Zwanger! Van wie?

17-09-2014 19:05 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, maar wil jullie even een vraag voorleggen. Op dit moment ben ik 16,5 week zwanger, en heb ik vorige week aan mijn man opgebiecht dat ik iemand gepijpt heb. Dit was 4 dagen voor mijn eisprong (tenminste, ik was 4 dagen later uitgerekend dan ik zelf berekend had, dus dan ga ik er vanuit dat mijn eisprong wat later was). Maargoed, manlief heeft het redelijk goed opgepakt, maar wilde wel weten of dit kind echt van hem is. Het is namelijk zo dat mijn 'slippertje' mij ook gevingerd heeft en ik weet niet of er voorvocht aan zijn handen heeft gezeten. Ik denk het niet, maar zeker weten doe ik niet, sperma was er sowieso niet. Manlief wil een test laten doen, maar hoe groot is de kans dat hij niet de vader is?
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder klein tot schier onmogelijk.

Tenzij je nog een beetje liegt natuurlijk.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Grapje toch?
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg. Een DNA test kun je inderdaad laten uitvoeren, maar volgens mij pas later in de zwangerschap.



Ehm nee waarschijnlijk ben je gewoon zwanger van je man.
Alle reacties Link kopieren
Als het zo is gegaan lijkt met de kans bijzonder klein.

Een test kun je echter pas doen na de geboorte van het kind.
The time is now
Manlief?? Ik geloof dit niet zo, of ben je toevallig zelf de man?
Mijn gyneacoloog heeft mij een heel interessant artikel laten lezen hierover.

Het is dus zo dat als je vlak voor je eisprong iemand pijpt en die vervolgens met zijn vingers in jou gaat de kans dat je zwanger wordt juist veel groter is dan wanneer je dat bijv. vlak na je eisprong doet. Dat verschil kan oplopen tot zo'n 34%.

Het ligt er wel aan of jouw eitje uit je linker- of rechter eileider komt, links is weer vruchtbaarder dan rechts.

Als ik jou was zou ik dus aan mijn man vertellen dat een test wel een goed idee is omdat er een gerede kans is dat het kind inderdaad niet van hem is. Is wel even lastig, maar wel zo eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Doe het hek dicht. Irritante trend dit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat een lomp verhaal.
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:14:

Mijn gyneacoloog heeft mij een heel interessant artikel laten lezen hierover.

Het is dus zo dat als je vlak voor je eisprong iemand pijpt en die vervolgens met zijn vingers in jou gaat de kans dat je zwanger wordt juist veel groter is dan wanneer je dat bijv. vlak na je eisprong doet. Dat verschil kan oplopen tot zo'n 34%.

Het ligt er wel aan of jouw eitje uit je linker- of rechter eileider komt, links is weer vruchtbaarder dan rechts.

Als ik jou was zou ik dus aan mijn man vertellen dat een test wel een goed idee is omdat er een gerede kans is dat het kind inderdaad niet van hem is. Is wel even lastig, maar wel zo eerlijk.En maakt het dan ook nog uit of je geslikt hebt of niet?
Alle reacties Link kopieren
Zwanger van dat ie je gevingerd heeft?

Dat denk ik niet...



Maar... Zwanger van dat je hem gepijpt hebt.. Wow! Ik zou als je man zijnde ook twijfelen!



Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat Merisi zegt. Jeetje, meid, zit je mooi met de gebakken gepijpte peren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 17 september 2014 @ 19:15:

[...]



En maakt het dan ook nog uit of je geslikt hebt of niet?



Dat stond er niet bij helaas, daarvoor gingen ze geloof ik eerst nog vervolgonderzoek doen.

Wel van belang was uit welk land het sperma kwam, hoe noorderlijker hoe groter de kans op zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 17 september 2014 @ 19:15:

Doe het hek dicht. Irritante trend dit.Graag de sleutel daarna wegwerpen, zo ver mogelijk
Poeh... Als je geslikt hebt is die kans best groot, TO.
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:14:

Mijn gyneacoloog heeft mij een heel interessant artikel laten lezen hierover.

Het is dus zo dat als je vlak voor je eisprong iemand pijpt en die vervolgens met zijn vingers in jou gaat de kans dat je zwanger wordt juist veel groter is dan wanneer je dat bijv. vlak na je eisprong doet. Dat verschil kan oplopen tot zo'n 34%.

Het ligt er wel aan of jouw eitje uit je linker- of rechter eileider komt, links is weer vruchtbaarder dan rechts.

Als ik jou was zou ik dus aan mijn man vertellen dat een test wel een goed idee is omdat er een gerede kans is dat het kind inderdaad niet van hem is. Is wel even lastig, maar wel zo eerlijk.Goh, interessant om te weten. Ik hoop dat TO hiermee uit de voeten kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 17 september 2014 @ 19:15:

[...]



En maakt het dan ook nog uit of je geslikt hebt of niet?Hangt van de drugs af
Alle reacties Link kopieren
Laten we hopen dat het een schijnzwangerschap is en er geen kind zulke ouders krijgt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En het kind kan zeker wel wat weg hebben van een Noors bosmonster, Merisi? Of niet soms?



Maar on topic: OMFG!!!! Hoe krijg je het voor elkaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:19:

[...]





Dat stond er niet bij helaas, daarvoor gingen ze geloof ik eerst nog vervolgonderzoek doen.

Wel van belang was uit welk land het sperma kwam, hoe noorderlijker hoe groter de kans op zwangerschap.

Die studie heb ik ook gelezen. Het vervolgonderzoek wees idd uit dat de kans met 20% steeg als je geslikt had.



Dat ziet er niet goed uit voor TO.
Life is short. Eat dessert first.
Nou wordt het ingewikkeld hoor.

De een zegt dat ze (nog) niet weten of slikken uitmaakt.

De ander zegt dat het de kans verhoogt, vooral als je noordelijker woont.

En weer een ander zegt dat het ligt aan welke pillen je slikt.



Zo word ik ook niets wijzer natuurlijk.
quote:Istar_ schreef op 17 september 2014 @ 19:24:

Nou wordt het ingewikkeld hoor.

De een zegt dat ze (nog) niet weten of slikken uitmaakt.

De ander zegt dat het de kans verhoogt, vooral als je noordelijker woont.

En weer een ander zegt dat het ligt aan welke pillen je slikt.



Zo word ik ook niets wijzer natuurlijk.



Je hoeft ook niet alles te slikken.

(Dat deed de moeder van het kind van Boris B. tenslotte ook niet)



Ben je nu al wat wijzer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven