Wij proberen zwanger te worden 2016

30-06-2016 21:06 1390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vervolg op een ander topic die helaas gestopt moest worden! Leuk om de tabel bij te houden en ook mee te schrijven en ervaringen te delen!



NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeN.O.D.ZwangerUDBijzonderhedenFloraaa30/36114/10 jongen9/6/179/4 gestopt met pil/ 20 jan 20 wk echoknusengezellig24/25278/3xxdec'15 gestopt met pil/ 35 dgn cyclusNemo2628/322317/5 24/1/1725/2 gestopt met pil/ 28 dgn cyclusJyla25/251x10/12 20/8/17xBb8729/281101/11 4/9/1728/3 gestopt met pil/ 23/1 1e echoVizslalover28/3211517/5 meisje 25/1/1728 dgn cyclusMandy199126/251318/10 22/6/179/6 gestopt met spiraal/ 7/2 20 wk echoMiertjee25/261630/9 half septjan gestopt met spiraal/onregelm. cyclus

is zwanger!

is bevallen!

UD is uitgerekende datum.



Graag in dikgedrukte letters(!) aangeven als er iets in of uit de tabel moet!

JYeti & Fay88 ik heb jullie tijdelijk uit de tabel gehaald. Als je er weer in wilt horen wij het graag!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor nog geen kleine hier... echo en ctg gelukkig wel goed. En sinds een uurtje beweegt ze weer wat meer.



Bb wat fijn dat je een een goede echo hebt gehad! Mooi hè om zo even naar de kleine te kijken? Voel je je goed verder?



Jyla wat ontzettend vervelend dat je je zo beroerd voelt! Kan me goed voorstellen dat je dan even in een dipje komt. Gelukkig vandaag een fijne dag gehad. Spannend, bijna de termijn echo! Leuk weer even kijken!



Floraaa wat leuk een jongetje! Kan je inderdaad gericht zoeken. Dat was ook de reden dat wij het wilde weten. Fijn dat alles goed gaat bij je!



Mandy het lijkt me ook spannend om niet te weten. Ik dacht dat ook altijd zo te doen maar mijn man wilde het wel graag weten en toen ik er over na ging denken dacht ik ook is wel makkelijker om te weten.



Knus vervelend dat je nog steeds bloed... Wel fijn dat je je lichamelijk en geestelijk wel goed voelt. Hopelijk inderdaad snel weer positief nieuws en dan voor 40 weken!
Alle reacties Link kopieren
Jyla wat vervelend :( zo kun je niet echt genieten! Vaak na de 12 weken wordt het beter zeggen ze. Mss vanaf vandaag al dan!





Haha nee echt niet nieuwsgierig. Tuurlijk denk ik wel eens oooh zou t een meisje worden of toch een jongen, maat meer niet eigenlijk.

Wat betreft kleertjes kopen etc. Is het wel wat lastiger idd maar er zijn ook veel leuke neutrale pakjes ik ben zelf ook beetje kleurloos haha. Weinig kleur in m'n kast. Vloekt al gauw met m'n rode haar :p
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle leuke berichtjes Hier gaat alles goed. Voel me al een stuk beter en we zijn heerlijk thuis. Wel slapeloze nachten want hij heeft last van krampjes. Zo zielig!

En ik heb momenteel flinke stuwing. Auw! En man wat zijn ze groot! Haha

Van mij mogen jullie de naam weten maar zet deze liever niet op een openbaar forum...



Jyla wat vervelend dat je je zo voelt! Hopelijk gaat t gauw beter.



Bb wat ontzettend fijn een goede echo!!



Knus vervelend dat je nog steeds bloedt! Maar gelukkig geen pijn ervan. Hoop dat t gauw stopt!



Floraa leuk een jongetje! Nu lekker shoppen!!



Vizsla fijn dat de echo en ctg weer goed waren. Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen. Schiet al echt op!
Alle reacties Link kopieren
Heel begrijpelijk Nemo

Hopelijk zijn de krampjes van jullie mannetje al wat verminderd. Sneu hoor!

En auw stuwing, lijkt me ook niet echt lekker nee!



Vizslalover, hoe gaat het met jou??? Je houdt t wel heel spannend zo hoor Hihi.
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag middag is onze prachtige dochter geboren. Ze woog 3090 gram dus een mooi gewicht! Bevalling ging goed, binnen 12uur was ze er! Wel hele heftige weeën gehad, maar daardoor wel snel veel ontsluiting. Ging in het ziekenhuis in 40 minuten van 6 naar 10cm ontsluiting. Wel 45 minuten geperst, net geen knip gehad. Omdat ik zelf zei nog 1 wee ik kan dit! En dat was ook zo.

Hier ook veel krampjes en wat best wat mondjes spugen. Gisternacht heeft ze de hele nacht bij mij gelegen anders sliep ze echt niet... verder doet ze het erg goed. Hier ook al stuwing.



We zijn helemaal verliefd! Het is een prachtig meisje.
Alle reacties Link kopieren
Viszla gefeliciteerd!! Wat een prachtig nieuws
Alle reacties Link kopieren
Waauw! Gefeliciteerd Vizslalover

En nu lekker genieten!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Vizsla!! Geniet ervan!! fijn dat je bevalling zo goed is gegaan
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wauw vizslalover GEFELICITEERD!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd viszla! geniet erg goed van! En ook goed voor jezelf laten zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Viszla, gefeliciteeeeerd!! Geniet van de kleine kanjer.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Ik geniet volop! Ben zo ontzettend verliefd op haar! Mijn man zorgt goed voor me een heb me overgeven aan de kraamzorg. Het uit handen geven gaat me makkelijker af dan ik had gedacht.



Hoe gaat het met jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliiteerd Viszla! Super!

Fijn dat de bevalling goed is gegaan zeg!

Heb je een lieve kraamhulp?



Nou de eerst volgende ben ik.... haha duurt nog ff maar toch
Alle reacties Link kopieren
Floraaa: of ik, als ik 2 weken te vroeg ga bevallen haha! Maar daar gaan we maar niet van uit.

Duurt inderdaad nog even maar voor je het weet is het juni
Alle reacties Link kopieren
Juni klinkt nog een stuk verderweg ja. Hier augustus al helemaal.



Fijn dat het allemaal zo goed gaat Viszla. Heb je al wat kraamvisite ontvangen?



Hier afgelopen woensdag termijnecho gehad. Het was echt een minimensje met tot nu toe alles er op en aan. Het was ook zo beweegelijk. Ik begin stiekem een klein beetje verliefd te worden.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat alles goed was jyla! Geniet van je nieuwe liefde
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn Jyla

Ik herken dat verliefde gevoel heel goed Hihi. Zo bijzonder he dat dat gewoon in je buik zit!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat als goed gaat Jyla, ik kan je vertellen na de 20ste week gaat als ineens heel snel hoor!

Dat verliefde gevoel wordt nog 1000000x meer als je je kleintje in je armen hebt hoor!



Tot nu hebben we alleen familie op bezoek gehad. Vanaf volgende week mogen ook vrienden langs komen maar we wilde het rustig aan doen, eerst zelf naar eens wennen aan elkaar, en het papa en mama zijn. Al wil je natuurijk ook graag je kindje showen, en wij hebben toch een knap meisje ;). Precies haar vader, tot nu kom ik niet verder dan mijn tenen en mijn navel ;).



Blij te horen dat het bij jullie ook allemaal goed gaat. Jij al gestopt met bloeden knus? Hoop het inmiddels wel!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig dat je zo gelukkig bent vizslalover! En het is eerst inderdaad wel even wennen enzijn aftasten. Eet en slaapt de kleine meid goed? En heb je een leuke kraamverzorgster?



Bloeden is donderdag gestopt, dus gelukkig geen vervolgstappen nodig. Ben inmiddels een week trouw aan het sonja bakkeren en ben twee kilo kwijt geraakt. Dat voelt toch ook wel heel goed! Nu op naar weekmenu twee. Ik hoop zo dat het me nu eens lukt vol te houden, tor nu toe gaat het me goed af. Hopelijk raak ik op deze manier nog wat kilootjes kwijt voor ik zwanger ben..



Inmiddels de enige niet-zwangere in deze groep. Wel een beetje confronterend. Maar ik vind het veel te gezellig om er mee op te houden haha Hoe gaat het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Vizslalover! Kan niet genoeg krijgen van jullie Posts over de baby's



Knus: oef ik zag het net

Ik vind je wel heel sterk hoor als ik alles zo lees en dat je nog mee leest en schrijft! Hopelijk kun je er positiviteit uit halen





Met mij alles goed, begin wel lichte spanning te krijgen voor de 20 weken echo! Ik voel me op t moment echt niet zwanger... Alleen als ik aan t "stappen" ben besef ik steeds Oohja ik kan niet meer zolang staan en wild dansen dan merk ik het wel. Verder gewoon geen kwaaltjes!

Buik groeit goed en al de eerste plopjes gevoeld in m'n buik, fijn dat hij/zij dagelijks laat weten dat ie er nog is haha.

Zaterdag een kinderwagen gekocht en a.s. Zondag op de babykamer uit. Ik heb t graag gauw geregeld haha.

Ik wou zelf de babykamer 2e hands, maar m'n vriend vond dat niet perce nodig.
Alle reacties Link kopieren
Knus, ik ben er ook nog, je bent niet alleen

Ik heb weinig toe te voegen hier, daarom schrijf ik niet, maar lees zo af en toe nog wel mee



Fijn om te lezen dat het goed gaat met alle geboren en ongeboren kindjes!

Ik heb vandaag mn nod, maar ik weet het niet.

Morgen naar de kliniek..
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Kwil even laten weten dat ik ook nog mee lees! Maar net wat knus en jolien zeggen heb ik ook niet zo veel toe te voegen..

Morgen me eisprong hopelijk weer en dan gaan we weer voor ronde 9 !

Kben inmiddels wel naar de huisarts geweest en die vertelde mij eerst toch het zaad van mijn vriend te laten onderzoeken alleen schiet dit niet echt op omdat dit maar op 1 ochtend in de week kan en hij altijd vroeg weg moet voor zijn werk.



Alweer 2 zwangere in mijn omgeving. Ben heel blij voor ze maar merk wel dat ik stiekem toch wel jaloers ben. Het vreet wel aan je, het idee dat het bij andere naar 1/2 rondes raak is en het bij mij gewoon niet wil lukken is best wel confronterend. Al weet ik dat ik niet de enigste ben.



Mijn naaste familieleden en vrienden weten wel dat we bezig zijn en elke keer krijg je weer die vraag, en ben je al zwanger? Als ik had geweten dat het zo lang zou duren had ik ze het denk ik niet verteld mja.



Jolien ben benieuwd hoe het bij de kliniek gaat! Hoop iets meer duidelijkheid voor jou.



Gefeliciteeerd voor de dames die inmiddels een kleine hebben en die in verwachting zijn!
Alle reacties Link kopieren
Jess, ik weet precies hoe je je voelt. Misschien kun je de mensen die je steeds vragen of je al zwanger bent eens zeggen dat je dit niet prettig vind?

Ik heb inmiddels aan mijn collega's verteld waar wij mee bezig zijn, omdat ik vond dat ik op mijn werk minder goed/scherp functioneer. De reacties waren jammer genoeg niet allemaal waar ik op had gehoopt.. Zo lachtte een collega me faliekant uit en vroeg ze me daarna of ik soms niet wist hoe het moest Dit heeft me ontzettend gekwetst. Ik heb daarom erge spijt dat ik het überhaupt heb verteld, dus ik zeg niemand meer iets. Heb mijn collega's gezegd dat ik niet wil dat ze vragen hoe het gaat. Als ik iets wil vertellen, dan doe ik dat uit mezelf wel. Voorlopig zeg ik dus niks.
Alle reacties Link kopieren
Nemo en Viszla, hoe gaat het met de kleintjes? En de mama's?



Mandy, wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht? En fijn dat je je zo goed voelt!



Oh Jolien, wat een ontzettende kutopmerking. Heb je ook gezegd dat het niet voor iedereen zo werkt? Spijtig dat je hierdoor het minder kwijt kan. Weet familie het? Op werk kreeg ik ook de vraag toen ik het vertelde of het een ongelukje was. Neee, ik heb niet al lang een relatie en heb anderhalf jaar de medische molen ondergaan. Mensen moeten af en toe iets meer nadenken voordat ze opmerkingen plaatsen rond zwangerschap (daar ben ik me de afgelopen periode ook meer dan bewust van geworden).



Jess, kan je man er niet voor zorgen dat ie wat later kan beginnen? Of dat jij het zaad brengt voor onderzoek? Snap dat je een beetje schot in de zaak wil!



Hier gaat alles zijn gangetje. Nog niet mega actief en regelmatig moe, maar iedere week een stapje vooruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven