What to do

26-03-2017 22:41 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
In september 2016 gestopt met de pil. Ik zou afgelopen maandag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet. Wel gevoel van opgezette buik En 1 dag had ik erg last van me borsten. Wat te doen? Wachten? 1x eerder was ik 1 week over tijd en toen werd ik ongesteld nadat ik test had gedaan. Ik probeer er niet aan te denken maar ben er onbewust steeds mee bezig bij alles wat ik voel in me buik.
Alle reacties Link kopieren
Een test.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk dilemma.
Bij de action heb je een doosje met 2 testen voor 1.49 ik zou gewoon een doosje halen en testen.
Alle reacties Link kopieren
What to do? Goh ik zou denken, een test?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zoiets van je kunt wel elke keer testen na 1 week dat je niet ongesteld bent geworden daarna word je t vaak dus wacht t maar af..
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn wel de moeilijkere dillema's in het leven inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Doe gewoon een test dan weet je waar je aan toe bent
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Ben je vaker lang over tijd? Nu al bijna een week toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniemm1994 schreef op 26 maart 2017 @ 22:51:

Mijn vriend heeft zoiets van je kunt wel elke keer testen na 1 week dat je niet ongesteld bent geworden daarna word je t vaak dus wacht t maar af..Eh ja, je kunt inderdaad elke keer testen. Zou ik wel doen na een week.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniemm1994 schreef op 26 maart 2017 @ 22:51:

Mijn vriend heeft zoiets van je kunt wel elke keer testen na 1 week dat je niet ongesteld bent geworden daarna word je t vaak dus wacht t maar af..Okee. Dan doe je het toch niet? Of wel...
Alle reacties Link kopieren
Dan wacht je toch een maand of negen?
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Anoniemm1994 schreef op 26 maart 2017 @ 22:51:

Mijn vriend heeft zoiets van je kunt wel elke keer testen na 1 week dat je niet ongesteld bent geworden daarna word je t vaak dus wacht t maar af..

En elke keer testen als je een week over tijd bent is erg omdat..?



Over tijd zijn is iets wat per definitie niet maandelijks gebeurt, dus zo vaak is dat niet. Gewoon goedkope Action testen in slaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:OliviaMoore schreef op 26 maart 2017 @ 23:04:

Dan wacht je toch een maand of negen?
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie bezig met zwanger worden???



Ik had standaard een stuk of 10 testen op voorraad liggen, gewoon van de action. Was heel onregelmatig ongesteld dus testte iedere maand. Zo duur zijn ze niet...
If you can dream it, you can do it.
Als je elke keer een week later ongesteld bent ben je dan wel overtijd of heb je een langere cyclus
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk moeilijk...
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
quote:OliviaMoore schreef op 26 maart 2017 @ 23:04:

Dan wacht je toch een maand of negen?Dankjewel voor je reactie. Zat meer te wachten op serieuze reacties. Toch bedankt
quote:OliviaMoore schreef op 26 maart 2017 @ 23:04:

Dan wacht je toch een maand of negen?
Als je domme vragen stelt, kan je een melig antwoord verwachten.
quote:Anoniemm1994 schreef op 26 maart 2017 @ 23:30:

[...]





Dankjewel voor je reactie. Zat meer te wachten op serieuze reacties. Toch bedankt

Wat wil je dan horen?

Je hebt twee opties:

Je test wel

Je test niet



Kruidvat en action hebben goedkope testen. Die van kruidvat zijn heel betrouwbaar, action weet ik niet.



Het kost je echt de kop niet om elke maand te testen.

Waarom zou je het niet doen?
Alle reacties Link kopieren
Als niet vriend gaat zeuren over die euro die zon test kost, zou ik toch gaan nadenken over vadermateriaal
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik gestopt was met de pil, duurde het 1 jaar voordat ik ongesteld werd.
Alle reacties Link kopieren
toch zou ik het voor de zekerheid testen# sept gestopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 maart 2017 @ 23:23:

Als je elke keer een week later ongesteld bent ben je dan wel overtijd of heb je een langere cyclusDat dacht ik ook inderdaad. Volgens de gemiddelden ben ik elke maand ruim een week over tijd.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven