Zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic

22-06-2016 13:03 3003 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
-
Zwanger:

:heart: = bij een kloppend hartje
:duckie: = bij een goede 20 weken echo
Naam # Hartje/
20-wk echo
Uitgerekend Geslacht Afspraken/opmerkingen
moringa (35) 1e :duckie: 27-08-2017 Jongen
Ylva (32) 1e :duckie: 31-08-2017 Meisje
Hannepan86 (30) 1e :duckie: 07-09-2017 Jongen
Baggal (33) 1e :duckie: 11-10-2017 Meisje
anne-1985 (31) 1e :duckie: 13-10-2017 Jongen
zima ( ?) 1e :duckie: 07-11-2017 Jongen
Nemoo (31) 1e :duckie: 02-12-2017 Meisje 12/8 pretecho
Lampje1 (33) 1e :heart: 11-12-2017 Jongen 16w check goed!
piene1987 (29) 2e (L☆) :duckie: 16-12-2017 Meisje 31 Aug controle
freexx (27) 1e :heart: 31-12-2017 ? NIPT is goed
deni308 (27) 1e :heart: 05-01-2018 Meisje NIPT goed, 17 augustus guo
Boulu (29) 1e :heart: 17-02-2018 ?
angel ( 29) 1e :heart: 01-03-2018 1 aug echo
sofie87 (29) 1e :heart: 12-03-2018
lafemme (27) 1e :heart: 15-03-2018
hosta (38) 1e :heart: 24-03-2018 13 Aug echo
who's next?
-
We hopen dat er zich heel snel velen zullen aansluiten!!
-
Bevallen:
*rosings (39, 1e kind) is op 21-07-2017 bevallen van een meisje.*tasje (40, 2e kind) is 13-07-2017 bevallen van een jongen. *Lux (27, 1e kind) is eind april 2017 bevallen van een jongen. *Fingers_crossed (30, 1e kind) is op 13-03-2017 vader geworden van een meisje. *women78, uitgerekend op 22-02-2017 van een jongen. *Luina (35, 1e kind) is op 21-02-2017 bevallen van een jongen. * VeeBee17, uitgerekend op 09-01-2017 van een tweeling (jongen en meisje). *someone86, uitgerekend op 26-12-2016 van een meisje. *itsi_us (34, 2e kind) is op 13-12-2016 bevallen van een meisje. *Duufje (38, 1e kind) is op 12-12-2016 bevallen van een meisje☆. *fightster, uitgerekend op 11-12-2016 van een jongen. *Noortje81 (34, 1e kind) is op 09-12-2016 bevallen van een jongen. *Lilly1980 (35, 1e kind) is op 07-12-2016 bevallen van een meisje. *Blauwoogje1980 (36, 2de kind) is op 22-10-2016 bevallen van een meisje. *zwangerwordenvanaf2014 (33, 1e kind) is op 15-10-2016 bevallen van een jongen.
-
Gebruikersnaam : Zwangernammm. Wachtwoord: ivficsi2016
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 04-08-2017 08:24
66.91% gewijzigd
@Baggal Ooh, dat is dubbel... Twee follikels, dat had ik nooit uit mezelf. Daar moest ik bij mijn IUI's hard voor spuiten! Uhm, hier maak ik het vast niet makkelijker mee . Hoop dat jullie de donor op tijd kunnen 'claimen'! Maar eerst: go cryootjes!! En wat onwijs lief van je man. Mag ik vragen welk hotel? Of is het meteen 5-sterren? ;) Wij willen misschien ook weer een keer naar Parijs, maar ik heb slechte ervaringen met hotels daar.



@Lux Oef. Nee, dat klinkt al wel een stuk ernstiger dan mijn bruinverlies. Maar, gelukkig dus. Ik hoefde maar tot 14 dagen na tp utro, dus dat is het (helaas) niet. Het is elke dag echt een klein beetje, maar wel duidelijk wat druppels. Ik blijf er inmiddels rustig onder.

En lief dat je me toch geruststelt over de grootte van ons kindje. Hij/Zij was ook wat kleiner dan 6+6, maar dus binnen de marge. Wij zijn allebei zeer lang, dus ik verwachtte om een of andere gekke reden direct een lange lummel ofzo haha. Ik lees dat dat dus nog ruimschoots kan bijtrekken . En gefeliciteerd met je mijlpaal!!
Alle reacties Link kopieren
Precies Lux. die twee follikels waren ook best even confronterend... een mooie speling van het lot waar ik even niets aan heb. Ik heb dinsdag de terugplaatsing. Gefeliciteerd met je mijlpaal! En wat heerlijk dat je zo'n drukte maker hebt!



Ylva: hotel is Le Grand tegen over l'opera, in het hart van de stad. Wij hadden nog een weekend voucher over van de IC group, dus dat scheelt.



Ik heb trouwens gister de donor besteld. Het volledige verhaal staat in het andere topic. Weer een zorg minder, en hopelijk gaat het ontdooien volgende week ook goed en met een beetje geluk komt het goed zonder dat ik de donor hoef in te zetten, maar hij is in ieder geval gereserveerd en daar mee is een last van mijn schouders af gevallen...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Baggal alles is nu gericht op dinsdag en een mooie tp en 2 mooie baby's..

Heerlijk Paris!!

Moringa.. wat fijn een goede echo!!

Lux ja heerlijk he.. ik ben zaterdag 16 weken en eergisteren kreeg ik een flinke tik! Ik heb dat met de eerste niet gehad toen voelde ik gem wat borrelen bij 19 weken en af entoe een plopje want mijn placenta lag. Aan de voorkant..
Alle reacties Link kopieren
Aah wat leuk Tasje! Lijkt me zo bijzonder



Baggal, weer een stap gezet! Ik las dat jullie een goed gevoel hebben bij deze donor, dat is fijn! Al met al pittige keuzes hoor, waar jullie voor staan. Vind je heel krachtig! Ik ga duimen voor een goede ontdooiing en een mooie tp dinsdag!



Ylva, succes vandaag! Wederom heel benieuwd!



Hier voel ik me vandaag weer echt 'zwanger', blij mee .
Alle reacties Link kopieren
Bevestiging is af en toe prettig...

Ylva succes!
Ik had me in mijn ziekenhuis aangemeld voor 'centering pregnancy' een nieuwe(re) vorm van begeleiding van de zwangerschap, maar daar was niet genoeg belangstelling voor. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
En dat is????
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



@ Ylva, ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag! Vind deze periode echt zo spannend.

Wat betreft de grootte, daar zit inderdaad een marge in waar je embryo binnen moet vallen. Zeker in het begin is het millimeterwerk dus ze kunnen er net een beetje naast zitten met meten, embryo kan zich net een beetje uitrekken, latere innesteling eicel en hop weer een dag erbij of eraf. Binnen de marge is dus ok.

Bij mij was ie op 6+6 zo groot als 6+2. Gisteren was ik 9+0 en was ie zo groot als 8+5. Heb het nog nagevraagd, maar is vrij gewoon dat er een paar dagen speling in zit. Wist ik ook niet dus had me na de eerste keer uiteraard enorm druk zitten maken.

@ Han, nog een paar dagen wachten! Ik duim voor een mooie echo maandag

@ Baggal, zo te lezen ben je 'well prepared" met cryo's en donorzaad. Ik hoop op een klein mirakel na je terugplaatsing.

@ Rosings, over dat centering pregnancy heb ik ook wat gelezen, ik geloof dat ze het hier ook aanbieden. Ik twijfel nog. Wat was voor jou de reden om je er voor op te geven?

@ Tasje, wat leuk dat je de baby nu ook voelt. Lijkt me echt zo grappig en wordt het ineens heel echt mee!

@ Lux, ga waarschijnlijk wel combitest of NIPT laten doen, afhankelijk van voorlichting van verloskundige volgende week.



@ hier: volgende week weer echo want termijnecho bij verloskundige. Dag erna intake. Had nog geen verloskundige durven bellen, wilde de echo van gisteren afwachten. Heb het gistermiddag dus maar gauw geregeld en kan volgende week terecht. Mooi, want in februari gaan we een paar weken op vakantie En ik voel me eindelijk wat geruster over deze hele toestand. Nog geen 100% vertrouwen maar wel echt stukken beter dan de afgelopen weken. Wordt mn humeur een stuk beter van
Fijn moringa dat je je geruster voelt!



Ik had me voor Centering Pregnancy aangemeld omdat vriendinnen er goede ervaringen mee hebben, meer contact met verloskundigen (want met z'n tienen anderhalfuur met een verloskundige krijg je toch meer info dan 10 minuten zelf). Net iets minder 'medisch' en toch in het ziekenhuis.



En het 'pufclub' effect van allemaal dames die ongeveer net zo ver zijn als jij.
Alle reacties Link kopieren
Zo EIN DE LIJK ook weer even tijd om te reageren

Hannepan, fijn dat je je wat meer zwanger voelt. Dat geeft dan toch meer vertrouwen hé. Kwaaltjes komen en gaan en ondanks dat je weet dat dat erbij kan horen is het toch niet fijn.

Nog even terugkomen op wat je eerder schreef, fijn dat je zoveel aan mijn ervaring hebt gehad met de cryo ( klinkt heel gek "de cryo" nu ze hier zo naast me ligt )

Moringa, fijn naar een gewone verloskundige. Met een goed gerust gevoel op vakantie. Waar ga je heen als ik vragen mag?

Tasje wat heerlijk dat je wat gevoeld hebt. Het wordt steeds echter en genieten dan hé!

Baggal alle duimen draaien vanaf morgen voor jullie lieverds. Het is je zo gegund en ik hoop dat de donor niet nodig is. Wat een mooi eind zou dat zijn van die enorme achtbaan de afgelopen jaren. Zou het zo fijn voor je vinden als je die onzekerheid achter je kan laten of je ooit moeder wordt.

Noortje hier wisselen wij rust en gezellige dingen doen ook goed af! ga geregeld lekker wandelen met de kleine meid met dit mooie weer. Zondagavond gaan wij voor het eerst samen iets doen en past mijn moeder op. Jullie al iets samen weer gedaan zonder de kleine? Wow 15 km gewandeld, goed man!! Heb je nog veel last van die totaalruptuur? Die lijk me wel heftig hoor. Knip was na een week of 3 goed herstelt hier gelukkig!

Wat jij met brandend maagzuur had, had ik met rusteloze benen. Ik was zoooo blij dat dat na de bevalling direct weg was, heerlijk!!!

Gisteren was de kleine meid 6 weken. Na deze week nog 6 weken verlof. Ben echt blij dat ik daarna ook maar 20u per week ga werken voor een jaar.

Lux heftig hoor je bekken. Pas goed op jezelf! Hoe is het vandaag gegaan? Wat goed dat je toch weer gewerkt hebt! Erg vervelend lijk me dat, als je zo beperkt bent. Maar je rust nemen is voor het goede doel. Vaak duurt het even om eraan toe te geven en in een andere modus te komen... blijf iig goed voelen waar je grens zit
Even een kort berichtje, want ik ben best moe: uk was super gegroeid! Waar het eerst 6+1 was terwijl ik eigenlijk 6+6 was, is ie nu 8+0 waar ik eigenlijk 8+1 ben. Wat een opluchting! En het was echt een megapiepklein mensje met een bolletje en uitstupsels. Werd er helemaal emotioneel van haha. Ook de assistent was zo blij dat ze echt 3 verschillende echofoto's heeft gemaakt, superschattig.

We mochten door naar de verloskundige, maar ik vind het erg prettig om nog even in het ziekenhuis te blijven. Op 2 februari hebben we de 10-wekenecho en heb dan direct nog een afspraak met een verpleegkundige en gynaecoloog. In de hysterie vergeten te vragen waarom (combinatietest?), dus dat zie ik dan wel . Heb wel info meegekregen over combinatietest ed, dat zal het kunnen zijn. Best pittig dus, maar komt over 2 weken.

Het begint nu toch te landen mensen.

Reageer later weer beter op iedereen! Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Ylva wat een verhaal van je collega!! kan me er niets bij voorstellen dat wij dat zo zouden doen

Hoe is het vandaag gegaan?

Zwangerschapskleding; bij mij duurde het even voor ik echt een buikje kreeg. Je begint met zwangerschapsspijkerbroeken. Gewone shirtjes en lossere jurkjes heb ik lang nog kunnen dragen. Daarna komen de positie truitjes erbij. Als je "gewoon" aankomt, dus niet bovengemiddeld dan koop je gewone confectiemaat die je altijd hebt. Dan is alleen meer ruimte bij je buik. Het rekt allemaal lekker mee, ik heb het mijn hele zwangerschap allemaal kunnen dragen.

Mij ervaring met wat ik gekocht heb; Prenatal vind ik wat minder van kwaliteit, H&M vind ik super terwijl ik daar normaal nooit koop en ook fijne spijkerbroeken bij Mamalicious gescoord. Ik werkte veel met zwangerschaps shirtjes en combineerde dan met mooie "gewone" vesten die ik open hield bijv zodat ik die na mn zwangerschap ook nog kon dragen. Was minst dure. En soms kocht ik ineens iets wat loeiduur was omdat ik er gewoon zin in had. Noppies heeft ook mooie (wat duurdere) spullen
Alle reacties Link kopieren
Rosings, thanks voor je uitleg. Hmm dat klinkt eigenlijk best ok hoe jij dat centering pregnancy beschrijft. Vooral dat 'iets minder medisch' staat me wel aan, ik ben zo blij dat ik voorlopig niet naar het ziekenhuis moet. Heb ook de verloskundige uitgezocht die me het gezelligst leek, daar heb ik namelijk heel veel zin in na al die medische toestanden. Ik ken hier eigenlijk niemand die ook zwanger is dus misschien wel een goed idee.



Lilly, we gaan naar Thailand.

Je bericht klinkt alsof je er al lekker inzit, in het moederschap. Leuk hoor, toch wel tof dat "de cryo" een echt mensje wordt.
Ah wat fijn dat alles goed is Ylva!



@rosings: dat centering pregnancy hebben ze bij mijn vk ook, maar daar had ik juist echt geen behoefte aan. Vrij tijdsintensief vind ik dat. Maar als je graag andere zwangeren wil ontmoeten; ik heb nu een yogaklasje met mede-bollies, en dat is best wel leuk hoor, wordt veel gekletst. Misschien nog een idee voor de contacten?



@Moringa: oooo Thailand is zoooo leuk, heeeeel veel plezier! Ben je er wel eens geweest?



@Bag: heb gelezen over je bijzondere bestelling in het andere topic. Heftig, maar ook goed. Goed dat je de app nu uitschakelt denk ik. Tp komt alweer dichtbij, wat een emotionele rollercoaster. Wel heerlijk om even naar Parijs te gaan, zo'n leuke stad



Wij wilden eigenlijk ook nog op 'babymoon' (zo heet dat toch?) maar aangezien ik de Albert Heijn al een halve wereldreis vind op dit moment zit het er niet meer in helaas Echt jammer, allemaal dingen waar ik me op had verheugd... Maar ja, dan maar mét baby op babymoon strakjes



@hier: met bedrijfsarts, leidinggevende en UWV is inmiddels nu alles helemaal rond, sta nu behalve officieus ook officieel tot nader order op 100% ziek. Wel vervelend maar wel goed. Merk nu ook wel nu ik dan wel stagewerkzaamheden doe dat het me gigantisch zwaar valt en dat ik zoontje ook meteen nog maar heel weinig voel tijdens zo'n drukke dag dus begin wel voordelen (energie en contact met mijn kleine) te zien aan dat 4 dagen thuiszitten dat ik vanaf nu moet doen Scriptie begint ook eindelijk op te schieten, lever ik over 3.5 week al in nachtmerries als ik eraan denk haha.

Ohja, volgende week gaan we kijken bij kinderopvang. Gek idee is dat, kijken bij kinderopvang haha. We weten ook totaal niet waar we op moeten letten. Op de site stond dat ze 'modderdag' hadden, een dag dat alle kindjes (en ouders die willen) op het binnenterrein (ze hebben een soort grote binnentuin daar) met modder mogen spelen in de zomer. Dat vond ik wel gezellig klinken dus dat is een van mijn eerste verantwoorde ouderkeuzes, om bij een kinderdagverblijf dat aan moddergooien doet te gaan kijken
Alle reacties Link kopieren
Ylva, net over je bericht heen gelezen maar voor je goede echo!
Alle reacties Link kopieren
Yes Ylva wat goed! Heerlijk nieuws.



Moringa, ook voor jou, op naar de vk, op naar 'het normale' traject .



Lilly, wat mooi he, van cryo naar mens! Voor mij is dat nog zo'n abstract iets, dat ons embryo als alles goed gaat straks een kindje is. Heel gek .



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ylva: super goed nieuws zeg: gefeliciteerd



Lilly: ik heb natuurlijk het resultaat van jullie cryo in levende de lijve gezien en het blijft een raar idee dat van dat kleine balletje dat in je baarmoeder wordt geschoten zo'n prachtig meisje is ontstaan.



Lux.: Succes met afronden van de scriptie!



Hier heb ik een prima gevoel bij de donor (mijn man trouwens ook) en is het ook een last die van mijn schouders valt. Ook omdat als het weer mis gaat ik gevoelsmatig meteen verder kan naar een volgende ronde. Ik heb mijzelf vrijwel zeker uitgesloten als factor waarom het tot op heden nog niet gelukt is (of ik moet me echt vergissen) en dus vermoed ik dat ik mij 'ooit' wel weer 'officieel' bij jullie mag aansluiten. Morgen begin ik met de medicatie: Utro en Lubion injecties...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



Ook van mij eindelijk weer een berichtje.



Baggal, wat ontzettend fijn dat je weer begonnen bent. En lekker, die utro, bleh. Maar tis weer voor een goed doel. En ook fijn dat de keus voor de donor gemaakt is, goed om te lezen dat je dat ook rust geeft. Kan je je energie weer in andere zaken stoppen.

Ik was ineens benieuwd he, als je nu zwanger raakt van jullie eigen cryo en dat gaat gewoon goed (waar ik ongelooflijk op hoop!!), laat je Homerton dan weten dat je plots toch spontaan zwanger bent geraakt? Met het oog op die poging die je anders niet meer hebt? Of denk je nog niet zo ver? Sorry hoor, als ik te ver ga.. ik bedacht het me opeens.

O en wat ontzettend lief van je man, dat uitstapje naar Parijs! Jullie zijn heel erg met elkaar bezig, dat is hartstikke mooi om te zien!



Lux, fijn dat je nu helderheid hebt over je werk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het misschien liever anders had gezien en sowieso dat je je liever veel lekkerder had gevoeld en lekker had kunnen genieten van je zwangerschap.

Ja, en dat voorbereiden van die dingen als kinderopvang en dat soort dingen, onwerkelijk he. Haha, maar een modderwerkende opvang lijkt me al een heel mooi eerste besluit!



moringa, wat heerlijk dat je naar de verloskundige over mag, zo'n bijzonder moment! Misschien dat je je ook bij een fijne yoga of andere zwangerschapscursus kunt opgeven, daar vind je soms ook leuke andere aanstaande moeders

En gaaf, nog even naar Thailand, alvast veel plezier!! In elk geval met de voorpret, fijn dat je voor die tijd wat zekerheid/rust hebt dan.



Ylva, fijn dat jij ook weer een mooie echo had! En succes met het nadenken over de combinatietest. Hebben jullie al een idee of je dat wilt, of niet?



Lilly, wauw 6 weken alweer! Wat gaat dat snel! En fijn dat jullie lekker met z'n drietjes er ook op uit kunnen en morgenavond met z'n tweetjes dus, veel plezier!!



tasje, wat leuk dat je hem/haar al zo goed hebt gevoeld! Hopelijk een voorbode voor de rest van je zwangerschap!





Sorry van de lange stilte van mij uit, ik probeer wel bij te blijven met lezen, maar het ontbreekt aan de tijd (of energie) om steeds te reageren.

Het gaat hier nog steeds goed, maar het lijkt sinds de officiële start van m'n verlof vorige week wel nog drukker te zijn geworden. Toch die lijstjes die nu echt 'af moeten' (en ondertussen inderdaad proberen om de zin van de onzin te onderscheiden, Noortje )

Ik merk ook dat ik echt een beetje in mijn eigen coconnetje aan het raken ben, heb geen zin meer om energie te steken in heel sociaal doen met bepaalde mensen. Familie en close vriendinnen vind ik allemaal nog heel fijn, maar een bevriend stel belde of we met ze uit eten wilden en daar heb ik nu eigenlijk niet echt meer zin in.

Vorige week zaterdag werd ik trouwens verrast door mijn lieve vriendinnen (en vriend die alles geheim had gehouden) met een babyshower! Echt zó lief!! Ik was helemaal flabbergasted, omdat we dat in mijn vriendinnengroep nog nooit hebben gedaan, dus ik had het écht niet verwacht, maar het was heel gezellig. Allemaal lekkere hapjes, babyfoto's raden, en een heel mooi cadeau, geweldig! En, na afloop werd alles netjes opgeruimd, dus het is alsof je je verjaardag viert, maar dan zonder het gedoe en de stress van de voorbereiding en het opruimen na afloop

Deze week ook met de verloskundige ons geboorteplan doorgenomen, was fijn. Het wordt nu echt steeds echter en dat is toch wel spannend. Ik probeer er nog maar niet te zenuwachtig over te worden. Ik heb steeds meer zin om ons zoontje te ontmoeten en te leren kennen en te knuffelen, het is zo'n gek idee dat hij er nu bijna is!

We hebben vandaag nog even wat spullen ingeslagen bij de Prenatal, we gaan wel zien of er weer een boel zinloze dingen bij zitten



Fijn weekend allemaal verder!
Alle reacties Link kopieren
Luina: wat klinkt dat allemaal goed bij jou! En wat ontzettend lief van je vriendinnen om zo'n shower te organiseren: hartstikke leuk en dat van de cocon hoor ik wel meer. Mijn beste vriendin L. wilde alleen met mij face-time doen en met haar man op de bank zitten (naast schoonmaken) terwijl zij normaliter super sociaal is. Is dus niets om je voor te schamen.

Nog even over jou vraag (en nee je ging echt niet te ver hoor) had ik het volgende bedacht. Mocht ik zwanger worden deze ronde, hetgeen ik echt niet durf te hopen, dan denk ik dat ik bij Homerton nog even niets zeg. Ik hoef mij nl. niet aan te melden. Maar omdat mijn vorige twee zwangerschappen in een vroege miskraam zijn geëindigd wil ik hen nl. ook niet te vroeg informeren. Als het dan in Maart nog goed zit, dan denk ik dat ik of 1)meld dat ik spontaan zwanger ben geworden (al is dan met dat zaad van mijn man een slecht verhaal) of 2) vraag ik uitstel omdat ik zo ontzettend druk ben met mijn werk. Ik zie wel wat handig is... eerst maar eens even zwanger zien te worden (en blijven!) natuurlijk



Hannepan: alvast heel veel succes voor maandag! Duim voor een mooie echo
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Baggal, dankjewel! Ik laat het weten.



Hier wordt ook hard voor jou geduimd!
Alle reacties Link kopieren
Succes met de echo Hannepan
Alle reacties Link kopieren
Itsi, hoe gaat het bij jou? Lang niet gehoord ...
Ik had vandaag de nekplooimeting en bloedafname voor de combinatietest. De nekplooi ziet er prima uit, woensdag de uitslag van de rest. Deze keer zag baby er echt uit als een baby in plaats van een blobje <3

De eerste paar minuten echt prachtig in profiel, met neusje en handje. De foto die ik heb gekregen is van opgerold blobje. Wat mooi zeg. kreeg er tranen van in mn ogen.



Morgen controle afspraak bij de gyn, dus dan zie ik baby weer, en oma gaat mee.



Ik duim voor je eskimootjes baggal!
Alle reacties Link kopieren
Baggal duim duim...

Rosings wat fijn dat het er mooi uitzag... geeft weer moed he... morgen weer spieken!!

Honnepon hoop op een mooie echo voor jou..
Alle reacties Link kopieren
Gaaf hé Rosings! Fijn dat alles zo goed eruit zag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven