Zwanger, Uitgerekend half tot eind november 2017

16-03-2017 11:05 1665 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrolijke zomer :heart:
1ste kindje4 november
Feelice :heart:
1ste kindje12november
Ingie-ing :heart:
2de kindje13 november
Saike :heart:
1ste kindje16november
Juni86 :heart:
2de kindje17 november
Isayez :heart:
1ste kindje19november
SterreWaterman :heart:
1ste kindje19 november
Snugglebug :heart:
2de kindje19november
Ronnie :heart:
1ste kindje20 november
April89 :heart:
1ste kindje20november
Mellala :heart:
1ste kindje21 november
Dennen :heart:
1ste kindje22november
Deye :heart:
1ste kindje22 november
Aankleefsjaan :heart:
1ste kindje23 november
Eevie83 :heart:
2de kindje23 november
Elsa1985 :heart:
2de kindje23 november
Nordic :heart:
2de kindje24 november
Uitgerekendinnovember :heart:
2de kindje24 november
Unicorn32 :heart:
1ste kindje24 november
Mamel :heart:
1stee kindje25 november
Elcid79 :heart:
2de kindje26 november
Puknijmegen :heart:
2de kindje28 november
Lie :heart:
4de kindje28 november
Mommy29nov :heart:
1ste kindje29 november
Songforyourheart :heart:
1ste kindje29 november
Anirac :redrose: Elleanna :redrose: JBL :redrose: J508 :redrose: Canofcoke :redrose:
Hallo allemaal.
Hierbij wil ik een topic starten voor vrouwen die halverwege - eind november uitgerekend zijn.
Kunnen we het tenminste al aan elkaar kwijt. Hihi. Ons mooie kleine geheimpje.
Ikzelf denk 21 november uitgerekend te zijn van mijn 2de kindje.
Ik heb al een zoontje.
Was in september ook al zwanger wat helaas is uitgelopen op een miskraam.
Erg spannend allemaal die eerste weken.
Afgelopen woensdag een test gedaan en ja. Zwanger. Zo ontzettend leuk en bijzonder.
Wie schrijft er mee?!
anoniem_311139 wijzigde dit bericht op 22-07-2017 12:06
59.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Jools wandelwagen, die hadden we al. Fijne wagen, vind ik !
Alle reacties Link kopieren
Elsa, een clearblue die zwanger zet is toch wel echt heel duidelijk haha, gefeliciteerd!!



Juni, ik had die 4 daagjes geleden aan gemaakt. Maar is niet erg, vind het allang leuj dat er meerdere rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Ik ben als het goed is 18 november uitgerekend.



Mellala, nee wij hebben nog niets gekocht. Ook geen behoefte aan totdat we een goede echo hebben, dan ga ik los haha!
Ik sta nog niet in de tabel.

1e kindje, 19 november, echo 12 april
Alle reacties Link kopieren
Hoe doen jullie het met vertellen aan de familie?

Wij kunnen het bij mijn schoonouders in elk geval niet vertellen voor iedereen het mag weten want mijn schoonmoeder kan absoluut haar mond niet houden.

Bij mijn familie hebben we het bij de eerste met 8 wkn vertelt na de echo. Maar het is altijd heel moeilijk iedereen tegelijkertijd op 1 plek te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Loes, wij hebben 30 maart onze eerste echo ik ben dan 7 weken ong. We vertellen het dan ook aan onze ouders, broer, zussen, oma's en opa's en beste vrienden. De rest vd vrienden etc vertellen we het bij de volgende echo denk ik.

Voor onze ouders heb ik een rompertje zelf bedrukt (heel simpel met transfer papier van action) met: "Hoi opa en oma, baby "onze achternaam" coming soon! November 2017". Vond het zelf super leuk eigenlijk haha. Voor onze broer en zussen heb ik een voorleesboek gekocht met een kaartje: lieve tante en oom, begin je vast met oefenen? Dan kom ik in november naar je luisteren!

Als mijn beste vriendinnen hier zijn dan koop ik een doos gebak of wat lekkere dingen waarin ik aan de binnenkant een foto van de echo plak, met de tekst: eet op, mijn mama wil niet de enige dikke zijn in november. (Onze grove humor haha).
Alle reacties Link kopieren
Juni, ik ben even aan het puzzelen geweest voor je en zo kun je de tabel maken. (Dan heb je ook de kolommem etc, als je het wilt tenminste )

Als je elke () nou vervangt door [] dan klopt die! En als je wat weg wil laten, gewoon doen. Ik heb hem even aangepast van een ander topic van mij.



Als je nou nieuwe gegevens toe wil voegen aan de tabel dan kopieerje het stukje van (tr) tm (/tr)





(table)

(tr)

(td)(b)Naam(/b)(/td)

(td)(b)Leeftijd(/b)(/td)

(td))b)Leeftijd partner(/b)(/td)

(td)(b)Hoeveelste kindje(/b)(td)

(td)(b)Uitgerekende datum(/b)(/td)

(td)Jongen/meisje/verassing(/td)

(td)(b)Bijzonderheden(/b)(/td)

(/tr)

(tr)

(td)Juni86(/td)

(td)?(/td)

(td)?(/td)

(td)2e(/td)

(td)21 november(/td)

(td)Nog niet bekend(/td)

(td)Echo? (/td)

(/tr)

(tr)

(td)Elle(/td)

(td)23(/td)

(td)30(/td)

(td)1e(/td)

(td)18 november(/td)

(td)Nog niet bekend(/td)

(td)30 maart eerste echo (/td)

(/tr)

(tr)

(td)Samenmoos(/td)

(td)?(/td)

(td)?(/td)

(td)1e(/td)

(td)3 november(/td)

(td)Nog niet bekend(/td)

(td)Echo :heart:(/td)

(/tr)

(tr)

(td)Loes32(/td)

(td)?(/td)

(td)?(/td)

(td)2e(/td)

(td)18 november(/td)

(td)Nog niet bekend(/td)

(td)11 april eerste echo (/td)

(/tr)

(tr)

(td)Dennen(/td)

(td)?(/td)

(td)?(/td)

(td)1e(/td)

(td)22 november(/td)

(td)Nog niet bekend(/td)

(td)29 maart intake (/td)

(/tr)

(tr)

(td)Eevie83(/td)

(td)?(/td)

(td)?(/td)

(td)2e(/td)

(td)23 november(/td)

(td)Nog niet bekend(/td)

(td)13 april eerste echo (/td)

(/tr)

(tr)

(td)Elsa1985(/td)

(td)?(/td)

(td)?(/td)

(td)2e(/td)

(td)24 november(/td)

(td)Nog niet bekend(/td)

(td)Echo? (/td)

(/tr)

(/table)
Als de echo op 12 april goed is dan gaan we het met Pasen aan onze ouders en broers/zussen vertellen. Weten alleen nog niet hoe!
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn er al een hoop!

Ik had vandaag een positieve zwangerschapstest in mijn handen!!

Ik ben waarschijnlijk tussen 21 en 24 november uitgerekend!

Ik ga zo nog even de berichten terug lezen hier
Alle reacties Link kopieren
Sorry melalla ik ga je er nog bijzetten.



Elleanna, dank voor je hulp maar de tabel heb ik gisteravond al verder uitgewerkt. Of bedoel je om hem anders te maken?



Welkom isayez. Gefeliciteerd.



Hier gaan we het na de goede echo vertellen. Eerst aan de ouders en dan de zussen en vrienden.

Nog even bedenken hoe we het gaan doen.

We hadden enkele maanden geleden een trui laten maken. Maar ben bang dat me zoontje die niet meer past. Hihi. Ze groeien zo snel.
Hoi dames,



Gefeliciteerd allemaal!!

Ook ik durf nu na 3 dagen testen te geloven dat het echt is (vond dat eindeloze testen van anderen altijd een beetje overdreven...Maar nu snap ik het).

Volgens websites/apps ben ik 24 november uitgerekend.

Kan het nog niet helemaal geloven hoor.
Alle reacties Link kopieren
Juni, ja dan heb je echt een tabel, ipv een vakje zeg maar. Dat is overzichtelijker. Maar als jullie het zo goed vinden is dat ook prima hoor haha, het is maar een tabel.



Isayez en Deye, welkom en gefeliciteerd!
@deye, na 5 positieve testen geloof ik het inmiddels ook hahaha
Hoi dames,

Ik zou ook graag mee willen schrijven, als dat kan?

vanochtend positief getest en waarschijnlijk 24 november uitgerekend (zag die datum al meer voorbij komen). Ik en mijn man zijn beiden 32 en het word onze eerste.
Gefeliciteerd! Wat leuk!

Heb je al klachten?
@mellala, Dank je wel! En jij ook gefeliciteerd!

Ik merk wel wat klachten die ook voor een aankomende menstruatie hadden kunnen zijn, dus had de test wel nodig ter bevestiging.

Ik heb opgezette borsten en wat pijnlijk, soms weeig/misselijk gevoel en dat ik dus echt wat moet eten en na het avondeten vaak boeren en in de nacht word ik een paar keer wakker. Wel merk ik soms wat steken in mijn baarmoeder, heb jij dat ook? Daarom twijfelde ik ook of er niet een menstruatie aankwam.

En wat merk jij aan je lichaam mellala?



En voor de andere dames ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Eigenlijk nauwelijks klachten. Had dus ook echt wel de zwangerschapstest nodig als bewijs.

Die menstruatie achtige krampjes heb ik soms ook. Ben wat sneller moe. En dat weeïge gevoel herken ik ook. Vooral 's ochtends. En dat gaat dan gepaard met rommelende darmen.
Op de dag van de positieve test verwachtte ik trouwens m'n menstruatie. Had echt enorme zin in taart en dubbeldekker dropjes.
Alle reacties Link kopieren
Sterrewaterman, gefeliciteerd! Veel eind november inderdaad leuk dat je ook mee schrijft.



Ik had vandaag weer wat bruine afscheiding. Ik ben echt heel erg onzeker, vooral bang dat het nog misgaat. Nog 12 dagen tot de echo, en dag zijn de langste 12 dagen ooit voor mijn gevoel.



Ik heb geen menstruatie krampjes, maar wel zo'n zeurderige menstruatie pijn zeg maar. Een beetje een drukkend gevoel. Zal mijn baarmoeder zijn die oprekt
Alle reacties Link kopieren
Ook ik schrijf graag mee. Vandaag 4 dagen over tijd. Na 3 jaar e het eerst over tijd en voor het eerst een positive test. Zo blij en onzeker tegelijk. Ongeloof en verbijstering voeren wel de boventoon, niet gedacht dat het nog zou lukken. Ik Ben inmiddels 39 jaar.



Eerste kindje, uitgerekend 23-11-2017, Echo ?



Ik voel me goed. Af en toe wat lichte menstruatiekrampen. Dit had ik al vanaf 3 dagen voor nod maar dit heb ik eigenlijk elke maand. Ik was er daardoor ook van overtuigd gewoon ongesteld te worden. Verder afen toe een lichte form van weeig/misselijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zoveel zwangeren. Welkom nieuwe ladies



Vandaag mijn nod dag dus heb nog extra testje gedaan de kruidvat 2 voor 5 ter bevestiging en hij kleurde mooi op.

Het controle streepje bij deze test is alleen donkerder dan de hcg streep zelf zeg maar, hadden jullie dit ook?



Ik merk ook echt niet dat ik zwanger ben. Ik heb alleen meer honger, ik voel wat steekjes onderin en mijn borsten iets zwaarder.



Bij wibra hadden ze leuke truitjes laatst met best big brother, die heb ik gekocht en daar gaan we mee bekend maken bij opa's en oma's na eerste echo.



Verder hebben wij al joolz kinderwagen. Ik wil wel een babynestje kopen wat je tegenwoordig veel ziet.
@elleanna en mellala, ik lees dus wel vergelijkbare klachten bij jullie. En bij jou ook saike.

Fijn om daar herkenning in te vinden.



@elleanna, die onzekerheid herken ik wel en snap dat je graag de zekerheid wilt hebben door de echo. Dan duurt wachten inderdaad lang! Ditweekend en de komende week ga ik nog een paar keer testen en daarna ga ik de verkoskundige pas bellen, heb ik bedacht.



@welkom saike, fijn dat je na zo lang proberen toch zwanger bent geworden, gefeliciteerd!



@evie, ik heb vandaag 1 dag na mijn NOD getest en mijn hcg streep is ook niet zo donker als de controlestreep. Wel fijn dat je weer bevestiging hebt gehad met deze test!

En leuk een shirt om de zwangerschap bekend te maken. Hier gaan we nog nadenken over hoe en wanneer we het gaan vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Superleuk! Weer nieuwe meeschrijvers!

Gefeliciteerd ook jullie!

@saike dat is dan wel een heel bijzonder gevoel lijkt me als je zo lang hebt moeten wachten..



Willen jullie straks allemaal weten of het een jongen of een meisje wordt?

Wij wisten het bij de eerste niet en willen het nu ook niet weten.. was zo spannend!

En we hebben ook totaal geen voorkeur.



Wij moeten dus tot de 12 weken wachten met het vertellen aan mijn schoonfamilie ivm flapuit schoonmoeder. Mijn familie vertellen we het misschien eerder. Ergens na de echo.



Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen gaan reageren. Mijn zoontje is nu 11 maanden dus denk dat sommigen het misschien nogal snel zullen vinden.

Maar goed. We zijn 33 en 34 en willen misschien ook nog wel een derde. En je weet immers nooit hoelang het duurt..
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Ik schrijf ook graag mee, ben 37 en zwanger van ons derde kindje. Ben 19 nov uitgerekend en heb 12 april de eerste echo, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Niet druk maken om de kleur van de testen! Streep=streep! @Elleanna7, dat is niet leuk maar meestal gewoon onschuldig. Vaatje kunnen knappen, alles rekt op... ik heb al weken rode vloeiing af en aan maar het groeit gewoon door. Begrijp het nare gevoel, herkenbaar, maar steek je bij deze een hart onder de riem!
Alle reacties Link kopieren
Welkom alle nieuwe schrijvers!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :-) !!



@loes32; ik moet nog een echo afspraak gaan maken, maar als dat voor Pasen zal zijn, dan denk ik dat we het met de paashazen vertellen aan de naaste familie. Welke manier weten we nog niet.. Bij ons zoontje hadden we de oma's een gedicht gegeven waarvan van elke zin de eerste letter en dan in een rijtje naar beneden te lezen was ' je wordt oma!' ook een voorleesboek als cadeautje erbij.



Vandaag merkte ik vooral dat ik maar honger bleef houden.. Maar kan nu ook in mn hoofd zitten, omdat ik nu positief getest heb en dan verschijnselen ga bedenken :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven