Wij proberen zwanger te worden 2016

30-06-2016 21:06 1390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vervolg op een ander topic die helaas gestopt moest worden! Leuk om de tabel bij te houden en ook mee te schrijven en ervaringen te delen!



NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeN.O.D.ZwangerUDBijzonderhedenFloraaa30/36114/10 jongen9/6/179/4 gestopt met pil/ 20 jan 20 wk echoknusengezellig24/25278/3xxdec'15 gestopt met pil/ 35 dgn cyclusNemo2628/322317/5 24/1/1725/2 gestopt met pil/ 28 dgn cyclusJyla25/251x10/12 20/8/17xBb8729/281101/11 4/9/1728/3 gestopt met pil/ 23/1 1e echoVizslalover28/3211517/5 meisje 25/1/1728 dgn cyclusMandy199126/251318/10 22/6/179/6 gestopt met spiraal/ 7/2 20 wk echoMiertjee25/261630/9 half septjan gestopt met spiraal/onregelm. cyclus

is zwanger!

is bevallen!

UD is uitgerekende datum.



Graag in dikgedrukte letters(!) aangeven als er iets in of uit de tabel moet!

JYeti & Fay88 ik heb jullie tijdelijk uit de tabel gehaald. Als je er weer in wilt horen wij het graag!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik drink eigenlijk zo goed als niet Mandy! En ik zou het dan ook niet meer doen als ik niet ongesteld ben op mijn bruiloft. Gelukkig mis ik een wijntje niet haha
Alle reacties Link kopieren
Oooooh haha dat is ideaal. Dan hoef je het ook niet zo te verbergen, heel fijn.

Wat moet dat toch heerlijk zijn om uit te kijken naar een bruiloft. Hoop echt dat als de kleine geboren is m'n vriend toch ook een keer op z'n knieën gaat
Alle reacties Link kopieren
Ja het is ook superleuk! Maar toch ook wel stressen, maar nu ben ik ook een type die altijd alles willen plannen!



De mijne is niet op zn knieën gegaan hoor! Zo romantisch zijn we niet echt haha
Alle reacties Link kopieren
Knus mss hij niet op z'n knieën maar wel een mooie trouwdag .

Ik hoop enorm mee op dat mooie trouwcadeau!



Mandy, hier ook last van eczeem, vooral als jong kind, later in de pubertijd (rond m'n navel van de broeksknoop) en nu dus weer. Volgens mij (nog) niet zo heftig als jou maar vervelend wel. Gelukkig helpt het zonnetje hier een beetje. Hopelijk krijg je het met de zwangerschap toch nog een beetje weg.



Jayla, je weet gewoon al of je een meisje of jongen krijgt wat leuk! Ik ben ook benieuwd, begrijpelijk dat je het eerst met je familie wilt delen :)! Ben ook heel benieuwd of wat je voelt ook echt de kleine is, ik denk het wel. Spannend en leuk om het straks echt goed te voelen. Mijn buik groeit nu wel echt hoor, voel me ook geregeld dik, buiten m'n buik om, tijd ook om te gaan oriënteren wat ik voor zwangerschapscursus of 'sport' ik wil doen. Tevens ook m'n bekken goed in de gaten houden (gaan trainen) ben hypermobiel, dus denk preventief toch maar wat goede oefeningen gaan doen. Even oriënteren.



Hier trouwens een eerst echte ergenis, uiteten gaan. Bij de reservering al aangegeven ipv allergisch, zwanger.

Bij binnenkomst glaasje cava afgeslagen. Op de kaart bijna niets wat volledig mag. Oké dan maar een hamburger . Maar ook moeten vragen of ik hem zonder ei kon krijgen (ivm niet volledig bakken vh ei) en of ze de burger zeker goed konden doorbakken, gelukkig ging dit prima. Daarna toetje, denk je dat dat geen probleem hoeft te zijn; brownie (jumm) zit er een sausje met alcohol overheen.. Grmblll euh stiekem toch wel lastig, zwanger zijn.. we zijn paar daagjes weg dus was al niet eerste x lastig met eten.



Floraa, hoe is het met jou, ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Knus, oh dat zou zo mooi zijn op die datum.



Mandy, oh die eczeem klinkt vervelend! Merk je dat t al wat minder wordt? Wel fijn dat je je voor de rest goed voelt. Hoeveel weken ben je nu?



Bb87, wat goed dat je actief een sport wil gaan doen. Heb ik eigenlijk helemaal niet over nagedacht! Ohh, stiekem wel leuk dat je het gaat zien. Wanneer weet jij wat t wordt?



Wij hebben hier afgelopen weekend aan onze ouders en familie verteld dat wij een dochter krijgen. De taart was erg geslaagd. Gewoon ons kleine meisje.
Alle reacties Link kopieren
Aah Jyla! Ik heb zelf ook een meisje, en dat vind ik zo leuk! Al zou ik het ontzettend leuk vinden dat de tweede een jongetje wordt. Een jongen en een meisje me zo leuk, maar twee zusjes lijkt me ook zo leuk. Haha gewoon een baby is leuk
Alle reacties Link kopieren
Mocht gelukkig van de dokter 3 dagen op de ergste plekjes hormoonzalf smeren. Ben er nu weer zo goed als vanaf :D nu goed vet blijven houden zodat het weg blijft!



Ik ben nu 25,5 week



Wat leuk Jyla Had je zo'n taart met roze vulling???
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn Mandy, ik hoop dat het nu (even) weg blijft, die jeuk is echt zoo irritant. Bij mij jeukt heel mn lichaam.

en 25,5 week alweer wat gaat het toch hard!



Knus heerlijk jou reactie, hihi. Gaat jullie meisje ook jullie trouwdag echt mee vieren, heb je er iets speciaals mee in gedachten?



Jayla, wat leuk een meisje, ergens gok ik bij mij ook op een meisje. geen idee waarom. Maarja te dom om dit nu te typen, hihi. Dadelijk is het gewoon een jongetje.. dan wordt het even schakelen, maar ook net zo leuk!

Heb je nu al flink geshopt voor haar? Of dingen in je hoofd die je nu graag wilt halen?



Mandy, hoe doen jullie dat met de aankleding van het kamertje en kleding/spulletje.. ben beetje nieuwsgierig. Mn vriend vind het echt niet kunnen alleen maar uni spulletjes te kopen, voor mij echt gewoon prima, maar ik snap het wel.



Wij horen waarschijnlijk morgen voor het eerst het hartje, spannend en erg leuk. Dan krijgen we ook meteen info over evt. cursussen etc.



Hier stiekem voor volgende week maandag ook een echo ingepland, mn vriend weet nog van niets dus ik hoop echt even dat hij niet stiekem mee leest . Ik wilde niet weten of we een jongen of meisje krijgen. Maar hij wel heel graag, en praktisch vind ik het wel. Dus als verrassing maandag een echo.
Alle reacties Link kopieren
Aah wat een leuke verrassing Bb! Een echo om het geslacht te zien zeg maar? Hoe ver ben je nu? (Sorry maar met al die zwangeren heb ik wat moeite het bij te houden )



Heel veel plezier morgen bij de echo en hopelijk hoor je een prachtige hartslag!
Alle reacties Link kopieren
zit op de 15,5 weken nu, haha heel begrijpelijk dat het niet helemaal te volgen is hoeveel weken, hihi.



maandag pas de echo, morgen het hartje hoop ik (is een info avond, maar ze willen ook momenten vrij maken dat iedereen die wil hartje kan luisteren )
Alle reacties Link kopieren
Oke en heb je dan nog helemaal niet het hartje gehoord? Dat is best wel laat..
Alle reacties Link kopieren
Nee klopt, met 8 weken en 10 weken echo gehad, daarna geen afspraken bij vk of echo gehad.. nu dan heel toevallig deze weken heel veel afspraken. Woe info avond, ma pretecho en woe controle bij verloskundige. Ben ook wel heel blij nu morgen weer wat van het kindje te kunnen horen, is wel een lange tijd geweest zo.
Alle reacties Link kopieren
Jaa dat snap ik. Lang wachten dan. Kun je met 10 weken het hartje nog niet zien? Of heb je het al wel gezien maar niet gehoord?



En om nog even antwoord te geven op je vraag haha, onze dochter is ons bruidsmeisje. Ze geeft de ringen en krijgt zelf ook een ringetje
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi knus dat jullie dochter ook een ring krijgt! Bijzonder!



Bb ik had ook overal jeuk een poosje. Heel erg vervelend! Spannend zeg al die afspraken. Even om je teleurstellingen te voorkomen, bij ons was het met 16 weken niet te zien wat het geslacht was omdat ons meisje er niet goed voor lag. Hoop dat het bij jullie niet zo is... maar houdt er rekening mee dat het zou kunnen!



Jyla wat leuk een meisje! Uit ervaring kan ik zeggen het heel erg leuk is!



Hier gaat het nog steeds goed. Gister een tattoo laten zetten op mijn onderarm! Kleintje hoor! Een pijltje met haar naam en aan het einde 3 hartjes die staan voor ons gezin. Ben er heel erg blij mee. En nog steeds smoorverliefd!
Alle reacties Link kopieren
Viszla, wat een mooie bezegeling van jullie gezinnetje! Je eerste tattoo?

Heerlijk om steeds te lezen hoe gelukkig je bent met je gezinnetje en je kleine meisje!



Oh Jayla, dat is wel heel leuk jullie meisje als bruidsmeisje! Dat ze er ook echt bij mag zijn. Super lief altijd om te zien wanneer ze de ringen brengen .



Hier hadden we met 8 weken al een goed hartje gezien, 10 weken Nogsteeds een goed hartje en werdt de termijn bepaald (maar zonder naar het hartje te luisteren).



Dus morgen hopelijk een nieuw mijlpaal het horen van het hartje. En dan maandag duimen dat de kleine er juist voor ligt. Maar anders, ben ik al zo blij de kleine weer eens te zien. Daarna is het snel weer 20 wk echo.
Alle reacties Link kopieren
Bb87: Wij hebben bijvoorbeeld hout-look meubels met wit voor de babykamer. Accecoires zijn zandkleurig met crème. Alles dus redelijk neutraal. Wat kleertjes betreft: ik hou zelf van stoere kleding, dus echt roze ofzo zal je bij mij niet snel zien dat maakt het wel stuk makkelijker hoor. Dus veel grijs/zwart/wit dat wel. Mss wel saai maar ach, heb zo wat kleurrijks binnen als t moet, stuur wel iemand op pad met smaak haha.



Leuke verrassing voor je vriend!



Knus: wat lief dat ze ook een ringetje krijgt. Lijkt me toch ook wel mooi hoor trouwen met je kind erbij. Mijn ideaal beeld was altijd eerst trouwen dan kinderen. Maar vind het ook heel mooi als kinderen erbij kunnen zijn.



Vizslalover: Gaaf! Klinkt heel mooi hoe je m beschrijft
Alle reacties Link kopieren
Aah gaaf vizslalover! Ik heb ook een tattoo. Al voordat mn dochter er was. Maar als straks ons gezinnetje klaar is wil ik er ook graag één met de namen van de kinderen. Zoals je hem beschrijft is hij vast héél mooi!



Je babykamer klinkt erg leuk Mandy! En neutrale kleertjes staan altijd heel lief vind ik. Maar tegenwoordig wel weinig keus als je er voor kiest het geslacht niet te willen weten. Dat vind ik dan wel weer jammer qua aanbod.



Lijkt me ook zo geweldig als mn vriend haar het ringetje omdoet. Ze heeft hem zelf uitgezocht en was toen al zo trots als een pauw. En het bruidsjurkje staat ook zo snoezig!
Alle reacties Link kopieren
Dankje knus In m'n hoofd is het ook erg leuk, het moet nog binnen komen Hahaha.

Ja dat geef ik toe, het aanbod is erg weinig. Moet zeggen dat ook veel mensen zich erover verbazen dat we

het niet willen weten. De gynaecoloog, mensen in winkels, familie, vrienden haha. Ik ben er totaal niet mee bezig wat het wordt
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend leuk dat jullie dochter ook een ring krijgt en bruidsmeisje is knus! Zo schattig!



Klinkt leuk Mandy t kamertje. Als t er echt staat is zo leuk. Kan je alles in ruimen.



Bb veel plezier vandaag met t hartje luisteren! En wat leuk die verrassing voor je vriend. Hier was t met 14 weken al goed te zien en zo niet dan had ik gratis terug mogen komen. Is dat bij jou ook niet? Dus met 16 weken zou moeten lukken als t niet met de beentjes bij elkaar ligt.

Hoe was je vakantie?



Jyla wat leuk een meisje! Hoe reageerde iedereen? Hadden ze t verwacht of niet?



Vizsla klinkt echt gaaf die tattoo!! Gaat alles verder nog steeds goed? Bijna de eerste prikjes.



Hier gaat alles zn gangetje. T nachtje doorslapen wat helaas eenmalig maar ach maakt t uit.

Dat jaar niet doorslapen was idd pittig knus en dat was niet 1x eruit. Regelmatig met maar 3 uurtjes slaap gewerkt... hopen dat de jongste dat niet gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje moeilijk om dan de dag door te komen Nemo! Hopelijk heeft deze kleine het sneller door haha! Maar het is ze vaak snel vergeven



Afgelopen dagen weer allemaal baby's geboren. Nooit gedacht, maar heb het er dan toch wel even moeilijk mee. Ben soms zo bang dat die tweede er niet gaat komen...



En wat het soms nog lastiger maakt is dat we allebei aan onze dochter wel kunnen merken dat het voor haar ook heel goed en gezellig zou zijn als er een broertje zusje zou zijn... maar we moeten positief blijven. Al vind ik dat soms wel even lastig..
Alle reacties Link kopieren
Knus, is toch meer dan logisch dat je er even moeilijk mee hebt. Ik vind je altijd zo sterk overkomen. Soms baal je gewoon, is het positief zijn een stuk moeilijker.. ik hoop zo dat het jullie snel gegund is (ook voor jullie kleine meisje!).
Alle reacties Link kopieren
Knus, ik sluit me helemaal bij Jayla aan.. vind het echt knap zoals je mee geschreven hebt afgelopen tijd. Het is niet niets wat je laatste tijd mee gemaakt heb. Ik hoop echt zo enorm dat ook jullie snel weer mooi zwanger mogen zijn..



Hier is onze mini ook een klein meisje helemaal verliefd, en mijn vermoedens bevestigd.. Dacht het al een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve berichtjes Jyla en Bb! Gefeliciteerd Bb, een meisje!



Vanmiddag paar druppels bloed bij afscheiding. Dus ik denk mijn eisprong. Gistermorgen gevreeën en misschien vanavond nog eens. Erg onromantisch soms, maar ik hoop het toch zo..
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Bb. Al wat voor een meisje gekocht? Dacht je vriend/man ook een meisje?
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah nog een meisje Leuk hoor! Grappig dat jullie allemaal

Al vermoedens hadden, ik heb dat dus totaal niet, misschien omdat ik er niet echt mee bezig ben?



Knus, ik ben het helemaal met Jyla en Bb eens. Je komt heel sterk over Succes met klussen hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven