Zwanger! Baby komt begin 2017.

28-06-2016 18:21 307 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meeschrijven? Er zijn al een paar schrijfclubjes, maar de tabellen zijn vol. Dus ik dacht: laat ik een nieuwe maken :-)



TABEL





NaamLeeftijdUDJ/MKinderen?Belangrijke datumKerenza2830.01JJ, 2-zus19872931.01J--Malediven093201.01J--Ava19853606.03??--juffie133106.03?J, 2.5-Hanne843202.02?--HD843130.01M--tomtomi3205.02J--woman7837??--vizslalover2825.01M--Aardbeitje-2416.01J--
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kerenza (heb pas een nieuwe nickname), ben 28 jaar en heb een heel leuk zoontje van 22 maanden.



Vorige week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. De eerste keer lukte het met wat hulp, nu was het min of meer een echte verrassing!



We hebben meteen een echo geboekt en ik bleek rond de 8.5 week zwanger. Ik vind het best weer spannend allemaal... Ik hoop dat jullie met me mee willen schrijven, zodat we altijd een plekje hebben om lekker te zwangerosaurussen ;)
Gefeliciteerd!

Ik ben ook zwanger en ook 8,5 week!



Mooi dat het nu een spontane zwangerschap was
Alle reacties Link kopieren
Jij ook gefeliciteerd! Is het jouw eerste kindje? Hoe voel je je? Ben je al naar de VK geweest? Ik ga zo voor de eerste keer. Wel heel leuk weer!
Ach, Kerenza, wat een leuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd!
Het is mijn 1e kindje, maar 3e zwangerschap.

Ik voel me niet heel goed, maar dat gaat hopelijk snel voorbij. En hoe voel jij je?

Door m'n eerdere miskramen heb ik al 2 echo's gehad.



Succes zo bij de vk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 28 juni 2016 @ 19:09:

Ach, Kerenza, wat een leuk nieuws!! Van harte gefeliciteerd!Lief, dankje Fleet!
Alle reacties Link kopieren
Ach, dat lijkt me zo heftig en heel verdrietig... Wel fijn dat je nu al een eind op weg bent, of maak je je (ook) nog veel zorgen?



Ik ben vooral heel moe en een beetje misselijk, maar het valt allemaal gelukkig mee. Ja, op naar het tweede trimester waarin we ons kiplekker voelen ! (< alcoholvrij natuurlijk).
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even:



Gefeliciteerd Kerenza
Alle reacties Link kopieren
quote:Bonnieux schreef op 28 juni 2016 @ 19:39:

Hier ook even:

Gefeliciteerd Kerenza Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Het loopt hier niet echt storm

(Up!)
Alle reacties Link kopieren
Hai kerzana,



gefeliciteerd, ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben! Ik hou al sinds oktober mijn cyclus bij dus als ik alles goed heb ben nu ik 4 weken zwanger. Super pril dus...

Maar ben zo blij en het liefst zou ik het van de daken schreeuwen, maar laten we dat maar niet doen

Het is mijn eerste keer, mijn vriend en ik proberen al sinds oktober 2015. Ik ben 36 jaar dus het werd ook wel tijd...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ava! Dankje, jij ook gefeliciteerd!

Wat fijn dat het eindelijk gelukt is. Fantastisch gevoel hè Vind je het spannend? Ik vond het zo spannend die eerste weken, ik ben blij dat ik ze deze x een soort van overgeslagen heb, omdat ik er pas later achter kwam.



En hier kan je lekker schreeuwen, hè ;) IK BEN ZWAAAAANGEEEERRR!!



Zal ik ook een tabel maken en wat willen jullie er allemaal in?
Alle reacties Link kopieren
Hej meiden,

Had zelf een topic geopend maar zie dat jullie ook heel recent weten dat jullie zwanger zijn, dus misschien kan ik me bij jullie aansluiten. Wanneer zijn jullie uitgerekend? Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben, ben nu dus een week of 4... Heb zelf uitgerekend dat ik 6maart uitgerekend moet zijn. Ik heb al een zoontje van 2,5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hi juffie13! Gefeliciteeeerd! Gezellig Heb je al last van kwaaltjes? Ik merk nu al dat het een stuk heftiger is met een bijna 2-jarige om me heen, want ik ben moe, maar hij niet ;)



Volgens de vroege echo zou ik 1 februari uitgerekend zijn. Zou ik dat van ons allemaal even in het begin zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet echt kwaaltjes. Ben al wel 2 weken extreem moe maar heb dat steeds af gedaan als gevolg van het klussen. Hebben net de sleutel van ons nieuwe huis en zijn daar dus heel druk in bezig. Slaapt jou zoontje nog overdag? Die van mij gelukkig wel! Maar hij slaapt dan ook snachts heel slecht dus we je ben het altijd nodig even rust.



Misschien leuk om een schema te maken? Naam, leeftijd, uitgerekende datum en hoeveelste kind?



Jij hebt de eerste echo al gehad. Wat fijn! Altijd mooi om te zien. Ik heb nog niet gebeld. Moet eerst even uitzoeken of ik via de huisarts moet of niet. Wil gelijk naar de gynaecoloog toe. De vorige keer heb ik na een hel van een bevalling een spoed keizersnee gehad en dat wil ik dus echt nooit meer! Wil dus alvast een band opbouwen met de gyn zodat ze me begrijpen als ik zeg dat ik echt niet meer gewoon ga bevallen. Omhad ik suiker en een hoge bloeddruk. Zit dus liever gelijk in het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst dat je 'klussen' als in seksen voor een baby bedoelde, zoals dat vaak gebruikt wordt hier haha. Maar echt klussen bedoel je ;)



Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis ook! Wij zijn ook aan het verhuizen, eerst het nieuwe bedrijf uit ons woonhuis ergens anders heen (dus niet aan huis meer) en dan kunnen we klussen in ons huis



Ach, wat naar dat je zo'n hel van een bevalling hebt gehad... Ik vond de mijne al hels en dat was allemaal nog met een happy end. Ik hoop dat je snel een fijne gynaecoloog vindt!



Ik ga even uitzoeken hoe dat moet met een tabel enzo!
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik wil ook wel meeschrijven hier. Vorige week de eerste echo gehad, kloppend hartje gezien. Heel raar, maar fijn natuurlijk. Uitgerekende datum staat voorlopig op 2 februari. Het is ons eerste kindje en ik ben 32 jaar. Ontzettend moe (herkenbaar??) en wat misselijk, maar verder gaat het goed! Ik kijk nu al uit naar het kiplekker in het volgende trimester Volgende echo staat gepland op 24 juli.



Ik kwam er ook wat later achter (was niet helemaal gepland nu, we waren op vakantie...) maar inderdaad niet de stress gehad van afwachten; toen ik toch maar eens een testje er tegenaan gooide was het meteen knal duidelijk.



Leuk om hier te schrijven en van anderen te lezen die ongeveer gelijk opgaan! En gefeliciteerd allemaal natuurlijk!!!
Alle reacties Link kopieren
O ja en mijn zoontje slaapt ook nog overdag, dus dat is wel fijn! Als ik vrij ben kruip ik er gewoon weer bij, net als in het begin
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hanne84! Ook gefeliciteerd Leuk dat je mee wil schrijven! Ik ben ook echt heel moe, dat valt me best wel zwaar soms. Misselijk valt ook wel mee, even overgeven en het is meteen weg.



Wel romantisch een vakantiebaby !



En mooi dat hartje hè, ik schoot vol haha. Maar dat heb ik ook overgehouden aan het moederschap, emotionele incontinentie.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik bedoelde echt klussen! Het andere "klussen" hebben we ook genoeg gedaan. Het heeft ruim een jaar geduurd voor het raak was dus uiteindelijk was het iedere avond "klussen"



Jij ook in een verbouwing kerenza! Lijkt mij wel lekker dat het bedrijf niet meer in huis is. Er zullen vast ook voordelen zijn aan een bedrijf aan huis maar je bent dan altijd bij je werk....



Welkom hanne! En wat fijn een goeie echo! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
*TABEL TEST*
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! En wat leuk, een tabel! Voelt helemaal 'echt' zo ik zie trouwens dat ik me vergist heb, volgende echo is 14 juli al



Kan ik die ook op zwangerschapskwaaltjes gooien? :-D
Leuk de tabel!

Mijn leeftijd is inderdaad 29 en mijn UD 02 februari. Ik heb 11 juli de termijnecho.



Bij mijn vorige zwangerschap werd bij de termijnecho geconstateerd dat het hartje was gestopt met kloppen bij 8 weken. Wij hadden met 7,5 week een goede echo gehad. Daarom ben ik nu nog niet gerust. Hopelijk komt dat na de termijnecho.





Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!



Gefeliciteerd met jullie nieuwe huizen!
Alle reacties Link kopieren
Zus, wat naar geen kloppend hartje meer! Snap dat je daardoor nu niet gerust bent.



Voor in de tabel ik ben 31.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven