Wij proberen zwanger te worden in 2016 (2.0)

05-04-2016 12:19 989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnen dit topic praten we verder, zodat alle leden van onze huidige groep zelf ook de tabel aan kunnen passen met hun laatste gegevens.

Tabel is vol



NaamLeeftijd (v+m) 1e/2e/?e kindjeRondeNODZwangerUDBijzonderhedenVlinderbloem8927+321e8- 23/11/2016 4 november bevallen van een gezonde zoon! Autumnborn32+371e228/06/16Marina__30+331e4-2 29/04/2017 27/2 27-wekenafspraak 1/3 32-weken echo biometrieMariskam19831+321e1111/09/1613 september 1e afspraak bij gynaecoloogLouise3030+381e3- 15/10/16America35+331e2424/12/2016verder in de MMM, HSG goed, nu 3 mnd Clomid LindsayKristofLana 28/30 2e 4 23/03/2017 5/12 24weken echo twix8927+281e1004-11-eskee29+451e3 ?0401201623+252e4Rachelroos30+301e1- maart 2017 Miskraam met 10 wk in mei 2016, 2e zwangerschap 1/8 1e echo! HopefulyPregnant26+26 1e1226/08



Pris1992, Lewis10, Poekie90, mi_loves_spring, Elze88, Babylovee, FN92, Sunny61290586, Medea94 en hopenopeenwondertje; we hebben jullie uit de tabel gehaald omdat we een tijdje niets meer van jullie gehoord hebben. Mocht je toch weer mee willen schrijven, laat dan even iets weten.
Alle reacties Link kopieren
Hoera! nieuw topic om verder te kletsen zodat we allemaal bij de tabel kunnen! Welkom allemaal weer hier!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel graag in de tabel! Ben zelf alleen niet zo handig haha..



Ik ben 23 en mijn man 25, komen uit Overijssel, dit zal ons 2e kindje worden.

We zijn nu bezig met de 1e ronde. Mijn NOD weet ik niet zo goed, pas gestopt met de nuvaring.. Ik verwacht dat dit rond 17 april zal zijn.
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Topic gevonden! :D
Dream your life, live your dream ?
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!! Kletsen we hier lekker verder! haha
Alle reacties Link kopieren
jeeeej top gedaan!
Topic gevonden
Alle reacties Link kopieren
Super!
Alle reacties Link kopieren
Jaa, gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag meeschrijven!

Ik ben 32 en mijn vriend is 35 jaar. Het zal ons eerste kindje worden.

Ik ben bezig met de laatste strip van de pil. Nog 3 pillen te gaan :-D NOD dus nog onbekend.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeh gevonden!! Ik schrijf weer gezellig mee! Mijn UD is naar eigen berekening 30 oktober! 11 april termijnecho dus dan weten we meer! En vlinderbloem, het kan zijn dat jij wel last hebt van kwaaltjes.. Iedereen reageert anders op de hoeveelheid HCG! Je (lichte) maaltijd over de dag verdelen en genoeg water drinken! Ik had btw 3 wkn lang 's nachts crackers op mn nachtkastje liggen.. Had 's nachts rond 4.30 uur mega honger!
Alle reacties Link kopieren
Ook gevonden! Ik sta zelfs al in het tabel, super!
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag een beetje bloedverlies. Ik dacht eindelijk de menstruatie maar denk toch van niet :( moest werken en was vergeten wat mee te nemen van tampon ofzo. Aangezien ik in de zorg werk heb ik genoeg groooote inleggers op het werk haha :P

Pff wat is het moeilijk om niet te roken en vooral omdat je dan nog niet zwanger bent. Als ik zwanger was, was het meer een bevestiging, maar nu denk ik zelf stel het duurt nog een jaar voordat ik zwanger raak, moet ik een jaar stoppen met roken en maar naar die snoepkast graaien voor afleiding :p
Dream your life, live your dream ?
Alle reacties Link kopieren
Ok heb even een baalmomentje. Het is al laat op de avond, ik ben moe want gisteren was het laat geworden vanwege werk, maar heb wederom nog bergen werk dat voor morgen af moet. Dus dat wordt WEER nachtwerk. Vanmiddag claimde een collega credit voor week dat ik gedaan had en m'n NOD is over een week maar voel of merk nog helemaal niks noppes nada. Zal dus wel weer ronde 16 worden....

Beetje down dus.

Sorry voor het naar beneden halen van de sfeer, maar moest het even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Jeej! Nieuw topic. Fijn dat we straks zelf gewoon de tabel aan kunnen passen. Hoeven we Maanroosvis niet meer lastig te vallen



@Vlinderbloem: Gefeliciteerd!!!! Zo gaat het goed dames!



@America Komt weer goed hoor meid, maar je mag hier gerust je gal spuwen. Wel raar van die collega inderdaad... Waarom doen mensen zoiets?? Kan ik echt niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Hé America, naar als anderen er met jouw werk vandoor gaan, maar wel herkenbaar. Ik snap dat je daar van baalt. Zeker als je ook nog eens flink aan het overwerken bent.



Ik ga alvast proberen wat PBtjes te sturen, maar weet niet of ik iedereen al haal (of dat er zoiets als een groepsPB bestaat?) want mag zo wederom weer late dienst werken. Het is hier klussen op dinsdag donderdag zaterdag geworden dus keer 2 (na zondag) zit er weer op. Gisteren was de conceive plus binnengekomen die ik besteld heb. Ik dacht baad het niet dan schaad het waarschijnlijk ook niet. Gisteren ging het heel goed en ik hoop dus dat dat zo blijft want die penetratie blijft toch nog wel even een flinke klus schat ik in. Ik kan niet zeggen dat het echt pijnlijk meer is (Joepie), maar het moment dat ik er echt van kan genieten blijft nog even uit. Dat heeft dan weer effect op mijn man omdat hij voorzichtig wil zijn voor mij en meer met mij bezig is dan met zichzelf, waardoor het uiteindelijk dan dus iets langer duurt voordat hij zo ver is. Ondertussen denk ik nu na enkele minuten nog "schiet eens op". Maar goed, rond de vruchtbare dagen even doorbijten en daarna telkens ons echt richten op ons en dan komen we er vast wel.



Wat doen we met de aanmeldingen? Met de twee dames van hierboven er nog bij de tabel weer sluiten? Of nog even afwachten?
Alle reacties Link kopieren
America, wat vervelend van je werk! Helemaal van die collega trouwens! Wel herkenbaar, ik weet niet of je in een "mannenwereldje" werkt? Ik wel een beetje en het lijkt alsof sommige mannen het niet zo goed kunnen hebben als een vrouw succes heeft. Maar dat kan natuurlijk net zo goed bij vrouwen zijn. Misschien kun je dit bij je manager aangeven?



Je zit een week voor je NOD dus het kan zijn dat het ei zich nog moet innestelen of dat je nog helemaal geen symptomen hebt, schijnt ook erg regelmatig voor te komen. Hou hoop! Ik duim hard voor je mee!



Marina, ben benieuwd of het je helpt. Lijkt me moeilijk als het nog niet helemaal genieten is. Hoop dat dat punt wel komt want hoe graag we ook baby's willen maken het is ook fijn om samen te genieten!
Alle reacties Link kopieren
Babyloveee en Louise30 jullie hebben bericht!

Autumnborn, FN92, lewis_10, America, eskee, Maanroosvis, Mariskam198 bij jullie staat privéberichten ontvangen op uit.

Medea94, poekie90, RachelRoos, twix89, vlinderbloem89 bij jullie weet ik het niet zeker, maar ik werd al zo vaak uit het programma gegooid en moest dan het bericht weer opnieuw overkopiëren dat ik het beu werd. Willen jullie ook even je instellingen checken?

Stuur mij maar even een PB als je instellingen kloppen, dat is denk ik handiger en dan hoeft niet iedereen het stuk voor stuk op het forum aan te geven...
Marina, ik heb het aangepast. Misschien dat één van de andere dames die het wel ontvangen hebben de gegeven. De gegevens door kunnen sturen?
Alle reacties Link kopieren
Marina, ik heb het ook aangepast als het goed is haha
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Cecile.

Ik word in april 22 jaar.

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we samen graag een kindje zouden willen.

Ik heb eind februari mijn spiraal laten verwijderen na 6 jaar (2 spiraaltjes gehad).

11 maart werd ik voor het eerst ongesteld na 6 jaar.

Doordat ik mijn cyclus nog niet weet ga ik maar uit van 28 dagen..

Als dit klopt, word ik vrijdag weer ongesteld.. of niet..... SPANNEND!

Onwijs moeilijk om niet constant aan een zwangerschap te denken..



Heel leuk zo'n forum om te kletsen.. heb verder niemand buiten mijn vriend!



Liefs, Cecile
Alle reacties Link kopieren
Heb je een pb gestuurd Marina, er was inderdaad geen berichtje!

Wat fijn dat je vriend en jij zo goed met de situatie omgaan, hopelijk komt het moment dat het genieten is ook snel!



Wat betreft het sluiten van de tabel, ik ben zelf ook nog maar een nieuweling dus misschien kan ik beter nog niks zeggen



@America, pas je goed op jezelf? Af en toe zulke lange dagen maken moet kunnen, maar werk jezelf niet over de kop. Dat je nu nog niks voelt wil nog niks zeggen, maar snap je gevoel wel!
Alle reacties Link kopieren
Hoe vul je de tabel in ?
Alle reacties Link kopieren
@04012016 En Mi loves spring; Welkom bij de groep!!



@Marina: Ik zeg; groep weer op slot haha!! Genoeg nieuwe leuk meiden erbij en anders wordt het weer te onoverzichtelijk, maarja, wie ben ik?? Wat vind de rest?? Ik heb geen persoonlijk bericht Marina, kan dat kloppen? Zie in ieder geval nog niets hihi. Heb mijn instellingen nu aangepast dus als het goed is moet ik nu wat kunnen ontvangen.



@America: Knuffel voor jou!! Het hoeft niets te betekenen hoor dat je niets voelt!! Gewoon rustig wachten tot je NOD!!



@Babylove: bedankt voor de tip! Mijn buik rommelt de hele dag en zodra ik eet (veel eet) zit ik met een zere buik, dus eten in kleine porties gaat een goede tip zijn denk ik! Net als crackers naast het nachtkastje (oei, straks groei ik binnen no time enorm).
Alle reacties Link kopieren
Ow sorry, @hopenopeenwondertje; jij natuurlijk ook van harte welkom!!! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven