zwanger op je 45ste....

13-02-2014 11:13 580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben Carla, 45 jaar en eindelijk gaat mijn lang gekoesterde wens in vervulling.... Ik ben zwanger, ik ben op 17 oktober uitgerekend.

Ik kan het allemaal nog niet echt vatten, het is nog zo onwerkelijk.



Zijn hier meer 'oudere' zwangeren? Ik zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen.
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Ik was 41 toen mijn tweede geboren werd. Zou nog wel een derde willen maar durf 't niet meer, ben nu 43.

Maar voor mij is 't anders omdat ik al twee kinderen heb.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd.



In oktober uitgerekend, dus het wordt een weegschaal. Als het maar geen twijfelaartje gaat worden
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Wat leuk dat het gelukt is.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd.

Heb je al een echo gehad?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een heerlijk gevoel, he, als het eindelijk is gelukt! Ook nog wat onwerkelijk waarschijnlijk?

Ik ben 39 jaar en zal bijna 40 zijn als ons eerste kindje geboren wordt. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 11:35:

Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.Ik begrijp zelf ook echt niet waarom iemand dan toch nog voor een kind gaat.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 11:35:

Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.



Wat een zure reactie, reageer dan niet.

Flauw zeg.
Geweldig, gefeliciteerd!



Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
[quote]Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 11:35:

Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.[/quote]



Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke fijn carla!! Gefeliciteerd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 11:35:

Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.Wat een nare reactie. Mispunt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 11:35:

Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.



Wat flauw, TO schrijft dat het een lang gekoesterde wens is, weten wij veel hoe lang ze hiermee bezig is geweest. En de jaren tikken vanzelf door.

Gefeliciteerd Carla, superfijn voor jullie!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 11:35:

Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.Bij deze post sluit ik me aan. Ik ben 61 en werk op een middelbare school en heb dus de hele dag pubers om me heen. Maar die gaan na schooltijd naar huis....en daar ben ik blij om. Ik moet er niet aan denken om nu een puber thuis te hebben. Ik vind 45 jaar tamelijk oud voor een eerste kind, maar ja, soms loopt het zo in je leven. Ik heb een dochter van bijna 42, dat is hele andere koek!
Alle reacties Link kopieren
quote:cuba2012 schreef op 13 februari 2014 @ 11:46:

[...]





Bij deze post sluit ik me aan. Ik ben 61 en werk op een middelbare school en heb dus de hele dag pubers om me heen. Maar die gaan na schooltijd naar huis....en daar ben ik blij om. Ik moet er niet aan denken om nu een puber thuis te hebben. Ik vind 45 jaar tamelijk oud voor een eerste kind, maar ja, soms loopt het zo in je leven. Ik heb een dochter van bijna 42, dat is hele andere koek!20 op je werk om je heen is toch echt wat anders dan 1 thuis.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zus, wat een ongelofelijk zure post zeg. En zo onnodig.
De ene zestigjarige is de andere niet. Net als de ene dertigjarige de andere niet is. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
En Cuba, dan was je dus 20 toen je haar kreeg: joepie



(In het kader van net zo ongenuanceerd...)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 11:35:

Dus dan ben je dus 50 als je kind maar de basisschool gaat, bijna 60 als je een middelbare school moet uitzoeken voor je kind.

Ik begrijp heel goed dat jij er blij mee bent, maar felicitaties, nee, dat niet.



Ja en? Als 60 jarige zijn je geestelijke vermogens zo aangetast dat je niet in staat bent om een middelbare school uit te zoeken?



Als het werkelijk zo slecht was voor een kind om een oude moeder te hebben dan had de natuur het wel onmogelijk gemaakt dat je op die leeftijd nog zwanger kan worden.



To van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:moonlight schreef op 13 februari 2014 @ 11:20:

Gefeliciteerd.



In oktober uitgerekend, dus het wordt een weegschaal. Als het maar geen twijfelaartje gaat worden



Mijne was 18 oktober uitgerekend, maar was zo eigenwijs dat ze toch een Schorpioen werd..



Gefeliciteerd TO!

Ik ben 46 en moet er eerlijk gezegd niet meer aan denken, een peuter om me heen.. maar als je het heel graag wilt, is dat natuurlijk hartstikke leuk Ik heb collega's gezien die op latere leeftijd hun eerste kregen en daar dolgelukkig mee waren.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je feliciteert iemand omdat ze blij met iets is. Niet omdat je het zelf leuk moet vinden. Ik ben kinderloos en inmiddels 40. Ik moet er nu niet meer aan denken om zwanger te raken. Niet omdat ik een oude moeder zou zijn, maar omdat ik het leven wat ik nu leidt verschrikkelijk leuk vind en daar echt geen ruimte meer in is voor een eigen kind. Ik moet te veel opofferen.



De TO is hartstikke blij en dus feliciteer je iemand daarmee. Wat je er zelf bij voelt doet er namelijk geen moer toe Zus.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Mijn overgrootoma's hebben beiden veel kinderen gekregen, en waren beiden bijna elk jaar zwanger tot ook hun 45ste (grote gezinnen).

Heb niet het idee dat de benjamins van het gezin daar onder geleden hebben.
Van harte gefeliciteerd, carla!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven