Zwanger najaar 2015 deel 2

16-07-2015 11:00 1749 berichten
Beste dames,



Hier ons doorstarttopic.

Link naar het oude topic: Zwanger worden najaar 2015

Hier praten we over zwanger worden in het najaar van 2015. Sommige starten iets eerder of later. Huidige schrijfsters gaan allemaal voor 1ste kindje!



Er is nog ruimte in de tabel. Voel je welkom om aan te sluiten!



Mama's to be:

NaamLeeftijd (v/m)NODBegonnenBijzonderhedenTinkerbell123424/267 maartAugustus 2015BBZ November '16

Jan '17 weer begonnen met IUI



Zwanger!

NaamLeeftijd (v/m)UitgerekendGeslachtBijzonderhedensnowgirl130/2815 juni 2016 Jongen 15 juni bevallen!divertimento28/3125 juni 2016Meisje 11 juni bevallen!Bambi1829/296 juli 2016 Jongen 26 juni bevallen!Tinkeltje3032/3416 juli 2016Jongen 12 juli bevallen!Viranelle31/3128 juli 2016Meisje 24 juli bevallen!Artemisss25/271 augustus 2016Jongen 8 augustus bevallen!Donkey_24/3611 augustus 2016Meisje 10 augustus bevallen!EatsportLOVE30/3217 oktober 2016Jongen 15 oktober bevallen!Slagroom-met-dip31/2414 november 2016 Jongen 14 oktober bevallen!Epinephrine8728/287 februari 2017Meisje 13 februari bevallen!Pennelien30/31Oktober 2017?? klopt!



Dames die niet meer actief mee schrijven (o.a. Gijsje1987, Kory1987 en Rinkiee en Klaber) zijn uit de tabel gehaald. Wil je weer meeschrijven ben je van harte welkom!



Inloggegevens:

Geb: Zwangernajaar2015

Ww: najaar2015
Alle reacties Link kopieren
Hoe de tabel werkt:



Je kopieert het eerste stuk vanaf [ tr ] tm [ /tr ].



Alle stukjes tussen [ td ] en [ /td ] vul je in met je eigen gegevens.

Op volgorde is dit:

Naam

Leeftijd+Partner

Wanneer beginnen?

Hoeveelste kindje?

NOD

Bijzonderheden



Plaats deze codes onder de laatste deelnemer, maar voor de code die de tabel sluit ([ / table ])
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig tinkerbell!
Super Tinkerbell! Ga direct mijn gegevens even in de tabel zetten.
Alle reacties Link kopieren
Jeej het is me gelukt:)



voor je NOD testen werkt toch ook niet bij alle testen? omdat je HCG waardes dan nog lager zijn?

Het lijkt me ook erg naar om dan alsnog ongesteld te worden, dan heb je dus een "miskraam" gehad.
@ Gijsje: er zijn testen die extra gevoelig zijn, volgens mij o.a. de goedkope testen van de Kruidvat. Maar goed, als je dan inderdaad ongesteld wordt, dan weet je dus dat het misgegaan is. Dan heb ik toch liever de teleurstelling van het ongesteld worden dan de wetenschap dat je een miskraam gehad hebt...



@ Tinkerbell: echt top die tabel en bedankt ook voor de duidelijke uitleg. Gegevens invullen was a piece of cake!
Alle reacties Link kopieren
Ja Gijsje dat is inderdaad de regel maar sommige testen oor NOD al positief, terwijl er ook vrouwen zijn die pas 1 week na NOD positief testen. Dat zal denk ik te maken hebben met het moment van bevruchting, als je je eisprong op dag 10 hebt en een ander op dag 20 maar je hebt allebei een cyclus van 28 dagen dan scheelt dat natuurlijk een hoop!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Oeps tegelijk Artemiss haha, you're welcome! Fijn dat het duidelijk is, dan zal het de rest ook lukken hoop ik!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik zat ook tegelijk met iemand te werken.. toen snel maar uitgelogd, probeer t zo nog een keer
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook mee verhuisd! Ik denk dat het inderdaad handiger is als we het op deze manier zelf kunnen bijwerken.



Ik ben eventjes niet zo heel actief, maar ik heb ook niet zo heel veel te vertellen. Beetje druk op het werk en ik merk steeds meer dat ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee ben. Maar om nu wat anders te zoeken is ook geen goed idee. Dus we houden nog maar even vol.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het trouwens al bijzonder om m'n eigen (forum)naam in een tabel te zien! Heb vaak andere zwangerschapstopic gelezen, maar nu dus voor het eerst eindelijk zelf in een tabel haha Gek idee dat over een tijd een deel van ons (hopelijk) zwanger zal zijn!
Alle reacties Link kopieren
hey meiden, ondanks de getailleerde uitleg van Tinkelbell, krijg ik het gewoon niet voor elkaar! Super stom. Kopiëren, invullen en opslaan maar niks te zien! Hoe kan dat nou?
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik ook :(
Alle reacties Link kopieren
Misschien probeerden jullie het toevallig tegelijk? Dan gaat t idd niet..
Alle reacties Link kopieren
Kan verder niet veel tips geven geloof ik.. Eerst dus inloggen en dan op wijzigen klikken. En dan moet het er zo uit zien:

[tr]

[td]naam[/td]

[td]lft&lftpartner[/td]

...etc...

[/tr]

[/table]
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een ingelogd. Maar de gegevens van mij en klaber zie ik staan, voor mijn gevoel op de correcte manier. Maar hij doet het toch niet. Misschien wel iemand er even naar kijken?
Alle reacties Link kopieren
Het is me gelukt Bambi; heb die van jou ook gelijk aangepast. We hadden allebei onze openings [tr] niet neergezet..;-)
Alle reacties Link kopieren
Zo, een paar dagen weggeweest en vandaag weer even alles nagelezen! Was wel wat teveel om op iedereen te antwoorden;). Inmiddels mijn gegevens in de tabel gezet, wel zo handig dit nieuwe topic, alleen krijg ik het niet voor elkaar om de tabel goed af te sluiten. Misschien dat iemand daar nog even naar kan kijken?



Ik was afgelopen dagen met m'n zusje weg en we kwamen ook in winkels met babykleren, moest me echt inhouden om niets te zeggen. Laatste tijd merk ik wel dat ik meer op baby's en alles let haha, het valt me waarschijnlijk nu allemaal wat meer op.



Ik zit de hele tijd te twijfelen wanneer ik het beste kan stoppen met de pil. Ik zit op een sport en daar wil ik dit seizoen nog wel aan meedoen, het seizoen loopt tot april. Het gaat namelijk om een sport waarbij zwanger zijn niet verstandig is, eerste trimester kan nog, maar daarna wordt het steeds lastiger. Dus voor december zwanger worden wil ik liever niet, daarna kan het wel. Ben nu bijna aan het einde van mijn strip, maar kan ik nu nog beter eventjes doorgaan of toch stoppen?
Alle reacties Link kopieren
Lastig te zeggen want bij iedereen is de tijd dat je weer (regelmatig) gaat menstueren na de pil weer verschillend. Zelf was ik na 27 dagen weer ongesteld, maar weet van m'n zus en meerdere vriendinnen dat het ook een paar maanden kan duren! Je zou misschien nog door kunnen slikken tot september ofzo, dan heb je daarna nog 3 maanden om te ontpillen. En wordt je dan na 1 maand toch al ongesteld, dan moet je toch even wat ballonnetjes gaan aanschaffen om te overbruggen
Alle reacties Link kopieren
quote:divertimento schreef op 16 juli 2015 @ 15:05:

Inmiddels mijn gegevens in de tabel gezet, wel zo handig dit nieuwe topic, alleen krijg ik het niet voor elkaar om de tabel goed af te sluiten. Misschien dat iemand daar nog even naar kan kijken?

gefixt!
Ah, we gaan hier weer verder. Ik heb mezelf ook weer in de tabel gezet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! @Epinephrine87



@Klaber, ik denk inderdaad dat tot september de pil gebruiken handig is en daarna over op condooms. Dan geef ik in ieder geval m'n lichaam even rust, maar in theorie ben je direct vruchtbaar zodra je stopt, dus een condoom is dan wel noodzakelijk haha.
Alle reacties Link kopieren
Dank dames, voor het maken van de tabel! Er gebeurt hier zoveel dat het inderdaad lastig is om een beetje persoonlijk te reageren. Gezellig

Vandaag op het werk kwamen 2 collega's hun kindjes showen en dan wordt er tegenwoordig gezegd "Viranelle, het wordt een tijd dat jij een vriendje of vriendinnetje gaat maken!". Ik heb daar gemengde gevoelens bij. Stel dat ik nou al jaren "bezig" was? Nou is dat gelukkig niet zo en wilde ik bijna zeggen: "nog héél even geduld, dan ga ik het proberen", maar toch. Merken jullie dat ook in je omgeving? Mijn naaste vrienden en familie zullen dat nooit zo doen, zo recht op de man af vragen, maar op het werk des te meer...
Always seek the light
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen zomaar vragen wanneer je nou 'eindelijk ook een keer kinderen krijgt', vind ik ook altijd erg raar. Zou dat zelf nooit aan iemand durven vragen. Straks ben je inderdaad al heel erg lang bezig, kun je geen kinderen krijgen of wil je het gewoon (heel begrijpelijk) niet delen met de rest van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook behoorlijk onbeleefd! Dat mensen dichtbij er misschien eens uit interesse naar vragen oké, maar verder vind ik het vooral een privé aangelegenheid en weet je inderdaad niet of iemand (nog) niet wil of het niet lukt o.i.d.



Overigens zijn mijn vriend en ik vrij open naar onze naaste omgeving over onze kinderwens en ook dat we daar niet nog jaren mee gaan wachten. Maar er zijn slechts een paar mensen die ook ook weten dat we misschien wel binnenkort al gaan starten. Maar dat zijn ook mensen (ouders/zussen, paar goede vrienden) die ook de aanloop mee hebben gekregen rondom mijn ziekte etc. Als dat niet had gespeeld had ik het nog wel wat stiller willen houden omdat je natuurlijk nooit weet hoe het loopt en ik niet wil dat je iedereen steeds ziet denken (of vragen) 'en is het al zover...?'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven