We Broekloeren en Nachtbraken voorlopig nog vrolijk verder!

08-02-2013 19:51 608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij Deel 4 van het topic Stoppen met de pil vanaf januari 2012!



Deel 1, Deel 2, Deel 3



NaamLeeftijdKindjeStartNODZwanger?Bijz.Kandelaar252ejanuari 2012 06/08/12 Meisje! Q.

KSCalimero291ejanuari 2012 15/10/12 Meisje!

KSVerliefdenOnzeker251ejanuari 2012 03/11/12 Jongen! L.Lauren221ejanuari 2012 04/11/12 Jongen! T.Lamelle261efebruari 2012 14/12/12 Meisje! V.Sanne281ejanuari 2012 17/12/12 Meisje! I.Flower271efebruari 2012 22/12/12 Jongen! J.Goofy1980322ejanuari 2012 03/01/13 Jongen! B.Nimnim291ejanuari 2012 21/01/13 Meisje! R.Aaaanne321efebruari 2012 febr. 13 Meisje!Babsje361e januari 2012eind april `13 Meisje!Kena272edecember 2011UD 28/09/13 je klopt! 17/05 20-weken echo!

Dan hebben we nog onze lieve, trouwe meelezers (en schrijvers): Theepoes, Ipadje en Jilks!



Klik hier voor de link naar het PriveForum
Alle reacties Link kopieren
BOE!

Ik ben moe.. en nu is forum weer ge-upt.
quote:nimnim schreef op 25 april 2013 @ 16:36:

BOE!

Ik ben moe.. en nu is forum weer ge-upt.



Weltrusten alvast Nimnim!

(vertel een andere keer maar over hoe het nu gaat met je werk )



Bezoekje aan mijn oma was erg leuk. Na eerst tegenstribbelen (nee hoor, dadelijk rijdt ik ergens tegenaan, dat kan ik niet) liep ze zo trots als een pauw achter de kinderwagen . Elke keer kijken en dan 'oh wat slaapt ze lief he' en 'hee meisje, lig jij zo lekker te slapen' :-). Ik baalde alleen dat ik mijn fototoestel was vergeten. Volgende keer maar alsnog die foto maken van de troste overgrootoma.



Even op het pf lezen hoe het met Babsje gaat, doeg!
Oh, nou vergeet ik zomaar een heel belangrijk ding te posten: dochtertje heeft vannacht doorgeslapen!!! 7 uur heeft ze geslapen. Ik had het cb gisteren gevraagd of ik haar nogsteeds na 6 uur moest wekken en dat hoefde niet, ze is oud genoeg om wel een uur of 8 te mogen slapen. Dus ik had de wekker pas gezet op de tijd dat we op moesten om naar oma te gaan. Aannemende dat zij wel eerder wakker zou worden om te drinken, en dat was ook zo. Ik werd wakker van haar onrustig slapen (waarna ze normaal een kwartier of wat later echt wakker wordt) om 5.50 u. Toen had ze me toch een dorst! En even later ook zo'n een poepluier . Maar goh, wat lekker, ik heb dus ook 7 uur aan een stuk mogen slapen! Ik zie het nu al beter zitten om straks weer een keer te gaan werken. Het zal nu nog wel niet de standaard zijn, doorslapen, maar de kans dat het vaker gebeurd is over 4 weken toch vrij groot
Alle reacties Link kopieren
Nimnim zo fanatiek hoor, beginnen met sporten in je eerste werkweek! Jij zal het weekend wel helemaal gesloopt zijn!!

Hopelijk gaat het goed met kleine R. op de creche!



Aannne wat gaaf zeg z`on super trotse oma!!!

Ik ben de laatste keren een beetje teleurgesteld in mijn opa en oma... ze vonden dat ik veel te vroeg mijn zwangerschap bij hun kenbaar maakten en hebben achteraf heel erg over L. lopen mopperen tegen mijn moeder, vond ik echt niet leuk om te horen!



Morgen even 1 dagje vrij en dan het weekend weer werken, pfff best pittig maar er komen betere tijden aan! (hopelijk als het mooi weer is)



Babsje als je hier een keertje komt buurten, welke gegevens mag ik in de tabel zetten????
En oh, wat een ontwikkelingen vandaag: ze heeft ook tegen een speeltje liggen slaan! Heel ongecontroleerd: ik kijk naar dat speeltje dat aan de zijkant van mijn wieg hangt en als ik blijf maaien met mijn armen en benen, dan beweegt het soms , hoe dat nou kan, geen idee, maar het is wel interessant! En ineens was het niet meer leuk en moest ze huilen van vermoeidheid, waarna ze lekker heeft liggen slapen toen ik het ding had weggehaald .
He Kena, wat vervelend dat je opa en oma zo reageren zeg! Achteraf, soort van achter jouw rug om over L mopperen is ook echt niet leuk zeg :(. Dat zijn de opa en oma aan je moeders kant neem ik aan? Zijn die aan je vaders kant er ook nog en zie je die nog wel dan?



Geniet van je vrije dag morgen, hopelijk weer zo mooi weer als vandaag!
H, nou heb ik het forum wel weer geuped he ?
Alle reacties Link kopieren
Geweldig he om die ontwikkelingen bij je kindje op te merken! Zo bijzonder...



Zijn inderdaad opa en oma van mijn moeders kant, de opa en oma van mijn vaderskant leven beide niet meer.

Ja het voelt niet goed dat ze zo doen en zo vergaat mij wel het plezier om daar gezellig langs te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven