Wij proberen zwanger te worden 2016

30-06-2016 21:06 1390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vervolg op een ander topic die helaas gestopt moest worden! Leuk om de tabel bij te houden en ook mee te schrijven en ervaringen te delen!



NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeN.O.D.ZwangerUDBijzonderhedenFloraaa30/36114/10 jongen9/6/179/4 gestopt met pil/ 20 jan 20 wk echoknusengezellig24/25278/3xxdec'15 gestopt met pil/ 35 dgn cyclusNemo2628/322317/5 24/1/1725/2 gestopt met pil/ 28 dgn cyclusJyla25/251x10/12 20/8/17xBb8729/281101/11 4/9/1728/3 gestopt met pil/ 23/1 1e echoVizslalover28/3211517/5 meisje 25/1/1728 dgn cyclusMandy199126/251318/10 22/6/179/6 gestopt met spiraal/ 7/2 20 wk echoMiertjee25/261630/9 half septjan gestopt met spiraal/onregelm. cyclus

is zwanger!

is bevallen!

UD is uitgerekende datum.



Graag in dikgedrukte letters(!) aangeven als er iets in of uit de tabel moet!

JYeti & Fay88 ik heb jullie tijdelijk uit de tabel gehaald. Als je er weer in wilt horen wij het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik mijn eisprong heb gevoeld. We zijn nu tien dagen later. Wie weet..maar ik hoop er maar niet op. Wel meteen even een vroege zwangerschapstest gehaald bij de supermarkt haha. Dus morgenochtend testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd!! maar mss toch nog vroeg, ook voor een vroege test maar wie weet!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met de andere dames? Beetje vakantie periode gok ik. Hihi.
Alle reacties Link kopieren
Heb de test ook niet gedaan. Was even in een opwelling. Moet mijn verstand weer gebruiken haha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wel alle kwaaltjes nog? Nu proberen uit te stellen! Succes ;) !
Alle reacties Link kopieren
Nu oud bruin bloedverlies. Zal toch wel gewoon ongesteld worden.. jammer!



Een lichtpuntje.. volgens mij is de hond wel zwanger want die is echt anders de afgelopen dagen. Veel moe en heeft nergens zin in.

Dus volgens mij is de dekking geslaagd.

Ik moet het maar positief bekijken haha
Alle reacties Link kopieren
En nu rood bloedverlies.. totaal geen krampen gehad of iets dergelijks.



Maar ga er vanuit dat dit mijn ms is.



Deze keer dus maar een cyclus van 26 dagen.



voor de tabel: ronde 5. Nieuwe NOD 2 augustus. (Op basis van 28 dagen)
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik wat weinig reageer hoor, maar die poesjes.... daar gaat mijn hele dag aan op hahaha. Ze zijn zo schattig.



Hier besloten om toch tot na de vakantie te wachten. En nee dan niet echt een half jaar na terugkomst maar na een maand als we daar niet ziek zijn geworden in elk geval. Al vind ik het dan nog wel spannend, maar goed je moet wat. En nu moeten we dus met condoom blegh. Als er iets is waar ik een hekel aan heb... En af en toe denk ik als we bezig zijn; zullen we toch maar zonder? Maar ik houd mij sterk al moet ik nog tot half/eind september!



Floraaa wat fijn dat je een menstruatie hebt gehad!! Zal wel een hele geruststelling zijn.



Pample wanneer moest jij ook al weer naar de gyn?



Ik schrijf misschien wat minder mee aangezien ik er nu ook minder mee bezig ben, maar ik lees wel gewoon mee hoor!
Alle reacties Link kopieren
Haha die kleine poesjes zullen wel heel wat aandacht vergen.



Logisch dat je door je besluit wat minder actief meeschrijft. En seks met een condoom.. dat is ook echt niet mijn ding. Maar het is in jullie geval wel het beste.



Alvast een hele fijne vakantie toegewenst als we elkaar voor die tijd niet meer spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hè bah knus vervelend... Fijn dat de cyclus minder lang is maar verder is het daarmee gezegd, weer positief op naar de volgende ronde.



Citroentje ik denk ik jou geval, zou ik het exact zo aanpakken als je beschrijft. Al is het niet leuk... Hopelijk hou je het vol! Maar ik vind dat je het om goede redenen doet!!



Hier de eerste aankoop voor de toekomst gedaan grotere auto, niet gegeten helemaal op van de indrukken nu heel de avond al misselijk, mij lijkt het van de indrukken en keuzes, maar ik weet nooit. Hoewel als ik terug denk had ik het op het werk ookal druk. Gewoon niks achterzoeken en tot volgende week afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en schrijf graag mee. Ik ben eind maart na 2 jaar gebruik met de nuvaring gestopt. Daarvoor zeker 10 jaar aan de pil gezeten. Heb inmiddels 2 cyclussen gehad, 1 van 36 en de 2e van 55 dagen. Vlak voordat ik ongesteld werd ben ik begonnen met teunisbloemolie slikken om de menstruatie op gang te helpen. Of het geholpen heeft weet ik niet, was allang blij dat ik ongesteld werd! Ben 26 jaar en mijn vriend 29. We gaan voor ons 1e kindje, super spannend! Zie dat het bij een aantal van jullie al gelukt is, leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom noukigirl!



Je hebt ook al van die lange cycli. Daar zijn er meer van in deze groep. De mijne is ook heel onregelmatig. De langste duurde 7 weken, de kortste 19 dagen. Dus we kunnen met je meeepraten. Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!



Ben je ook al begonnen met foliumzuur slikken?



Even een update. Vandaag weinig tot geen bloed verloren.. stiekum toch nog een heeeeeeel klein beetje hoop dat het een innestelingsbloeding is. Beetje fout, ik weet het
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ja,,die lange cyclussen zijn echt om gek van te worden! .



Slik inderdaad ook foloumzuur. Die al vanaf het begin dat ik gestopt ben met de nuvaring. En nu dus ook die teunisbloemolie in capsules erbij, baad t niet dan schaadt niet. Las wel dat je moet stoppen zodra je een eisprong hebt. Hopelijk vind ik die deze cyclus. Zit nu weer op dag 10 dus heb nog ff te gaan.



Zou mooi zijn als het innesteling bloed is! Dan zou je ook al snel kunnen testen toch? Succes!!
Ooh spannend knus! Ik hoop met je mee op een innesteling.



Welkom Nouki, hopelijk vindt je snel je eisprong! Leuk dat je met ons meepraat.



Ik heb dinsdag een positieve ovu gevonden, ik dacht eigenlijk dat mn ovu zaterdag was geweest, gebruikte eigenlijk geen ovutesten.. Maar voelde dinsdag toch lang van die steekjes, dus voor zekerheid even testen en jahoor! Dus goed gebruik van gemaakt. Hopelijk genoeg, en anders gaan we alweer naar ronde 6...
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Ik lees mee op dit topic als jullie dat goed vinden.

Zit zoals sommige hier in het zelfde schuitje helaas.

Proberen vanaf oktober 2015 zwanger te worden.

Helaas tot op heden nog niet gelukt.



Ik heb al een onderzoek gehad en mijn vriend ook. Dit omdat mijn cyclus erg langdurig was. 14 dagen lang menstrueren en na 14 dagen weer op nieuw. Gelukkig was alles goed. Mogen in september terug komen als het niet gelukt is.



Ik zit aangesloten bij een Facebook groepje zoeits als dit. Echter is daar bijna iedereen zwanger op 3na.



Denken jullie soms niet waarom is het ons niet gegund? Ondanks dat je ook weet het komt vast goed.



Mijn vriend verteld me regelmatig dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn. Druk maken kan averechts werken. Ben ik het mee eens.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik word keurig iedere x ongesteld en word er mee geconfronteerd een aantal dagen lang. Hij niet.



Mijn zus vertelde dat ze zwanger is en mijn schoonzusje ook. Best even slikken. Hebben jullie dat niet?



Sorry wil even mijn hart luchten en ervaringen uitwisselen. Liever niet hier hoor ik t graag.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Nouki, ja, dat is erg vervelend die lange cyclussen. Ik zit nog altijd in ronde 2, ben al bezig van in maart. Die duurt dus al meer dan 10 weken. Was je onregelmatig voor de pil? Ik zie dat je die ook lang geslikt hebt. Ik ben ook anderhalve week bezig met teunisbloemolie. Ik las ook dat tarwekiemolie de innesteling bevordert.

Hoe spoor jij dan jouw eisprong op als je zo onregelmatig bent? Ik heb geen vertrouwen meer in ovulatietesten, want ik had al eens deze ronde een donker streepje, maar toch geen ovulatie gehad.



Zwangerworden, ronde 6 al! Ik ben stiekem jaloers hoor. Als ik dat zeg, klinkt dat wsl heel raar... Maar je hebt zo'n keurige cyclus.



Koortje, welkom! Jammer dat het nog niet gelukt is. Gelukkig kun je in september terecht als het niet lukt. En zoals je zegt, het komt vast wel goed. Gemiddeld duurt het een jaar zeggen ze... Maar je wilt het natuurlijk zo graag. En als iemand anders zwanger is, is dat niet altijd zo leuk om te horen. Dat is normaal. Hier is mijn schoonzus ook zwanger en dat was eerst even balen, maar nu ben ik blij voor hen.



Knus, hopelijk binnenkort een positieve test! We duimen!



Citroentje, wat leuk die kleine poesjes! Wat sterk dat jullie met condoom seks hebben, ik vind dat ook niet fijn. Maar het is wel belangrijk. En misschien ook goed dat jullie even pauze nemen. Het kan toch wel druk zetten op een relatie. Nu gewoon genieten van de vakantie en elkaar!



Bb, heb jij nu al getest, ben het even kwijt?



Hier ga ik eind juli naar dokter en dan naar de gyn. Het voelt fijn om die datum als ultimatum te stellen. Dat hebben mijn man en ik afgesproken. Ik zie dat hij nu ook wat ongerust wordt. Hij was altijd steeds nuchter en zei telkens dat het wel goed zou komen. Dus nu gewoon afwachten...

Begrijp dus echt niet waar die rugpijn en menstruatiepijn vandaan kwam... Mijn lichaam houdt me echt voor de gek. En ben niet zwanger, want heb deze ochtend nog eens getest...
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, even een berichtje van deze kant.. ik zal de komende tijd niet heel actief zijn hier.. vorige week donderdag bij de echo een kloppend hartje. Echter maandag begon ik met wat bloedverlies wat zich dinsdag meer en roder werd. Met de verloskundige gebeld en voor een echo geweest. Hieruit kwam naar voren dat er geen kloppend hartje meer was. Sinds dien leven we in een hel en wachten we tot de miskraam gaat plaatsvinden. Ik kan het momenteel even niet opbrengen om jullie te steunen en met jullie mee te lezen.. mocht ik me weer zover voelen zal ik weer mee schrijven. Ondertussen blijf ik een beetje op afstand meelezen
Alle reacties Link kopieren
Oh neen, wat verschrikkelijk nieuws! Veel sterkte en dat is te begrijpen dat je wat minder actief wordt... Altijd welkom om hier jouw hart te luchten!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat heftig JdeB, ik schrik hiervan, ookal is het iets wat helaas kan voorkomen. Echt ontzettend naar. Heel veel sterkte! Hopelijk kun je het een plekje geven.

Heel begrijpelijk dat je wat minder actief bent. Gewoon even kijken waar je aantoe bent, je hart luchten kan hier natuurlijk ook altijd.



Pample, wat fijn een stok achter de deur te hebben. fijn ook dat je en naar de dokter en gyn kan, de gyn kan altijd nét wat meer zien/vertellen dan een dokter. Hopelijk pakt je lichaam de cyclus al eerder op. Maar anders is je hart luchten en evt. wat eerste testen nooit verkeerd.



Ik heb verder nog niks getest hoor, voor nu ben ik nog braaf aan het wachten, voor het eerst valt het wachten me (nog) mee.. Misschien omdat ik gewoon in m'n achterhoofd heb dat het niks is.. voor mijn gevoel is het ook gewoon echt weer op naar de volgende ronde. Maar ik heb nog een weekje te wachten er kan nog veel veranderen. Hou jullie sowieso op de hoogte!



Hoi Koortje en Noukie, leuk dat jullie mee willen lezen/schrijven. Natuurlijk kun je hier gewoon lekker je hart luchten en elkaar mee oppeppen!

Las dat je ook teunisbloemolie slikte (of tarwekiemolie ben het even kwijt, hihi)

Wat doen beide eigenlijk? Zolang iets natuurlijk is en het niet schadelijk voor m'n lichaam is ben ik ook bereid het een en ander te gaan nemen.



Koortje wat vervelend dat je zo'n lange MS hebt.. Wel fijn dat je in september terug mag komen. Heb je iets achter de hand. Geeft denk ik wel een beetje rust!



Ik hoop dat er wel binnenkort iemand met goed nieuws komt, dat is wel even geleden...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat erg veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
JdeB wat ontzettend verdrietig! Heftige tijd voor jullie en heel veel sterkte! Ik zal aan je denken



Koortje en Noukie welkom!



Is jou cyclus nu wel goed koortje? Of nog steeds om de twee weken 2 weken ms?



Noukie wat vervelend dat je ook van die lange cycli hebt! Succes!



Hier gaat t goed, heerlijk aan het genieten van waarschijnlijk onze laatste vakantie met z'n tweetjes, maakt deze vakantie extra bijzonder. Wil t liefst al van alles kopen maar we zitten nu op 11 weken en weten ook nog niet wat het wordt. Na de vakantie hebben we de nekplooi meting en uitslag van het bloedonderzoek van de combinatie test. Hopelijk is alles goed, toch best wel spannend...
Alle reacties Link kopieren
O JdeB wat ontzettend moeilijk! Ik hoop dat jullie samen door deze moeilijke tijd heen kunnen komen. Heel veel sterkte toegewenst!!



Welkom koortje. Dat is wel een hele lange tijd om ongesteld te zijn. Gelukkig dat tocch alles goed was bij de testen. Hopelijk snel een positieve test!



Fijn dat je zo duidelijk je eisprong hebt gevoeld zwangerworden! Nu afwachten..



Goed dat jullie een ultimatum hebben gesteld pamplemoes. Geeft misschien ook wat rust.



Hier gewoon ongesteld hoor. Dus op naar ronde 5
Welkom koortje, wat jij voelt is zeker normaal hoor. Je gunt t een ander van harte maar je wilt het zelf ook zo graag, en dat doet pijn.



Pamplemoes ik snap wel wat je bedoelt hoor, ookal heb ik ook nog geen zwangerschap als resultaat: ik mag dan idd wel blij zijn met mn cyclus.. Lijkt me erg moeilijk. Fijn dat je die datum in je achterhoofd hebt, ik lees vaak dat vlak daarvoor het ineens toch doorbreekt haha, ik hoop t voor jullie!!



JdeB wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg, dat is erg moeilijk. Was je eerst nog zo blij.. Heel erg veel sterkte, ook voor je partner! Uithuilen mag je hier altijd komen doen hè.



Balen Knus, hopelijk een vruchtbare ronde voor jullie
Alle reacties Link kopieren
JdeB wat een vreselijk nieuws! :( Ik snap dat je nu even niet mee wilt lezen, maar je kunt wel altijd je hart luchten hier als je daar behoefte aan hebt. Heel veel sterkte in elk geval de komende tijd
Alle reacties Link kopieren
Cyclus is nu verkort met 4 dagen dus ben ik al blij mee. Hopelijk snel positieve test. Eigenlijk voor ons allen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven