Zwanger worden in 2016 na miskraam/miskramen

24-02-2016 21:51 2982 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe lezers zijn van harte welkom om mee te schrijven!

Waar blijf je nou, kleine pruts?

NaamLeeftijdenKindjeNODMiskramenBijzonderheden
Bloempje30030/-1e?5 miskramen
Bjorg32/341e1 augustus4 miskramenAPS
xEefje91x26/261e?jun 2016, feb 2017
tara8235/351e11 julijun 2016***
Vanessakusje198730/431e?dec 2015 (18wk), okt 2016 (13wk)
Marijeens2530/371e16 augustusjul 2016, mrt 2017
mssfiddler29/291e? mei 2016, okt 2016
Dorien_8532/331e?aug 2016, feb 2017, mrt 2017
flipje229/411e?jun 2016 (18wk), dec 2016 (12wk), juli 2017

2016
NaamLeeftijdenKindjeNODMiskramenPositieve test
jmzwolle29/361ezwangerjun 2015, okt 201526 februari
hallohann*8828/302ezwangerdec 201511 maart
Goudlokje01327/321ezwangerjan 2015, mei 2015, nov 20152 mei
Moonmonkey29/321ezwangerdec 20158 mei
Tummietummie27/301ezwangernov 2015, feb 2016**14 mei
zus198729/301ezwangeraug 2014, feb 201623 mei
phlox3924/282ezwangerjan 2016, apr 20169 juli
KimJ2525/251ezwangerjan 201618 juli
assepoester8431/342ezwangerjun 201628 september
Lize8432/351ezwangerdec 20158 oktober
appelstroop_8827/291ezwangermrt 2016, jun 2016 jul 2016, aug 201616 oktober
Pietje8432/322ezwangeraug 20167 november
ICRD080639/362ezwangerapr 2016, okt 201621 november

2017
NaamLeeftijdenKindjeNODMiskramenPositieve test
SaskiaViva22/301ezwangerapr 201628 januari
Baggal34/-1ezwangerjul 2016, okt 20164 februari
bloempje300 wijzigde dit bericht op 21-07-2017 07:16
61.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi bloempje, ik wil ook graag meeschrijven.

4.5 week geleden een miskraam gehad , vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden.



Ik snap je gevoel helemaal!

En hoop voor je dat je hier een beetje je ei kwijt kunt. En dat de bloeding snel stopt.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bloempje, ik zou graag mee willen schrijven. Al heb ik wel een beetje een andere ervaring. Ik heb een missed abortion, en ik word morgen gecuretteerd, dus ik zit er nog midden in.



Pff lijkt me heftig om 2 miskramen achter elkaar te krijgen. Logisch dat je emoties dan schommelen. Vooral positief naar de toekomst blijven kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim, wat goed dat je weer ongesteld bent geworden, dan heb je best weer een goede cyclus, en kan je weer lekker aan de klus over 2 weken.
Alle reacties Link kopieren
Welkom dames!



Kim wat verdrietig, hoe ver was je? Mijn miskramen waren met 8 en 9 weken.

Fijn om weer ongesteld te zijn, zodat je weet dat je lijf het doet, of stiekem teleurgesteld dat het niet meteen weer raak is? Zijn jullie al lang bezig?



Jeetje Nijntje jij zit er nog middenin. Hoe ver was jij? Heel veel sterkte morgen! Hoe gaat het emotioneel met je?



Willen jullie in de tabel? Geef dan even je gegevens door dan vul ik hem aan!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook echt wel blij dat ik zo snel weer ongesteld ben geworden. Ook wel een klein beetje teleurgesteld , maar vol goede moed op naar de volgende ronde.

Al hield me lichaam me wel een beetje voor de gek , maar dat gebeurde wel vaker.

In mei 2015 is mijn spiraal eruit gehaald dus sinds toen bezig.

Ik heb met 6 weken een echo gehad toen was alles al weg, dus heb echt heel vroeg al een miskraam gehad.

Voor de tabel , we zijn beide 25 en word ons eerste kindje.



Jeetje nijntje heel veel sterkte morgen





Hoelang zijn jullie al bezig?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Snap ik Kim. Heb je een regelmatige cyclus? Zal ik ook een nieuwe geschatte NOD voor je neerzetten? Gebruiken jullie ook hulpmiddelen? Ik temperatuur en sinds een paar rondes ook ovulatietesten, maar dat doe ik meer voor de leuk/om iets te doen te hebben (ben een enorme controlfreak), dan dat het nodig is, want wij hebben een regelmatig seksleven, mijn eisprong komt altijd rond dezelfde tijd en mn temperatuur bevestigt het achteraf.



Ik ben begin februari 2015 met de pil gestopt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, ik had liever pillen gehad om het op te wekken, maar ik ben al 11 weken en dan doen ze dat niet meer, dus dat was gisteren wel even slikken toen ze zei dat ik donderdag een curettage krijg. Maar kwa emoties gaat het eigenlijk best goed, want er heeft nooit echt een vruchtje gezeten, althans het was niet noemens waardig, het was meer een lege vruchtzak. Dus dat maakt het geheel iets makellijker. En het was pas de 2e ronde na het stoppen met de pil. Dus ik zie de toekomst goed tegemoet.



Dus je hebt nooit iets gezien op de echo Kim? Maakt dat het ook iets makkelijker?



Hoelang zijn juliie al bezig bloem?



Voor de tabel: ik 25, mn man 27, eerste kindje.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb na de verwijdering van de spiraal altijd netjes een cyclus gehad van 27/28 dagen.

Ja hoor NOD mag je neerzetten.

Heb 1 ronde ovulatietesten gebruikt maar werd hier niet zo vrolijk van. Dus dit doe ik niet meer, ik voel mn eisprong altijd. En heb ook een app waar ik alles bijhoud.

Temperaturen is helemaal niks voor mij.

Word er allemaal maar onrustig van.



Al een tijdje bezig dus, al onderzoeken gehad ? Of willen jullie het zelf proberen?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb niks gezien op de echo , maakt het ook wel een stuk makelijker voor mijn gevoel.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Nijntje wat bijzonder dat de lege vruchtzak zo lang is blijven zitten en de miskraam niet zelf op gang is gekomen. Verdrietig hoor, vind het zo rot dat zoveel vrouwen dit meemaken. Hoe laat moet je morgen?



Wat zal ik als NOD neerzetten Kim?

Wij krijgen nu over drie maanden chromosomen en stollingswaarde onderzoek omdat ik tweemaal een miskraam heb gehad. Voorwaarde is wel dat ik drie maanden niet zwanger ben geweest. Vorige keer zat er zes maanden tussen een nieuwe zwangerschap. We gaan het gewoon proberen en als ik niet zwanger ben in april, wat op zich grote kans is want ik heb daarvoor max twee eisprongen, gaan we de onderzoeken doen. Maar daar komt bijna nooit wat uit dus daar hecht ik niet teveel waarde aan.
Alle reacties Link kopieren
23 maart is goed.

Wel spannend , hopelijk heb je die onderzoeken helemaal niet nodig.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meeschrijven, als t mag. Juli 2013 met de pil gestopt. Januari 2014 zwanger, dit werd een miskraam met 6 weken. Daarna in mei weer zwanger, aantal mooie echo's gehad met kloppend hartje maar met de termijnecho was het over, curettage gehad en we kregen onderzoeken aangeboden. Uit het chromosoomonderzoek kwam een gebalanceerde translocatie bij mij. Tegen de tijd dat we bij de geneticus terecht konden was ik voor de derde keer zwanger (januari 2015), ook dit werd een miskraam met 6 weken.



April 2015 testte ik weer positief, dit bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn rechter eileider is hierbij gesneuveld. Sindsdien is het zwanger worden niet meer gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Welkom dm jeetje wat heftig !
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dm, dat is echt heftig, ik zou me niet kunnen voorstellen hoe je je dan voelt, lijkt me echt heel erg. Dan zit ik hier een beetje verdrietig te zijn na 1 keer. Pffff, heel veel sterkte. Heb je nog wel net zoveel kans op een zwangerschap?



Ik zit te wachten op mn curettage in zk, pfff duurt lang.....



Ja bloem ik zal ook gewoon door proberen als ik jouw was, anders is het toch ook zonde van die maanden.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte nijntje!
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Dankje!
Wat erg voor jullie allemaal. Misschien kan ik jullie wat meer hoop geven met een succes verhaal. Na vier miskramen ben ik inmiddels in 25 weken zwanger van mijn (ons) derde kindje. Ik hoop zo dat het voor jullie ook is weggelegd om toch zwanger te worden.



Dus een voor jullie allemaal!
anoniem_277203 wijzigde dit bericht op 25-02-2016 12:15
Reden: Schrijven blijft altijd lastig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Nijntje-1990 schreef op 25 februari 2016 @ 11:22:

Jeetje dm, dat is echt heftig, ik zou me niet kunnen voorstellen hoe je je dan voelt, lijkt me echt heel erg. Dan zit ik hier een beetje verdrietig te zijn na 1 keer. Pffff, heel veel sterkte. Heb je nog wel net zoveel kans op een zwangerschap?



Ik zit te wachten op mn curettage in zk, pfff duurt lang.....



Ja bloem ik zal ook gewoon door proberen als ik jouw was, anders is het toch ook zonde van die maanden.



Ach lieve Nijn, een eerste miskraam is nét zo rot en daar kan en mag je net zo goed verdrietig om zijn. Sterkte met je curettage, het is bij mij toen heel erg meegevallen.



Ik zou volgens de artsen nog steeds even vruchtbaar moeten zijn. We hebben binnenkort de intake voor pgd en dan zien we wel of t zo wel lukt.
Alle reacties Link kopieren
Ben weer thuis, dat is me echt alles meegevallen, ik voel me gewoon prima nu.



Wat fijn dat je gewoon even vruchtbaar bent, even afwachten dus wat ze dan zeggen.



Goed om te horen blandar, succes met je zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn nijntje
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
quote:Nijntje-1990 schreef op 25 februari 2016 @ 16:03:

Ben weer thuis, dat is me echt alles meegevallen, ik voel me gewoon prima nu.



Wat fijn dat je gewoon even vruchtbaar bent, even afwachten dus wat ze dan zeggen.



Goed om te horen blandar, succes met je zwangerschap.

Fijn dat het is meegevallen! Je kan nu nog wel wat napijn krijgen (wat heftiger dan menstruatiepijn) maar dat is niks om je zorgen over te maken. Ik had na een week of 2/3 ook nog een bloeding en dat is ook normaal.



Sterkte met de verwerking en laat je vertroetelen.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje wat fijn dat het erop zit. Hoe voel je je nu?



Dm wat een heftig verhaal. Vreselijk dat het al zo lang niet wil lukken. Wat is een Pgd intake? Geef je je gegevens door voor de tabel?



Blandar bedankt voor het hoopvolle bericht.



Kim hoe is het met jou? Is je menstruatie anders dan normaal?
Alle reacties Link kopieren
Gaat goed hoor bloempje lief dat je het vraagt!

Nee is niet anders dan normaal gelukkig.



Hoe gaat het met jou?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het ook prima. Gisteren geen bloed meer na vijf dagen, dus hopelijk stopt het nu helemaal. Vandaag ga ik naar de negenmaandsbeurs/huishoudbeurs want dat hadden we al gepland. Afgesproken met mn vriendinnen dat we weggaan als ik het niet trek, maar ik denk dat het goed komt. Vandaag is ook mijn uitgerekende datum van mn eerste zwangerschap, maar daar heb ik eigenlijk geen last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven