Wat vinden jullie van de naam M.aximilian?

14-10-2014 15:10 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Wij hebben voor ons zoontje in gedachten de naam Maximilian en willen dan als roepnaam Maxim gebruiken. Wat vinden jullie hier van en hebben jullie nog soortgelijke naam suggesties?
Ik vind het nogal raar staan zo met een punt ertussen...
Gewoon. Niet heel leuk maar ook niet stom.
Erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Heel wat beter dan Germaine of Wesley.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Maximiliaan (met dubbel a) doen. Maximilian vind ik een onnodig moderne variant op een verder mooie, klassieke naam. Klinkt als een medicijn door die ene 'a'.
Alle reacties Link kopieren
Niet mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het helemaal niks en behoorlijk over the top. Maxim vind ik wel,weer leuk, ken alleen een meisje die zo heet. Beter dan Max als afkorting, want alle Maxen die ik ken zijn verwende verwaande krengen.
Maxim is cool!
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch alleen van belang wat jij en je partner er van vinden?

Wat maakt het uit wat een aantal anonieme dames op een forum er van vinden?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Maxim dan denk ik aan GTST.
Alle reacties Link kopieren
Super leuke naam!
Alle reacties Link kopieren
Maximilian vind ik niet mooi, Maxim wel.
Alle reacties Link kopieren
@ nbk



Zullen we het forum dan maar opheffen?
Goede tijden, slechte tijden en er was vroeger een serie over parallele werelden waar ook een maximillian in voor kwam. Maar verder vind ik het een prima naam.
Alle reacties Link kopieren
Doet mij denken aan een eigenwijze hond, sorry maar dat is mijn associatie erbij omdat ik een hond heb gekend die zo heette (met stamboek en zijn diploma's hingen door het hele huis...)

Maxim vind ik wel een leuke naam. Maar maakt het uit wat wij van de naam vinden? Als jullie het zelf maar een leuke naam vinden
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje heet Maximiliaan. Geen Max, Maxim of Miliaan. Gewoon voluit, gaat prima zo.
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet echt mooi. Allebei niet. Maar idd, het doet er niet toe wat ik er van vind. Milan vind ik wel leuk. Succes!
Lelijk. Maxime vind ik wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ach vernoemen naar Maxim Verhagen



Maxim is nog wel okay. Andere naam is veel te lang, en vind ik niet leuk
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Mevrouw75 schreef op 14 oktober 2014 @ 15:14:

Beter dan Max als afkorting, want alle Maxen die ik ken zijn verwende verwaande krengen.Of honden
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt niet begrijp is dat je je kind een naam geeft en dan als roepnaam een andere naam gebruikt. Neem deze naam dan gewoon als officiële naam als je dit blijkbaar mooier of makkelijker vindt!

Ik vind dat altijd zo onnozel 'We zijn heel blij met de geboorte van onze zoon Maximilian, we noemen hem Maxim'
Alle reacties Link kopieren
Ik ken heel veel Duitsers die zo heten. Voor mijn gevoel heet 1 op de 10 duitsers Max(imilian).



Ik vind het wel een hele leuke naam maar hij komt voor mij heel Duits over.
Alle reacties Link kopieren
En hou er rekening mee dat Maxim(e) een unisex naam is, vinden sommige mensen ook niet leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven