zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Suus, wat naar joh. Hopelijk gaat het snel beter!

@Kashri, super, zo'n goede echo !! Kun je nu lekker genieten? Nog steeds weinig kwaaltjes?

@rii, dat gaat snel, al weer bijna 20 weken echo! Vind je het spannend?
Oh suus wat vervelend dat je je zo naar voelt! Hopelijk knap je snel op!!!



Ik vind de 20wk echo erg spannend ja, worteltaart! Het is toch een medische echo waarbij ze echt heel erg veel kunnen zien. Tuurlijk is het leuk om de kleine meid weer te kunnen zien, maar ik zie het vooral als een spannende controle en medische check.
Wortel ja ik kan er nu echt van genieten! Idd nog weinig kwaaltjes op wat misselijkheid en slecht slapen/vermoeidheid na. Heb vandaag weer een werkdag van 12h gemaakt en merk wel dat ik dat echt minder goed kan hebben nu.



Hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Die 20 weken echo.. als k d'r aan denk word ik al zenuwachtig . Snap heel goed rii dat je die spannend vindt !



Hier gister termijn echo gehad , bizar om te zien hoe groot de beeb dan ineens al weer is . Een vrolijk bewegend kindje , alle teentjes en vingertjes al kunnen zien. Zo mooii !

Ben 2 dagen verder gezet , uitgerekende datum is dus 19 okt geworden .

Misselijkheid lijkt heeeel langzaam iets minder te worden ... Pff heel fijn



Hoe zou het met de anderen zijn? Want t blijft een beetje stil zo he ..
Alle reacties Link kopieren
@inderdaad wel erg rustig hier. Hier gaat het redelijk. Elke dag met vlagen behoorlijk misselijk. Gelukkig niet overgeven.

Werken gaat nog wel maar ik moet soms echt even doorzetten:). Voor de rest nog steeds erg blij met de zwangerschap!.



@suus fijn dat termijn echo goed was. Lijkt mij bijzonder om te zien. Hier over 1 weekje al de eerste echo ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie zo genieten meiden, ondanks de kwaaltjes en misselijkheid!



En wat fantastisch van de goede echo suus!



Ik denk aan je morgen Ri! Wat ontzettend spannend. Laat je ons weten hoe het gegaan is?



Gaat het met jou wel goed dookster? Een tijdje geleden schreef je dat je voorlopig alleen zou lezen omdat je je zo ziek voelde.. ik hoop dat je je ondertussen al wat beter begint te voelen.



Spannend dat de echo er al aankomt kaartje!



Ik zit op dag 22 en de spotting is begonnen. Ik heb dan ook al het vermoeden dat ronde 5 voor mij er alweer gaat aankomen.. nu begin ik wel een klein beetje moedeloos te worden. Al steld 5 maanden eigenlijk nog niets voor..
Alle reacties Link kopieren
Oh en kashri, jij hebt ook de nipt gedaan toch ? Heb je de uitslag al, of gaat dat nog wel eventjes duren ?
Lala ik snap dat je er moedeloos van wordt. Maar geef de hoop niet op, ik ken meerdere mensen die na 7, 19 of 18 rondes opeens toch spontaan zwanger werden. Gebruik je trouwens ovulatietesten?



Ja ik heb de nipt gedaan afgelopen vrijdag. De prikdame zei dat ik rekening moest houden met 2 weken wachten op de uitslag dus nog even geduld.
Alle reacties Link kopieren
@lala ik kan mij goed voorstellen dat je moedeloos wordt. Is gewoon niet leuk. Maar geef de hoop niet op. Boos, onzeker en verdrietig mag je zeker zijn.



@kashri vanaf wanneer kun je de nipt test laten doen? Ik twijfel nog.



@hier wel behoorlijk beroerd. Maar ik blijf hopen dat deze kwaaltjes na 12 weken afnemen.
De echo was goed We hebben weer genoten van ons mooie meisje! Nu nog meer genieten en verheugen!



Lala knuffel voor jou! Het is ook gewoon stom als je weet dat je weer een nieuwe ronde in gaat. Even flink van balen dus. En hopelijk weer vol goede moed de nieuwe maand in!



Spannend kashri, de nipt....! Even spannende weken wachten!



Kaartje ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
@kaartje volgens mij kan het vanaf 10 of 11 weken? Vraag het anders ff bij je VK.



Ri wat fijn weer een goede echo. En je bent al op de helft!! Lekker op je roze wolk genieten.
Alle reacties Link kopieren
@rii wat een goed nieuws. Fijn!



@kashri goed idee ik vraag om uitleg bij de verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Wauwww rii , onwijs fijn ! Heeerlijk om dat spannend moment achter de rug te hebben en te weten dat het goed zit



Och lala ... wat is t lastig he dat je niet gewoon een knopje aan kunt zetten en zwanger bent... probeer te vertrouwen op je lijf en dat je kindje echt komt .. nu lijkt 5 maanden een eeeeeuwigheid maar straks terugkijkend denk je miss wel wat waren we toch nog snel zwanger . Ik hoop t iig voor je .



Vind je t spannend kashri de uitslag Vd nipt ?? Hebben jullie ook al samen hoe je zou handelen bij Bep uitslag? Of ?
Alle reacties Link kopieren
Meiden help...



Gister sollicitatiegesprek gehad, en aangenomen. Erg blij natuurlijk, al betekend dat wel dat we onze kinderwens wat zouden moeten uitstellen... vandaag een heldere ingeving om een test te doen voordat ik ontslag zou nemen bij huidige baan en ik ben gewoon zwanger..........



Ik ben echt helemaal in shock nu....
Alle reacties Link kopieren
Wauw koekie gefeliciteerd!! Super leuk nieuws.

Maar wat een keuze nu. Persoonlijk zou ik toch bij je oude baan blijven. Soliciteren nadat je kindje geboren is.
Alle reacties Link kopieren
Net clear blue test gedaan, die gaf +3 week aan.

Heb net mn nieuwe werkgever gebeld en aangegeven wat er gaande is en dat dit niet het goede moment is om over te stappen. Was hij het mee eens en na mn bevalling mag ik bellen om alsnog te beginnen...



Wat moet ik nu allemaal doen??? In ieder geval vk bellen??
Alle reacties Link kopieren
Huuuuhh koekie... dat snap ik !!! Weet je ook hoe lang je nu al zwanger bent ??

Je zou het eerlijk aan kunnen geven bij het nieuwe bedrijf , kijken hoe ze reageren ? En anders bij je oude werkgever blijven en na de bevalling weer solliciteren ? Iig van harte gefeliciteerd Hee ! Wat n verrassing
Alle reacties Link kopieren
Tegelijk bericht koekie.. ik zou idd ff een vk bellen. Of wellicht de dokter ? Mrt bloedonderzoek kan die wellicht zien hoe ver je bent
Huuuh koekie wtf gefeliciteerd!!!!! Eerst maar eens de vk bellen idd.
Alle reacties Link kopieren
Wauw koekie! Wat een fantastisch mooi nieuws, gefeliciteerd! Ik denk dat je er vestandig aan doet bij de oude baan te blijven. Wel een fijn vooruitzicht dat wanneer je weer gaat werken je bij je nieuwe baan terrecht kan! Heb je al gebeld? Wat spannend ineens allemaal! xxx



Wat fijn Ri! Ook jij gefeliciteerd. Nu voor jou hopelijk alleen maar genieten! Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel!



Bedankt voor jullie lieve woorden weer verder meiden! Dat doet me goed. Jullie zijn lief, en hoe graag ik zelf dit alles ook wil. Ik lees zo ontzettend graag jullie berichten, zo mooi om met jullie mee te leven in deze speciale tijd!



Ik heb ze in het begin gebruikt kashri, toen kleurde ze steeds wel rond dezelfde dagen. Dus ik dacht dat zit wel goed.. einde van de maand ben ik op vakantie rond die tijd zijn vermoedelijk mijn vruchtbare dagen en ga ik niet met testen klooien.. maar ald het dan nog niet is gelukt, ga ik ze in ronde 6 volop gebruiken! Jammer dat het nog eveb duurt tot je de uitslag hebt! Die wil je natuurlijk het liefste meteen!
Alle reacties Link kopieren
Dankjullie lieve meiden!

Net contact gehad met vk, zij denkt dat ik tussen 4 en 9 weken ben, met uitgerekende datum ergens begin november. 26 april heb ik echo. Ze wilde vast een echo doen voordat we de hele intake doen zodat we wat meer een idee hebben hoe ver ik ben.
Alle reacties Link kopieren
Dat is best ruim koekie! Nog 13 dagen tot je echo, spannend hoor hoe ver je al bent had je het verwacht? Of had je echt geen idee! Ik ben echt heel blij voor je!
Alle reacties Link kopieren
@koekie spannend eerste echo 26 april. Hoe voel je je eigenlijk? Hopelijk beetje goed?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor degene die me heeft verplaatst van tabel!



@lala wij hadden er echt totaal geen rekening meer mee gehouden.. hadden zelfs gisteren nog besproken alles maar een jaartje uit te stellen en dat dat prima zou zijn aamgezien het hoogstwaarschijnlijk met mijn cyclus toch richting de gynaecoloog zou gaan... Blijkt dat het dus zelfs de eerste ronde raak is! Moet wel echt een doorzettertje zijn dan!



@kaartje ja ik voel me prima! Wel sinds vorige week dinsdag heeeeel erg "menstruatiepijn" (groeipijn dus) En nu ik er op let merk ik dat ik iets misselijk ben en m'n borsten zijn wat gevoelig maar verder echt niets!





Hoe is het met de rest??
Alle reacties Link kopieren
@hier vandaag eindelijk een dagje dat ik met aardig goed voel! Daar ben ik blij om. Soms ook wat extra onzekerheid of het dan wel goed zit. Maar dat hoort er vast ook bij. Dinsdag echo. Tijd gaat dan toch nog redelijk snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven