Wij proberen zwanger te worden 2016

30-06-2016 21:06 1390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vervolg op een ander topic die helaas gestopt moest worden! Leuk om de tabel bij te houden en ook mee te schrijven en ervaringen te delen!



NaamLeeftijdHoeveelste kindjeRondeN.O.D.ZwangerUDBijzonderhedenFloraaa30/36114/10 jongen9/6/179/4 gestopt met pil/ 20 jan 20 wk echoknusengezellig24/25278/3xxdec'15 gestopt met pil/ 35 dgn cyclusNemo2628/322317/5 24/1/1725/2 gestopt met pil/ 28 dgn cyclusJyla25/251x10/12 20/8/17xBb8729/281101/11 4/9/1728/3 gestopt met pil/ 23/1 1e echoVizslalover28/3211517/5 meisje 25/1/1728 dgn cyclusMandy199126/251318/10 22/6/179/6 gestopt met spiraal/ 7/2 20 wk echoMiertjee25/261630/9 half septjan gestopt met spiraal/onregelm. cyclus

is zwanger!

is bevallen!

UD is uitgerekende datum.



Graag in dikgedrukte letters(!) aangeven als er iets in of uit de tabel moet!

JYeti & Fay88 ik heb jullie tijdelijk uit de tabel gehaald. Als je er weer in wilt horen wij het graag!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, allemaal meisjes! Ik kan vertellen dat het erg leuk is!
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee eigenlijk nog niets gekocht wel rondgekeken. Kleertjes doen me nog niet zoveel, geen idee waarom. Maar kamertje en aankleding vind ik erg leuk te zoeken. Rest komt wel! Zag ook dat er bij de prenatal een leuke actie is komende week, dus ik denk dat wij komende week daar sowieso nog wel een keertje zullen gaan inkopen!



Knus, hopelijk is het ditmaal geluk voor jullie! Ik duim weer mee.. en jullie mooie dag komt ook alweer snel.



Heerlijk ook dat het weer naar lente lijkt om te slaan, heerlijk!



M'n vriend dacht ook meisje zei hij, maar.. hij vertelde na de echo dat hij toch wel van het idee meisje schrok en er toen achter kwam dat hij gewoon dacht dat het een jongentje zou zijn.. hihi. Maar ook hij is blij!
Alle reacties Link kopieren
Bb87, ondertussen al de Prenatal al leeg gekocht? Hoe voel je je? Hopelijk goed!

Knus, je trouwde begin april toch? Heel veel plezier gewenst en hopelijk een mooie zonnige dag gewenst. Je verdient het.



Hoe gaat het met de andere lieve dames?



Hier ondertussen alweer 20 weken. Op de helft. Tijdens de 20 weken echo bleken we een mooi compleet meisje te hebben (voor zover je dat kan zien natuurlijk). We zijn hier eigenlijk alweer aardig compleet: heb met mijn moeder de laatste grote dingen ingeslagen bij de Prenatal. Rib uit mijn lijf kost dat kind. Af en toe heb ik wel flink last van hormonen (wat vooral zich uit in zomaar huilen), voel ik me eigenlijk best prima.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Jyla, we trouwen volgende week vrijdag! De weervoorspelling is goed dus het wordt vast een prachtige dag!



En alweer twintig. Gaat snel zeg! Fijn dat alles goed leek met het kleine meisje

En het is inderdaad duur. Hebben jullie alles nieuw gekocht? Wij hadden wel veel tweedehands en op doe manier toch flink wat geld bespaard. Gekke hormonen haha. Gewoon aan overgeven, al is het soms zeer vervelend
Alle reacties Link kopieren
Oh Jyla dat had ik ook zo erg! Ik ben altijd al emotioneel aangelegd maar metdie hormonen, mijn hemel!

Ik lig op dit moment op bed met mijn kleine meisje. Anders wil ze niet slapen... heb haar al 2x slapend in bed gelegd en dan werd ze weer keihard brullend wakker. Dus dan maar even zo. Heeft ze de laatste dagen wat meer last van.

Heeft maandag haar entingen ook gehad. (2 prikken moest ze en er was maar 1 verpleegkundige dus ik heb ok geprikt zodat ze niet 2x apart geprikt werd maar tegelijk. Ja dat was heel heftig om mn eigen kleine meisje te prikken, maar voor haar was het beter)



Knus wat heerlijk dat je volgende week gaat trouwen! Ga er lekker van genieten zou Ik zeggen! En hopelijk prachtig weer voor jullie.



Het is inderdaad allemaal erg duur. Wij hebben dan wel alles nieuw gekocht, maar wel echt naar de prijs gekeken, niet het aller duurste gekocht.



Bb heb jij al kleding gekocht enzo? Mijn meisje gaat al naar maar 56! Gaat zo hard
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, goed om te lezen dat alles goed gaat! Hier gaat ook alles goed, ben eigenlijk best zen de laatste tijd Heb me er bij neergelegd dat we wat hulp nodig hebben en ik kijk uit naar de 14e, dan horen we hoe en wat.

Knus, wens jullie een hele fijne dag vrijdag! Geniet er van
Alle reacties Link kopieren
Jolien wat ontzettend knap dat je ons kan blijven update'n en helemaal dat je er zo nuchter onder bent. Ik hoop zo dat ze een mooi plannetje voor jullie klaar hebben liggen zodat er weer mooie kansen voor jullie in het verschiet zijn. Het is ook jullie zo gegund!! Nog 10 daagjes wachten!



Viszla, wij hebben e.e.a. Al gekocht inderdaad vind het maar heel lastig hoor. Veel dingen echt te tuttig. Of als je voor een ander kleurtje dan roze gaat bang dat het te jongens achting is, haha. Maar de eerste setjes zijn binnen!



Jayla, hier helemaal geen last van hormonen, marre het hoort erbij zeggen ze, ik ben ook erg benieuwd of het wel komt bij mij.. zo gek ben helemaal niet emotioneel aangelegd. Maar kan me niet voorstellen dat ik de kraamtranen straks oversla, haha



Knus, voor jullie alvast een hele mooie dag gewenst vrijdag!!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden. Even een ego-post want ben wat druk. Maar dit moest ik even delen. Zojuist positief getest!! Dus een leuk cadeau alvast. Ben wel heel bang voor opnieuw een miskraam maar dat is toch afwachten... voor nu eerst positief nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Wauw knus, gefeliciteerd

Wat een super cadeau!

En een hele fijne dag toegewenst morgen, geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Aaaah wauw wauw wauw! Ik duim met jullie mee dat dit helemaal goed gaat. Maar eerst genieten van morgen jullie mooie dag!



We worden vast op de hoogte gehouden!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd knus!!! wat een super goed nieuws!



Heel veel plezier morgen geniet er ontzettend van!
Alle reacties Link kopieren
Knus wat een prachtig kado gefeliciteerd!



Geniet van jullie dag morgen! Ik hoop op mooi weer voor jullie dat de zon voor jullie zal schijnen!



ik begrijp je angst, en ik hoop dat het dit keer blijft zitten waar het zit en jullie een mooi tweede kindje zullen krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Hoe was jullie dag gisteren knus?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden! We hebben echt een geweldige dag gehad! Zo ontzettend bijzonder om mee te mogen maken. En ons mooie meisje in haar jurk Een dag om altijd met fijne gevoelens naar terug te kijken!



Hoe gaat het verder met jullie en de baby's?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Knus!

Oh wat super goed nieuws! En idd, de kers op de bruidstaart, dat maakt je dag toch helemaal compleet
Alle reacties Link kopieren
Hier een late reactie, want lang weekend weg geweest.



Maar mijn eerste reactie achter de laptop was: Wauw, wat leuk, knus! Wat een dubbel goed nieuws. Gefeliciteerd met je huwelijk en gefeliciteerd. Ik duim zo hard voor je dat alles goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier een late reactie, want lang weekend weg geweest.



Maar mijn eerste reactie achter de laptop was: Wauw, wat leuk, knus! Wat een dubbel goed nieuws. Gefeliciteerd met je huwelijk en gefeliciteerd. Ik duim zo hard voor je dat alles goed blijft gaan.



Van enthousiasme, druk ik te vaak op verstuur bericht.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met iedereen?



Jolien, voor jou bijna vrijdag, hopelijk brengt het jullie wat goeds! Hoop ook zo op een kindje voor jullie! We horen het denk ik wel weer!



Knus, hoe gaat het bij jou? Nog helemaal in de trouwflow? Hoe gaat het met de zwangerschap, klein beetje gevoel er al bij of durf je nog niet goed? Ik ga heel hard duimen dat deze mini blijft plakken en een mooi 4e gezinslid voor jullie mag worden!



Jayla hoe is het bij jou? Hoe voel je je verder? Je buik zal wel langzaam goed groeien, van alle kwaaltjes af?



En Mandy hoe is het bij jou, jij bent echt al ver, hihi! Kun je nog een beetje uit de voeten?



Viszla en Nemo hoe gaat het met jullie en jullie mini's die ondertussen al erg hard groeien volgens mij! Hihi.. moeten jullie alweer werken? Of nog in het laatste verlof?



Hier gisteren 20 weken echo gehad, alles helemaal goed, meisje groeit helemaal gemiddeld, erg goed dus! Placenta lijkt net ver genoeg van het geboorte kanaal te liggen, maar haar hoofdje zat er steeds voor, dus even afwachten bij 32 weken checken ze het nog eens, maar eigenlijk zag het er al goed uit.

Verder voel ik me aardig goed, helaas blijven de misselijke kwaaltjes wel, wel heel wat minder dan een aantal weken ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed was Bb! Zijn ze bang dat de navelstreng om haar nek zal gaan? Of is er een andere reden waarom ze dit nogmaals gaan checken?



Hier weer helemaal down to earth haha. Gisteren verjaardag van onze dochter gevierd, vanmorgen alles weer schoongemaakt en daarna een schoonheidsslaapje gehad. Ben nu eerst ook wel even uitgefeest!



De verloskundige heeft vandaag gebeld. Ik mag vandaag oover twee weken langskomen. Ze wou de eerste afspraak over drie weken plannen. Maar ik heb gevraagd of het wat eerder mocht vanwege de twee miskramen. En dat mag gelukkig. Dus twee weekjes geduld, en hopelijk blijft het ieniemienie mensje zitten waar hij zit
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad knus En inderdaad hopelijk blijft jullie mini lekker zitten



Bb87: met mij gaat alles goed. Morgen alweer 30 weken, gaat echt snel. Baby beweegt goed en ik ben aardig rond haha. Moet zeggen dat ik stukje bij beetje beperkter wordt met werken en m'n dagelijkse dingen haha. Maar het is nog goed vol te houden! Volgende week nog een echo om te kijken of hij/zij nog steeds goed groeit. VK gaat er vanuit van wel aangezien m'n baarmoeder goed op schema ligt. Nog 6 weken werken dan ga ik al met verlof





Fijn dat jullie 20 weken echo goed was Al op de helft, gaat hard hè??
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je leuke dagen gehad hebt knus, nu lekker rustig aan!



Maar van mijn placenta heeft niets te maken met de navelstreng, het heeft ermee te maken dat wanneer je placenta te dicht bij de baarmoedermond ligt dat dit gevaarlijk is voor het kindje voor een natuurlijke geboorte, de placenta leek nu exact 2 cm van de baarmoedermond te liggen. Dit is het minimale wat ze als veilig zien. Maar de placenta kan nog naar (boven/achteren) verplaatsen en dat zou extra gunstig zijn. Even in de gaten houden dus. Anders kan het een keizersnede worden. Maar volgens mij zit het wel goed .



Oh wat snel gaat het Mandy! Fijn ook dat je naar een verlof uit kunt kijken, hihi. Voor mij lijkt het allemaal nog zo ver weg.
Alle reacties Link kopieren
O placenta previa. Hopelijk kun je gewoon natuurlijk bevallen! Ik begreep het even niet haha.



Jeetje alweer 30 weken Mandy!! Nog een paar weekjes werken en dan maar heerlijk genieten van je verlof. Je kan al beginnen met aftellen





Vandaag 5 weken zwanger. Zo pril, maar toch al heel blij. De eerste week hebben we gehaald
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Mandy, 30 weken alweer?? Wat gaat dat ontzettend hard!



Ik ben een beetje bang dat ik hier straks nog helemaal in mn eentje zit te typen als iedereen is bevallen.. :( Dan hoop ik dat iedereen nog eens een keertje komt lezen over hoe het met me gaat
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen te horen gekregen dat het zaad van vriendlief te weinig is voor ivf, dus het wordt icsi.. Omdat volgende week mn menstruatie wordt verwacht, kreeg ik de keuze of we gelijk wilden starten of nog een maand wachten. We willen graag gelijk verder, dus mag volgende week beginnen met de pil. Erg spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Heel spannend Jolien! Ik ga heel hard met jullie mee duimen dat het geen eeuwigheid voor jullie hoeft te duren. Heel fijn dat na even wachten en wat onderzoeken er wel doorgepakt kan worden. Veel sterkte alvast! Hopelijk 'snel' goed nieuws!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven