Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.



Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.



Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Politie,



Van harte gefeliciteerd. Brak en emotioneel zijn mag! Het is echt indrukwekkend een drieling. Meisjes, jongens, wat maakt het uit toch. Veel succes en gezondheid voor jullie allemaal gewenst!
Wat leuk zeg Politiehier, nu heb je 5 meiden! Wat een rijkdom. Hopelijk vind je af en toe nog een minuutje om ons op de hoogte te houden!



YAY ik heb weer smiley's!!
Alle reacties Link kopieren
Wauuuw 5 meiden dat is een verassende wending😁. Hoe gaat het met de papa, die heeft straks helemaal niets meer te vertellen haha.
Alle reacties Link kopieren
In de afgelopen dagen steeds een stukje van het topic gelezen en nu eindelijk het eind. Wat een pittige tijd hebben jullie meegemaakt!

Maar ze zijn er. Drie mooie meiden!

Gefeliciteerd!!! Hoop dat alles goed blijft van en dat je jongste ook er snel helemaal beter is.
Politiehier, van harte gefeliciteerd!! Ontzettend bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je meiden!!! Super!!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Van harte gefeliciteerd!
Geen wonder dat je van slag bent, en nu 3 meisjes, las het net, wat apart zal dat zijn geweest, maar wel heel leuk een meidendrieling.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle felicitaties! Ik begin weer een beetje op de wereld te landen. De meisjes doen het nog steeds super en komen goed aan. Ik ben veel aan het kolven en we mogen nu ook knuffelen met de meisjes. Het was zeker een verrassing dat het 3 meisjes waren maar de gene die een jongetje zou zijn volgens de echos was ook wel heel erg opgezwollen daar beneden. Ik dacht even dat er iets mis was maar het trekt alweer bij gelukkig.



Jongste dochter gaat met sprongen vooruit, ze is wel verdrietig dat ik nog niet thuis ben. Oudste dochter vind het allemaal wel prachtig steeds opa en oma logeren en tante en bij mama en de babies op visite. Mijn man is helemaal op een andere planeet. Hij had zoveel uitgezocht voor de geboorte; statistieken, schema's, verwachtingen etc. En deze uiteindelijk snelle bevalling zat niet in de planning. Hij vond het in het begin ook eng die kleine meisjes en alle zorgen eromheen.

Ik ga weer kolven en hopelijk lekker slapen. Waarschijnlijk mag ik na het weekend naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om van je te horen!

Grappig dat je het hebt over je jongste dochter terwijl je nu dus je een-na-oudste bedoelt



Hopelijk mag je snel naar huis en komen jullie meiden ook snel thuis.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Wat fijn dat ze het goed doen! En ja, je jongste, nog zo klein, maar nu grote zus van drie zusjes.

En je man, helemaal van de kaart. Logisch ook, een drieling krijgen is wel heel heftig en dat net na de operatie van je niet meer jongste.

Ik hoop dat het genieten ook gaat lukken, dat lijkt me wel moeilijk als het zo druk is.
Super fijn dat het goed gaat. Het zal zeker een hele verandering zijn voor iedereen, geen wonder dat het een poos duurt voor alles een plekje heeft en het allemaal reilt en zeilt. Ben benieuwd hoe het straks thuis gaat.
Wat fijn dat ze het zo goed doen. Hopelijk kan je man snel de kennis toepassen waarin hij zich had verdiept ;)

Ik kan me voorstellen dat jullie beide wat van slag zijn door alles. Misschien gaat het ook beter als jullie thuis zijn , in de vertrouwde omgeving. Succes *knuffel*
Heb je al enig idee hoe je het allemaal gaat doen thuis, kun je hulp krijgen en heb je ook nog een baan? Het lijkt mij een hele klus, 3 baby's, maar wel bijzonder hoor 5 dochters.
Alle reacties Link kopieren
Fijn te horen dat de meiden het zo goed doen!

Hoe vind je het zelf dat je bijna naar huis mag? Ik vond het zelf namelijk heel moeilijk om naar huis te moeten.
Procrastinate now and panic later.
Gefeliciteerd met je drie dochters!



Ben je inmiddels al thuis? Ben benieuwd hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Gefelciteerd met je 3 dochters. Fijn om te lezen dat alles goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Politiehier, ik kan mij de reactie van je man zo goed voorstellen! Dit was zeker een heel onverwachte bevalling, maar ik ben zo blij te horen dat het naar omstandigheden goed met ze gaat!



Ben je al thuis? Hoe gaat het nu met jullie?



Het zal zwaar worden, maar jullie mogen zo trots zijn dat ze met 32 weken en zulke mooie gewichten geboren zijn. Iemand in mijn familie heeft een drieling gekregen, bijna 25 jaar geleden. Ik was nog klein, maar kan mij de ontreddering van 3 huilende babies die de fles moet nog zo goed herinneren. Hebben jullie hulp straks?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met de meiden Politiehier? En met jou en je man? Trekken jullie het nog een beetje?
Procrastinate now and panic later.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Ik was even op vakantie vandaar mijn late reactie. Ik hoop dat alles goed met je en je mooie gezin gaat!
Alle reacties Link kopieren
ben erg benieuwd hoe het gaat met jullie.
Zou ook wel heel graag update willen maar ik kan me goed voorstellen

dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.

Veel liefs in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden, het gaat nog steeds goed, elke dag een beetje meer. Schreef vorige keer inderdaad jongste dochter, maar dat is nu 2e dochter. 2 dames zijn al van de sonde af, de derde is nog steeds wat geel en groeit wat minder snel. Ik ben sinds dinsdag weer thuis en dat voelt aan de ene kant goed en aan de andere kant heel leeg. We zijn veel in het ziekenhuis en mijn ouders, zus en mans broer helpen ons heel veel. Daar zijn we heel blij mee. Ze zijn er ook om gezellig te kletsen.



2e dochter is weer zo goed als de oude en oudste dochter is heel druk met school. Mijn man voelt zich ook een stuk beter, hij vond die kleine mensjes een beetje eng, bang dat het mis zou gaan. Ik kijk er naar uit dat de meisjes thuiskomen, dan gaat het echt beginnen. Ze liggen nu veilig met een team van verpleegsters om hen heen, straks moeten we het zelf doen. Maar we hebben er vertrouwen in.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te lezen dat het goed gaat!

Het zal nog wel even duren voor ze naar huis kunnen, denk ik?

Heel veel geluk en liefde de komende tijd.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Goed zeg allemaal, fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven