "ongesteld" geworden, voor wat het was, normaal een erg heftige menstruatie, incl. Heftige krampen. Ook een onregelmatige cyclus, die meestal rond 35 á 45. Dagen is. Nu had ik een cyclus van 28 dagen, en heel licht bruin "bloed" verlies. Dit heeft één week aangehouden, maar was het gebruik van tampons niet waard. Ook totaal geen last gehad van de kwaaltjes die ik normaal wel heb tijdens mijn menstruatie. Ik ben gestopt met anticonceptie omdat mijn man al jaren is gesteriliseerd, en ik helemaal klaar was met bijwerkingen van de pil. Verder heb ik last van enorme vermoeidheid, verkoudheid en een soort griep gevoel wat net niet door lijkt te willen komen, mijn buik is ook al zeker 2 weken opgezet, en ik heb met enige regelmaat boven het toilet gehangen ivm. Misselijkheid, meestal was dit in de avond. Ik weet natuurlijk dat alleen een test uitsluitsel kan geven, maar ik vroeg me af of er meerdere dames dit herkennen. Wat vinden jullie? Morgen een testje halen?
Mij was je kwijt na 'zand uit je bikinibroekje'.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 28 maart 2017 @ 00:23:

Mij was je kwijt na 'zand uit je bikinibroekje'.Haha, ik probeer het zo goed mogelijk te omschrijven.????
quote:SallySpectra schreef op 28 maart 2017 @ 00:23:

Mij was je kwijt na 'zand uit je bikinibroekje'.Inderdaad
Alle reacties Link kopieren
mij eigenlijk na de gesteriliseerde man. Of heb je er nog een vriend bij TO?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou geen seconde denken aan een zwangerschap met een gesteriliseerde man eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 28 maart 2017 @ 00:25:

mij eigenlijk na de gesteriliseerde man. Of heb je er nog een vriend bij TO?

Dit.

Vaag verhaal hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 28 maart 2017 @ 00:25:

mij eigenlijk na de gesteriliseerde man. Of heb je er nog een vriend bij TO?Dat niet nee, spontaan herstel is wel degelijk mogelijk, kennissen van ons hebben het bewezen, het resultaat is net 7.
quote:Lala128 schreef op 28 maart 2017 @ 00:28:

[...]





Dat niet nee, spontaan herstel is wel degelijk mogelijk, kennissen van ons hebben het bewezen, het resultaat is net 7.Tja, dan zou ik maar een test doen voor de zekerheid.
Nee joh, gewoon kijken of er over 9 maanden ineens een baby uit valt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lala128 schreef op 28 maart 2017 @ 00:28:

[...]





Dat niet nee, spontaan herstel is wel degelijk mogelijk, kennissen van ons hebben het bewezen, het resultaat is net 7.Dan is het te hopen dat het kind op de vader lijkt (die dan wel met moeder samenwoont) scheelt een hoop gefluister
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 28 maart 2017 @ 00:31:

[...]





Dan is het te hopen dat het kind op de vader lijkt (die dan wel met moeder samenwoont) scheelt een hoop gefluisterZeker! Er is daar zelfs een vaderschapstest aan te pas gekomen
Alle reacties Link kopieren
Zand uit je bikinibroekje? Waar lezen jullie dat?



Nee hoor, geen test halen, over een maand of 6 zou het duidelijk moeten zijn. Waarom dan nog een test doen?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 28 maart 2017 @ 00:36:

Zand uit je bikinibroekje? Waar lezen jullie dat?



Nee hoor, geen test halen, over een maand of 6 zou het duidelijk moeten zijn. Waarom dan nog een test doen?Ik omschreef het wat onhandig, heb het maar even veranderd, was blijkbaar heel grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lala128 schreef op 28 maart 2017 @ 00:34:

[...]





Zeker! Er is daar zelfs een vaderschapstest aan te pas gekomen Nou geweldig. Dat biedt hoop
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 28 maart 2017 @ 00:40:

[...]



Nou geweldig. Dat biedt hoop Die is hier niet nodig hoor
quote:Lala128 schreef op 28 maart 2017 @ 00:41:

[...]





Die is hier niet nodig hoor Daar denkt je man vast anders over
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je to?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
en je weet ook zeker dat je geen overgangsklachten hebt? je klinkt trouwens alsof je wel zwanger zou willen zijn....
Don't cry, buy a bag and move on.
Wat wij vinden van wat?

Dat je op een forum gaat vragen wat jij moet doen?

Tja, dat vinden wij denk ik een beetje raar.
Alle reacties Link kopieren
Wat let je om nu een test te doen? Als ik in jouw positie zou zitten, had ik allang een test gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje een gekke vraag.

Waarom zou een stel vreemden voor je bepalen of je wel of geen test doet. Ik weet niet waarom zoveel vrouwen eerst hier komen voor een bevestiging.



Zo duur zijn die dingen nou ook weer niet...
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk 2-0



Verder vind ik het een beetje (veel) aandachttrekkerij.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat je niet gewoon een test koopt. Dan had je het allang geweten.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat een vriendelijkheid hier allemaal weer... Man man man



Bij twijfel gewoon een test doen TO. spontaan herstel is wel degelijk mogelijk. De dames hier op viva zijn nogal wantrouwend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven