Zwanger! Van wie?

17-09-2014 19:05 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, maar wil jullie even een vraag voorleggen. Op dit moment ben ik 16,5 week zwanger, en heb ik vorige week aan mijn man opgebiecht dat ik iemand gepijpt heb. Dit was 4 dagen voor mijn eisprong (tenminste, ik was 4 dagen later uitgerekend dan ik zelf berekend had, dus dan ga ik er vanuit dat mijn eisprong wat later was). Maargoed, manlief heeft het redelijk goed opgepakt, maar wilde wel weten of dit kind echt van hem is. Het is namelijk zo dat mijn 'slippertje' mij ook gevingerd heeft en ik weet niet of er voorvocht aan zijn handen heeft gezeten. Ik denk het niet, maar zeker weten doe ik niet, sperma was er sowieso niet. Manlief wil een test laten doen, maar hoe groot is de kans dat hij niet de vader is?
quote:ThunderassMan schreef op 17 september 2014 @ 19:26:

[...]





Je hoeft ook niet alles te slikken.

(Dat deed de moeder van het kind van Boris B. tenslotte ook niet)



Ben je nu al wat wijzer?Het wordt steeds verwarrender.
Tegenstrijdige adviezen inderdaad. Lastig.
quote:doornroosje9 schreef op 17 september 2014 @ 19:23:

[...]



Die studie heb ik ook gelezen. Het vervolgonderzoek wees idd uit dat de kans met 20% steeg als je geslikt had.



Dat ziet er niet goed uit voor TO.



Nee, inderdaad, ik vrees met grote vreze dat daardoor de kans op een kind van die andere man heel groot is geworden.



Zullen we vast wat namen verzinnen?



Ik vind Kjell heel leuk voor een jongen. En Berit of Inger erg mooi voor een meisje.
Slecht verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:30:

[...]





Nee, inderdaad, ik vrees met grote vreze dat daardoor de kans op een kind van die andere man heel groot is geworden.



Zullen we vast wat namen verzinnen?



Ik vind Kjell heel leuk voor een jongen. En Berit of Inger erg mooi voor een meisje.Als het een meisje is zou ik voor Piper gaan
quote:Istar_ schreef op 17 september 2014 @ 19:27:

[...]



Het wordt steeds verwarrender.



Lastig, en dan is dit nog slechts bezwangeren 1.0.

Had iemand het al gehad over de invloed van tandpasta en de antecedent van Jupiter? Misschien dat het dan wat duidelijker wordt.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn een aantal zaken die van belang zijn voordat je definitief uitsluitsel kan geven over wie is de vader.Uit welke richting kwam de wind op de betreffende avondWat had die dag en de 7 dagen daarvoorafgaande gegeten. (het ene voedsel is zaaddodender dan het andere natuurlijk)Welke zeep heb je die dagen gebruikt. Ook heel erg van belangWelke maanstand was er die dag?Hoe laat ging de zon onder?Wat zei je horoscoop in de Telegraaf die dagom niet te vergeten hoeverre de luchtvervuiling in jouw regio onvruchtbaarheid veroorzaak of juist verhoogde vruchtbaar heeft geeftEr zijn zoveel factoren die meespelen, ik zou de vaderschapstest afwachten. Mijn glazen bol is even mistig. Sorry
quote:bieno schreef op 17 september 2014 @ 19:33:

[...]





Als het een meisje is zou ik voor Piper gaan
Het is wel een trend zeg; de laatste week.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 17 september 2014 @ 19:35:

Er zijn een aantal zaken die van belang zijn voordat je definitief uitsluitsel kan geven over wie is de vader.



Uit welke richting kwam de wind op de betreffende avondWat had die dag en de 7 dagen daarvoorafgaande gegeten. (het ene voedsel is zaaddodender dan het andere natuurlijk)Welke zeep heb je die dagen gebruikt. Ook heel erg van belangWelke maanstand was er die dag?Hoe laat ging de zon onder?Wat zei je horoscoop in de Telegraaf die dagom niet te vergeten hoeverre de luchtvervuiling in jouw regio onvruchtbaarheid veroorzaak of juist verhoogde vruchtbaar heeft geeftEr zijn zoveel factoren die meespelen, ik zou de vaderschapstest afwachten. Mijn glazen bol is even mistig. Sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:14:

Mijn gyneacoloog heeft mij een heel interessant artikel laten lezen hierover.

Het is dus zo dat als je vlak voor je eisprong iemand pijpt en die vervolgens met zijn vingers in jou gaat de kans dat je zwanger wordt juist veel groter is dan wanneer je dat bijv. vlak na je eisprong doet. Dat verschil kan oplopen tot zo'n 34%.

Het ligt er wel aan of jouw eitje uit je linker- of rechter eileider komt, links is weer vruchtbaarder dan rechts.

.



Je hebt de helft gemist! Je moet wel opletten hoor, pff



Als hij zijn linker vinger gebruikt en je hebt je eisprong rechts dàn is het 34%

Maarrrr gebruikt hij zijn rechter vinger en je hebt je eisprong links is het slechts 33%

Heeft de man meer dan 1 vinger gebruikt is er niets aan de hand: het ei raakt zo in de war dat het geklutst wordt
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:bieno schreef op 17 september 2014 @ 19:33:

[...]





Als het een meisje is zou ik voor Piper gaan





Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 17 september 2014 @ 19:31:

Slecht verhaal.



Vind je?



Kan best een leuk romannetje worden



¤¤¤¤¤¤
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 september 2014 @ 19:43:

[...]





Je hebt de helft gemist! Je moet wel opletten hoor, pff



Als hij zijn linker vinger gebruikt en je hebt je eisprong rechts dàn is het 34%

Maarrrr gebruikt hij zijn rechter vinger en je hebt je eisprong links is het slechts 33%

Heeft de man meer dan 1 vinger gebruikt is er niets aan de hand: het ei raakt zo in de war dat het geklutst wordtMaar ze is toch zwanger, dan kan het ei niet geklutst zijn? Of kun je met een geklutst ei ook zwanger worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:48:

[...]





Maar ze is toch zwanger, dan kan het ei niet geklutst zijn? Of kun je met een geklutst ei ook zwanger worden?Wel als de buurman 3 dagen daarvoor bij je naar het toilet geweest is natuurlijk. Dat weet toch iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 17 september 2014 @ 19:43:

[...]





Je hebt de helft gemist! Je moet wel opletten hoor, pff



Als hij zijn linker vinger gebruikt en je hebt je eisprong rechts dàn is het 34%

Maarrrr gebruikt hij zijn rechter vinger en je hebt je eisprong links is het slechts 33%

Heeft de man meer dan 1 vinger gebruikt is er niets aan de hand: het ei raakt zo in de war dat het geklutst wordt



Wacht... Ik snap er geen hout meer van!

Wat nou als het de rechter vinger én een rechter eisprong is?

Óf zelfs met een linker vinger én linker eisprong???
Vandaag is de mooiste dag.
Het helpt ook als je 3x een zwarte hond aait: 2x links, 1x rechts



Voor gegarandeerde zwangerschap 1x aan de staart trekken van een bruin-wit gevlekte kat
Nou, dat is dan duidelijk! TO is zou helemaal geen vaderschapstest meer doen, dit is 99% zeker het kind van jouw vingeraar.



Tjee, da's nou balen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:30:

[...]





Nee, inderdaad, ik vrees met grote vreze dat daardoor de kans op een kind van die andere man heel groot is geworden.



Zullen we vast wat namen verzinnen?



Ik vind Kjell heel leuk voor een jongen. En Berit of Inger erg mooi voor een meisje.

Thor, Morten of Anders voor een jongen.

Kari, Marit of Liv voor een jongen.



Bieno, Piper vind ik ook een leuke naam.
Life is short. Eat dessert first.
quote:kartonnendoos schreef op 17 september 2014 @ 19:52:

[...]





Wacht... Ik snap er geen hout meer van!

Wat nou als het de rechter vinger én een rechter eisprong is?

Óf zelfs met een linker vinger én linker eisprong???Duhuh! Tweeling!
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 17 september 2014 @ 19:53:

Het helpt ook als je 3x een zwarte hond aait: 2x links, 1x rechts



Voor gegarandeerde zwangerschap 1x aan de staart trekken van een bruin-wit gevlekte katThnx! Ik ga morgen direct naar het asiel!!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 17 september 2014 @ 19:54:

[...]





Duhuh! Tweeling!





Maar bij twee kan het ook van en man en vingerplant zijn natuurlijk.



Zo gecompliceerd allemaal weer.
TO, wat vind je van onze adviezen?
Alle reacties Link kopieren
Oh gosh
http://mens-en-gezondheid ... verschillende-vaders.html Dit kan ook nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven