zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
hmm lalameme balen !! maar wat iemand anders ook al zei, het is pas de eerste ronde, wie weet volgende maand ! maar zo voelt t waarschijnlijk echt niet voor je, want als je het zo graag wilt wil je het gewoon nu herkenbaar hoor !!



ashkyla hmm balen voor jou ook... wie weet komt het nog ,was t te vroeg.. en anders hopelijk volgende ronde raak !



Hier zijn vanaf vandaag de vruchtbare dagen ongeveer aanbroken weet dus wat ons te doen staat haha ! moeg zeggen dat ik er nu nog wel relaxed in ben. wil het echt heel graag maar het komt zoals t komt...
Alle reacties Link kopieren
@lala wat vervelend zeg! Maar dit is ronde 1. Wie weet wat rond 2 of 3 brengt.



@ashlyka voor jou ook balen. Succes met verder afwachten.



@koekiemonster succes met wachten op het wachtbbankje. Soms kan dat heeeel lang duren.

en ik zat ook al te denken misschien moeten schrijfsters die al hele lange tijd niet meer hebben mee geschreven uit de tabel. Zodat het wat overzichtelijker wordt? (ik bedoel dan natuurlijk geen mensen die lang niet kunnen meeschrijven i.v.m. een vakantie ofzo)



@bloempje bedankt voor het delen van de informatie. Ja ik voel soms ook van alles maar ik probeer steeds te bedenken dat het ook kan komen omdat ik net met de pil gestopt ben of omdat ik gewoon wat wil voelen.



@hier nog 6 dagen tot mijn nod. (deze dag mee gesteld). Komt wel dichterbij. Ik ben benieuwd. Gelukkig een heel leuk weekend voor de boeg. Dus hopelijk vliegen de dagen voorbij.
Alle reacties Link kopieren
@wachtbankje, zojuist even in de maya app gekeken, op 9 januari voelde ik wat krampjes. Ik ben van mening dat ik toen mijn eisprong heb gehad. 9 januari was voor mij dag 19.



Mijn vruchtbare dagen had ik volgens de app van 3 tot 5 januari. Mijn eisprong is dan vermoedelijk wat later geweest dan bij de gemiddelde vrouw, maar dat maakt niet uit.



Om die reden ga ik er ook van uit dat het te vroeg was voor de innesteling. Normaal moet je 14 dagen na je eisprong een test doen. Wat inhoudt dat ik mijn test 5 dagen te vroeg heb gedaan, daarbij heb ik een gewone test gebruikt en geen vroege test.



Dus ik voel nog geen teleurstelling, ik heb nog hoop!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt inderdaad in 1x zwanger raken, maar je lichaam moet erg wennen aan alle "nieuwe" ontwikkelingen zonder ac. Dus het betekend niet dat je het eerste half jaar niet zwanger kunt worden hoor.... Geen paniek! Alleen kan je lichaam wat verkeerde singnalen afgeven.



Hier de vruchtbare dagen gehad, mijn cyclus is nu wel erg constant. Ik voel een aantal dagen voor mn eisprong al een druk onder in mn buik en weet dus dat mn eisprong er aankomt. Dit keer heel duidelijk aan de linkerkant een drukkend gevoel alsof er een ballon in mn buik zat (of toch dat struisvogelei ) vandaar dat ik de ha had gebeld, vroeg me af of dat wel normaal is. Ja dus.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er nu zoveel echt gestart zijn. Ik zal wat vaker proberen mee te schrijven. Volgens mijn app heb ik ook mijn vruchtbare periode gehad en nu dus wachten op een menstruatie of niet. Ik verwacht dat 27 januari mijn NOD is. Mocht het deze keer niet raak zijn zou ik de volgende keer wel graag ovulatie testen willen proberen ben wel benieuwd wanneer die ovulatie ongeveer plaatsvind.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen we vragen wie er in de app wil blijven ? Dan kunnen de meelezers die later zwanger willen worden er gewoon in blijven , maar diegene die niet meer op t forum komen en dus niet reageren er uit gehaald ? Idee ?
Alle reacties Link kopieren
Uh app is tabel haha
Alle reacties Link kopieren
@suus lijkt me goed inderdaad!

Ik blijf graag



@ashkyla ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg was!
Ik wil wel blijven hoor! Alleen nu op vakantie ff niet zo'n zin om uitgebreid te forummen. Lees alleen soms mee als ik niet kan slapen oid.
Ik blijf ook graag in de tabel



Meiden op t wachtbankje: ik duim voor jullie!! Die weken kunnen je zo onzeker en gek maken.. alles wat je voelt kun je koppelen aan een zwangerschap. Terwijl je er normaal gesproken niet eens op let.. Maar ook zonder kwaaltjes kan je straks positief testen! Dat had ik dus ook. Succes!!



Matroesjka hoe lang duurt jullie reis nog? Veel plezier nog in ieder geval!



Ik weet even niet meer wie het vroeg (sorry!) maar het slapen gaat hier gelukkig weer iets beter. In plaats van rond 3u wakker worden, word ik nu meestal rond half 6 wakker. Als ik dus echt op tijd naar bed ga kan ik nog redelijk normale uren maken 's nachts .
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag reageer ik op alle berichtjes, maar ook ik wil graag blijven !
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag blijven.



@hier, vanmorgen ben ik ongesteld geworden. Wonder boven wonder ben ik niet teleurgesteld! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ga er nu wel voor kiezen om ovulatietesten te gebruiken, vooral omdat ik voor mijn gevoel mijn eisprong op dag 19 had, dmv de ovulatietesten kan ik dat echt bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag blijven maar zoals ik al zei wil ik best even uit de tabel als dat handiger is om er rond de zomer weer in te gaan. Eerder beginnen we toch niet.



Jammer Ashkyla, ik denk dat ovulatietesten best wat duidelijkheid kunnen geven. Goed idee om ze te gebruiken. Ik wil ze eventueel gaan gebruiken wanneer het een tijd niet lukt maar niet direct idd.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook nog wel graag blijven als dat kan, heb wel alles gelezen. De afgelopen periode erg druk gehad.

Jammer Ashkyla, ik heb het zelfde als Vlammetje als het wat langer duurt dan wil ik ze ook gaan gebruiken.



Hier komen we straks alweer in mijn vruchtbare dagen. Vorige cyclus was mooi 28 dagen. Fijn!
Jammer Ashkyla!! Wel fijn dat je er niet teleurgesteld over bent. Op naar een nieuwe ronde! En kan me voorstellen dat je inzicht wil krijgen in je cyclus!



Wat mij betreft is het prima als je gewoon in de tabel blijft staan hoor Vlammetje! Je schrijft actief mee dus wel zo leuk denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag in de tabel blijven staan Ik reageer zo vaak mogelijk, alleen dus wat ik al schreef laatste periode stress en gedoe en daardoor niet zo veel tijd gehad. Hoop dat t nu rustiger is en ik weer meer mee kan schrijven (en gewoon blijer ben en niet meer stressig)

Mijn cyclus is dus mega van slag, maar gisteren denk ik laatste dag menstruatie dus vanaf nu beginnen :):):):)

ZO mega spannend! Heel leuk en een beetje eng, dat het nu toch echt zo ver is Had ik de vorige keer totaal niet maar nu wat meer.

Ashkyla jammer duim voor je volgende ronde

Ri88 gelukkig gaat slapen iets beter. Nog een weekje voor de echo toch? mega spannend

Matroesjka genieten van je vakantie

@iedereen op het wachtbankje wat blijft het spannend! Good luck allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag blijven mee schrijven. .



@thisme leuk he die spanning? Ook wel spannend maar ook leuk!



@ hier na vandaag nog 4 dagen tot mijn nod. Ik heb een druk weekend voor de boeg. Dus de tijd zal wel snel gaan. Maar ook wel spannend hoor.
Alle reacties Link kopieren
Kaartje leuk en spannend ja! soort zenuwachtig verliefd blij en angstig gevoel alles tegelijk

4 dagen mega spannend! beter dat je een druk weekend hebt minder tijd om er aan te denken en tijd vliegt dan zo voorbij
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag in de tabel blijven



@ashkyla, balen, maar veel succes in de volgende ronde! Ovulatietesten wil ik ook alleen gaan gebruiken als het langer gaat duren. Zag ze vandaag in de drogist toevallig en ze zijn nog best wel prijzig ook!



@thistime, leuk dat jullie nu ook echt gaan beginnen. Spannend he



@kaartje, wat spannend he! Ik moet nog 8 dagen wachten.



Hier vanmorgen ineens vreselijk last van maagzuur en dat heb ik echt nooit! Maar goed, misschien nu ineens toevallig. Maar natuurlijk weer in m'n hoofd toegeschreven aan een eventuele zwangerschap

M'n buurvrouw is Italiaans en ze heeft van de week heerlijke tiramisu gemaakt, heb ik toen nog even lekker van genoten, hopelijk wel voor de laatste keer in een lange periode
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
DOoktster hoop voor je mee dat je de komende 9 maanden geen teramisu mag eten
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf ook graag in de tabel
Alle reacties Link kopieren
Dookster en kaartje ik duim voor jullie meiden! Lastig al die kwaaltjes ik herken mezelf hier heel erg in. Alles voelen en aan een zwangerschap wijden.



Rii volgende week je echo, wat fijn



Na mijn eisprong heb ik mezelf volop zwanger gevoeld, sinds zondag al licht bloed verlies en het gevoel van een menstruatie. Ik het net plaatsgemaakt op het wachtbankje. Ik had vandaag nog heel veel hoop. Blij dat ik nu duidelijkheid heb al baal ik wel lichtelijk en ben een beetje bang om dit de komende maanden steeds opnieuw door te maken, lijkt me lastig om elke maand weer opnieuw in die vertwijfeling te zitten, je lichaam speelt echt een spelletje met je. Ik ben klaar voor ronde 2! nog een ronde plezier maken



Sorry teveel om op alles te reageren! Ik heb alles gelezen en leef met jullie mee! Ik heb het de laatste dagen druk gehad en zat in een dipje! Maar ik kan er nu weer helemaal tegenaan
Alle reacties Link kopieren
Goed zo lala! Niet opgeven hoor meis! Kop op! Op naar ronde 2
In the end we only regret the chances we didn't take.
Ik zou proberen om er vanuit te gaan dat het niet raak is. Statistisch gezien heb je als je gezond bent 25% kans per maand heb ik ooit gelezen. Dus eigenlijk is het heel normaal als het niet meteen lukt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt het idee dat ik ongesteld moet worden over een paar dagen. Echt die kwaaltjes. Helaas. Al zegt het natuurlijk ook weer niet alles.



@lalameme hopelijk heb je een leuk weekend voor de boeg? Beetje afleiding. en dan op naar ronde 2!



Ik heb van alles te doen van het weekend:):).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven