zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Thistime, fijn dat jullie nu ook begonnen zijn! Heel veel succes de eerste ronde!

En inderdaad komende vrijdag de eerste echo.. Mijn gevoel gaat alle kanten uit: van veel vertrouwen tot 'het zal wel mis zijn'. Vind het erg spannend. Nog even geduld en dat weten we hoe we er op dit moment voor staan..



Kaartje, ik duim voor je dat de kwaaltjes zwangerschapskwaaltjes zijn!



Dookster, wat spannend dat je wat kwaaltjes denkt te hebben... En oehhhh lekker tiramisu! Die heb ik ook al 2 keer moeten afslaan met pijn in mijn hart ;) Ach, is voor een goed doel zullen we maar zeggen!



Lalameme, probeer jezelf niet gek te maken. Zoals matroesjka ook al zegt, de kans dat het niet raak is, is helaas groter dan dat het wel raak is. En natuurlijk heb je hoop, maar voor hetzelfde geld duurt het nog een half jaar voor je zwanger bent en als het iedere maand zo heftig is qua gevoel wordt het er niet makkelijker op.. Maargoed, het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk om je niet zo druk te maken want je gedachten kunnen rare kronkels maken. Succes en veel plezier in ieder geval weer de komende ronde en wie weet een mooie test over een maand!
Alle reacties Link kopieren
Jammer lalameme! Volgende ronde hopelijk meer geluk. De meeste vrouwen zijn meerdere maanden bezig, toch snap ik je teleurstelling wel hoor.



Spannend Rii, de eerste echo! Dan blijkt of er echt wat groeit! Vond ik de eerste keer zo bijzonder!



Ik duim ook voor je kaartje!



Het lijkt bij ons wel alsof het universum wil dat we nu een kleine krijgen. Na die schrik vorige maand nu weer een stom ongelukje. Er zat nog 1 condoom in het doosje en in the heat of the moment pak je die dan zonder te kijken. Hij bleek achteraf houdbaar tot september 2013

Oeps! Volgens mij is het wel goed gegaan als ik mijn vriend moet geloven. Net maar ff nieuwe gekocht. Ook tegelijk maar even zwangerschapsvitaminen in de aanbieding gekocht. De dame achter de kassa keek me wel vreemd aan Haha.
Alle reacties Link kopieren
Haha vlammetje het is ook wel een beetje een gekke combinatie he
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
@dookster, absoluut! Maar ja ze waren nu 2 halen 1 betalen dus dan heb ik die alvast maar in huis. Maar ik snap de vreemde blik wel hoor.
Ach vlam wij kochten die dingen ook op dezelfde dag hoor! Alleen kocht ik de vitaminen en man de condooms dus kon niemand raar kijken.
Hier overigens gewoon nog steeds aan de condooms!
Hm zeg ik gisteren nog dat we aan de condooms zijn, hebben we ze vandaag achterwegen gelaten. Ik werk de tabel later bij als ik weer thuis ben. NOD 14 februari.
Alle reacties Link kopieren
Oh gestart dus! Spannend Matroesjka!
Wat leuk matroesjka!! Succes en veel plezier de eerste ronde



Kaartje, koekiemonster en dookster.. bijna jullie NOD! Hebben jullie al een voorgevoel?
Alle reacties Link kopieren
@Hier, 2 dagen flink last gehad van mijn menstruatie. Vandaag heb ik er gelukkig geen last meer van. Hopelijk was dit voor 9 maanden mijn laatste menstruatie.



Vanaf morgen gaan we naar ronde 4. Ik ga voor deze ronde gebruik maken van ovulatietesten. Volgens mijn man: seks hebben of afspraak! Hij zei het gelukkig met een glimlach,best leuk dat hij er zo mee bezig is en het soms ook laat merken.
Spannend weer Ashkyla, ik hoop dat het deze ronde raak gaat zijn voor je!

Wij probeerden ook wel altijd bewust om de dag seks te hebben in mijn vruchtbare periode hoor. Weet je, de seks is hoe dan ook fijn! En het voelt ook een beetje zonde om er geen gebruik van te maken en dat je er dan weer een maand op moet wachten.

Met je ovulatietesten ga je dan nu ook sowieso inzicht krijgen in wat handige momenten zijn, dat is ook wel fijn! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend matroesjka! geniet ervan, en ook nog eventjes van de vakantie! had hier niet verwacht dat het meteen raak zou zijn. Alleen mijn lichaam neemt mij onwijs in de maling!



Ik heb onwijs veel zin in ronde 2, hoop dat menstruatie morgen weer klaar is!



Spannend Ashyka! ik duim ook voor jou!



Inderdaad hier ook genoeg afleiding kaartje! Gelukkig bij jou ook! Nog maar eventjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk matroeskja. Veel plezier in ronde 1.



hier echt een heel leuk weekend gehad. Tijd ging lekker snel.

@Rii qua voorgevoel. gisteren was ik ervan overtuigd een deze dagen ongesteld te worden. Nu twijfel ik weer. Mijn kwaaltjes lijken inderdaad wel op een naderende menstruatie maar het zegt gewoon niet zoveel. Mijn borsten zijn super gevoelig. Maar volgens mij heb ik dat wel vaker als ik ongesteld moet worden. Ik let er nu gewoon meer op. Mijn gevoel zegt de ene keer resoluut ja ik wordt ongesteld en de andere keer zegt het weer nou ik zou best een zwanger kunnen zijn. haha. Wel merk ik dat ik er best veel mee bezig ben.

Nog even geduld.
Wanneer testen jullie? Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus dus wil eigenlijk alleen op mijn NOD testen als ik echt overduidelijke symptomen heb.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maand heb ik voor nod al getest. Ver ervoor. Dit gaf mij wel wat rust vond het erg spannend allemaal. Volgende maand wil ik niet eerder dan nod testen. Als ik denk dat er een menstruatie aankomt wil ik proberen niet te testen tot ik 2 a 3 dagen over tijd ben! maarja dat is makkelijk gezegd haha.



Spannend kaartje, herken mijzelf daar veel in. Nou lijken veel menstruatie kwaaltjes ook op zwangerschaps kwaaltjes dus vond dat best verwarrend.. nog maar eventjes voor jou! Ik hoop het voor je!
Alle reacties Link kopieren
@matroesjka spannend! Super leuke mensonterende zo plotseling!



@ri ik voel van alles, maar meer omdat ik volgens mij beginnende griep onder de leden heb... keelpijn, hoesten snotteren enzo.. Daarnaast zit ik momenteel in de nachtdienst waardoor ik sowieso niks van m'n lichaam aan kan. Paar dagen terug wel een rare steek onder in mijn buik gehad, zou volgens de app ongeveer een week na eisprong zijn geweest. Dat is eigenlijk ook het enige wat ik vernomen heb. Ik weet m'n cyclus natuurlijk nog niet zo goed dus ik wil niet voor zaterdag testen (als het dan nog nodig is tenminste). Ik ga er in ieder geval van uit dat het niet raak is.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar kaartje. Het lijkt Soms wel of je een engeltje en een duiveltje in je hoofd hebt die lekker ruzie aan het maken zijn....."het zou kunnnen dat...." " die niet zo raar je voelt helemaal niks" " maar....."
Alle reacties Link kopieren
@matroeskja ik wil op mijn nod testen. Ik word meestal 's nachts of vroeg in de morgen al ongesteld. Dus mocht ik dan rond de middag niet ongesteld zijn dan test ik gewoon.



@bloempje klopt wat jij zegt haha. Ik heb nu een duiveltje in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Spannend kaartje!! Ik heb zo'n gevoel dat er in elk geval 1 persoon in ronde 1 zwanger gaat zijn, dat moet jij dan in elk geval zijn vind ik!
Alle reacties Link kopieren
@vlammetje ik hoop dat je voorgevoel klopt. Wel heel lief .



@hier zit ik te twijfelen zal ik morgen dag voor mijn nod alvast testen? Of gewoon ongeduldig afwachten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 zwangerschapstesten bij de Kruidvat besteld. Die worden morgen geleverd. Zijn ze tenminste binnen.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend kaartje! ik hoor altijd dat die testen heel gevoelig zijn ook al eerder dan op je nod.. nog steeds niet echt heel erg het gevoel dat je menstruatie er aan gaat komen? ik hoop het zo voor ja!:)



Rii voor jou is het nu ook de dagen aftellen! Wat ontzettend spannend, ik hoop zo op een goede echo voor jou.



Spannend vlam haha gekke combinatie. Door al die dingen ga je inderdaad wel denken!
Alle reacties Link kopieren
Menstruatie is hier al zo goed als voorbij. Ik heb mezelf die jaren aan de pil echt wat aangedaan. Voordat ik stopte met de pil was ik altijd minimaal 5 dagen hevig ongesteld. Dit keer zette het vrijdag avond door en nu maandag ochtend is het practisch weg. Steeds meer redenen om nooit meer aan de pil te gaan.



Spannend koekiemonster! En beterschap!
Alle reacties Link kopieren
@lala fijn dat je menstruatie bijna voorbij is. Klaar voor de tweede ronde?

hier weet ik eigenlijk niet of de menstruatie er wel of niet aankomt. Ene keer denk ik van wel andere keer denk ik van niet. Wisselt soms per uur
Alle reacties Link kopieren
@kaartje, ik heb bij de eerste zwangerschap 1 dag voor NOD getest omdat ik de dag daarna een familieweekend had en we die ochtend tijd hadden om samen te testen. Ik wilde het gewoon voor het weekend aan weten om nog iets te kunnen regelen met alcoholvrije wijn. Ik die geen wijntje meedrink was namelijk enorm opgevallen. Ik zag toen al een overduidelijk streepje met de KV (2 voor 5) Nog niet helemaal zo donker als het teststreepje maar wel duidelijk genoeg. Heb je een beetje een idee hoe je cyclus is? Als die ongeveer 28 dagen is zou het moeten kunnen denk ik. Nog steeds wat symptomen die op een zwangerschap kunnen wijzen? Die gevoelige borsten herken ik en ik zag ineens aders eroverheen lopen. Ze werden steviger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven